CápaBMW fórum
2024. március 28. 23:18:08 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 726206 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Dátum: 2008. május 16. 22:44:53 pm »

Sziasztok!

Van egy kérdésem:
Van egy BMW, aminek lejárt a műszakija, de nincs kivonva a forgalomból. Átlehet azt íratni az én nevemre, vagy előtte biztosítás + műszaki és csak utána? Mert mindezt elintézni 15 napon belül elég tetemes összeg meg idegeskedés lenne. Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #1 Dátum: 2008. május 16. 23:54:21 pm »

Szeretnék én is segíteni egy kicsit az autóvásárlás elôtt álló kollégáknak! Én vettem egy E21-est 16 éve, úgyhogy a tapasztalatom nem sokirányú, de hosszan tudtam követni a folyamatot. Az autót 10 éves korában sikerült megvenni egy kereskedésben. Akkor 200ezer Ft volt. Akkoriban jött be pár kisebb nagyobb BMW az országba. Nagyjából kiválasztottuk akkor még Anyámmal a típust, és aztán kerestem. Akkor még nem tudtam hogy 4 vagy 6 henger lenne jó, semmi ilyesmit. nem volt tapasztalatom a rohadásokkal sem. Egy biztos: Jól meg kell nézni mit vesz az ember, de annyira félni azért nem kell. Persze azokat a kocsikat ahol már a lökhárító rögzitôcsavar körül kiszakad a lemez, meg rozsdás lefolyások vannak az oldalán a díszcsíkok alól, meg az ajtó alja végig puklis, azokat ne is nézzük meg. Van még elég probléma akkr is ha nincs ilyen stádiumban a kocsi. Amit mi megvettünk, az 11 évesen a következôket mutatta: Kívülrôl csodaszép metálfény, vastag, tükörsima lakkal, szemmel láthatóan nem magyar munka. Magyar tulajdonosa volt, nem akkor hozák be. Az oldalablak sarkánál sem repdés sem rozsda nem volt, ezt akkorra már kifigyeltem, hogy mind ott rohad. A látszatra pofás géprôl az alábbiak derültek ki: Az elsô váznyulványok közül az egyik puffos volt: elrohadt. A külsô küszöbökre már sokkal régebben rá kellett foltozni, de az uj lemezek is szétrohadtak. A hátsó tornyok közül MINDKETTÔ ki volt már vágva és egy másik, szintén rohadó darab belehegesztve. A csomagtér fenéklemez minden éle, sarka, illesztése kezdte megadni magát. A bal elsô ajtóról kiderült hogy zöld. A motor hidegen szemétül indult, a bemelegedésszabályzó be volt punnyadva, a pótlevegôszelep szintúgy. A motor alapjáraton kalapácsütés szerě hangokat adott ki.
Ettôl mindenki halálra rémülhetne, és azt mondaná, hogy na ez jó nagy balfogás volt! De ez a kocsi ma is megvan, napi használatban, és most, 16 év után jött el az, mikor már nagyon vészes állapotú részei vannak! A váznyulványt az elsô években megjavíttatuk, azóta is jó. A küszöböt magyar küszöblemezzel kicserélték, 14 éve jó. A hátsó tornyok közül a jobb teljesen beszakadt, meghegesztették, ujra beszakadt. Ez gáz. Az ajtók sarka most kezd kilukadni, az uj küszöb is lassan megadja magát. A csomagtér alja egyszerěen hihetetlenül bírja magát, rohad rohad de nem lukadt ki. A kipu felett az ütközô alatt a sarokban 15 éve egy kb 5 centis lukat szúrtam egy csavarhúzóval. Sár és rohadó vasdarabok hultak ki. Begitteltem Neoplaszttal, AZÓTA HIBÁTLAN!
A motor mint már írtam, ENERGY RELEASE kezelés után örökre megjavult, a bemelegedésszabályzót magam javítottam meg, a pótlevegô szelepet szintén. A felfüggesztés azóta jó, az elsô gátlókat a KÁRÁSZY felújította 15 éve, azóta jó, a hátsó szilentek kicsit kivannak, de elöl se egy gömbfej, se semmi el nem romlott, tavaly elôtt vettem új féktárcsákat, meg betéteket, és ennyi.
Nézzétek meg a képet. Hát nem gyönyörü? Ilyen fényt ki fúj magyarba, ami 15 éve nem lett felpolírozva és így néz ki?
Az alufelniket leheomokoltattam és festettem, meg kapott újra egy uj gumit. Az elôzô Matador 14 évig volt rajta.A kipuffot azonnal ki kellett cserélni, és az elsô két szakasz két évvel ezelôttig bírta, a hátsó dobból pedig amit akkor vettem az 3 évig, amit utána az 11 évig, (BOSAL!) és két éve azt is cseréltük újra.
Nagyjából mindent magam javítgattam rajta, igazából csak a generátort kellett zsírozni, a termosztátot kicserélni, (hütôt befoltoztatni Smiley ) akksit cserélni kb 3szor, gyertyákat 3szor, légszürôt 2évente. Ezen kívül a fütômotor csapágy volt már eleve berágódva, azt kellett megjavítanom, ez bevallom nem lett a legjobb, mert két évente az elsô hidegebb napon mikor párs lesz az ablak, mindig elkezd csikorogni, és akkor olajozni kell.
Összességében azt monhatom, hogy aki egy ilyen öreg kocsi vételére adja a fejét, az számítson arra, hogy EGY ÉV SZERELÉS, TÍZ ÉV NYUGALOM. Ez amire számíthat. Persze van olyan, hogy egy megátalkodott, gonosz, állandóan elromló kocsit fog ki az ember, de kellô kitartással, tanulással minden megoldható. De ne feledjétek: mikor én ezt elkezdtem, nem volt:
1-semmi tapasztalatom
2-egyetlen BMW-s ismerôsöm sem
3-semmiféle internet, és cápa bmw fórum
4-az injektor eleve egy misztikus valami volt amihez senki se értett.
5-egy rohadt vasam sem (diák voltam)
És mégis, itt van a kis drága, és gyönyörü!
Hát én csak annyit mondok, hogy egy gyönyörű darab, bármiylen hibája is van. Totalcar népítéletet olvasgatva erre is rátaláltam. Nem is tudtam, hogy vmelyik fórumozó kollégáé. Oldalakat tudnék errőlk írni de ezt tudjátok ti is. Szeretjük, mert cápa  afro_
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2 Dátum: 2008. május 17. 10:32:08 am »

