CápaBMW fórum
2024. november 30. 19:49:46 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2601520 alkalommal)
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #180 Dátum: 2006. október 27. 10:07:21 am »

Gratula!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:02:47 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
zimpet
Vendég
« Válasz #181 Dátum: 2006. november 03. 07:26:05 am »

1400 lóerő, a csúcs!

A következő évben ugyan szigorodtak a turbókra vonatkozó szabályok, ezentúl nem lehetett tankolni és a felhasználható üzemanyag mennyiséget is korlátozták. Ez pedig a bajorok motorjának a végét jelentette, hiszen a motor hűtését az üzemanyaggal oldották meg és amiatt a BMW-erőforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezőnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetően a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerős teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerő jutott! Ezzel a BMW minden idők legerősebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erősebb F1-es erőforrást. A motor azonban csak az edzéseken futott, a rendkívüli terhelés miatt azonban ezt az aggregátot nem lehetett a versenyen használni. Ott meg kellett elégedniük a pilótáknak egy "szerény" 1000 lóerős változattal. Hiába lett Nelson Piquet a csodamotorral kilencszer edzés első 1984-ben, a versenyen az autó rendkívül sokat hibásodott meg. Csupán két győzelmet szerzett a címvédő és végül a Porsche hathengeres turbója lett a világbajnok, amely ugyanazt az elektronikus vezérlést használta, amelyet a Bosch a BMW számára fejlesztett ki. Innentől kezdve leáldozott a BMW-nek és a Brabhamnak is. 1985-ben Piquet már csak egy győzelmet ért el. Ekkor már a Brabhamon kívül, az Arrows és később a Benetton is a bajorok motorjait használta. A BMW utolsó turbómotoros győzelmét Gerhard Bergerrel szerezte Mexikóvárosban, 1986-ban. A következő évben a Brabhamba szerelt hajtóműveket a BMW még saját néven adta, de a többi csapat már Megatron néven építette be az előző évi motorokat kocsijaiba. 1987 végén a BMW, amely megnyerte az első turbós vb-címet, visszavonult.

Na ezt übereljétek! Grin

Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #182 Dátum: 2006. november 03. 08:18:38 am »

Übereljük.

Én úgy tudtam, hogy 86-ban elérték az edzésen 1500 versenyen 1350 lóerőt és 87-re ezt megbízhatóvá is tették. Mindezt bontott 1500 és 1502-es motorkból. Most nagyképű leszek, nekem is ilyen blokkom van ... majdnem. SmileySmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:06:48 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
zimpet
Vendég
« Válasz #183 Dátum: 2006. november 03. 09:16:16 am »

Azért 1400ccm-ből 1400LE nem ugyan az, mint 1500ccm/1350LE! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:07 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #184 Dátum: 2006. november 03. 09:27:05 am »

De 1500ccm-esek voltak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:19 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
zimpet
Vendég
« Válasz #185 Dátum: 2006. november 03. 09:30:51 am »

Tehát már Te is közel jársz az 1350-hez....? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:30 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #186 Dátum: 2006. november 03. 09:34:31 am »

Ha ahhoz nem is, de ha 7VG-n minden rendben lesz, akkor nemsokára elérem a 135-öt. SmileySmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:43 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
zimpet
Vendég
« Válasz #187 Dátum: 2006. november 03. 09:39:43 am »

Akkor már csak egy 0 kell és megvan!!!! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:54 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #188 Dátum: 2006. november 03. 12:03:18 pm »

Itt van pár kép is róla + adatok: http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #189 Dátum: 2006. november 03. 13:31:47 pm »

Tegnap megmértük, és nagyon szépen belefér az m535i-nkbe a 4.0 V8 blokk Smiley
Már csak be kell fejezni az e21-met Cheesy
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #190 Dátum: 2006. november 03. 13:46:21 pm »

Zoli, már megin állat vagy. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:31 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #191 Dátum: 2006. november 03. 15:00:26 pm »

