DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #270 Dátum: 2006. november 08. 22:23:07 pm » |
|
Nem csak elvileg,gyakorlatilag is bírják Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez?? Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:26:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #271 Dátum: 2006. november 08. 22:23:29 pm » |
|
Nna! Nem is tudtam,hogy csak 15 lovat dob (remélem érzed az iróniát a mondatomban ) A másik. Dobj már lécci pikkpakk egy M50-et egy cápába... Én nem azt mondtam hogy könnyen belemegy, de ha már szenvedek akkor inkább egy 24v -vel...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:19 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #272 Dátum: 2006. november 08. 22:24:35 pm » |
|
hy tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm? fiuk? melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
Lehetséges az összes Csak jól kell beépíteni Tartósak,jók,stb... Nekem M50 van az e12-ben és még készül pár ujab mocis cápi,meg van is ,ugye Himitesó Csak oda akartam kilyukadni,hogy sokan azt hiszik,hogy az M50-et bedobjuk,adunk neki áramot,osztjóvan
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #273 Dátum: 2006. november 08. 22:26:10 pm » |
|
hy tovabb mennek a motorokkal.......v8 esetleg v12.......hmm? fiuk? melyikrol mi a velemenyetek/tartossag stb.... koszi
Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat. Nekem nem szempont a "vesse szét a kocsimat a lóerő, de uralni nem tudom mert nincs futóművem " hozzáálás. Én előbb a futóműre költök. Visszatérve a v8, v12-re, szerintem egy nagyobb cápába jól jöhet, mert nem túl drága és elég erős, de e-21-be (ami ügye Neked is van) bűn ezt bele erőltetni. Én már az m50-et is súlyosnak találom, a többiről nem is beszélve. Ja és 200 ló felett a hajtás összes eleme kicsi lesz, szóval nagy a gebasz. Kox ezek a xxx lóerők nagyvárosi legendák. Nem ellened támadok, ne érts félre, de egy példa és Te is belátod. Ott van Dani kocsija, szerintem elég jól ismered őt is és a kocsit is, meg azt is hány féltengelyt tört el. Na az a kocsi tényleg nem 200 lóerő, de nem is 200 ezer Forintba volt anno, csak ezt már nem annyira híresztelik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:33:58 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #274 Dátum: 2006. november 08. 22:29:29 pm » |
|
Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez?? Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!Ugyanaz az öntvény összetétele,típusa.De nyilván szerencsésebb egy B25-ből dolgozni,de a 20-assal is megbízható marad. Az meg tök mind1,hogy mikori és milyen autóból van hajrá
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:34:58 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #275 Dátum: 2006. november 08. 22:32:26 pm » |
|
Azzal tisztában vagyok, hogy építhető 27i-28i egy 20as blokkból is, igazából az érdekelne /de másnál is felmerül a kérdés/ , hogy szerintetek/szerinted ugyanaz az öntvény-e a blokk,vagy sem? Marad-e olyan vastag a hengerfal mint gyári egy B25-nél amit ugye már 'csak' löketnövelni kéne a 27hez?? Azért kérdezem, mert egy barátom készül 20asból 27est építeni //utcára // és kíváncsi volnék, hogy van-e turpisság... Ja és nemtudom azt sem, hogy számít-e hogy egy 85ös e30ból származó a szóbanforgó motor?!Nagyon egyszerű. Ha fejleszteni akar meg fúrni, úgy is szét kell borítani a blokkot és akkor kiderül milyen vastag a hengeröntvény. Én már nem sok minden adatban hiszek, mert többször is cserbenhagytak. Meg kell mérni és kész. De tényleg, árulja már el valaki, hogy miért a legkisebb motort választjátok ahoz, hogy a legnagyobb hengerűrtartalmat érjétek el? Egyszerűen nem értem. Hogy gondolja azt valaki, hogy egy 20i-nek elegendő benya, elég lesz egy 27inek is? Bele a nagy befecs fejeket...és a levegő? Filléreké van m20b25 főtengelyesen, a kutyának nem kell. Ideális donor 2.7-2.8 hoz. Ez miért nem jó?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:35:16 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #276 Dátum: 2006. november 08. 22:32:42 pm » |
|
Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat.
ok ok rendben is van ha az emberfia gondolkodik es kicserel mindent...motor,valto,diffi,stb....kemeny jo futomut nemolyan nehez csinallni...../nem alacsonyat/ a nagy sulyhoz tervezett dolgok a kisseb kasznikban gond nelkul elmennek.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #277 Dátum: 2006. november 08. 22:33:29 pm » |
|
Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat.