Sziasztok!

Van egy kérdésem:
Van egy BMW, aminek lejárt a műszakija, de nincs kivonva a forgalomból. Átlehet azt íratni az én nevemre, vagy előtte biztosítás + műszaki és csak utána? Mert mindezt elintézni 15 napon belül elég tetemes összeg meg idegeskedés lenne. Smiley

Biztosítás a Te nevedre és át lehet iratni műszaki nélkül is.
Naplózva

Főmordor.
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3 Dátum: 2008. május 17. 11:34:03 am »

Sziasztok!

Van egy kérdésem:
Van egy BMW, aminek lejárt a műszakija, de nincs kivonva a forgalomból. Átlehet azt íratni az én nevemre, vagy előtte biztosítás + műszaki és csak utána? Mert mindezt elintézni 15 napon belül elég tetemes összeg meg idegeskedés lenne. Smiley

Biztosítás a Te nevedre és át lehet iratni műszaki nélkül is.
Erre én ne vennék mérget. Legalábbis nálunk sajna nem így működik. Sad
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #4 Dátum: 2008. május 17. 11:40:50 am »

Biztosítás a Te nevedre és át lehet iratni műszaki nélkül is.
Erre én ne vennék mérget. Legalábbis nálunk sajna nem így működik. Sad
Én úgy tudom, hogy kell műszaki vizsga az átíráshoz...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:24:35 pm írta Promega » Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #5 Dátum: 2008. május 17. 13:41:44 pm »

