CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:35:51 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2598132 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #240 Dátum: 2006. november 07. 23:12:47 pm »

inkabb csinalok neki/mindenkinek
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #241 Dátum: 2006. november 07. 23:16:50 pm »

Mennyi az annyi?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:09 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #242 Dátum: 2006. november 08. 09:09:36 am »

hali
tavaj jott ossze ugy csovenkent 10e most nemtom mert az anyag meg maros munkadijj.
bem patentivbol van,/csak a rozsdamentes/,szerintem felesleges kb 2x annyit fizetni mert nemeszi a rozsda.
/ez 1 opel ecotec/


* Astra 4le.jpg (50.5 KB, 640x480 - megtekintve 1285 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:40 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #243 Dátum: 2006. november 08. 09:17:19 am »

szisandor!
Te árultál sokáig a hsználtautón egy E21-et? Ha jól emlékszem ez a festett szelepfedeles kép is fent volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:18:55 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #244 Dátum: 2006. november 08. 10:01:36 am »

igen...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:11 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #245 Dátum: 2006. november 08. 16:43:01 pm »

Az lenne a kérdésem,hogy az m20-as blokkok mind egyformák voltak -e.
Gondolok itt a blokk magasságára,és a hengerfal vastagságára.
Egy cimbi 2,7-et csinálna 20-as blokkból,de szeretném ha konkrét válasz érkezne a kérdésre.
Mert az ember ugye hall több mindent és kezd kicsit zűrzavarossá válni a sok adat.
Amit tudok-tudunk:
Minimum 84mm-es furat,és eta oder tds fötengely.
A kérdés a hajtókarokon van,ettől kezd zavaros lenni az egész.
Esetleg lehet -e az, hogy a különböző átmérőjű dugóknak más-más a csapszeg elhelyezkedése?HuhHuh
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #246 Dátum: 2006. november 08. 16:56:08 pm »

Én már hallottam ilyen átalakításról, tehát lehetséges. De azt is hallottam, hogy könnyen melegszik a cucc. Agyasnak van ilyen gépe.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:29 am írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #247 Dátum: 2006. november 08. 17:43:40 pm »

Turboá (bmwpower.hu) már szívott ilyennel:
Az m20b20 hengeröntvény karcsúbb, mivel a furatátmérő is kisebb benne. Az m20b25 vastagabb, mert nagyobb a furatátmérő, azaz az öntésnél kb. egyforma fallal dolgoztak. Ergó nem lehet úgy felfúrni. Nem biztos hogy mindegyiket, de Ő már belebotlott ilyenbe:((( Ez érthető volt?
Az én véleményem, hogy vegyen a cimbi egy eta főtengelyt és vegyen mellé egy m20b25-öt (az olcsóság kedvéért egészen nyugodtan lehet főtengelycsapágyas is) és biggyessze bele az Eta tengelyt. Ha m20b20 fejet, egyebet használ, akkor lesz egy viszonylag jó motorja, de szerintem marhaság, mert ma már egy m20b25 nem egy nagy vagyon és 100-szor többet ér. Az m20b20 fej, szívócsonk, befecsk.fejek, compi, légtömeg, pillangó...minden kicsi, tehát egy 2.7-es motort táplál egy 2.0-ás technika. Én véleményem szerint ez nem lehet jó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:19:40 am írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #248 Dátum: 2006. november 08. 18:26:07 pm »

Köszi Boge!
A srác említette,hogy szerinte kissé vékony a henger fala,és nem biztos benne hogy a blokk elbírja a 84mm-t,de ha el is akkor rohadtul elvékonyodik.
A fej és a többi járulékos eszköz száműzésével természetesen egyetértek,mert kevés lesz neki mind a benya,mind pedig a levegő.wink
Én különben abban a hitben éltem ,hogy a b20,b23,b25 egyazon hengerfalvastagsággal kerültek ki az öntödéből.Ezek szerint tévedtem sad.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:20:28 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #249 Dátum: 2006. november 08. 18:29:26 pm »

Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás.
Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz.
A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #250 Dátum: 2006. november 08. 18:31:18 pm »

Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás.
Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz.
A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.

