CápaBMW fórum
2024. április 26. 19:37:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2325969 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #150 Dátum: 2006. október 21. 12:54:32 pm »

A fékpadmérés mindig keréken leadott teljesítményt mér!!!!!
Vagyis kb 20-25% veszteség van a hajtás láncon. (ezért is fontos a olajok és csapágyak időszakos cseréje )
Főtengelyteljesítmény = 1.25*Kerékteljesítmény*1.36( kw-lóerő váltó)
Nálam 102*1,25*1,36= 173Le ami a hatleömlőnek köszönhető!!!!
De gyárilag is a keréken mért teljesítményt adják meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:54:00 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #151 Dátum: 2006. október 21. 13:04:13 pm »

nem, az motorteljesítmény
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:54:09 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #152 Dátum: 2006. október 22. 13:14:19 pm »

Nekem két ismerősöm is van aki lemérette a szekerét. Az egyik 23i, és mindössze egy 276-os tengely van benne, és így 167 lóerőt csapott ki a fékpadra, keréken. A másik 27i -és abban is csak vmi hegyesebb tengely van, és az 206 lóerőt csapott ki keréken. Szal nem hiszem hogy a gyári keréken leadott teljesítmény annyi lenne mint amit Zoli mért.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:54:21 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #153 Dátum: 2006. október 22. 13:25:55 pm »

Boge:

http://cgi.ebay.de/BMW-E21-leicht-motorhaube-GFK_W0QQitemZ160034640109QQihZ006QQcategoryZ73717QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Sztem nem is drága, és 30EUR -ért el is postázzák.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #154 Dátum: 2006. október 22. 13:37:44 pm »

Üvegszálas és karbon sárvédők, géptetők, csomifedelek, ajtók gyártása kell számú jelentkező esetén megoldható.
Pénteken csináltam egy 02 grouppe5 marhaszéles sárvédőjét. Egész jó lett.
Ilyen:


* C000643.jpg (8.64 KB, 293x220 - megtekintve 867 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:54:44 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #155 Dátum: 2006. október 22. 13:46:15 pm »

Uhh, ez brutál. Pályagáp épül? Majd nyomhatnál még róla fotókat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:54:55 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #156 Dátum: 2006. október 22. 16:25:27 pm »

Nekem két ismerősöm is van aki lemérette a szekerét. Az egyik 23i, és mindössze egy 276-os tengely van benne, és így 167 lóerőt csapott ki a fékpadra, keréken. A másik 27i -és abban is csak vmi hegyesebb tengely van, és az 206 lóerőt csapott ki keréken. Szal nem hiszem hogy a gyári keréken leadott teljesítmény annyi lenne mint amit Zoli mért.
Minden fékmérő pad a keréken leadott teljesítményt méri, maximum a fenti szorzás már bele van építve a programba.
Az e12 M5-m 211kW produkált a padon.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:55:12 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #157 Dátum: 2006. október 22. 20:31:13 pm »


Köfi, hogy gondoltál rám. Sajna most nem aktuális, de mivel ma lezárult részemről a versenyévad, a tél a fejlesztések ideje lesz és remélhetőleg ilyenekre is marad baksis.
Egyébként marhára fel vagyok pörögve, mert a verda nagyon szépen szerepelt. Rádumáltam egy cimbimet, aki 1-2 éve visszavonult, hogy "rúgja szét" a kocsimat, majd én navigálok neki. Bene Feri (ez a neve) egy elég jól ismert név, főleg túrában, simán hozza abszolútban a dobogós helyeket, egy ütőképes hátsókerekessel, akár összkerekes turbók ellen is.
Persze azonnal rábólintott. Én kiváncsi voltam, hogy mit tud kihozni a kocsimból. Vért izzadtunk az utóbbi 1.5 hónapban, hogy megtaláljuk az optimális üzemanyag nyomást, de sikerült és végre lett fokoló tárcsa is a tengelyemhez, ami már borzalmasan hiányzott. A kocsi végre összeállt, már csak a fék marad ki belőle, meg a pénz normális, friss slickekre.
Ezt leszámítva Feri maxi elégedett volt a járművel, idézem: tetszik, tiszta zsiguli fíling. A fikázóknak most kuss, mert Ő bigulival verte a többieket anno...igaz 2000ccm Fiat mocival, Integrale turbóval és vizes intercoolerral:)
A biguli fíling alatt azt értette, hogy Dani nehéz, szervós, de borzalmas erős és főleg nyomatékos (most már csak ex) kocsija után, beült az én nagyon könnyű, nehézkormányos, pattogós, pörgetős kocsimba.
Szóval élvezte nagyon, én meg csak kamilláztam, hogy a kocsim elfér, megint elfér és még mindig elfér a kanyarban....majd összecsináltam magam. A vicc az, hogy ugyanitt 1-2 hónapja volt verseny és csak 9 mp-vel volt jobb az Ő legjobb ideje, mint az enyém, de ez a 9-hez Ő kellett, mert bennem az volt a maximum. Sok az a 9, ilyen rövid pályán, nagyon sok!!!
Mindenesetre maxi örültem, hogy a kocsim jó és a kategóriában ütőképes! Nekem viszont van még mit tanulnom:(
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #158 Dátum: 2006. október 22. 20:41:49 pm »

Ja csak hogy mutassak képet a versenyről. Idézek egy párbeszédet szó szerint:

Boge-  Pista, láttam a rajtodat, mitől nem sikerült?
Pista-  Nincs rajtprogramom ehez a slickhez....

