CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:44:46 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 818220 alkalommal)
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #780 Dátum: 2010. július 16. 14:34:40 pm »

A feléért talán megérné... Szerintem is keress tovább.

Keresgéltem én mindenhol. Ezen kívül nem igazán találtam semmit. Illetve akad, csak az nem az én pénztárcámnak való. Ha tudtok eladó gépet max 3000 köbcentiig akkor örülnék neki.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #781 Dátum: 2010. július 16. 14:49:18 pm »

Az a 200-500 köbcenti különbség mit számít?  huh Fogyasztásban kb ua., bitzosítás sem függ tőle, max a telj. adó, de az sem számottevő. (Meg persze átíratásnál...)

Ez talán egy fokkal jobb, bár miért nincs rajta rendszám és miért van kivonva a forgalomból? (Átírás hiánya?)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/732/bmw_732-3909418

Vagy méginkább ez... Ezt még használni is tudod. Ráadásul fórumosé.  Roll Eyes Smiley

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/7-es_sorozat/bmw_7-es_sorozat_732i-3962001
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #782 Dátum: 2010. július 16. 14:58:32 pm »

Az a 200-500 köbcenti különbség mit számít?  huh Fogyasztásban kb ua., bitzosítás sem függ tőle, max a telj. adó, de az sem számottevő. (Meg persze átíratásnál...)

Ez talán egy fokkal jobb, bár miért nincs rajta rendszám és miért van kivonva a forgalomból? (Átírás hiánya?)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/732/bmw_732-3909418

Vagy méginkább ez... Ezt még használni is tudod. Ráadásul fórumosé.  Roll Eyes Smiley

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/7-es_sorozat/bmw_7-es_sorozat_732i-3962001

Szép, szép, gyönyörű...   de ezek ótómaták! Manuálisat szeretnék. Fogyasztás és fenntartás terén mennyire különböznek egy 2.8-as nem autómatától?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #783 Dátum: 2010. július 16. 19:05:18 pm »

Szép, szép, gyönyörű...   de ezek ótómaták! Manuálisat szeretnék. Fogyasztás és fenntartás terén mennyire különböznek egy 2.8-as nem autómatától?

manuális elvileg 1-2 literrel lehet kevesebb fogyiban, de én biztosan automatát vennék...az alsó automata fórumosé, nem zsákbamacskát veszel vele, nem azért eladó, mert beteg....

a manuális amiatt fontolandó meg, mert gyakorlatilag a feléért megkapod, mert fizeti az átirást, viszont alaposan meg kell nézni, mert kivülről azon az egy képen is jópár eltérés van egy évjáraton belül.....persze a végső döntést neked kell meghoznod, én nem vetném el az  automatákat, egy heteshez tökéletesen illik a két pedál..sőt:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #784 Dátum: 2010. július 16. 19:13:38 pm »

Az az 1-2 liter csak elvileg.  undecided gyakorlatilag 3-4. Tapasztalat.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #785 Dátum: 2010. július 16. 19:24:04 pm »

Az az 1-2 liter csak elvileg.  undecided gyakorlatilag 3-4. Tapasztalat.

marhára sokmindentől függ, nekünk az 523iA elment 9 ből a városban is, és ez pesten történt..kétlem, hogy ezt 5-6 litreből evvel a stilussal bárki kihozná...Sőt a 735iA(hogy e23-asnál maradjak példaként) átlagnak 13,9 fölé sose ment,és túlnyomólag pesten jártunk vele főműsoridőben...persze klimával...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #786 Dátum: 2010. július 16. 19:31:33 pm »

Szép, szép, gyönyörű...   de ezek ótómaták! Manuálisat szeretnék. Fogyasztás és fenntartás terén mennyire különböznek egy 2.8-as nem autómatától?

Inkább akkor alakítsd át utólak kéziváltósra. Mire a többit használhatóvá teszed, addigra bőven túl vagy a "drágább" autómata kéziváltóssá tételének árán...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #787 Dátum: 2010. július 17. 00:12:33 am »

Inkább akkor alakítsd át utólak kéziváltósra. Mire a többit használhatóvá teszed, addigra bőven túl vagy a "drágább" autómata kéziváltóssá tételének árán...

Nem azért szeretnék manuálisat mert az olcsóbb. Ami a fórumos kollegáé, egyből rárabolnék ha nem automata lenne, ugyan ezen az árfekvésen. Csak nekem egyszerűen tetszik az ha kapcsolgathatom a sebességet. Az olyan snassznak tűnik hogy nyomom a gázpedált és csak haladok. Bár automatával még nem volt dolgom.

Amit belinkeltem az tényleg annyira ramaty?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #788 Dátum: 2010. július 17. 00:23:55 am »

Egy hetes az automata. Lehet mást mondani, de így van.
Vedd meg Bömbölő-ét, legfeljebb, ha nagyon nem jön be az automata, akkor manuálra átalakíttatod. Persze kétlem, hogy lesz hozzá kedved, tuti tetszeni fog az automata, de azt csinálsz, ami jól esik.


