szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
 |
« Válasz #1320 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:19:16 am » |
|
Egy jo baratom mondta nekem:"a dizelnek nincs koze az autozashoz,az csak mezogazdasagi gep"! Ja neki koszonhetem a"bmw fertozest"........ 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
 |
« Válasz #1321 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:21:04 am » |
|
ne kezdd már ezt a japánbuzulást megint, Teeeeeeeee:  ) Éééén? Japánt? Soha nem istenítettem őket, de ha megbízhatók, akkor igenis azt el kell ismerni. A BKVnál csak jobbak, nem??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1322 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:25:12 am » |
|
Dízelben a japán is fos... 
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1323 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:27:46 am » |
|
Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...
Sam! A múltkor leírtam Gábornak a Passat problémára egy rövid számolgatást. Mivel Magyarországon kevesen vesznek újonnan ilyen autókat, hiszen egy közepesen felszerelt 320d is több, mint 10 M Ft, ezért le van szarva, hogy mi mit akarunk. Kurvára senkit nem érdekel, hogy 5 év, és 300 000 km után az autó mit fog tudni. Hiszen aki pénzt adott érte újkorában, azt hibátlanul kiszolgálta, megkereste az árát, és el is adta szépen. Tudom, Neked személyes ellenséged a dízel, mert a cégnél lófasz olasz pöcsköszörű szarok voltak. Azokat azért ne vegyük már egy lapon hathengeres, háromezres, bőven kétszáz ló fölötti, ötszáz nyútonmétert, és tíz alatti fogyasztást tudó MOTOROK-hoz. Egyébként igazad van, ha nem idézőjelben van a spórolós, hanem tényleg csak évi 10-20 ezret elmenő emberek vesznek dízelt -otthon-, és pofáznak, hogy beszarik, akkor Nálad a pont, hiszen nem nekik találták ki a dízelt.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #1324 Dátum: 2010. augusztus 07. 12:31:12 pm » |
|
agyas, a te ex, kék 728-asodnak valami dbf vagy hasonló rendszáma volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1325 Dátum: 2010. augusztus 07. 16:59:53 pm » |
|
Egy jo baratom mondta nekem:"a dizelnek nincs koze az autozashoz,az csak mezogazdasagi gep"! Ja neki koszonhetem a"bmw fertozest"........  ez a jó barátod még nem találozott jó autóval feltehetően....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1326 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:02:06 pm » |
|
Éééén? Japánt? Soha nem istenítettem őket, de ha megbízhatók, akkor igenis azt el kell ismerni. A BKVnál csak jobbak, nem??
Na már te is kezded?shalomcsávó is evvel próbálkozott ... Annyira nem megbizhatóak hidd el, csak túlmisztifikálják.elmondanám melyik az eddig általam ismert legmegbizhatóbb tipus, de sokan felhördülnének..persze nem japán, hanem német:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1327 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:03:07 pm » |
|
gondolom a trabant lenne az a kíváló termék 
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1328 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:19:55 pm » |
|
gondolom a trabant lenne az a kíváló termék  akinek volt,és törődött vele, az tudja.aki meg szervizbe hord minden kocsit, az meg megérdemli szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #1329 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:25:29 pm » |
|
Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...
Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről.  Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val. Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1330 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:37:58 pm » |
|
Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről.  Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val. Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem. igaz,ami igaz,ha új autót kellene vennem(max 3 éveset) nem tudnék olyat,amire dieselből rábólintanék nyugodtan... Ha az elmúlt két e28-asunkat összehasonlitom,a benzines(2,3 automata) evett a városban 9-11 között,országúton 7-9 körül.a td(2,4 kézi)város 7.5-8 , országút 6,5-7....Mindketten hajtottuk mindkettőt,igy teljesen vegyes a fogyiadat...sztem a diesel gazdaságosabb, és (e28-nál maradva)nem igazán hibásodik meg, nincs túlelektronikázva.gyakorlatilag a benzinessel se volt semmi a dadogáson kivül,persze oda kell figyelni rájuk.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #1331 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:24:52 pm » |
|
Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről.  Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val. Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem. Végül is,már a cudzuki is kínál dízelt!  Részben egyetértek,azt azonban továbbra is fenntartom,hogy ha azonos kategóriában gondolkodunk,pl. 525d vs 525i,minimális lenne a fogyasztáson megspórolt összeg,mivel a dízel pikk-pakk felzabálja,ha bele kell nyúlni a dízelbe,a benzinek futásteljesítménye szerintem semmivel sem kisebb mint a dízelé,sőt az E39 525i-je már TU,vagyis vashüvelyes alublokk,már nem a nikasil/alusil. De pl. LPG-vel simán kenterbe veri az azonos benyás,az azonos dízelt,simán azt választanám,pótkerétartállyal,ha kombi,ha meg limó akkor csomis tartállyal,és mégiscsak BMW-m lenne...... 
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #1332 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:37:08 pm » |
|
igaz,ami igaz,ha új autót kellene vennem(max 3 éveset) nem tudnék olyat,amire dieselből rábólintanék nyugodtan... Ha az elmúlt két e28-asunkat összehasonlitom,a benzines(2,3 automata) evett a városban 9-11 között,országúton 7-9 körül.a td(2,4 kézi)város 7.5-8 , országút 6,5-7....Mindketten hajtottuk mindkettőt,igy teljesen vegyes a fogyiadat...sztem a diesel gazdaságosabb, és (e28-nál maradva)nem igazán hibásodik meg, nincs túlelektronikázva.gyakorlatilag a benzinessel se volt semmi a dadogáson kivül,persze oda kell figyelni rájuk.
Nálam ár/érték és strapabírásban a Lada a No1,egy tankkal kell átmenni rakta,hogy megdögöljön  ,a dízel nálam,ha új,és kicsi>2.0 akkor körbe zárt villám,ha régi akkor a benz 5-6 hengeresei,még 2szeleppel,digitális technika nélkül  ,nálam a BMW dízel leszerepelt(524td),megjegyzem itt a fórumon több is üzemel,a tulaj megelégedésére,így hajlok arra,hogy az enyémmel volt valami gebasz  ,de ez már történelem  ,benzinesből ha V8 akkor benz/usa,sorhat BMW 35i,majd a nagyobb M20-ak,és persze az M70  (majd még egyszer egy szép napon...  ).Újabb BMW dízelem nem volt,nem is lesz  ,szerintem Mikeé is csak erősíti a szabályt! 
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1333 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:59:41 pm » |
|
Végül is,már a cudzuki is kínál dízelt!  Részben egyetértek,azt azonban továbbra is fenntartom,hogy ha azonos kategóriában gondolkodunk,pl. 525d vs 525i,minimális lenne a fogyasztáson megspórolt összeg,mivel a dízel pikk-pakk felzabálja,ha bele kell nyúlni a dízelbe,a benzinek futásteljesítménye szerintem semmivel sem kisebb mint a dízelé,sőt az E39 525i-je már TU,vagyis vashüvelyes alublokk,már nem a nikasil/alusil. De pl. LPG-vel simán kenterbe veri az azonos benyás,az azonos dízelt,simán azt választanám,pótkerétartállyal,ha kombi,ha meg limó akkor csomis tartállyal,és mégiscsak BMW-m lenne......  Egy ideig nálunk is csak az LPG lesz a befutó.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1334 Dátum: 2010. augusztus 07. 20:03:53 pm » |
|