Tegnap megmértük, és nagyon szépen belefér az m535i-nkbe a 4.0 V8 blokk Smiley
Már csak be kell fejezni az e21-met Cheesy
És most mit raksz az E21be?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:43 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #192 Dátum: 2006. november 03. 21:06:12 pm »

Csak egy sima M54 duplavanosos 3.0 motort.
Most lettem készen a fékekkel, húúúvvazzeg.....Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:52 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #193 Dátum: 2006. november 03. 21:07:28 pm »

Soha ne csináld olyanra mint a gyári az mindnig kevés Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:04 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #194 Dátum: 2006. november 03. 21:57:20 pm »

Nah egy ilyet elfogadnék a gagyi koni + H&R kombináció helyett: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E21-Bilstein-Race-Coilover-Struts-with-Camber-Plate_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33590QQihZ013QQitemZ230043438533QQrdZ1QQsspagenameZWD2V Cheesy Cheesy
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #195 Dátum: 2006. november 03. 22:41:57 pm »

Vazz, nekem kicsit olcsóbban kijött:)))


* P3300001.jpg (64.91 KB, 1200x1600 - megtekintve 935 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:20 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #196 Dátum: 2006. november 03. 23:14:34 pm »

Jó van de te űrsiklót is tudsz gyártani abban a műhelyben.... Tongue Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:35 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #197 Dátum: 2006. november 03. 23:39:58 pm »

Sajnos nem:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:43 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #198 Dátum: 2006. november 03. 23:51:51 pm »

Mondjuk ezen az E-bay -es cuccon állítható a kerékdőlés is, ami azért nem rossz dolog, sőt....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:55 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #199 Dátum: 2006. november 04. 06:05:43 am »

Vazz, nekem kicsit olcsóbban kijött:)))
Nagyon baba Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:10 am írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #200 Dátum: 2006. november 04. 06:40:57 am »

Na ja most rendeltem 2 garnitúrát....  egyet a hétköznapi gépbe egyet a csapatósba Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:26 am írta Promega » Naplózva

Bence
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #201 Dátum: 2006. november 04. 19:28:22 pm »

Ha már e21. Eddig vagyunk kész az e21 fékjeivel. Smiley
Úgy érzem elég lesz.


* DSC03139_resize.JPG (77.7 KB, 450x600 - megtekintve 1301 alkalommal.)

* DSC03141_resize.JPG (152.91 KB, 800x600 - megtekintve 1319 alkalommal.)

* DSC03145_resize.JPG (156.22 KB, 800x600 - megtekintve 1321 alkalommal.)

* DSC03146_resize.JPG (135.77 KB, 800x600 - megtekintve 1254 alkalommal.)
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #202 Dátum: 2006. november 04. 19:35:20 pm »

Szia Zoli!

Grat a cucchoz. Ez milyen futómű? E12?
Naplózva

m10b20 L-jet
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #203 Dátum: 2006. november 04. 19:39:42 pm »

Ez e21 futómű, csak átalakítottam 5 csavarosra és nagy fék. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:54 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #204 Dátum: 2006. november 04. 19:41:55 pm »

Ahhhaaa Smiley Akkor attól a bizonyos dologtól 5 lyukas,amire gondolok? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:06 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #205 Dátum: 2006. november 04. 19:46:32 pm »

Van vele még egy kis esztergályos munka Smiley Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:17 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #206 Dátum: 2006. november 04. 19:49:36 pm »

Wink hajrá
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:25 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #207 Dátum: 2006. november 04. 19:52:25 pm »

Mi az a bizonyos dolog, amitől 5 lyukú lett?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:34 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Sabc
Vendég
« Válasz #208 Dátum: 2006. november 04. 19:56:01 pm »

A 12-es fúró? Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:43 am írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #209 Dátum: 2006. november 04. 19:58:16 pm »

És hol vannak a régi lyukak?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:55 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!