Sok sikert a vadászathoz!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #789 Dátum: 2010. július 17. 08:23:35 am »

Nem azért szeretnék manuálisat mert az olcsóbb. Ami a fórumos kollegáé, egyből rárabolnék ha nem automata lenne, ugyan ezen az árfekvésen. Csak nekem egyszerűen tetszik az ha kapcsolgathatom a sebességet. Az olyan snassznak tűnik hogy nyomom a gázpedált és csak haladok. Bár automatával még nem volt dolgom.

Amit belinkeltem az tényleg annyira ramaty?

Hát első ránézésre nem túl bíztató. Amúgy ezt már nagyon régóta hirdetik, szerintem nem véletlen, hogy nem vette meg senki...
Ahhoz, hogy használható állapotba hozd, kell még műszakizni, a motorja kitudja milyen, futóműve, a kasztnin a hézagok csálén állnak, ráférne egy festés is, de akkor már ugye a lakatolás sem maradhat el...
Ha mindezeket megcsinálod rajta, akkor lesz belőle talán egy jó autó, de már jóval többe vagy, mintha egy automatában kicseréled a váltót kézisre.
Amúgy én is kéziváltó párti vagyok, de azért egy hetesbe automata illik.  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #790 Dátum: 2010. július 17. 10:58:03 am »

Egy hetes az automata. Lehet mást mondani, de így van.
Vedd meg Bömbölő-ét, legfeljebb, ha nagyon nem jön be az automata, akkor manuálra átalakíttatod. Persze kétlem, hogy lesz hozzá kedved, tuti tetszeni fog az automata, de azt csinálsz, ami jól esik.


Sok sikert a vadászathoz!

teljesen egyetértek.

amikor megvettük az ezüst e28-ast, nem volt előtte automata kocsink.tervben is volt, hogy kipróbáljuk, és ha nem jön be,átépitem kézire(természetesen nem kevés meló,és nem kevés alkatrész kell egy ilyen manőverhez,és jó ha van valaki, aki látott már ilyen műveletet,és tud segiteni ha elakadnál,és hajlandó is rá)...
Miután kipróbáltuk teljesen meggyőzött,azóta nem is vennék kéziset,hetesből meg végképp..pláne ha esetleg programkapcsolós is lenne...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #791 Dátum: 2010. július 17. 15:48:48 pm »

De szerintem ha beszélsz a fórumos kollégával, lehet még arra is rátudod beszélni, hogy átalakítsa kézisre...  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #792 Dátum: 2010. július 17. 16:35:33 pm »

......vagy elmagyarázza hogyan hogyan menjek el a bús pics@ba. Már írtam Bömbölőnek. Azt hiszem rábeszéltetek az automatára.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 17. 17:04:05 pm írta collins » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #793 Dátum: 2010. július 18. 09:46:20 am »

De szerintem ha beszélsz a fórumos kollégával, lehet még arra is rátudod beszélni, hogy átalakítsa kézisre...  Evil Azn

gondolom, még nem csináltál ilyen átalakitást... ;)persze,aki szereléssel foglalkozik, azt rá lehet venni.. 139
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #794 Dátum: 2010. július 18. 09:50:12 am »

......vagy elmagyarázza hogyan hogyan menjek el a bús pics@ba. Már írtam Bömbölőnek. Azt hiszem rábeszéltetek az automatára.

Mindenesetre próbáld ki Bömbölőét, aztán ha tetszik vedd meg,ha gondolod..aztán valamelyik kéziváltós kollégával le lehet beszélni egy próbakört(hirtelen asszem egy kézis kollégát tudnék mondani),és meglátod.Mindenesetre Zoli bömöse jó állapotú, tehát nem kell egyből egy zsák pénzt beleölni, hogy kinézzen valahogy...és szerintem hagyni is fogod benne az automatát Wink Cool
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #795 Dátum: 2010. augusztus 07. 15:22:43 pm »

Üdv!

Bömbölő autójáról úgy néz ki hogy lecsúsztam. Viszont szeretnélek megkérni titeket hogy szakértsetek meg 2 hirdetést.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/732/bmw_732-3909418

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728/bmw_728_728i-4028951

Köszönöm, Roland.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #796 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:30:16 pm »

Ha e kettő közül kell választani,akkor én mindenképpen a felsőt ajánlanám.Szebb állapotban van képről,bár az évjárat és a külső nem teljesen passzol,de ha szerencséd van, a kereskedővel is lehet alkudni, bár én nem veszek neppertől kocsit.az alsó drágább is, csúnyább is,látszik rajta,hogy volt munkásautó is, viszont érvényesek a papirjai,ellenben sztem annyit nem ér,amennyiért hirdetik..
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 07. 17:50:17 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #797 Dátum: 2010. augusztus 07. 18:33:42 pm »

De miért van 745-ös jelzés a hátulján? Motorcserés lehet?
Még egy kérdés: Az a gomb a váltónál mire való?


