CápaBMW fórum
2024. április 26. 23:28:55 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326104 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #90 Dátum: 2006. október 16. 10:32:19 am »

Kox!!

Mikor lesz a tököli driftedzés? Lehet kinéznék az új szerzeményemmel (e30 325i), ha addigra meg tudom csinálni a hátsó futóművet smiley Oda bárki mehet? Jó lenne gyakorolgatni, nem szeretném az e28at koptatni smiley

Megtaláltam. Szombaton lesz. Végülis egy nap alatt ki lehet cserélni a hátsó hidat smiley

Ki lehet, de elég cig@ny meló, számíts rá hogy nem kicsit be vannak rohadva a csavarok. Meg ha le akarod szedni róa a lengőkart, difit akkor mégtöbb nagyon berohadt csavart kell kiszabadítanod, szal sztem nyugodtan számolhatsz egy egész napot csak a ki/szétszedésre. Ha ráérek szivesen segítek, csörögj nyugodtan. Egyébként nem is mondtad hogy bugáztál egy E30-at is. Majd nyomhatnál róla képet!
  Drift edzésre délután megyek, remélem nem jön semmi közbe, és akkor összefuthatunk.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #91 Dátum: 2006. október 16. 12:18:00 pm »

Hi,
csütörtökön vagy pénteken hozom el smiley Nem tartom meg, alkalmi vétel smiley Lehet, hogy akkor igénybe veszem segítségedet smiley Köszi! wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:40:57 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #92 Dátum: 2006. október 16. 13:47:36 pm »

Ha eladod, akkor nekem szólj először. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:41:12 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #93 Dátum: 2006. október 16. 15:27:43 pm »

Akkor öröm bodottá!!!!!!
Boge milliárdbilliárdkvatrotrilliárdcsilliárd köszönet érte ,nagyon tuti lett!!!!

Első Balról jobbra: Eredeti,vágott,keményitett-ültetett rugó!!
Hátsó: Eredeti,keményitett ültetett!!!



* Kép035.jpg (104.6 KB, 1600x1200 - megtekintve 805 alkalommal.)

* Kép036.jpg (90.18 KB, 1600x1200 - megtekintve 791 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #94 Dátum: 2006. október 16. 15:36:58 pm »

Huha, jó "pattogós" lesz a verda, de remélem van hozzá kemény gátlód is. :
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:42:19 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #95 Dátum: 2006. október 16. 15:49:36 pm »

Az is megvan!!A régit keményitettem fel,ahogy még tanácsoltad régebben !!
Dunakeszin csinálták meg!! Cim: www.lindor.hu
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:42:30 am írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #96 Dátum: 2006. október 16. 16:07:08 pm »

A gyári olajos gátlókat, csináltatad meg, vagy a Bilsteineket amit árultál?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:42:44 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #97 Dátum: 2006. október 16. 16:29:26 pm »

Ha eladod, akkor nekem szólj először. Cheesy
Akkor most szólok smiley
Szóval 88as 325i coupé, 143ezer km-el osztrák papíros. Jobb hátsó sárvédő sérült, lengőkar kicsit beljebb áll, eltolta a hídhoz csatlakozást. Csak a kereszttartót kell cserélni, de az meg lesz oldva. Gyári sportülések, sárga konik körbe, M Tech I kormány, gyári 14es alufelnik (1 hiányzik). Ami tennivalóm van rajta, de eladás előtt mindenképpen póltom illetve megcsinálom: első lökösről hiányzik pár műanyag, 1db alufelni, kereszttartó cseréje. De úgyis meglátod smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:43:07 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #98 Dátum: 2006. október 17. 19:30:48 pm »

A gyári olajos gátlókat, csináltatad meg, vagy a Bilsteineket amit árultál?
Elől a Monroe lett felkeményitve(a csúcsra),hátul meg Boge lett megcsinálva,kapott egy kis gázt és kb 3x olyan kemény mint az eleje!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:43:23 am írta Promega » Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #99 Dátum: 2006. október 17. 20:54:26 pm »

Boge!!

