CápaBMW fórum
2024. november 24. 04:56:43 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2593064 alkalommal)
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #270 Dátum: 2006. november 08. 22:23:07 pm »

Nem csak elvileg,gyakorlatilag is bírják Wink
Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez??
Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Smiley Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:26:12 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #271 Dátum: 2006. november 08. 22:23:29 pm »

Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob Smiley Smiley (remélem érzed az iróniát a mondatomban Wink )
A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába...
Én nem azt mondtam hogy könnyen belemegy, de ha már szenvedek akkor inkább egy 24v -vel...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:19 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #272 Dátum: 2006. november 08. 22:24:35 pm »

hy
tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm?  fiuk?
melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
Lehetséges az összes Wink Csak jól kell beépíteni Wink Tartósak,jók,stb... Smiley Nekem M50 van az e12-ben és még készül pár ujab mocis cápi,meg van is ,ugye Himitesó Grin
Csak oda akartam kilyukadni,hogy sokan azt hiszik,hogy az M50-et bedobjuk,adunk neki áramot,osztjóvan Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:37 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #273 Dátum: 2006. november 08. 22:26:10 pm »

hy
tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm?  fiuk?
melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat. Nekem nem szempont a "vesse szét a kocsimat a lóerő, de uralni nem tudom mert nincs futóművem " hozzáálás.
Én előbb a futóműre költök.
Visszatérve a v8, v12-re, szerintem egy nagyobb cápába jól jöhet, mert nem túl drága és elég erős, de e-21-be (ami ügye Neked is van) bűn ezt bele erőltetni. Én már az m50-et is súlyosnak találom, a többiről nem is beszélve.
Ja és 200 ló felett a hajtás összes eleme kicsi lesz, szóval nagy a gebasz.
Kox
ezek a xxx lóerők nagyvárosi legendák. Nem ellened támadok, ne érts félre, de egy példa és Te is belátod. Ott van Dani kocsija, szerintem elég jól ismered őt is és a kocsit is, meg azt is hány féltengelyt tört el. Na az a kocsi tényleg nem 200 lóerő, de nem is 200 ezer Forintba volt anno, csak ezt már nem annyira híresztelik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:58 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #274 Dátum: 2006. november 08. 22:29:29 pm »

Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez??
Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Smiley Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!
Ugyanaz az öntvény összetétele,típusa.De nyilván szerencsésebb egy B25-ből dolgozni,de a 20-assal is megbízható marad.
 Az meg tök mind1,hogy mikori és milyen autóból van Smiley hajrá Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:34:58 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #275 Dátum: 2006. november 08. 22:32:26 pm »

Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez??
Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Smiley Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!
Nagyon egyszerű. Ha fejleszteni akar meg fúrni, úgy is szét kell borítani a blokkot és akkor kiderül milyen vastag a hengeröntvény. Én már nem sok minden adatban hiszek, mert többször is cserbenhagytak. Meg kell mérni és kész.
De tényleg, árulja már el valaki, hogy  miért a legkisebb motort választjátok ahoz, hogy a legnagyobb hengerűrtartalmat érjétek el? Egyszerűen nem értem. Hogy gondolja azt valaki, hogy egy 20i-nek elegendő benya, elég lesz egy 27inek is?Huh Bele a nagy befecs fejeket...és a levegő?
Filléreké van m20b25 főtengelyesen, a kutyának nem kell. Ideális donor 2.7-2.8 hoz. Ez miért nem jó?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:35:16 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #276 Dátum: 2006. november 08. 22:32:42 pm »

Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat.
ok ok rendben is van ha az emberfia gondolkodik es kicserel mindent...motor,valto,diffi,stb....kemeny jo futomut nemolyan nehez csinallni...../nem alacsonyat/   a nagy sulyhoz tervezett dolgok a kisseb kasznikban gond nelkul elmennek.....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:00 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #277 Dátum: 2006. november 08. 22:33:29 pm »

Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat.
Én egytudom -de lehet, rosszul-  hogy egy M60B40 -es V8 nem sokkal nehezebb /sőt, picit könnyebb???/ mint egy M30B35 pl ... egy 5ösbe ideális lehet a V8 szeintem, bár beépíteni biztosan nem egy legó játék ....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:25 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #278 Dátum: 2006. november 08. 22:34:16 pm »

ok ok rendben is van ha az emberfia gondolkodik es kicserel mindent...motor,valto,diffi,stb....kemeny jo futomut nemolyan nehez csinallni...../nem alacsonyat/
Hát amit most leírtál, az nem 2 forint.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:47 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #279 Dátum: 2006. november 08. 22:35:32 pm »

Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat.
Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve. Egyébként több ember is mondta már nekem hogy az m50 -et nagyon lehet chippelni, szal lehet hogy mégis csak van benne vmi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:37:08 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #280 Dátum: 2006. november 08. 22:36:11 pm »

Én egytudom -de lehet, rosszul-  hogy egy M60B40 -es V8 nem sokkal nehezebb /sőt, picit könnyebb???/ mint egy M30B35 pl ... egy 5ösbe ideális lehet a V8 szeintem, bár beépíteni biztosan nem egy legó játék ....
Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az?
A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:37:26 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #281 Dátum: 2006. november 08. 22:38:01 pm »

Idézet
De tényleg, árulja már el valaki, hogy  miért a legkisebb motort választjátok ahoz, hogy a legnagyobb hengerűrtartalmat érjétek el? Egyszerűen nem értem. Hogy gondolja azt valaki, hogy egy 20i-nek elegendő benya, elég lesz egy 27inek is?Huh Bele a nagy befecs fejeket...és a levegő?
Filléreké van m20b25 főtengelyesen, a kutyának nem kell. Ideális donor 2.7-2.8 hoz. Ez miért nem jó?

A válasz egyszerű: a srác ragaszkodik a motorszámához Smiley Cheesy Biztosan nagyon a szivéhez nőtt.... :/ Egyébként természetesen nem csak a dugó/f.tengely lenne cserélve, hanem a többi 'sallang' is!!!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #282 Dátum: 2006. november 08. 22:38:50 pm »

"Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve"
Na itt az igazság, a mondat második felében. Én nagyjából tudom mi van benne (a vagyonon kívül), szóval csodák nincsenek. Egyébként a chip is jó dolog, de szívónál nem dob nagyot. Viszont a pár % a 170 lónál már nem 1-2 lóerő!
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #283 Dátum: 2006. november 08. 22:40:09 pm »

Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az?
A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
A másik meg hogy a hozzá való kézi váltó meg ritka mint a fehér holló, és az ára is ennek megfelelő.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:38:05 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #284 Dátum: 2006. november 08. 22:43:24 pm »

A válasz egyszerű: a srác ragaszkodik a motorsz@mához Smiley Cheesy Biztosan nagyon a szivéhez nőtt.... :/ Egyébként természetesen nem csak a dugó/f.tengely lenne cserélve, hanem a többi 'sallang' is!!!
Hát, ezt Ő tudja. Ha más nem, de a fúrás biztos nem lesz olcsó. Ki szeretne ennyit fúrni egy blokkon???
Én azért lecsekkelném előtte, mert mint mondottam (általam valóban nagyra értékelt) Turboá már megjárta ezzel. A tényt az is tovább erősíti, hogy nem a BMW lenne az első, aki az elvileg ugyan olyan blokkat másként önti. Persze, mert a túl vastag fal sem előnyös. A biguli 1.2 is más mint az 1.3 és így tovább, de a rönő és tojó is így van, csak amiket ismerek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:38:42 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #285 Dátum: 2006. november 08. 22:43:47 pm »

Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az?
A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb....
szerintem.
1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen..
de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:39:35 am írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #286 Dátum: 2006. november 08. 22:45:38 pm »

Harang levág, hegeszt egy másikra:))))
Láttam ilyet és sokan meghajolnak előtte. Persze, mert nem néztek a kocsi alá. Egyébként birom a srácot és jól is műkszik, csak hát....ne nézz alá:)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #287 Dátum: 2006. november 08. 22:46:54 pm »

730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb....
szerintem.

1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen..

de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek....
 
