V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #240 Dátum: 2006. november 07. 23:12:47 pm » |
|
inkabb csinalok neki/mindenkinek
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #241 Dátum: 2006. november 07. 23:16:50 pm » |
|
Mennyi az annyi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:09 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #242 Dátum: 2006. november 08. 09:09:36 am » |
|
hali tavaj jott ossze ugy csovenkent 10e most nemtom mert az anyag meg maros munkadijj. bem patentivbol van,/csak a rozsdamentes/,szerintem felesleges kb 2x annyit fizetni mert nemeszi a rozsda. /ez 1 opel ecotec/
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #243 Dátum: 2006. november 08. 09:17:19 am » |
|
szisandor! Te árultál sokáig a hsználtautón egy E21-et? Ha jól emlékszem ez a festett szelepfedeles kép is fent volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #244 Dátum: 2006. november 08. 10:01:36 am » |
|
igen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #245 Dátum: 2006. november 08. 16:43:01 pm » |
|
Az lenne a kérdésem,hogy az m20-as blokkok mind egyformák voltak -e. Gondolok itt a blokk magasságára,és a hengerfal vastagságára. Egy cimbi 2,7-et csinálna 20-as blokkból,de szeretném ha konkrét válasz érkezne a kérdésre. Mert az ember ugye hall több mindent és kezd kicsit zűrzavarossá válni a sok adat. Amit tudok-tudunk: Minimum 84mm-es furat,és eta oder tds fötengely. A kérdés a hajtókarokon van,ettől kezd zavaros lenni az egész. Esetleg lehet -e az, hogy a különböző átmérőjű dugóknak más-más a csapszeg elhelyezkedése?
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #246 Dátum: 2006. november 08. 16:56:08 pm » |
|
Én már hallottam ilyen átalakításról, tehát lehetséges. De azt is hallottam, hogy könnyen melegszik a cucc. Agyasnak van ilyen gépe.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #247 Dátum: 2006. november 08. 17:43:40 pm » |
|
Turboá (bmwpower.hu) már szívott ilyennel: Az m20b20 hengeröntvény karcsúbb, mivel a furatátmérő is kisebb benne. Az m20b25 vastagabb, mert nagyobb a furatátmérő, azaz az öntésnél kb. egyforma fallal dolgoztak. Ergó nem lehet úgy felfúrni. Nem biztos hogy mindegyiket, de Ő már belebotlott ilyenbe:((( Ez érthető volt? Az én véleményem, hogy vegyen a cimbi egy eta főtengelyt és vegyen mellé egy m20b25-öt (az olcsóság kedvéért egészen nyugodtan lehet főtengelycsapágyas is) és biggyessze bele az Eta tengelyt. Ha m20b20 fejet, egyebet használ, akkor lesz egy viszonylag jó motorja, de szerintem marhaság, mert ma már egy m20b25 nem egy nagy vagyon és 100-szor többet ér. Az m20b20 fej, szívócsonk, befecsk.fejek, compi, légtömeg, pillangó...minden kicsi, tehát egy 2.7-es motort táplál egy 2.0-ás technika. Én véleményem szerint ez nem lehet jó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #248 Dátum: 2006. november 08. 18:26:07 pm » |
|
Köszi Boge! A srác említette,hogy szerinte kissé vékony a henger fala,és nem biztos benne hogy a blokk elbírja a 84mm-t,de ha el is akkor rohadtul elvékonyodik. A fej és a többi járulékos eszköz száműzésével természetesen egyetértek,mert kevés lesz neki mind a benya,mind pedig a levegő. Én különben abban a hitben éltem ,hogy a b20,b23,b25 egyazon hengerfalvastagsággal kerültek ki az öntödéből.Ezek szerint tévedtem .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:20:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #249 Dátum: 2006. november 08. 18:29:26 pm » |
|
Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás. Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz. A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #250 Dátum: 2006. november 08. 18:31:18 pm » |
|
Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás. Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz. A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.
5000-nél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #251 Dátum: 2006. november 08. 18:36:17 pm » |
|
Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás. Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz. A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.
Az alap adott:b20 Mondjuk a blokkon kívül egyenlőre semmi sincs.... De állapota olyan hogy mindenképp fúrni kellene,itt pedig már felvetődik,hogy lehetne nagyobb is. Többen javasolták a td főtengelyt a masszívsága miatt. Valszeg ez fog maradni. Viszont olvastam egy oldalon,ahol pont az eta főtengelyt részesítették előnyben,mert volt hogy a td törött.... Az oldal neve: www.metricmechanic.comVolt már ide is linkelve,ott műveltek érdekes dolgokat m20-ból. Mint érdekesség érdemes megtekinteni.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #252 Dátum: 2006. november 08. 18:51:00 pm » |
|
Bocs, hogy belevau, előre bocsátom nem vagyok motorépítő szeni és M20 as blokkot is régen láttam, de ez megfogott.
Az alap adott:b20 Mondjuk a blokkon kívül egyenlőre semmi sincs....