Erre én ne vennék mérget. Legalábbis nálunk sajna nem így működik. Sad
Én úgy tudom, hogy kell műszaki vizsga az átíráshoz...
nem kell
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:24:22 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #6 Dátum: 2008. május 17. 14:09:19 pm »

Biztosítás a Te nevedre és át lehet iratni műszaki nélkül is.
Erre én ne vennék mérget. Legalábbis nálunk sajna nem így működik. Sad

Részben igen. Annyit még hozzáfűznék, hogy eredetvizsgálat is kell hozzá, nameg a bizti. Utánna átírják a nevedre, de új forgalmit csak akkor kapsz, ha műszaki is van rajta. Ez tuti!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:24:09 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #7 Dátum: 2008. május 17. 14:37:36 pm »

Erre én ne vennék mérget. Legalábbis nálunk sajna nem így működik. Sad

Részben igen. Annyit még hozzáfűznék, hogy eredetvizsgálat is kell hozzá, nameg a bizti. Utánna átírják a nevedre, de új forgalmit csak akkor kapsz, ha műszaki is van rajta. Ez tuti!
Addig marad a régi forgalmi és ugyanúgy kell rá fizetni a biztosítást meg a súlyadót?
Vagy ideiglenesen ki lehet vonatni a forgalomból és akkor nem kell?
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:23:55 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #8 Dátum: 2008. május 17. 14:48:29 pm »

Részben igen. Annyit még hozzáfűznék, hogy eredetvizsgálat is kell hozzá, nameg a bizti. Utánna átírják a nevedre, de új forgalmit csak akkor kapsz, ha műszaki is van rajta. Ez tuti!
Addig marad a régi forgalmi és ugyanúgy kell rá fizetni a biztosítást meg a súlyadót?
Vagy ideiglenesen ki lehet vonatni a forgalomból és akkor nem kell?

ezt nem tudom,nincs a terveim között a kivonatás..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:23:35 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #9 Dátum: 2008. május 17. 15:18:13 pm »


Addig marad a régi forgalmi és ugyanúgy kell rá fizetni a biztosítást meg a súlyadót?
Vagy ideiglenesen ki lehet vonatni a forgalomból és akkor nem kell?

ezt nem tudom,nincs a terveim között a kivonatás..
csak úgy általánosságban kérdezem ...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:23:19 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #10 Dátum: 2008. május 17. 20:09:01 pm »

ezt nem tudom,nincs a terveim között a kivonatás..
csak úgy általánosságban kérdezem ...

kérdezd meg az ocsmányirodában, úgyis ők intézik..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:22:57 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #11 Dátum: 2008. május 18. 06:53:38 am »

kérdezd meg az ocsmányirodában, úgyis ők intézik..
Több okmányirodát is kérdezz meg... különböző helyeken különbözően állnak bizonyos dolgokhaz... És írd fel, név szerint kivel beszéltél...
Promega
Naplózva
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #12 Dátum: 2008. július 05. 11:08:46 am »

Sziasztok
Érdeklődni szeretnék elsősorban az E28 tulajoktól, hogy mire kell odafigyelni majd az autó vásárlásakor, melyek azok a részek amikre külön figyelmet kell szentelni, mielőtt megveszem az autót. És érdekelne még az autó fenntartásának költségvetései. Kötelező biztosítás, teljesítmény adó, meg egy átlagfogyasztás. Vagy kérdezhetném azt is, hogy mennyibe van egy E28-as fenntartása/hó. Függ több mindentől, motor, mennyire használom, stb stb, de egy átlag összegre kíváncsi lennék azért, hogy mire számíthatok majd. A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #13 Dátum: 2008. július 05. 11:15:30 am »