5000-nél.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #251 Dátum: 2006. november 08. 18:36:17 pm »

Eta cuccot ne vegyen a cimbi. Semmit nem ér. Miért is? Mert öntött a főtengely és nem kovácsolt. Az eta gyárilag 4500nél leszabályoz. Már láttam szétrepült eta tengelyt, inkább érdemes kifizetni a td főtengelyt. Az kovácsolt és nyugodtan forgathatod. A tds-t is bele lehet rakni, csak ott már több a mókolás.
Az M20B20at simán fel lehet fúrni 84re, semmi baja nem lesz.
A legjobb alap az M20B25. Ott nem kell fúrni, max a főtengely cserélni és 270 cm3 az eredmény.


Az alap adott:b20
Mondjuk a blokkon kívül egyenlőre semmi sincs....
De állapota olyan hogy mindenképp fúrni kellene,itt pedig már felvetődik,hogy lehetne nagyobb is.
Többen javasolták a td főtengelyt a masszívsága miatt.
Valszeg ez fog maradni.
Viszont olvastam egy oldalon,ahol pont az eta főtengelyt részesítették előnyben,mert volt hogy a td törött....
Az oldal neve: www.metricmechanic.com
Volt már ide is linkelve,ott műveltek érdekes dolgokat m20-ból.
Mint érdekesség érdemes megtekinteni.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #252 Dátum: 2006. november 08. 18:51:00 pm »

Bocs, hogy belevau, előre bocsátom nem vagyok motorépítő szeni és M20 as blokkot is régen láttam, de ez megfogott.



Az alap adott:b20
Mondjuk a blokkon kívül egyenlőre semmi sincs....


Akkor már a projektet elkezdte és beruházot 10 ezer forintot? Mert kb annyit ér egy üres M20B20.
Inkább vegyen egy komplett injektoros M20B25-öt és jobban jön ki anyagilag és időben egyaránt.
Naplózva

Főmordor.
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #253 Dátum: 2006. november 08. 18:55:22 pm »

Hehe....
Az igazságtól sajna nem álltál messze,de a dolog nem így indult.
Papíron és köztudatban is 23i-ként ment a dolog,már csak a kocsi miatt is.
Széthúzás után derült a dolgokra fény,hogy ez bizony csak 20-as.
De ez egy másik sztori:-)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:21:29 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #254 Dátum: 2006. november 08. 18:57:43 pm »

 Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #255 Dátum: 2006. november 08. 19:02:20 pm »

Hehe....
Az igazságtól sajna nem álltál messze,de a dolog nem így indult.
Papíron és köztudatban is 23i-ként ment a dolog,már csak a kocsi miatt is.
Széthúzás után derült a dolgokra fény,hogy ez bizony csak 20-as.
De ez egy másik sztori:-)

Csöcs Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:21:49 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #256 Dátum: 2006. november 08. 19:04:33 pm »

Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .

Az túl egyszerű lenne. Smiley
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #257 Dátum: 2006. november 08. 19:48:42 pm »

Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .

A fejlesztés varázsa:))))

És sok-sok mentális lóerő jön:))))))
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #258 Dátum: 2006. november 08. 19:56:37 pm »

Én ezt az egész variálást nem értem. Ilyen tengely , meg olyan blokk, amolyan hf. Mire jó ez? Miért nem egy komplett motor, amit a gyárban megcsináltak rendesen .

Én se vagyok híve ezeknek a tengelycserés, meg hf mókolásoknak. Az m20b25 egy marha jó motor, 27i-t építeni belőle vagyonokból, meg hülyeség, ráadásul senki se tudja rendesen összerakni, 50-80ezer km után mindegyik széthullik, mindenki csak kísérletezgetik vele. A b25 maradjon b25 az eta meg eta, ahogy összerakátk a gyárban. Ha több power kell ott az m50b25, marha jól fogyaszt, alul is húz rendesen, fent meg vadállat smiley
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #259 Dátum: 2006. november 08. 20:28:30 pm »

