Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #120 Dátum: 2006. október 19. 13:23:14 pm » |
|
Nekem azt mondták, hogy kell faragni rendesen a hídon és akkor fel lehet tenni az E30 diffit, de ezt nem tudom, csak hallottam. Namármost leesett nekem egy sperres 18is diffi és adott egy tárcsafékes E21. Ha 1 mód van rá nem akarok hidat cserélni. Össze lehet hozni a kettőt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #121 Dátum: 2006. október 19. 13:26:24 pm » |
|
Mindent össze lehet hozni, de szerintem ez nem lesz egyszerű. Nem csináltam még ilyet, de azt tudom, hogy nem keveset kell hozzá alakítani a hídon. Inkább add nekem az E30 sperrt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #122 Dátum: 2006. október 19. 13:28:56 pm » |
|
Neked is E21-ed van. Minek neked E30 sperr?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #123 Dátum: 2006. október 19. 13:44:59 pm » |
|
Nekem E30 van "mindennapi" verdának. A rallis E21 közös egy haverommal, azért vagyok csak navigátor. Úgyhogy jöhet a diffi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #124 Dátum: 2006. október 19. 14:16:17 pm » |
|
Nekem azt mondták, hogy kell faragni rendesen a hídon és akkor fel lehet tenni az E30 diffit, de ezt nem tudom, csak hallottam. Namármost leesett nekem egy sperres 18is diffi és adott egy tárcsafékes E21. Ha 1 mód van rá nem akarok hidat cserélni. Össze lehet hozni a kettőt?
Össze. Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 difire. Ez estben viszont rövidíteni kell a féltengelyeken, mert ugye szélesebb a difi. Jah és ugye a kardánhossz is más lesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #125 Dátum: 2006. október 19. 14:25:21 pm » |
|
Fasza, akkor e30 hátsóhíd nélkül nem úszom meg.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #126 Dátum: 2006. október 19. 20:40:34 pm » |
|
"Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 difire." Akkor most egy e-30 difitokban lesz egy e-21 difi, ráadásul odahegesztve? ))))))))) Jó, jó, csak kötözködöm. Meg lehet csinálni, csak nekem borsódzott tőle a hátam. De tény, hogy utána minden könyebb: -egyszerűbb spert szerezni -olcsóbb a sper -sok fajta áttétel létezik és ami fontos, lehet is kapni -sokkal erősebb, de csak a késői kisházas és a nagyházas
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:50:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #127 Dátum: 2006. október 19. 21:11:39 pm » |
|
Szóval akkor helyesen: Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 HÍDRA.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:50:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
brain
Vendég
|
|
« Válasz #128 Dátum: 2006. október 20. 10:39:52 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brain
Vendég
|
|
« Válasz #129 Dátum: 2006. október 20. 10:41:36 am » |
|
no itt is van
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #130 Dátum: 2006. október 20. 16:22:03 pm » |
|
Elkezdődött az e28 M5 fék és futómű felújítása. A képek a jelenlegi,állapotfelméréskor készültek. Az első fék:
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #131 Dátum: 2006. október 20. 16:28:13 pm » |
|
Hátul a gátló
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #132 Dátum: 2006. október 20. 17:04:01 pm » |
|
Mk-Motorsport ? Akkor ez nem a gyári M5 bilstein.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #133 Dátum: 2006. október 20. 17:15:17 pm » |
|
Na erről felvilágosítást kérek! Akkor mit keres ott a Bilstein felirat? Vagy tönkrement és cserélték? Minden apró adat,infó érdekel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:51:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #134 Dátum: 2006. október 20. 17:29:16 pm » |
|
E21-es Mk-Motorsport katalógusból van az alábbi kép. A legtöbb ismert tuningcég valamilyen Bilstein alapú fütóművet tett a cápák alá.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:51:24 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #135 Dátum: 2006. október 20. 17:56:34 pm » |
|
Ez nagyon érdekes.most hirtelen felmerült bennem,hogy egy "csinált" M5,de eszembejutott a gyári akkutartó a csomagtartóban,valamint az eredeti akku vezeték az autó alján,meg a többi... Lehet,hogy ez valami még pluszban megerősített futómű lenne? A másik amire ma rájöttünk,az a hátsó fék. Ugyanis az e28 M5-nek hátul széria fékei vannak tehát 284x10-es tárcsák.De ennek hátul 300x10-es tárcsák vannak,valamint nagyobb nyergek.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #136 Dátum: 2006. október 20. 18:07:54 pm » |
|
Az e28 M5 kasztniját felismerhetjük a gyárilag,hegesztéssel rögzített akkutartó dobozáról.
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #137 Dátum: 2006. október 20. 18:09:46 pm » |
|
Valamint az alváznyúlvány mellett futó akkumulátor pozitív vezetékről.
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #138 Dátum: 2006. október 20. 18:27:10 pm » |
|
Kitünő képek ! Erről én se tudtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #139 Dátum: 2006. október 20. 18:37:57 pm » |
|
Valamint az alváznyúlvány mellett futó akkumulátor pozitív vezetékről.
Eléggé ki analizáltátok a témát úgy látom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #140 Dátum: 2006. október 21. 07:46:36 am » |
|
Realdrift fékpadmérése kipufogóval és anélkül. Látszik hogy a 20 rendszer mennyit fojt nagy fordulaton.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #141 Dátum: 2006. október 21. 07:49:05 am » |
|
Egy jobb kép
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #142 Dátum: 2006. október 21. 09:27:45 am » |
|
Ezt egy 25i motor produkálta??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #143 Dátum: 2006. október 21. 09:34:58 am » |
|
Persze teljesen hozza a gyári értékeket
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #144 Dátum: 2006. október 21. 09:41:35 am » |
|
Zoli, ebből én nem sokat értek...102 Kw a teljesítménye??? Hol a kipuff nélküli érték?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #145 Dátum: 2006. október 21. 09:48:46 am » |
|
Az alacsonyabb két görbe a teljesítmény, a felső kettő a nyomaték.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #146 Dátum: 2006. október 21. 09:49:23 am » |
|
Persze teljesen hozza a gyári értékeket És ezt milyen kompresszió melett produkálja?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #147 Dátum: 2006. október 21. 09:51:19 am » |
|
Az alacsonyabb két görbe a teljesítmény, a felső kettő a nyomaték.
Köszi, ennyit én is kivettem belőle, csak azt nem értem, hogy egy 2.5i-nek hogy lehet 102.7KW a teljesítménye...? Akkor mennyi az enyémé???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #148 Dátum: 2006. október 21. 09:57:26 am » |
|
A fékpadmérés mindig keréken leadott teljesítményt mér!!!!!
Vagyis kb 20-25% veszteség van a hajtás láncon. (ezért is fontos a olajok és csapágyak időszakos cseréje )
Főtengelyteljesítmény = 1.25*Kerékteljesítmény*1.36( kw-lóerő váltó)
Nálam 102*1,25*1,36= 173Le ami a hatleömlőnek köszönhető!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:23 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #149 Dátum: 2006. október 21. 09:59:22 am » |
|
És ezt milyen kompresszió melett produkálja? Ez egy teljesen gyári motor elvileg 10,5:1 a kompresszió
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|