Én egytudom -de lehet, rosszul- hogy egy M60B40 -es V8 nem sokkal nehezebb /sőt, picit könnyebb???/ mint egy M30B35 pl ... egy 5ösbe ideális lehet a V8 szeintem, bár beépíteni biztosan nem egy legó játék ....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #278 Dátum: 2006. november 08. 22:34:16 pm » |
|
ok ok rendben is van ha az emberfia gondolkodik es kicserel mindent...motor,valto,diffi,stb....kemeny jo futomut nemolyan nehez csinallni...../nem alacsonyat/
Hát amit most leírtál, az nem 2 forint.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:36:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #279 Dátum: 2006. november 08. 22:35:32 pm » |
|
Én nem rontanám el a kocsi súlypontját, de én más szemmel nézem a dolgokat. Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve. Egyébként több ember is mondta már nekem hogy az m50 -et nagyon lehet chippelni, szal lehet hogy mégis csak van benne vmi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:37:08 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #280 Dátum: 2006. november 08. 22:36:11 pm » |
|
Én egytudom -de lehet, rosszul- hogy egy M60B40 -es V8 nem sokkal nehezebb /sőt, picit könnyebb???/ mint egy M30B35 pl ... egy 5ösbe ideális lehet a V8 szeintem, bár beépíteni biztosan nem egy legó játék ....
Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az? A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:37:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #281 Dátum: 2006. november 08. 22:38:01 pm » |
|
De tényleg, árulja már el valaki, hogy miért a legkisebb motort választjátok ahoz, hogy a legnagyobb hengerűrtartalmat érjétek el? Egyszerűen nem értem. Hogy gondolja azt valaki, hogy egy 20i-nek elegendő benya, elég lesz egy 27inek is? Bele a nagy befecs fejeket...és a levegő? Filléreké van m20b25 főtengelyesen, a kutyának nem kell. Ideális donor 2.7-2.8 hoz. Ez miért nem jó? A válasz egyszerű: a srác ragaszkodik a motorszámához Biztosan nagyon a szivéhez nőtt.... :/ Egyébként természetesen nem csak a dugó/f.tengely lenne cserélve, hanem a többi 'sallang' is!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #282 Dátum: 2006. november 08. 22:38:50 pm » |
|
"Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve" Na itt az igazság, a mondat második felében. Én nagyjából tudom mi van benne (a vagyonon kívül), szóval csodák nincsenek. Egyébként a chip is jó dolog, de szívónál nem dob nagyot. Viszont a pár % a 170 lónál már nem 1-2 lóerő!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #283 Dátum: 2006. november 08. 22:40:09 pm » |
|
Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az? A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
A másik meg hogy a hozzá való kézi váltó meg ritka mint a fehér holló, és az ára is ennek megfelelő.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:38:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #284 Dátum: 2006. november 08. 22:43:24 pm » |
|
A válasz egyszerű: a srác ragaszkodik a motorsz@mához Biztosan nagyon a szivéhez nőtt.... :/ Egyébként természetesen nem csak a dugó/f.tengely lenne cserélve, hanem a többi 'sallang' is!!! Hát, ezt Ő tudja. Ha más nem, de a fúrás biztos nem lesz olcsó. Ki szeretne ennyit fúrni egy blokkon??? Én azért lecsekkelném előtte, mert mint mondottam (általam valóban nagyra értékelt) Turboá már megjárta ezzel. A tényt az is tovább erősíti, hogy nem a BMW lenne az első, aki az elvileg ugyan olyan blokkat másként önti. Persze, mert a túl vastag fal sem előnyös. A biguli 1.2 is más mint az 1.3 és így tovább, de a rönő és tojó is így van, csak amiket ismerek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:38:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #285 Dátum: 2006. november 08. 22:43:47 pm » |
|
Pl. más váltó...ráadásul nagyon nagy a harangja, nemtom rendesen elfér az? A súlyban talán igazad van, nem olyan nagy az eltérés.
730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb.... szerintem. 1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen.. de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:39:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #286 Dátum: 2006. november 08. 22:45:38 pm » |
|
Harang levág, hegeszt egy másikra:)))) Láttam ilyet és sokan meghajolnak előtte. Persze, mert nem néztek a kocsi alá. Egyébként birom a srácot és jól is műkszik, csak hát....ne nézz alá:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #287 Dátum: 2006. november 08. 22:46:54 pm » |
|
730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb.... szerintem.