Ez ér ennyit? Huh Huh Huh

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=11209c0d7c339a71f7a8702ab8102144&s=1500&a
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #100 Dátum: 2006. október 17. 21:24:46 pm »

Elől a Monroe lett felkeményitve(a csúcsra),hátul meg Boge lett megcsinálva,kapott egy kis gázt és kb 3x olyan kemény mint az eleje!! grin
Az nem jó, mert tolni fogja az orrát. Sad Igazábol, az a jobb, ha az eleje keményebb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:43:54 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #101 Dátum: 2006. október 17. 21:34:33 pm »

Boge tanácsolta ezt nekem!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:44:09 am írta Promega » Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #102 Dátum: 2006. október 18. 06:48:49 am »


Nem vagyok Boge, de válaszolok. Nekem nem ér meg ennyit, de ennyiért mennek. Saccolok, de kb a dugók adják az érték 40%-át. Jól megépített VFTS-ek 2-3 Millióért kelnek el. Ha jól emlékszem Pethő Tyutyu aszem 3,5-ért árulta.
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #103 Dátum: 2006. október 18. 20:37:23 pm »

Az nem jó, mert tolni fogja az orrát. Sad Igazábol, az a jobb, ha az eleje keményebb.
Én is ezt hittem:)
Viszont Katona (nála nagyobb nevet asszem nem kell mondanom futómű ügyben) felvilágosított. hogy ha terhelés alatt áll, a háta a szokásosnál sokkal nagyobb súlyt cipel, ha még be is fordítod és tapad is a kocsi, akkor beül a fara és elbillen a kocsi átellenes eleje, orrtúrás lesz belőle. Megnéztem pár fotót a kocsimról menet közben ....és igaza lett. A rugó ne legyen túl kemény hátull, de a teló igen. Persze ha elől sok henger van és nagy köb, akkor az elejét is fel kell húzni rendesen a tömege miatt, de most az én hátsóm 3szor keményebb (kizárólag teló ügyileg), mint az eleje. Dobok képet előtte-utána, aztán döntsön a szemetek....is!

Előtte:



* 2005_boci_jeva_gy5_005.jpg (81.72 KB, 640x480 - megtekintve 695 alkalommal.)

* DuEn_4HBEV_MRY_0_225.jpg (63.08 KB, 640x480 - megtekintve 683 alkalommal.)

* DuEn_I_TesztRing_266.jpg (50.89 KB, 640x480 - megtekintve 699 alkalommal.)

* teszt_ring_verseny_frenky_05_050_n.jpg (75.47 KB, 637x480 - megtekintve 636 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:44:53 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #104 Dátum: 2006. október 18. 20:39:21 pm »

Utána:


* mp_cer06_v143.jpg (84.7 KB, 1024x683 - megtekintve 694 alkalommal.)

* rte_egom_gy5_frenky_06_037_n.jpg (58.89 KB, 720x542 - megtekintve 672 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #105 Dátum: 2006. október 18. 20:41:16 pm »


Háááát, mondjuk úgy, hogy Neked sem jönne ki olcsóbban. Ha valaki ilyet akar, az ennyibe kerül, de legalább nem kell rá várni 3 hónapot, egyből kész....tehát ráfoghatjuk, hogy megéri.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #106 Dátum: 2006. október 18. 20:55:39 pm »

Boge!!

Ilyen lett a rugó!! Cool




* Kép066.jpg (66.5 KB, 1600x1200 - megtekintve 717 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #107 Dátum: 2006. október 18. 21:06:09 pm »

Közelről!!



* Kép067.jpg (57.93 KB, 1600x1200 - megtekintve 696 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #108 Dátum: 2006. október 18. 21:13:14 pm »

A felni is elkészül lassan!!!



* Kép070.jpg (48.42 KB, 1600x1200 - megtekintve 701 alkalommal.)

* Kép071.jpg (49.07 KB, 1600x1200 - megtekintve 703 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #109 Dátum: 2006. október 18. 21:26:51 pm »

Utána:

Oké, meg vagyok győzve! Nekem puhább hátul mint elöl, de így is iszonyat nagyokat döccen a segge az úthibákon. Tolja is az orrát, és nem csak akkor ha beül a segge, mert alapból nagyobb a terpesztés hátul. Szal nekem elöl kéne még ültetni rajta, a hátulján nem akarok keményíteni, mert így is elég kemény, nem ül be padlógáznál sem hiába puhább mint az eleje, szal sztem így is elég kemény. Egyébként nekem H&R ültetőrugó van alatta, ami sztem nem lehet sokkal keményebb a gyárinál, mert ugyanolyan vastag, viszont a gátló az sárga Koni, maxra betekerve. Szal tulképpen az alapján amit te mondtál nem járok teljesen tévúton. Már csak azt kéne megoldanom hogy elöl is legyen egy kicsit nagyobb terpesztése, és akkor fasza lesz.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #110 Dátum: 2006. október 18. 21:31:11 pm »

Na én is teszek már be képeket.
Azért a motorsport topikba,mivel e28 M5-ről van szó Wink
A képeken látható a shedow line lökös,valamint a visszapillantó és a "rakjuk össze azautót új csavarokkal,patentekkel" cuccok.