A B20-as blokk tökéletesen bírja,a td tengely felesleg,az eta jobb.
B25 szívócsonk+HF+spriccek+vezérlés.
A hűtés meg a nagyhűtős legyen.Amik voltak M20B20-hoz kishűtők,azok kevesek. E12 M20B20 hűtő tökéletes.Az jó nagy.
« Utoljára szerkesztve: 2006. november 08. 20:30:17 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #260 Dátum: 2006. november 08. 21:41:48 pm »

Én ismerek több M20 alapú löketmódosított 27 -28i tulajt akik meg vannak elégedve a motorral. Igaz ezek többnyire B25 ből épültek.. Viszont a hűtésre oda kell figyelni eléggé!! Dízel hűtő ajánlott Smiley

Viszont engem is érdekelne a véleményetek, hogy mit gondoltok az M20B20 valóban elbírja a 84esre való fúrást? 'Elvileg' azt mindják hogy simán, de tényleg érdekelne, hogy ugyanaz-e az öntvény mint a B25 esetén?
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #261 Dátum: 2006. november 08. 21:44:34 pm »

Majd amikor elmennek legalább 200ezret gond nélkül, akkor lehet rá mondani, hogy alakul. Ilyen 80-100ezres futásteljesítmény lófütyi.......
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:22:51 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #262 Dátum: 2006. november 08. 21:54:53 pm »

Akkor a forma egy is lófütyi, mert 500km-t mennek a motorok? A fejlesztés mindig lemondásokkal jár. Én tök boldog vagyok, ha 1 szezont elmegy a motor anélkül hogy gond lenne.
Akinek nem tetszik a racing fíling az vegyen nagy motort, az sem rossz, csak nem olyan.
Hűtők terén meg más a véleményem. Aki vett már új hűtőt, az nem fabrikál oltári méretű, de Ramszesz korabeli hűtőket, amik már biztos vízkövesek. Himizoli, Fox, BrothaD tudják hol jár a vízhőfokom mikor ütöm neki. Szerintim egyszerűbb és biztos megoldás és nem is olyan drága. Nekem 22 volt.
Ja ugyan ez volt a 23-hoz is:


* 100_0703m.jpg (154.97 KB, 800x533 - megtekintve 1360 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:23:09 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #263 Dátum: 2006. november 08. 22:00:17 pm »

Én se vagyok híve ezeknek a tengelycserés, meg hf mókolásoknak....

Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:23:59 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #264 Dátum: 2006. november 08. 22:07:54 pm »

Boge

Lehet félreérthető voltam: utcai motorra gondoltam. Én még nem láttam/hallottam tartósan jól működő 27i/28i-ről....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:13 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #265 Dátum: 2006. november 08. 22:11:04 pm »

Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Löket-//és esetleg furat// módosítás akkor jöhet még jól, ha fontos, h maradjon a motorsz@m ....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:24:36 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #266 Dátum: 2006. november 08. 22:11:25 pm »

Én ismerek több M20 alapú löketmódosított 27 -28i tulajt akik meg vannak elégedve a motorral. Igaz ezek többnyire B25 ből épültek.. Viszont a hűtésre oda kell figyelni eléggé!! Dízel hűtő ajánlott Smiley

Viszont engem is érdekelne a véleményetek, hogy mit gondoltok az M20B20 valóban elbírja a 84esre való fúrást? 'Elvileg' azt mindják hogy simán, de tényleg érdekelne, hogy ugyanaz-e az öntvény mint a B25 esetén?

Nem csak elvileg,gyakorlatilag is bírják Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #267 Dátum: 2006. november 08. 22:13:32 pm »

Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob Smiley Smiley (remélem érzed az iróniát a mondatomban Wink )
A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:05 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sabc
Vendég
« Válasz #268 Dátum: 2006. november 08. 22:16:01 pm »

Navájá, azt nem mondta, hogy működni is fog. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:20 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #269 Dátum: 2006. november 08. 22:18:12 pm »

Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob Smiley Smiley (remélem érzed az iróniát a mondatomban Wink )
A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába...
hy
tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm?  fiuk?
melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:25:47 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!