CápaBMW fórum
2018. július 20. 02:53:55 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 729136 alkalommal)
Lütyő1
Vendég
« Válasz #30 Dátum: 2006. október 01. 20:14:10 pm »

Six

Egy kis segítség difi ügyben.
Egy kérdés,: ha nekem a 735 160-nál forog 3000-et a 225-ös gummákkal, akkor az egy 3,5-ös M30-as mocitól jónak számít?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:22:21 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #31 Dátum: 2006. október 01. 20:19:40 pm »

Boge!

Szerinted egy M20-as 5 gangos váltót át tudsz szereltetni az M10-es 4-es házába?Komolyan érdekelne..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:22:36 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 570



« Válasz #32 Dátum: 2006. október 01. 21:00:48 pm »

Megtörtént a motorcsere a rallizós cápinkban, estére már be is indult. Kis alapjárat probléma még van, lehet hogy a lendkerék könnyítés miatt. Most már remélhetőleg a tesztelés és száguldozás következik smiley


Most hogy írod rákérdezek:
Lehet a könnyítéstől az alapjáratom melegen 350-400???
Óra szerint ennyi!
Naplózva

E21 323i
E32 735i
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #33 Dátum: 2006. október 01. 21:23:04 pm »

Szerintem ott valami más lehet a hiba. Ez annyira alacsony fordulat, hogy már szinte lehetetlen. A fordulatszámmérő biztos jó?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:22:58 am írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 909



« Válasz #34 Dátum: 2006. október 01. 21:26:11 pm »

Most hogy írod rákérdezek:
Lehet a könnyítéstől az alapjáratom melegen 350-400???
Óra szerint ennyi!
ez kizárt, ennyinél már-már le is áll
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:23:17 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #35 Dátum: 2006. október 01. 21:45:58 pm »

Boge!
Szerinted egy M20-as 5 gangos váltót át tudsz szereltetni az M10-es 4-es házába?Komolyan érdekelne..
Ha az m20 5 gang nagyházas (toldalékos), akkor nem, he kis házas, akkor van rá esély, de nem ígérem. A hátlapokban szokott lenni eltérés, de talán az is átműthető.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:23:43 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #36 Dátum: 2006. október 01. 22:51:07 pm »

Egyet értek Boge Tesóval. A sportváltó egyszerűen olyan élményt tesz az autóba ami eddig közel sem volt olyan. Ezért is szereztem az M5höz is egyet Smiley
75 pénz szeintem baráti ha jó a váltó.
Mertem remélni, hogy azt mondjátok, hogy inkább ne, mert most így álmatlan éjszakákat okoztok nekem, és a beszerzésén fog járni egész nap az agyam, a makroökonómia helyett, aminek majd zh-kon fogom látni kárát sad Cheesy

Akkor menjünk kicsit tovább mesterek: egy leszerelt váltóból hogyan mondom meg, hogy jó-e?Huh??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:03 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #37 Dátum: 2006. október 01. 22:59:58 pm »

Tekergesd, váltogass, ez már fél siker, de...a kiszerelt váltó olyan mint a kiszerelt motor:(
Hogy segítsem a döntésedet: ez nem pénz érte, én ennyiért soha nem adnám el, de még kétszerennyiért sem.
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #38 Dátum: 2006. október 01. 23:05:18 pm »

Az lehet, hogy a váltóért nem pénz, de nekem igen. Cheesy Méghozzá nem kevés smiley)) Sokmindenről kellene nekem ezért lemondani sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:21 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #39 Dátum: 2006. október 01. 23:06:59 pm »

Ez a váltó a rövidebb difivel nagyon racsingos lenne Cheesy Nagyon kivi lennék rá, bár kezdőként biztos elbasznék egy-két váltást a kisoztás miatt smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:52 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #40 Dátum: 2006. október 01. 23:21:48 pm »

A 70 mindenkinek 70, csak valaki többet, valaki kevesebbet dolgozik érte....és van olyan aki nem dolgozik, de mégis van neki:(
Egy tény, befektetésnek sem utolsó.
A váltásokba bele lehet jönni, de azért vigyázz a fogakra meg a szinkronra, mert az borzalom drága bele. Itt a 2. különbség az utcaihoz képest.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:03 am írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 909