Sziasztok
Érdeklődni szeretnék elsősorban az E28 tulajoktól, hogy mire kell odafigyelni majd az autó vásárlásakor, melyek azok a részek amikre külön figyelmet kell szentelni, mielőtt megveszem az autót. És érdekelne még az autó fenntartásának költségvetései. Kötelező biztosítás, teljesítmény adó, meg egy átlagfogyasztás. Vagy kérdezhetném azt is, hogy mennyibe van egy E28-as fenntartása/hó. Függ több mindentől, motor, mennyire használom, stb stb, de egy átlag összegre kíváncsi lennék azért, hogy mire számíthatok majd. A válaszokat előre is köszönöm

ez baromi nehéz kérdés, huszonéves autóról van szó, nem lehet úgy kalkulálni mint egy újnál.
szerintem ne rozsdáljon (úgyis fog) ez a lényeg, a többi javítható, nem drágák a cuccok hozzá, ellenben sok kellhet, hisz huszonéves. fogyasztása viszont nem valami baráti (nekem sok volt).
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 05. 11:18:20 am írta Dannert » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #14 Dátum: 2008. július 05. 11:36:21 am »

Sziasztok
Érdeklődni szeretnék elsősorban az E28 tulajoktól, hogy mire kell odafigyelni majd az autó vásárlásakor, melyek azok a részek amikre külön figyelmet kell szentelni, mielőtt megveszem az autót. És érdekelne még az autó fenntartásának költségvetései. Kötelező biztosítás, teljesítmény adó, meg egy átlagfogyasztás. Vagy kérdezhetném azt is, hogy mennyibe van egy E28-as fenntartása/hó. Függ több mindentől, motor, mennyire használom, stb stb, de egy átlag összegre kíváncsi lennék azért, hogy mire számíthatok majd. A válaszokat előre is köszönöm

ez baromi nehéz kérdés, huszonéves autóról van szó, nem lehet úgy kalkulálni mint egy újnál.
szerintem ne rozsdáljon (úgyis fog) ez a lényeg, a többi javítható, nem drágák a cuccok hozzá, ellenben sok kellhet, hisz huszonéves. fogyasztása viszont nem valami baráti (nekem sok volt).

Minden relatív..Első körben a tipust kellene pontosítani, mert marha nagy különbségek vannak már a benzin-diesel között is..(a gázt nem is említem)..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #15 Dátum: 2008. július 05. 11:55:55 am »

Konkrétan ez lett kinézve: http://www.hasznaltauto.hu/1779656_bmw_518i_1986
Bár a megvásárlása jócskán arrébb van még, de ha esetleg meg lesz még a fazonnak, akkor megfontolandó hogy elmegyek megnézni.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #16 Dátum: 2008. július 05. 12:02:30 pm »

Konkrétan ez lett kinézve: http://www.hasznaltauto.hu/1779656_bmw_518i_1986
Bár a megvásárlása jócskán arrébb van még, de ha esetleg meg lesz még a fazonnak, akkor megfontolandó hogy elmegyek megnézni.

Én sokallom az árát, de kinek mennyi a keret. Ha napi használatra szeretnéd, nem tudom mennyire jó választás a legkisebb motoros.Persze nem mindegy, merefele járnál vele, mert egy tartós hegyen-völgyön menetelnél már jobb az erősebb, de sima terepen nem akkora a különbség. Sok függ a stílustól is,ha nyugisan mész, akkor jó lehet. Rendesen meg kellene nézni, mert ennyiért bizony már E23-ast is lehet találni, ami egy nagyobb kategória..Persze abból nincs 1.8-as...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #17 Dátum: 2008. július 05. 12:07:27 pm »

Konkrétan ez lett kinézve: http://www.hasznaltauto.hu/1779656_bmw_518i_1986
Bár a megvásárlása jócskán arrébb van még, de ha esetleg meg lesz még a fazonnak, akkor megfontolandó hogy elmegyek megnézni.

Én sokallom az árát, de kinek mennyi a keret. Ha napi használatra szeretnéd, nem tudom mennyire jó választás a legkisebb motoros.Persze nem mindegy, merefele járnál vele, mert egy tartós hegyen-völgyön menetelnél már jobb az erősebb, de sima terepen nem akkora a különbség. Sok függ a stílustól is,ha nyugisan mész, akkor jó lehet. Rendesen meg kellene nézni, mert ennyiért bizony már E23-ast is lehet találni, ami egy nagyobb kategória..Persze abból nincs 1.8-as...