Akkor már a projektet elkezdte és beruházot 10 ezer forintot? Mert kb annyit ér egy üres M20B20. Inkább vegyen egy komplett injektoros M20B25-öt és jobban jön ki anyagilag és időben egyaránt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #253 Dátum: 2006. november 08. 18:55:22 pm » |
|
Hehe.... Az igazságtól sajna nem álltál messze,de a dolog nem így indult. Papíron és köztudatban is 23i-ként ment a dolog,már csak a kocsi miatt is. Széthúzás után derült a dolgokra fény,hogy ez bizony csak 20-as. De ez egy másik sztori:-)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:21:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #254 Dátum: 2006. november 08. 18:57:43 pm » |
|
Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #255 Dátum: 2006. november 08. 19:02:20 pm » |
|
Hehe.... Az igazságtól sajna nem álltál messze,de a dolog nem így indult. Papíron és köztudatban is 23i-ként ment a dolog,már csak a kocsi miatt is. Széthúzás után derült a dolgokra fény,hogy ez bizony csak 20-as. De ez egy másik sztori:-)
Csöcs
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:21:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #256 Dátum: 2006. november 08. 19:04:33 pm » |
|
Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .
Az túl egyszerű lenne.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #257 Dátum: 2006. november 08. 19:48:42 pm » |
|
Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .
A fejlesztés varázsa:)))) És sok-sok mentális lóerő jön:))))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #258 Dátum: 2006. november 08. 19:56:37 pm » |
|
Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .
Én se vagyok híve ezeknek a tengelycserés, meg hf mókolásoknak. Az m20b25 egy marha jó motor, 27i-t építeni belőle vagyonokból, meg hülyeség, ráadásul senki se tudja rendesen összerakni, 50-80ezer km után mindegyik széthullik, mindenki csak kísérletezgetik vele. A b25 maradjon b25 az eta meg eta, ahogy összerakátk a gyárban. Ha több power kell ott az m50b25, marha jól fogyaszt, alul is húz rendesen, fent meg vadállat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #259 Dátum: 2006. november 08. 20:28:30 pm » |
|
A B20-as blokk tökéletesen bírja,a td tengely felesleg,az eta jobb. B25 szívócsonk+HF+spriccek+vezérlés. A hűtés meg a nagyhűtős legyen.Amik voltak M20B20-hoz kishűtők,azok kevesek. E12 M20B20 hűtő tökéletes.Az jó nagy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 08. 20:30:17 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #260 Dátum: 2006. november 08. 21:41:48 pm » |
|
Én ismerek több M20 alapú löketmódosított 27 -28i tulajt akik meg vannak elégedve a motorral. Igaz ezek többnyire B25 ből épültek.. Viszont a hűtésre oda kell figyelni eléggé!! Dízel hűtő ajánlott Viszont engem is érdekelne a véleményetek, hogy mit gondoltok az M20B20 valóban elbírja a 84esre való fúrást? 'Elvileg' azt mindják hogy simán, de tényleg érdekelne, hogy ugyanaz-e az öntvény mint a B25 esetén?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #261 Dátum: 2006. november 08. 21:44:34 pm » |
|
Majd amikor elmennek legalább 200ezret gond nélkül, akkor lehet rá mondani, hogy alakul. Ilyen 80-100ezres futásteljesítmény lófütyi.......
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:22:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #262 Dátum: 2006. november 08. 21:54:53 pm » |
|
Akkor a forma egy is lófütyi, mert 500km-t mennek a motorok? A fejlesztés mindig lemondásokkal jár. Én tök boldog vagyok, ha 1 szezont elmegy a motor anélkül hogy gond lenne. Akinek nem tetszik a racing fíling az vegyen nagy motort, az sem rossz, csak nem olyan. Hűtők terén meg más a véleményem. Aki vett már új hűtőt, az nem fabrikál oltári méretű, de Ramszesz korabeli hűtőket, amik már biztos vízkövesek. Himizoli, Fox, BrothaD tudják hol jár a vízhőfokom mikor ütöm neki. Szerintim egyszerűbb és biztos megoldás és nem is olyan drága. Nekem 22 volt. Ja ugyan ez volt a 23-hoz is:
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #263 Dátum: 2006. november 08. 22:00:17 pm » |
|
Én se vagyok híve ezeknek a tengelycserés, meg hf mókolásoknak....
Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:23:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #264 Dátum: 2006. november 08. 22:07:54 pm » |
|
Boge
Lehet félreérthető voltam: utcai motorra gondoltam. Én még nem láttam/hallottam tartósan jól működő 27i/28i-ről....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #265 Dátum: 2006. november 08. 22:11:04 pm » |
|
Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Löket-//és esetleg furat// módosítás akkor jöhet még jól, ha fontos, h maradjon a motorsz@m ....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #266 Dátum: 2006. november 08. 22:11:25 pm » |
|
Én ismerek több M20 alapú löketmódosított 27 -28i tulajt akik meg vannak elégedve a motorral. Igaz ezek többnyire B25 ből épültek.. Viszont a hűtésre oda kell figyelni eléggé!! Dízel hűtő ajánlott Viszont engem is érdekelne a véleményetek, hogy mit gondoltok az M20B20 valóban elbírja a 84esre való fúrást? 'Elvileg' azt mindják hogy simán, de tényleg érdekelne, hogy ugyanaz-e az öntvény mint a B25 esetén? Nem csak elvileg,gyakorlatilag is bírják
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #267 Dátum: 2006. november 08. 22:13:32 pm » |
|
Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob (remélem érzed az iróniát a mondatomban ) A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #268 Dátum: 2006. november 08. 22:16:01 pm » |
|
Navájá, azt nem mondta, hogy működni is fog.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #269 Dátum: 2006. november 08. 22:18:12 pm » |
|
Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob (remélem érzed az iróniát a mondatomban ) A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába... hy tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm? fiuk? melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|