AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #180 Dátum: 2006. október 27. 10:07:21 am » |
|
Gratula!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:02:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
zimpet
Vendég
|
|
« Válasz #181 Dátum: 2006. november 03. 07:26:05 am » |
|
1400 lóerő, a csúcs! A következő évben ugyan szigorodtak a turbókra vonatkozó szabályok, ezentúl nem lehetett tankolni és a felhasználható üzemanyag mennyiséget is korlátozták. Ez pedig a bajorok motorjának a végét jelentette, hiszen a motor hűtését az üzemanyaggal oldották meg és amiatt a BMW-erőforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezőnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetően a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerős teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerő jutott! Ezzel a BMW minden idők legerősebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erősebb F1-es erőforrást. A motor azonban csak az edzéseken futott, a rendkívüli terhelés miatt azonban ezt az aggregátot nem lehetett a versenyen használni. Ott meg kellett elégedniük a pilótáknak egy "szerény" 1000 lóerős változattal. Hiába lett Nelson Piquet a csodamotorral kilencszer edzés első 1984-ben, a versenyen az autó rendkívül sokat hibásodott meg. Csupán két győzelmet szerzett a címvédő és végül a Porsche hathengeres turbója lett a világbajnok, amely ugyanazt az elektronikus vezérlést használta, amelyet a Bosch a BMW számára fejlesztett ki. Innentől kezdve leáldozott a BMW-nek és a Brabhamnak is. 1985-ben Piquet már csak egy győzelmet ért el. Ekkor már a Brabhamon kívül, az Arrows és később a Benetton is a bajorok motorjait használta. A BMW utolsó turbómotoros győzelmét Gerhard Bergerrel szerezte Mexikóvárosban, 1986-ban. A következő évben a Brabhamba szerelt hajtóműveket a BMW még saját néven adta, de a többi csapat már Megatron néven építette be az előző évi motorokat kocsijaiba. 1987 végén a BMW, amely megnyerte az első turbós vb-címet, visszavonult. Na ezt übereljétek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #182 Dátum: 2006. november 03. 08:18:38 am » |
|
Übereljük. Én úgy tudtam, hogy 86-ban elérték az edzésen 1500 versenyen 1350 lóerőt és 87-re ezt megbízhatóvá is tették. Mindezt bontott 1500 és 1502-es motorkból. Most nagyképű leszek, nekem is ilyen blokkom van ... majdnem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:06:48 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
zimpet
Vendég
|
|
« Válasz #183 Dátum: 2006. november 03. 09:16:16 am » |
|
Azért 1400ccm-ből 1400LE nem ugyan az, mint 1500ccm/1350LE!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:07 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #184 Dátum: 2006. november 03. 09:27:05 am » |
|
De 1500ccm-esek voltak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:19 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
zimpet
Vendég
|
|
« Válasz #185 Dátum: 2006. november 03. 09:30:51 am » |
|
Tehát már Te is közel jársz az 1350-hez....?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #186 Dátum: 2006. november 03. 09:34:31 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
zimpet
Vendég
|
|
« Válasz #187 Dátum: 2006. november 03. 09:39:43 am » |
|
Akkor már csak egy 0 kell és megvan!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:07:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #188 Dátum: 2006. november 03. 12:03:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #189 Dátum: 2006. november 03. 13:31:47 pm » |
|
Tegnap megmértük, és nagyon szépen belefér az m535i-nkbe a 4.0 V8 blokk Már csak be kell fejezni az e21-met
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #190 Dátum: 2006. november 03. 13:46:21 pm » |
|
Zoli, már megin állat vagy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #191 Dátum: 2006. november 03. 15:00:26 pm » |
|
Tegnap megmértük, és nagyon szépen belefér az m535i-nkbe a 4.0 V8 blokk Már csak be kell fejezni az e21-met És most mit raksz az E21be?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #192 Dátum: 2006. november 03. 21:06:12 pm » |
|
Csak egy sima M54 duplavanosos 3.0 motort. Most lettem készen a fékekkel, húúúvvazzeg.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:08:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #193 Dátum: 2006. november 03. 21:07:28 pm » |
|
Soha ne csináld olyanra mint a gyári az mindnig kevés
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #194 Dátum: 2006. november 03. 21:57:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2006. november 03. 22:41:57 pm » |
|
Vazz, nekem kicsit olcsóbban kijött:)))
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2006. november 03. 23:14:34 pm » |
|
Jó van de te űrsiklót is tudsz gyártani abban a műhelyben....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2006. november 03. 23:39:58 pm » |
|
Sajnos nem:(
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2006. november 03. 23:51:51 pm » |
|
Mondjuk ezen az E-bay -es cuccon állítható a kerékdőlés is, ami azért nem rossz dolog, sőt....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:09:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2006. november 04. 06:05:43 am » |
|
Vazz, nekem kicsit olcsóbban kijött:)))
Nagyon baba
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2006. november 04. 06:40:57 am » |
|
Na ja most rendeltem 2 garnitúrát.... egyet a hétköznapi gépbe egyet a csapatósba
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2006. november 04. 19:28:22 pm » |
|
Ha már e21. Eddig vagyunk kész az e21 fékjeivel. Úgy érzem elég lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2006. november 04. 19:35:20 pm » |
|
Szia Zoli!
Grat a cucchoz. Ez milyen futómű? E12?
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2006. november 04. 19:39:42 pm » |
|
Ez e21 futómű, csak átalakítottam 5 csavarosra és nagy fék.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:10:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2006. november 04. 19:41:55 pm » |
|
Ahhhaaa Akkor attól a bizonyos dologtól 5 lyukas,amire gondolok?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2006. november 04. 19:46:32 pm » |
|
Van vele még egy kis esztergályos munka
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2006. november 04. 19:49:36 pm » |
|
hajrá
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2006. november 04. 19:52:25 pm » |
|
Mi az a bizonyos dolog, amitől 5 lyukú lett?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:34 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2006. november 04. 19:56:01 pm » |
|
A 12-es fúró?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2006. november 04. 19:58:16 pm » |
|
És hol vannak a régi lyukak?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:11:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
|