Csak hogy példát is mutassak, ez épp egy fórumos kollégájé:

http://www.hasznaltauto.hu/2095045_bmw_728ia_1984
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #18 Dátum: 2008. július 05. 12:14:00 pm »

Hát én nyugisan vezetnék, nem vagyok az a fajta aki meghajtaná az autót. Biztos kicsit oda lépnék hogy mit tud a gép, de nem ez lenne a jellemző. Én is sokallom különben, jó lenne lealkudni legalább 50.000-et. Amit mutattál az meg eléggé tip top állapotban van ilyen árért, tetszik!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #19 Dátum: 2008. július 05. 12:37:24 pm »

Hát én nyugisan vezetnék, nem vagyok az a fajta aki meghajtaná az autót. Biztos kicsit oda lépnék hogy mit tud a gép, de nem ez lenne a jellemző. Én is sokallom különben, jó lenne lealkudni legalább 50.000-et. Amit mutattál az meg eléggé tip top állapotban van ilyen árért, tetszik!

Az tutira ilyen, de ezért fontos még az elején eldönteni, mire akarod használni. Én lebeszélni nem akarlak egyikről se, neked kell eldöntened, mennyit szánsz rá, és mennyire tudod fenntartani. nagyon változóak a költségk. Biztit lehet rá kötni olcsót is, de az átiratási költségeket számold hozzá, ami nem kevés. A fogyasztás változó, egy 1.8i-s E28-nál a 10 liter tutira megvan, de ez lemehet az országúton nyugis tempoban 7-8-ra is, és felmehet a városban 12-re is.Kérdés milyen állapotú, és hogy az esetleges hibáit tudod-e orvosolni, vagy szerelőhöz viszed. A szerelő lehet ilyen s, olyan is, ismerős is, idegen is, de mindkettőből van megintcsak zs!do is, meg becsületes is.Ha magad is meg tudod oldani a javítást,lényegesen kedvezőbb a kép, mert akármennyire is BMW, mégiscsak túl van a 20. éven, és néha bizony alá/bele kell feküdni.Az alkatrészek nem olyan veszélyesen drágák, persze van, ami gyáriba elég horror.Én egy 520i-t inkább ajánlanék, több van belőle, tehát nagyobb a választék, és erősebb is, mint az 1.8i. Mindenképpen injektorost nézzél, nekem speciel az automatával sincs semmi bajom, de izlések és pofonok...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sabc
Vendég
« Válasz #20 Dátum: 2008. július 05. 12:59:56 pm »

Én sokallom az árát, de kinek mennyi a keret. Ha napi használatra szeretnéd, nem tudom mennyire jó választás a legkisebb motoros.Persze nem mindegy, merefele járnál vele, mert egy tartós hegyen-völgyön menetelnél már jobb az erősebb, de sima terepen nem akkora a különbség. Sok függ a stílustól is,ha nyugisan mész, akkor jó lehet. Rendesen meg kellene nézni, mert ennyiért bizony már E23-ast is lehet találni, ami egy nagyobb kategória..Persze abból nincs 1.8-as...

Csak hogy példát is mutassak, ez épp egy fórumos kollégájé:

http://www.hasznaltauto.hu/2095045_bmw_728ia_1984

Ami szintén a legkisebb motoros, csak e23-ból.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:22:10 pm írta Promega » Naplózva
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #21 Dátum: 2008. július 05. 13:01:04 pm »

Nem beszélsz le, ez az autó csak egy lehetőség most ami megtetszett. Az is lehet hogy ismerős tud szerezni megbízható helyről, nem biztos. Van szerelő ismerős is, szóval ilyen téren nem aggódom annyira. Igazából első autó lenne. Több autó is tetszik, de igazából BMW párti vagyok minden téren Cheesy Tehát nem tudom mennyire jó vagy rossz első autónak BMW, de én nagyon kinéztem magamnak ezeket a régebbieket. Mindenesetre köszönöm a segítséget, tanácsokat.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #22 Dátum: 2008. július 05. 13:03:10 pm »