« Válasz #41 Dátum: 2006. október 01. 23:25:49 pm »

mitől drágább bele??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:20 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #42 Dátum: 2006. október 01. 23:29:05 pm »

Tudomásom szerint titánötvözetűek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:33 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #43 Dátum: 2006. október 01. 23:53:28 pm »

Ez a "baj" a cápázással basszus...........Az autóra szinte semmit nem kell költenem most már (műszakilag meg merem kockáztatni hibátlan, optikailag is csak pár pici tennivaló van rajta de az elenyésző, csomagtértető és első kötény), de kis finomságokra egyszerűen többszáz-ezer ft-ot el lehetne költeni, és most soron van egy csomó minden, amit egyszerre szeretne az ember: sportváltó, sperr, 15 vagy 16os BBS pókhálós garni, rolós kalaptartó, első könyöklő, tető motorosra cserélése, első el. ablakok beszerelése, klíma  stb...... És előbb vagy utóbb átszakad egy gát nem fog érdekelni, hogy drága, és lecsapok rá. Ez egy drog...............Cheesy:D:D
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:45 am írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 909



« Válasz #44 Dátum: 2006. október 02. 00:09:50 am »

Tudomásom szerint titánötvözetűek.
asszem m50 váltóban is, jól tudom?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:26:26 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1346


Powered by rozsda


« Válasz #45 Dátum: 2006. október 02. 00:43:37 am »

Nekem az E36 325TDS váltóm az, szal sztem a többi hasonló korosztályú is igen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:26:41 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1215



« Válasz #46 Dátum: 2006. október 02. 07:19:53 am »


Ez a "baj" a cápázással basszus...........
Ez sajons mindig igy van. De az idő a megoldás a dolgokra. Nekem is 9 év alatt lett kész az e12, ha egyáltakán késznek érzem. mert ötleteim még vannak Smiley
Ha elhatározod a váltó vételét és kell segítség megnézni akkor szólj.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:27:00 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #47 Dátum: 2006. október 02. 08:08:22 am »

Köszi Zoli a felajánlást, feltétlenül fogok szólni!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:27:18 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #48 Dátum: 2006. október 02. 08:48:51 am »

Idézet
Ha az m20 5 gang nagyházas (toldalékos), akkor nem, he kis házas, akkor van rá esély, de nem ígérem. A hátlapokban szokott lenni eltérés, de talán az is átműthető.

Az M20-as egy E28 ban van, de nem tudom, nagyházas-e..Ha kiszereltem küldök képet, mert nem ismerem fel..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:27:35 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #49 Dátum: 2006. október 02. 08:53:38 am »

Az valószínű, de inkább biztos hogy kisházas, tehát van rá esély.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:27:46 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239


Ne vedd el!


« Válasz #50 Dátum: 2006. október 02. 08:55:17 am »

Nekem az E36 325TDS váltóm az, szal sztem a többi hasonló korosztályú is igen.
Nekem Niesz Feri mondta, hogy neki egy vagyon volt, én ebből indultam ki. Viszont az Ő vezetési stílusát bírja is a technika, tehát nem lehet véletlen, hogy az utcai gyűrűk árának a többszöröse.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:28:03 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #51 Dátum: 2006. október 02. 09:02:35 am »

Idézet
Ez a "baj" a cápázással basszus...........
Hát igen. Van akinek egy tök széria az álma, van akinek egy racing gép..De mindegyik ugyanazokból az alapokból épül fel. Nekem az E23 is tökéletesnek volt mondható, mégis a saját igényeimnek szeretem átalakítani..Bőrülések, 4 villanyablak, villanytető..Szinte mindegyik saját beszerelésű extrámmal szívtam eleget, de tekintve, hogy a beszerzése röhejesen olcsó volt, így nem érdekelt annyira..Van, akinek nem tetszik, de hidegen hagy. És milyen jó is utánna élvezni a két kezed gyümölcsét...Ez a szép benne!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:28:27 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #52 Dátum: 2006. október 02. 09:06:20 am »