Foooo
kemény ötlet!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #288 Dátum: 2006. november 08. 22:54:26 pm »

Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve. Egyébként több ember is mondta már nekem hogy az m50 -et nagyon lehet chippelni, szal lehet hogy mégis csak van benne vmi.
Ö Ö Ö  Ha megcsinálnak egy M50-et 3 lityósra és csak 220ló és még csippelve is van,akkor valami nagyon nagy ködösítés lehet a dologban Smiley Smiley Smiley
Meg áruld már el,hogy mit vársz a csippeléstől? Megfúrja a mocit? Dugót cserél benne? Grin Esetleg + 500lovat,vagy ebben a 3 lityósnál -20lovat jelent ? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:40:28 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #289 Dátum: 2006. november 08. 22:59:27 pm »

730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb....
szerintem.

1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen..

de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek....
 
Foooo
kemény ötlet!

hy
mekkora a nyomtav kulombseg e21 es 750kozott?
koszi
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Sabc
Vendég
« Válasz #290 Dátum: 2006. november 08. 23:01:25 pm »

Nem kicsi. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:40:57 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #291 Dátum: 2006. november 08. 23:02:28 pm »

Miki
Kox a bmwpower.hu-s tiningmatyik motorjairól beszélt. Amiről szó van az nem 220!
Egyébként nagyon nem szeretem, hogy emberek úgy dobálóznak a lóerőkkel, mintha az korrektül mérhető lenne azzal, hogy valaki beleül.
Mindenkinél csak úgy szakadnak a lóerők......hát persze!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #292 Dátum: 2006. november 08. 23:06:57 pm »

Szorri Smiley Azthittem,hogy a 3 lityós jött ki 220-ra. Smiley De akkor benéztem és elnézést kérek.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:41:21 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #293 Dátum: 2006. november 08. 23:22:22 pm »

Nemnem, az egy jól sikerült moci.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:41:34 am írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #294 Dátum: 2006. november 09. 00:30:57 am »

Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Az szép és jó, de faragtatok már bele E21be M50et? Kellemesebb móka azért belerakni egy ODAVALÓ M20 blokkot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:04 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #295 Dátum: 2006. november 09. 08:03:12 am »

Én szerintem e21-be : M50 , M52, M54 motorokat lehet jól beépiteni.
Az M30 meg lassan be kell tenni az "Üvegvitrinbe" a muzeumi tárgyak közé.

E12, E28ba meg V8 kell épiteni. Megmértem a M60 4.0 V8 méretét 64cmx71 cm (71 a szélessége)

V12 meg el kell felejteni olyan iszákos, hogy az összes kutas előre fog köszönni.
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #296 Dátum: 2006. november 09. 09:41:12 am »

Nemnem, az egy jól sikerült moci.
Viszont a csomitetője csavarhúzóval nyílik, és kilátsz az alján... Cheesy Cheesy Persze kit érdekel ha egyszer így megy. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:37 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #297 Dátum: 2006. november 09. 09:51:28 am »

Ö Ö Ö  Ha megcsinálnak egy M50-et 3 lityósra és csak 220ló és még csippelve is van,akkor valami nagyon nagy ködösítés lehet a dologban Smiley Smiley Smiley
Meg áruld már el,hogy mit vársz a csippeléstől? Megfúrja a mocit? Dugót cserél benne? Grin Esetleg + 500lovat,vagy ebben a 3 lityósnál -20lovat jelent ? Grin
Amúgy az Alpina csinált m50b30-at. Kinti fórumokon írják, hogy nem sok jobb karakterisztikájú bmw moci van annál...........Nagyon eltalált motor. Amúgy az 231 lovas.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:56 am írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #298 Dátum: 2006. november 09. 14:44:58 pm »

A B20-as blokk tökéletesen bírja,a td tengely felesleg,az eta jobb.
B25 szívócsonk+HF+spriccek+vezérlés.
A hűtés meg a nagyhűtős legyen.Amik voltak M20B20-hoz kishűtők,azok kevesek. E12 M20B20 hűtő tökéletes.Az jó nagy.

Miért is jobb az eta főtengely?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #299 Dátum: 2006. november 09. 14:47:58 pm »

Miért is jobb az eta főtengely?
Gondolkozz ésszerűen Wink és rájössz,hogy mennyire nincs értelme a td tengelynek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:11 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!