1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen..
de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek.... Foooo kemény ötlet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #288 Dátum: 2006. november 08. 22:54:26 pm » |
|
Nah jó, de az a moci 3 lityós, és korrektül meg van építve. Egyébként több ember is mondta már nekem hogy az m50 -et nagyon lehet chippelni, szal lehet hogy mégis csak van benne vmi.
Ö Ö Ö Ha megcsinálnak egy M50-et 3 lityósra és csak 220ló és még csippelve is van,akkor valami nagyon nagy ködösítés lehet a dologban Meg áruld már el,hogy mit vársz a csippeléstől? Megfúrja a mocit? Dugót cserél benne? Esetleg + 500lovat,vagy ebben a 3 lityósnál -20lovat jelent ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:40:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #289 Dátum: 2006. november 08. 22:59:27 pm » |
|
730-740-750 komplett torott-ben minden benne van ami kell......meg flex/co/stb.... szerintem.
1x unek nem az akkor mindenkinek lenne ilyen..
de mi capasok/bmw/ sem vagyunk 1x uek.... Foooo kemény ötlet!
hy mekkora a nyomtav kulombseg e21 es 750kozott? koszi
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #290 Dátum: 2006. november 08. 23:01:25 pm » |
|
Nem kicsi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:40:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #291 Dátum: 2006. november 08. 23:02:28 pm » |
|
Miki Kox a bmwpower.hu-s tiningmatyik motorjairól beszélt. Amiről szó van az nem 220! Egyébként nagyon nem szeretem, hogy emberek úgy dobálóznak a lóerőkkel, mintha az korrektül mérhető lenne azzal, hogy valaki beleül. Mindenkinél csak úgy szakadnak a lóerők......hát persze!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #292 Dátum: 2006. november 08. 23:06:57 pm » |
|
Szorri Azthittem,hogy a 3 lityós jött ki 220-ra. De akkor benéztem és elnézést kérek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:41:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #293 Dátum: 2006. november 08. 23:22:22 pm » |
|
Nemnem, az egy jól sikerült moci.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:41:34 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #294 Dátum: 2006. november 09. 00:30:57 am » |
|
Abszolút egyetértek veled. Sztem semmi értelme százezreket beleölni egy 25i -> 27i projektbe hogy erősebb legyen kb 15 lóval a motor. Annyiért tényleg jobban megéri az m50, és csak egy sima chippel 220 ló....
Az szép és jó, de faragtatok már bele E21be M50et? Kellemesebb móka azért belerakni egy ODAVALÓ M20 blokkot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #295 Dátum: 2006. november 09. 08:03:12 am » |
|
Én szerintem e21-be : M50 , M52, M54 motorokat lehet jól beépiteni. Az M30 meg lassan be kell tenni az "Üvegvitrinbe" a muzeumi tárgyak közé.
E12, E28ba meg V8 kell épiteni. Megmértem a M60 4.0 V8 méretét 64cmx71 cm (71 a szélessége)
V12 meg el kell felejteni olyan iszákos, hogy az összes kutas előre fog köszönni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #296 Dátum: 2006. november 09. 09:41:12 am » |
|
Nemnem, az egy jól sikerült moci.
Viszont a csomitetője csavarhúzóval nyílik, és kilátsz az alján... Persze kit érdekel ha egyszer így megy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #297 Dátum: 2006. november 09. 09:51:28 am » |
|
Amúgy az Alpina csinált m50b30-at. Kinti fórumokon írják, hogy nem sok jobb karakterisztikájú bmw moci van annál...........Nagyon eltalált motor. Amúgy az 231 lovas.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:42:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #298 Dátum: 2006. november 09. 14:44:58 pm » |
|
A B20-as blokk tökéletesen bírja,a td tengely felesleg,az eta jobb. B25 szívócsonk+HF+spriccek+vezérlés. A hűtés meg a nagyhűtős legyen.Amik voltak M20B20-hoz kishűtők,azok kevesek. E12 M20B20 hűtő tökéletes.Az jó nagy.
Miért is jobb az eta főtengely?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #299 Dátum: 2006. november 09. 14:47:58 pm » |
|
Miért is jobb az eta főtengely?
Gondolkozz ésszerűen és rájössz,hogy mennyire nincs értelme a td tengelynek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:43:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|