* DSC01640.JPG (80.48 KB, 1280x960 - megtekintve 597 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #111 Dátum: 2006. október 18. 21:35:29 pm »

A kép másik fele:


* DSC01641.JPG (83.25 KB, 1280x960 - megtekintve 671 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #112 Dátum: 2006. október 18. 21:39:04 pm »

A kép másik fele:

Vazzeg, így nem nehéz autót építeni... Cheesy
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #113 Dátum: 2006. október 18. 23:24:12 pm »

A kép másik fele:

UHHH ennyi kütyüt.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #114 Dátum: 2006. október 18. 23:25:28 pm »

A felni is elkészül lassan!!!



Kész fényező műhely:)
Raj lett!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #115 Dátum: 2006. október 18. 23:34:28 pm »

Oké, meg vagyok győzve!
Egyátalán nem jársz tévúton, az a lényeg, hogy mindenki megtalálja a maga stílusának megfelelő beállítást. Az öregre viszont érdemes hallgatni, mert én soha ki nem próbáltam volna ilyen kemény farral a kocsit. Tibisz képtelen volt lenyomni a farát és mit mondjak, egyátalán nem pattog el.
A driftnél szerintem nincs olyan, hogy túl kemény, csak kaki útburkolat. A legegyszerűbb az lenne, ha egy darab vascsövet hegesztenél teló és rugó helyett:)))
Viccet félretéve, ha megnézed a menő csíkszeműeket, soha, azaz SOHA még csak el sem billen a bódé a 17-20"-os gumákon sem....szóval picit kemények. Ez nem árt, ha valaki csóválás és utózönge mentes kifliket szeretne rajzolni nagy gumóval és nagy tempóban. A terpesztés és az utánfutás elől elengedhetetlen. El sem hiszed, milyen kezes lesz tempónál.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:46:47 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #116 Dátum: 2006. október 19. 07:20:56 am »

Én is ezt hittem:)
Viszont Katona (nála nagyobb nevet asszem nem kell mondanom futómű ügyben) felvilágosított. hogy ha terhelés alatt áll, a háta a szokásosnál sokkal nagyobb súlyt cipel, ha még be is fordítod és tapad is a kocsi, akkor beül a fara és elbillen a kocsi átellenes eleje, orrtúrás lesz belőle. Megnéztem pár fotót a kocsimról menet közben ....és igaza lett. A rugó ne legyen túl kemény hátull, de a teló igen. Persze ha elől sok henger van és nagy köb, akkor az elejét is fel kell húzni rendesen a tömege miatt, de most az én hátsóm 3szor keményebb (kizárólag teló ügyileg), mint az eleje. Dobok képet előtte-utána, aztán döntsön a szemetek....is!

Bazz, sosem foglak téged utolérni tudásban. Sad

Mikor olvashatom el a memoárjaidat?
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #117 Dátum: 2006. október 19. 08:24:08 am »

Boge!

E30 diffit be tudom vágni valahogy E21 alá? Ha igen mennyire gáz művelet?
Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #118 Dátum: 2006. október 19. 10:24:59 am »

Mike

Bár nem vagyok Boge, de azért válaszolnék. Tudtommal az e30 difi csak híddal együtt megy fel e21 alá. De sztem célszerű ezt az utat járni, mert eleve nagyobb a választék e30 difiáttételek között és váltókban is nagyobb mozgásteret enged, mert nincs szükség spirálhoz, ugyanis e30nál már a difiből veszi a sebességjelet.
Arról nem is beszélve, hogy tárcsafékesíteni is könnyebb, ami szintén nem egy elhanyagolható szempont.  
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:47:35 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #119 Dátum: 2006. október 19. 13:00:46 pm »

Igen, ha túl vagy a nehezén, onnantól minden könnyebb. Steamnek asszem van benne tapasztalata, de lehet hogy tévedek. Én maradtam a gyári cuccnál, de nem bántam meg. Végül lett olyan sperem, áttételem és 1-2 héten belül fékem, hogy elértem, amit el akartam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:00 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!