CápaBMW fórum
2024. november 24. 08:28:04 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2593537 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #60 Dátum: 2006. október 02. 17:14:06 pm »

06-1-282-47-00
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:30:55 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #61 Dátum: 2006. október 02. 18:52:05 pm »

Hali!

A sportváltónak teljesen más a belseje, széria váltó cuccaival nem javítható.
Gr A-s M3 váltó már igen ritka, ha elő is kerül vhonnan, akkor is horror áron. A legjobb ajánlat BMW-re, a hatsebességes szekiváltó 10e euroért. Utána szezononként felújítás.

Az e36 tds váltónak nem tudja vki az áttételeit?

Mit értesz, teljesen más alatt???
Mert pl a tengelyek, csapágyak csontra azok. A áttétel miatt persze mások a fogaskereket és mint mondtam a szinkron gyűrűk, de ennyi. Ez persze éppen elég ahoz, hogy drága legyen, főleg ha javítani kell.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #62 Dátum: 2006. október 03. 07:32:57 am »

ez kizárt, ennyinél már-már le is áll
Pedig így van!
Szépen eldödörög ennyin,igaz himbálja a kasznit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:31:18 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #63 Dátum: 2006. október 06. 07:00:59 am »

Boge!

Ígértél egy kalkulációt az E21 rugóimra.

Lehet, hogy megírtad, akkor bocs de akkor eltünt mielőtt megnézhettem volna.

THNX
Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #64 Dátum: 2006. október 06. 20:49:33 pm »

Boge

Ismét lenne egy kérdésem! Kezdem az elején smiley Sikerült ma szereznem egy 3,64es áttételű sperrdifit egy e34 530i M30 alól. Ezt én hasznosítani szeretném az e28ban. A difit sajnos nem lehet egy az egyben áttenni, mert máshol vannak a rögzítési pontok, viszont a háon belül minden alkatrész cikkszára azonos az e28éval. Megoldható-e az, hogy az egész belét áttétellel sperrbetéttel együtt átműtsük az e28házba? Aztán ha már úgyis szét lesz szedve mit érdemes még ilyenkor csinálni? Hézagolás esetleg vagy azt majd eldönti az állapota? Esetleg lamellacsere, hátha kopott már? 40%osra mi pénz megcsinálni? Hirtelen ennyi smiley) Köszi! wink
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #65 Dátum: 2006. október 06. 21:23:25 pm »

Boge!

Ígértél egy kalkulációt az E21 rugóimra.

Lehet, hogy megírtad, akkor bocs de akkor eltünt mielőtt megnézhettem volna.

THNX

A méretet már kitaláltam, de még nem írtam meg, az árát szerintem már viszont mondtam....csak hát elvészett az is a többi adattal együtt a szerveren, hogy a rák szíjja ki:(
Szóval utóljára ez volt: előrre 8750Ft, hátulra 5500Ft
Hátulra mindenki ugyan olyat kapott (kivétel Vasilij, mert Ő egyátalán nem akart ültetni), de elől mindenkinek más, a kocsi orrának tömegétől és az ültetés mértékétől függően. Kopteréké a csúcs, mert az Ő kocsijukba 20!!! centi hosszú. Az eredeti kb 40cm!!! Ne feledd, ez sokkal keményebb és nem ül annyit össze, és nincs is előfeszítve, mint a gyári, ami berakva már csak 28 cm hossz!
Steffének 24.5-ös a hossza, a Tiéd szerintem 23-as kellene hogy legyen. Jövő héten mondom az összes adatot.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #66 Dátum: 2006. október 06. 21:29:24 pm »

Boge

Ismét lenne egy kérdésem! Kezdem az elején smiley Sikerült ma szereznem egy 3,64es áttételű sperrdifit egy e34 530i M30 alól. Ezt én hasznosítani szeretném az e28ban. A difit sajnos nem lehet egy az egyben áttenni, mert máshol vannak a rögzítési pontok, viszont a háon belül minden alkatrész cikkszára azonos az e28éval. Megoldható-e az, hogy az egész belét áttétellel sperrbetéttel együtt átműtsük az e28házba? Aztán ha már úgyis szét lesz szedve mit érdemes még ilyenkor csinálni? Hézagolás esetleg vagy azt majd eldönti az állapota? Esetleg lamellacsere, hátha kopott már? 40%osra mi pénz megcsinálni? Hirtelen ennyi smiley) Köszi! wink

Őszinte leszek phingom sincs, milyen a két ház, mert nem volt még vele dolgom (csak 02, e-21, e-30 és e-12 spereket gyötörtem). Ettől fügyetlenül ha gondolod megnézem, el nem lehet rontani.... vagy mégis:)))))
Sajnos tuti, hogy kell hézagolni az áttételt, mert egy teljesen új házba kerül át. A lamellák állapota csak szétbontás és mosás után derül ki, a % pedig a sper hézagolástól és az oiltól függ. Jó megoldás lehet a sok lamella is, de ez csak a gyárinál jóval nagyobb erő és igénybevétel esetén szükséges. Egyébként minden megoldható.
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #67 Dátum: 2006. október 07. 13:03:33 pm »