Ha e kettő közül kell választani,akkor én mindenképpen a felsőt ajánlanám.Szebb állapotban van képről,bár az évjárat és a külső nem teljesen passzol,de ha szerencséd van, a kereskedővel is lehet alkudni, bár én nem veszek neppertől kocsit.az alsó drágább is, csúnyább is,látszik rajta,hogy volt munkásautó is, viszont érvényesek a papirjai,ellenben sztem annyit nem ér,amennyiért hirdetik..
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #798 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:11:32 pm »

De miért van 745-ös jelzés a hátulján? Motorcserés lehet?
Még egy kérdés: Az a gomb a váltónál mire való?




az a gomb egy kapcsoló,a 745-ösökben volt olyan váltó,amin lehetett kapcsolni asszem sport,economy és téli változatot.de egyáltalán nem biztos hogy a váltó is olyan alatta.a 745 jelzés ott derül ki, lehet hogy gyárilag 745
volt, de motort cseréltek, de lehet hogy csak úgy rátette...a belseje alapján lehetne 745 is...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #799 Dátum: 2010. augusztus 07. 20:34:11 pm »



az a gomb egy kapcsoló,a 745-ösökben volt olyan váltó,amin lehetett kapcsolni asszem sport,economy és téli változatot.de egyáltalán nem biztos hogy a váltó is olyan alatta.a 745 jelzés ott derül ki, lehet hogy gyárilag 745
volt, de motort cseréltek, de lehet hogy csak úgy rátette...a belseje alapján lehetne 745 is...

A 723-as furcsa hogy ilyen olcsó. Lehet hogy jobban néz ki, csak addig lett összekanalazva míg el nem adja.

Esetleg van itt eladó E23-as a forumon?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #800 Dátum: 2010. augusztus 07. 20:45:18 pm »

akkor a másik kotlófészek biztos jobb, mert még az eladásra se kanalazták ki!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #801 Dátum: 2010. augusztus 07. 21:03:08 pm »

A 723-as furcsa hogy ilyen olcsó. Lehet hogy jobban néz ki, csak addig lett összekanalazva míg el nem adja.

Esetleg van itt eladó E23-as a forumon?

Eladó autók,#173..ha megvan még..

Általában a normális eladó kitakaritja eladás előtt....de a te döntésed,keresgess nyugodtan.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #802 Dátum: 2010. augusztus 07. 21:04:13 pm »

akkor a másik kotlófészek biztos jobb, mert még az eladásra se kanalazták ki!

ez már lehet hogy a kikanalazott állapot:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #803 Dátum: 2010. augusztus 07. 21:05:48 pm »

Az elsőt ismerem, ha felhívsz, tudok róla mondani néhány dolgot, vagy meg tudok róla kérdezni mindent, mert ismerem a néhány évvel ezelőtti gazdáját.
De mindenképpen inkább a felső mint az alsó.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #804 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:08:38 am »

Az elsőről mintha már beszéltünk volna a fórumon évekkel ezelőtt. Mintha akkor újították volna fel, vagy ilyesmi rémlik.... Viktor?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #805 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:39:22 am »

Azt a 732-t érdemes lenne megnézni, úgytudom 745i-ből volt olyan, amelyiknek 3.2-es a motorja (Persze a LE nem stimmel).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #806 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:39:31 am »

Nekem is ismerősnk tünik.Vagy innen,vagy ezt láttam párszor a Hungária krt mellett egy kereskedésben...Mindenesetre sokkal jobban néz ki, mint a másik..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #807 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:40:33 am »

Azt a 732-t érdemes lenne megnézni, úgytudom 745i-ből volt olyan, amelyiknek 3.2-es a motorja (Persze a LE nem stimmel).

Igen, vagy 3,2, vagy 3,5 turbóval..De a tipusa akkor is 745...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #808 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:44:25 am »

A forgalmiban atótl még lehet 732!! Annakidején a tokmányirodában fogalmuk sem volt, hogy melyik autó milyen! (Pl. az enyémnek 320i a típusa  Cheesy Grin) Látta a jóember, hogy 7-es és a motorja 3.2-es és ebből összerakta a 732-t, így ez került a forgalmiba...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #809 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:49:15 am »

A forgalmiban atótl még lehet 732!! Annakidején a tokmányirodában fogalmuk sem volt, hogy melyik autó milyen! (Pl. az enyémnek 320i a típusa  Cheesy Grin) Látta a jóember, hogy 7-es és a motorja 3.2-es és ebből összerakta a 732-t, így ez került a forgalmiba...

nekem is az összes 320-asom 320i volt, pedig egyikben se volt injektor...
a tipust nem az ocsmányirodában találják ki, a régi forgalmiban benne kellett hogy legyen, hogy 745,vagy ez télleg 732,csak rá van téve egy 745 felirat(ezt tartom a legegyszerűbbnek)..A mienken is 728 van:Smiley)
a motortérről kellene pár kép, és kiderül.
Végülis mindegy,a kollégának a lelakott tetszik jobban..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!