Ja, ez egyébként egy AMATŐR verseny volt. Pista nyerte az abszolútot és Ő volt az egyetlen, aki megvert minket a kategóriában. A kocsija egy 306 maxi, azaz egy kitcar, 240Le-vel.....mondjak még valamit?
Volt jópár Bömös, például Kosztolányi és pár N csoportos japcsi gép is, nem igazán kezdő pilótákkal. Abszolútban kaptunk tőlük rendesen, de ez egy más kategória, nem is hozzájuk hasonlítom magunkat.
cig@ny díszvendég volt, a maga 20 milkás m3-jával....teljesen szar:)
Egyébként Kopterék is indultak. Jó volt végre másik cápit is látni. Ügyesek voltak és végre befejezték a versenyt!
Minden összefoglalva, most állati jól érzem magam. Képek nincsenek, de lesznek a rally oldalakról és majd dobok ide. Van viszont belső felvételem, azt majd odaadom Stasisnak, a többivel együtt.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #159 Dátum: 2006. október 22. 20:51:18 pm »

Infók itt a versenyről:

http://www.salgomotor.hu/index2.php
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #160 Dátum: 2006. október 22. 20:51:43 pm »

Hát én sem unatkoztam a 7végén... Sad Az eredményt "szeretem, mert cápa" topicban láthatod... Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:57:19 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #161 Dátum: 2006. október 22. 21:30:56 pm »

Néztem vazze. Sajnállak, de tényleg. Vigyázz arra a kocsira...meg mindegyikre. Vagyis ne add ki a kezedből, mert ügye most sem Te zúztad le.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:57:32 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #162 Dátum: 2006. október 23. 06:48:07 am »

Ja csak hogy mutassak képet a versenyről. Idézek egy párbeszédet szó szerint:

Gratula még egyszer! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:57:47 am írta Promega » Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #163 Dátum: 2006. október 24. 09:18:05 am »

Van már kép a versenyről: www.toljadneki.hu
Nekem nagyon nagy élmény volt az egész! Az utolsó 2 körben már rohadtul élveztük, a cápi meg nagyon jól bírta. Szegény kapott egy kicsit az első körben amikor csak a negyedik kanyarig jutottunk, de csak az egyik ajtó sérült. A következő körökben már csak a kartervédő kapott de az nem keveset! smiley Egyre jobb időket mentünk, persze csak magunkhoz képest a Bene-Boge párost nem veszélyeztettük smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:58:00 am írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #164 Dátum: 2006. október 24. 18:58:37 pm »

Vki gerjedne ilyen spoilerre?
Rendelhető simán üvegszálból, karbonból, full karbon stb. Még a cikkszám is látszik a klónban Cheesy


* B6-2.8.jpg (47.1 KB, 640x446 - megtekintve 893 alkalommal.)
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #165 Dátum: 2006. október 24. 19:13:51 pm »

Én személy szerint igen ,gerjednék rá!!!:)))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:58:28 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #166 Dátum: 2006. október 24. 19:16:45 pm »

Azért egy eredeti B6on ugye krómosak voltak a lökősök?
Ha már Alpina spoiler én egy régifajtát szeretnék, régi köténnyel. Majd csak összevariálom valahogy (már ha mazoista leszek és nem rakom fel a BBSt).
Nekem úgy tűnik, hogy a régebbi Alpina spoiler lejjebb van. Vagy csak a szemem csal?

És mi az előnye a karbonnak az üvegszállal szemben?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:59:20 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #167 Dátum: 2006. október 24. 19:20:23 pm »

Ha jól tudom könnyebb,és erősebb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:59:52 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
stasis
Vendég
« Válasz #168 Dátum: 2006. október 24. 19:29:49 pm »

Azért egy eredeti B6on ugye krómosak voltak a lökősök?
Ha már Alpina spoiler én egy régifajtát szeretnék, régi köténnyel. Majd csak összevariálom valahogy (már ha mazoista leszek és nem rakom fel a BBSt).
Nekem úgy tűnik, hogy a régebbi Alpina spoiler lejjebb van. Vagy csak a szemem csal?