Akkor megköszönném, ha megnézed nekem, hogy mik a lehetőségek wink ETk-ban kutakodva az e28 és e34 difi alkatrészei cikkszámra azonosak, szal sztem nagy baj nem lehet smiley A sperr betét egy az egyben átmegy, csak ugye ott van az áttétel-hülyeségem, amiből nem engedek és ugye ez a kérdőjeles smiley A %-okat meg Himizoli kolléga elmagyarázta nekem, amikor elvitték a másik sperrt, úgyhogy maradjon 25% smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:32:54 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #68 Dátum: 2006. október 09. 06:37:15 am »

A méretet már kitaláltam, ... Jövő héten mondom az összes adatot.

Köszi. Ezt itt csinálják a környéken ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:33:52 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #69 Dátum: 2006. október 10. 19:58:14 pm »

Jaja, Bodrogolaszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:34:12 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #70 Dátum: 2006. október 15. 21:26:56 pm »

Boge!

Ha ráész és egyszer lesz néhány perced, akkor tudnál írni, néhány sort a gépkönyveztetésről?? Nemigen találok infót sehol erről a dologról... Neked azért van némi tapasztalatod a témában biztos Wink ... Előre is köszi!!
Üdv!!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #71 Dátum: 2006. október 15. 21:36:18 pm »

1. Szivatnak anyám stop!
2. Jövőre is szavatni fognak...
Nekem 3 évembe telet, mire minden a helyére került, a "nagy könyv" szerint. Pedig volt cimbi is, de nem eléggé:(
Egyébként hangulat függő a dolog, én épp mindig megszívtam, pedig soha sem kókány dolgokat vittem oda. Tudod, úgy van ez mint a jardnál, ha akar úgy is talál valamit.
Hol akarsz gépkönyvezni, azaz hol akarsz indulni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:34:38 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #72 Dátum: 2006. október 15. 21:48:33 pm »

Azt sejtettem. hogy -mint kiba' sokminden itthon- nem egyszerű dolog. Sad  
 Nincs konkrét példa, úgy általánosságban érdekel a téma, hogy mi egy XY autó gépkönyveztetésének a feltétele, menete. Gondolom azért ez szakág +stb függő, de úgy nagyvonalakban érdekelne a dolog //az is tökélettes, ha kapok egy linket ahol tudok erről olvasgatni//
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:34:48 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #73 Dátum: 2006. október 15. 23:03:40 pm »

Kolléga!! A tököli drift edésre jössz? Én valszinű megyek. Ha jössz akkor összefuthatnánk.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:35:03 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #74 Dátum: 2006. október 15. 23:14:25 pm »

Nem mondanám 100%ra, de nagy valószínűséggel ott leszek .... Kint leszek még a HRing nyiltnapon is, ott is összefuthatunk...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:35:15 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #75 Dátum: 2006. október 15. 23:22:03 pm »

Ringre sajnos nem tudok menni, mert kibaszottul kurva drága. Cheesy És nem is lehet driftelni, mert lezeavarnak a pályáról, szal suxx. De tökölön alaposan elkenem a száját a cápikámnak. Cheesy Nem volt edzés mióta alatta van a beton futómű, szal ki vagyok rá éhezve. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:35:27 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #76 Dátum: 2006. október 15. 23:26:02 pm »

Renben Smiley Smiley Akkor, ha minden jól megy Tökölön össze tudunk futni.... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:35:43 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #77 Dátum: 2006. október 15. 23:45:25 pm »

Ringre sajnos nem tudok menni, mert kibaszottul kurva drága. Cheesy És nem is lehet driftelni, mert lezeavarnak a pályáról, szal suxx. De tökölön alaposan elkenem a száját a cápikámnak. Cheesy Nem volt edzés mióta alatta van a beton futómű, szal ki vagyok rá éhezve. Cheesy
Az 5500/fél nap miért k....ott drága???
Engem csak az S kanyar 2-szeri levágásáért dádáztak, de Zolka fűnyírásáért pl. nem is szóltak. Az ész nélküli randalírt nem tűrik, de az értelmes driftelésért még sosem szóltak. Én imádtam, mikor 140-150nél elúszott a kocsi, ez leírhatatlan:) Bár csak mehetnék:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:36:07 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #78 Dátum: 2006. október 15. 23:47:59 pm »

Azt sejtettem. hogy -mint kiba' sokminden itthon- nem egyszerű dolog. Sad  
 Nincs konkrét példa, úgy általánosságban érdekel a téma, hogy mi egy XY autó gépkönyveztetésének a feltétele, menete. Gondolom azért ez szakág +stb függő, de úgy nagyvonalakban érdekelne a dolog //az is tökélettes, ha kapok egy linket ahol tudok erről olvasgatni//