Az valószínű, de inkább biztos hogy kisházas, tehát van rá esély.
Oké. Most első az építkezés( ha minden klappol a jövő héten, vagy még ezen esetleg jön az alapásás), és ha a garázs kész lesz annyira, hogy tudjak pakolni a padlására, bontom sorban a kocsikat, és akkor lesz itt az ideje, hogy a váltót is kibontsam..Nomeg végre haladhatok a Trabival is, és bele tudok fogni az E12-be is..Úgyhogy még sajna odébb van a dolog, de szólok, ha vannak fejlemények..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:28:51 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4838


E12 építés alatt, E28 építés alatt, amúgy E30, E39


« Válasz #53 Dátum: 2006. október 02. 09:13:51 am »

Ez a "baj" a cápázással basszus........
Nem értek egyet. Próbálj már meg ilyeneket Fordhoz vagy Opelhez venni. Nem hogy drága, hanem nincs. Ehhez legalább van.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:29:11 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #54 Dátum: 2006. október 02. 11:47:47 am »

Hali!

A sportváltónak teljesen más a belseje, széria váltó cuccaival nem javítható.
Gr A-s M3 váltó már igen ritka, ha elő is kerül vhonnan, akkor is horror áron. A legjobb ajánlat BMW-re, a hatsebességes szekiváltó 10e euroért. Utána szezononként felújítás.

Az e36 tds váltónak nem tudja vki az áttételeit?
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #55 Dátum: 2006. október 02. 13:40:19 pm »

Nem értek egyet. Próbálj már meg ilyeneket Fordhoz vagy Opelhez venni. Nem hogy drága, hanem nincs. Ehhez legalább van.
A "baj"-t idézőjelben értettem wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:29:37 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1346


Powered by rozsda


« Válasz #56 Dátum: 2006. október 02. 13:43:20 pm »

Hali!

A sportváltónak teljesen más a belseje, széria váltó cuccaival nem javítható.
Gr A-s M3 váltó már igen ritka, ha elő is kerül vhonnan, akkor is horror áron. A legjobb ajánlat BMW-re, a hatsebességes szekiváltó 10e euroért. Utána szezononként felújítás.

Az e36 tds váltónak nem tudja vki az áttételeit?

Én nem tudom ponztosan csak annyit mondok, hogy kiba... rövid, még a 3.45ös difivel is. Az 5. fokozat ugyanúgy 1:1 mint a sportváltónál, viszont itt nincs hosszú 1. Nekem 5.-ben végre kb 190-et megy, de a többi fokozat is K rövid, 2.ben pl 70-et megy kb az autó, pontosan nem tudom, mert ugye az KM órát nincs hova kötnöm. Sztem ha valaki nem az autópályán való száguldozásra izgul akkor megéri...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #57 Dátum: 2006. október 02. 13:58:11 pm »

A beépítése mennyire cifra? Mit kell hozzá átalakítani?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:30:06 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1346


Powered by rozsda


« Válasz #58 Dátum: 2006. október 02. 14:07:31 pm »

Nem én építettem be, már így került hozzám az autó, de úgy tudom gond nélkül rámegy az m20-ra barkácsolás nélkül. Annyi kellemetlenfég van vele hogy 2. és 4. fokozat kapcsolásánál a váltókar kicsit beleér a boxba, ezért ha nagyon gyorsan kapcsolsz és nem figyelsz oda akkor kidobja néha, de persze ezt is meg lehet oldani ha kicsit arrébb viszed az a műanyag szart amibe beleér.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:30:18 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2559



« Válasz #59 Dátum: 2006. október 02. 16:52:18 pm »

Kox!!

Ha megvan még a szilentes száma akkor ird már meg nekem légyszi,mert innen elveszett,a telcsimet meg megápgrédelték,és 80 fontos szám elveszett,majdnem fingón is csaptam a kiscsajt,hogy miért nem mentették le az anyagot róla!!!!

előre is köszi!!!
Naplózva

steffe
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!