Csak hogy példát is mutassak, ez épp egy fórumos kollégájé:

http://www.hasznaltauto.hu/2095045_bmw_728ia_1984

Ami szintén a legkisebb motoros, csak e23-ból.  Smiley

Ez igaz, de sztem jobb az E23-ból egy 28i, mint egy E28-asból a 18i...Ráadásul ezt a kocsit merem is ajánlani, a másikkal vannak kételyeim, pláne ennyiért.Ha neked a kettő közül kellene választanod, melyiket választanád?
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:21:54 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #23 Dátum: 2008. július 05. 13:04:44 pm »

Nem beszélsz le, ez az autó csak egy lehetőség most ami megtetszett. Az is lehet hogy ismerős tud szerezni megbízható helyről, nem biztos. Van szerelő ismerős is, szóval ilyen téren nem aggódom annyira. Igazából első autó lenne. Több autó is tetszik, de igazából BMW párti vagyok minden téren Cheesy Tehát nem tudom mennyire jó vagy rossz első autónak BMW, de én nagyon kinéztem magamnak ezeket a régebbieket. Mindenesetre köszönöm a segítséget, tanácsokat.

Ha első autó lesz, akkor pláne egy jót kellene kifognod, mert egy szar elveszi a kedved, meg a lóvét is..Ha gondolod, amikor már konkrét példány van kiszemelve mutasd meg, vagy beszékldd rá a tulaját, hozza el egy talira, és kivesézzük.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #24 Dátum: 2008. július 05. 19:31:02 pm »

Okés, köszi a segítséget, mindenképp szólok ha már aktuális lesz a dolog.
Naplózva
Dzsekszon
Vendég
« Válasz #25 Dátum: 2008. július 13. 19:25:13 pm »

Erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/2182481_bmw_520i_1987
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #26 Dátum: 2008. július 13. 21:16:29 pm »


Gyönyörű és ahhoz képest, hogy mik vannak benne nem is drága. Ha elkezdesz egy fapad 520-ból építkezni 2-szer ennyi lesz, mire idáig eljutsz. A hirdetés szövegével nem minden esetben értek egyet, de nagyjából biztos fedi a valóságot. Azon kevés E28-ak egyike, melyet gondolkodás nélkül bevállalnék, hacsak a 20-as motor nem lenne visszatartó erő.
Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #27 Dátum: 2008. július 13. 21:20:21 pm »


Gyönyörű és ahhoz képest, hogy mik vannak benne nem is drága. Ha elkezdesz egy fapad 520-ból építkezni 2-szer ennyi lesz, mire idáig eljutsz. A hirdetés szövegével nem minden esetben értek egyet, de nagyjából biztos fedi a valóságot. Azon kevés E28-ak egyike, melyet gondolkodás nélkül bevállalnék, hacsak a 20-as motor nem lenne visszatartó erő.

És ráadásul tag is a hirdető!!!
Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #28 Dátum: 2008. július 13. 21:36:39 pm »

Gyönyörű és ahhoz képest, hogy mik vannak benne nem is drága. Ha elkezdesz egy fapad 520-ból építkezni 2-szer ennyi lesz, mire idáig eljutsz. A hirdetés szövegével nem minden esetben értek egyet, de nagyjából biztos fedi a valóságot. Azon kevés E28-ak egyike, melyet gondolkodás nélkül bevállalnék, hacsak a 20-as motor nem lenne visszatartó erő.

És ráadásul tag is a hirdető!!!

Igen, igen. Ott van a hirdetés árral az eladó autók topicban.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:21:31 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #29 Dátum: 2008. július 15. 18:32:41 pm »

az enyém átiratása bizti eredetvizsga.stb kb 60 rugo volt.szintén 1.8.eredet vizsga kb 18. vagyonszerzési ado vagy mi a szösz 32.forg.vagy 8,vagy 12,már nem emlékszem.bizti a postánál anyám nevén 12.amugy nekem is elö auto a bmw.csak ajánlani tudom.többször megmentette az életemet a 105 lovacska.ismétem többször!
Naplózva

06305678912
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!