Nem tudom leírni, az évek szenvedését, inkább elmondanám telcsi, úgy egyszerűbb. Inkább maradj az amatőr vonalon, kevesebb ősz hajad lesz. Néha én is azon gondolkoztam, hogy le...om és előfutok, sokkal olcsóbban kijön a kocsi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:36:26 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #79 Dátum: 2006. október 15. 23:53:04 pm »

Az 5500/fél nap miért k....ott drága???
Engem csak az S kanyar 2-szeri levágásáért dádáztak, de Zolka fűnyírásáért pl. nem is szóltak. Az ész nélküli randalírt nem tűrik, de az értelmes driftelésért még sosem szóltak. Én imádtam, mikor 140-150nél elúszott a kocsi, ez leírhatatlan:) Bár csak mehetnék:(
Én azt halottam hogy 20k a beugró... Nah mind1, én akkor is összehugyozom magam örömömben, ha 60-nál megindítom a seggét, azt meg tökölön is lehet.... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:37:26 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #80 Dátum: 2006. október 15. 23:53:28 pm »

Hááát többször is fordult már elő, hogy 'kitiltottak' 1-2 driftert //és nem észnélkülit// Szoxor a kedvüktől függ. Most elméletileg lesz lehetőség keresztbe autózni, mert elvileg videót fogunk 'forgatni'... Szal KoX gondold meg ... Smiley
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #81 Dátum: 2006. október 16. 00:08:06 am »

Idézet
Nem tudom leírni, az évek szenvedését, inkább elmondanám telcsi, úgy egyszerűbb.

Oké, remélhetőleg lesz ,majd lehetőségünk személyesen beszélni erről, úgy tényleg egyszerűbb Smiley Smiley

Idézet
Inkább maradj az amatőr vonalon, kevesebb ősz hajad lesz.

Egyenlőre sajna semmilyen vonalon nem vagyok Cheesy Cheesy Nem titok ugye, hogy ELŐBB-utóbb driftelni szeretnék, ami egyenlőre amatőr sport... Pusztán felmerült bennem a kérdés, hogy mi lesz, ha pl. a versenykiírás megkövetelni a bukócsövet? Nemtudom, hogy a rend éber őrei mit szólnának hozzá, ha a 'csöves' verdámmal flangálok a veresenyre menet //trailerezni nemigen szeretnék// Nemtudom, hogy milyen lehetősegeim vannak ?! Létezik olyan vizsga, hogy amatőr versenyautó, amivel akár utcán is lehet közlekedni?
//lehet, hogy lamer kérdések, de foggalmam nincs, hogy hogyan is működnek ezek a dolgok //
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #82 Dátum: 2006. október 16. 00:15:14 am »

Feleslegesen parázol. Attól még hogy csöves, simán részt vehet a közúti forgalomban, sőt a rallyautók simán mehetnek közűton.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:37:58 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #83 Dátum: 2006. október 16. 00:23:17 am »

Hát hogyne, egy azonnali fejlövés kiséretében. Ahoz hogy csöves kocsival hivatalosan mászkálj, versenyautó műszaki kell, ahoz pedig gépkönyv, ahoz pedig hivatalos cső.......ügye ne fojtassam.

Az őszi talin szívesen elmesélem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:39:00 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #84 Dátum: 2006. október 16. 00:35:52 am »

őőő izééé, én is így értettem. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:38:43 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #85 Dátum: 2006. október 16. 09:43:08 am »

Boge!

Neked a forgalmiban is benne van a cső?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:39:33 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #86 Dátum: 2006. október 16. 09:53:48 am »

Kox!!

Mikor lesz a tököli driftedzés? Lehet kinéznék az új szerzeményemmel (e30 325i), ha addigra meg tudom csinálni a hátsó futóművet smiley Oda bárki mehet? Jó lenne gyakorolgatni, nem szeretném az e28at koptatni smiley

Megtaláltam. Szombaton lesz. Végülis egy nap alatt ki lehet cserélni a hátsó hidat smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006. október 16. 10:01:10 am írta sixpack525i » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #87 Dátum: 2006. október 16. 09:56:02 am »

Kox!!

Mikor lesz a tököli driftedzés? Lehet kinéznék az új szerzeményemmel (e30 325i), ha addigra meg tudom csinálni a hátsó futóművet smiley Oda bárki mehet? Jó lenne gyakorolgatni, nem szeretném az e28at koptatni smiley

Csak nekem trailerezni kell :S
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #88 Dátum: 2006. október 16. 10:05:13 am »

Hello! Remélem megengeded, h én válaszoljak Cheesy Szóval: Információt itt találsz az eseményről: http://www.drifter.hu/index2.php?m=4
Fontos, hogyha autózni is szeretnél, mindenképpen regisztrálj, mert a jelentkezők száma véges! A délelőtti edzés előreláthatóan 8-tól ->12, a délutáni pedig 13-tól ->17 óráig tart majd.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:40:09 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #89 Dátum: 2006. október 16. 10:07:25 am »

Hello,

köszi az infot wink Az a helyzet, hogy még nem biztos, hogy tudok menni. De azért csak nem gond, ha regelek előre, aztán előtte való nap kiderül, hogy nem tudok menni.......:S
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!