Baromságokat írok. A 123-as kockásabb a régi, a 129-es mosolygós az újabb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:00:14 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #169 Dátum: 2006. október 24. 19:32:36 pm »

Stasis!

Megnéztem az a plakettot,amit anno említettem,ezak a számok viritanak:
320-0441
Az Alpina platni ,ha elfelejtetted volna:).
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
stasis
Vendég
« Válasz #170 Dátum: 2006. október 24. 19:37:35 pm »

Nem felejtettem el Smiley De úgy tünik, hogy ez így nem eredeti alpina Sad Azért fotót majd kérek szépen (stasis@capabmw.hu), és mégegyszer kielemzem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:00:32 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #171 Dátum: 2006. október 24. 20:03:42 pm »

Azért egy eredeti B6on ugye krómosak voltak a lökősök?
Ha már Alpina spoiler én egy régifajtát szeretnék, régi köténnyel. Majd csak összevariálom valahogy (már ha mazoista leszek és nem rakom fel a BBSt).
Nekem úgy tűnik, hogy a régebbi Alpina spoiler lejjebb van. Vagy csak a szemem csal?
Szép kocsi, nem bánnám, ha az enyém lenne. Nekem sem tetszik minden rajta, de mi lenne, ha nők terén is ennyit válogatnánk.....lurkó nélkül öregednénk meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:00:49 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #172 Dátum: 2006. október 24. 20:42:27 pm »

És mibe fájna egy ilyen spoiler?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:01:02 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #173 Dátum: 2006. október 25. 11:21:03 am »

Akinek kevés a lóerő, forduljon hozzájuk, gyújtás, injektor, chip, kompresszor, turbo. Minden, mi szem-száj ingere. Én megyek kompresszoroztatni. Majd, talán... Wink

www.dsmotorsport.hu
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #174 Dátum: 2006. október 25. 17:55:03 pm »

És mibe fájna egy ilyen spoiler?
Engem is érdekel emberi áron... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:01:21 am írta Promega » Naplózva

Bence
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #175 Dátum: 2006. október 25. 19:18:08 pm »

Akinek kevés a lóerő, forduljon hozzájuk, gyújtás, injektor, chip, kompresszor, turbo. Minden, mi szem-száj ingere. Én megyek kompresszoroztatni. Majd, talán... Wink

www.dsmotorsport.hu


Egyszer talán egy éve voltak "dsmotorsport-osok" fékpadmérésen a barátomnál.
Sehogyan sem akart összejönni a kiirt jóerő, ha jól emlékszem 3.0 kompresszor volt és 289LE nem volt több pedig a katalógus 315LE igér.
Midamellett kiba..tt nagyképüek voltak. Mondták hogy szar a fékpad.
Majd mértünk egyet a fékpad hitelesítésére az M5-tel. Smiley
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #176 Dátum: 2006. október 25. 19:53:25 pm »

Hát azt elhiszem, hogy nagy a pofájuk, elég jellemző az ilyen cégekre, dolgoztam egyszer a Bp-i autókiállításon a Jaguárnál meg a Hyundai-nál. Kis jött-ment eladók meg titkárnők akkora arccal osztották az észt, hogy nekem égett a képem. A jól menő cégeknek ált. elszáll az agyuk, kivéve a Janó-dob-ot, ahol állati rendesek voltak, csak ajánlani tudom mindenkinek!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #177 Dátum: 2006. október 25. 20:50:21 pm »

A Jano-dobról trabis körökben is jókat hallani... sok 4ütemű trabisnak van őtőlük kipuffja...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:01:57 am írta Promega » Naplózva

Bence
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #178 Dátum: 2006. október 27. 08:19:28 am »

Boge KoptR!

Milyen volt a verseny? Nem tudok semmit rólatok.
Naplózva

Főmordor.
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #179 Dátum: 2006. október 27. 09:49:24 am »

Én már írtam róla! Tömören: k##va jó volt! Itt egy videó:
http://nadi.dsi.hu/video/06_10_22_lengyel_lehoczki_vfts.wmv
Nem BMW hanem egy VFTS, az érdekesség benne, hogy az első gyors elején mi is pont ugyanazt csináltuk mint ők, csak mi mélyebbre estünk és csak a szakadékba lefelé lökve tudtak minket kiszabadítani. Erdőn-mezőn, földutakon mentünk vissza a szervízparkba. Volt nagy csodálkozás! smiley Így az első kört leminuszoltuk, az autót kicsit helyrepofoztuk és mehettünk a következő 3 gyorson. Az elsőn idegesen, a másodikon óvatosan de már élvezetesen, a harmadikon meg fülig érő szájjal mentünk. grin
Boge is jól szórakozhatott Bene Feri mellett, mert a célban a második kör után ilyeneket mondott: Hűha..... aztakurva..... smiley
Másodikok lettek a kategóriában, pedig nem volt egy nyomi mezőny!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:02:15 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!