Nálam ár/érték és strapabírásban a Lada a No1,egy tankkal kell átmenni rakta,hogy megdögöljön  ,a dízel nálam,ha új,és kicsi>2.0 akkor körbe zárt villám,ha régi akkor a benz 5-6 hengeresei,még 2szeleppel,digitális technika nélkül  ,nálam a BMW dízel leszerepelt(524td),megjegyzem itt a fórumon több is üzemel,a tulaj megelégedésére,így hajlok arra,hogy az enyémmel volt valami gebasz  ,de ez már történelem  ,benzinesből ha V8 akkor benz/usa,sorhat BMW 35i,majd a nagyobb M20-ak,és persze az M70  (majd még egyszer egy szép napon...  ).Újabb BMW dízelem nem volt,nem is lesz  ,szerintem Mikeé is csak erősíti a szabályt!  Nekem épp a lada az,amit legeslegutoljára vennék,ha már elfogytak a mopedautók....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
 |
« Válasz #1335 Dátum: 2010. augusztus 07. 22:38:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
 |
« Válasz #1336 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:07:07 am » |
|
Nagyon ták? Szerintem óvatosabban fogalmazz, vagy kezd úgy a mondatot, hogy "szerintem", "nekem nem tetszik" vagy, "Én úgy csinálnám". 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 08. 09:31:35 am írta adam »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #1337 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:33:48 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #1338 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:37:36 am » |
|
Nincs valakinek képe egy E28 mellett álló E34-ről,hátúlról?  Kíváncsi lennék mennyire széles az E34,érdemes lenne e annak a kombi hátuljából kiindulni? 
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #1339 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:41:48 am » |
|
Szerintem nem olyan igénytelen........mint ez!  Egyes golf hátsóajtóval. Még hasonlít is így a golfra. 
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #1340 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:33:28 am » |
|
Ő volt az, aki touring helyett sedant kapott a szalonból, és ezzel állt bosszút a cégen, nem? 
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1341 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:43:52 am » |
|
ez nem is olyan rossz,mint a barna, de inkább e30-ra hasonlit..a golf 1-es ajtó is inkább abba illik...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1342 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:59:20 am » |
|
Én is annak nézem.Nekem az egyetlen e30 ami kellene egy 325ix touring..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #1343 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:02:06 am » |
|
ez nem is olyan rossz,mint a barna, de inkább e30-ra hasonlit..a golf 1-es ajtó is inkább abba illik...
Éppen azért írtam, hogy touringra várt, és nem azt kapott. Mert ugye E30 touring létezik, és nem is olyan randa. Ezért nem tudom mire vélni ezt a próbálkozást. 
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #1344 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:33:52 am » |
|
Lütyő bazz, ez egy E30  Egyébként nem tudom mit vagytok ezen az E30-on fennakadva. A vak is látja, hogy ez még a krómos, "kislámpás". Arra a szériára pedig még nem létezett gyári kombi, csak ilyen kisebb cégek által átépített. Aztán a második szériás E30-al jöttek azok, amiket már megszoktunk. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
 |
« Válasz #1345 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:51:58 am » |
|
Szebb nem lett, mint az alap, amiből elindultak. Meg egy új, vagy majdnem új autót így átalakítani... Elég Ámeriká Ha viszont azután lett átalakítva, hogy megjelent a touring, és ezért kedvet kapott hozzá  akkor szerintem jobban tette volna, ha lecseréli egy eredeti darabra. Egyébként nekem nem a minőséggel van bajom, hiszen egy laikus meg nem mondaná, hogy nem gyári. Egyszerűen az átalakított karosszéria, amit a BMW évekig fejleszt és sok ember tudása által születik meg a kellő merevségű, esztétikai, és egyéb szempontoknak egyaránt megfelelő kompromisszum. És akkor jön valaki, aki kivág ezt, kivág azt, ezt kicsit hátrébb, kalaptartó megszűnik, hogy legyen értelme a kombinak, stb. Viszont egyedi.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
 |
« Válasz #1346 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:36:15 pm » |
|
Ha már karosszéria átalakítás: BAUR őrület 
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #1347 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:37:47 pm » |
|
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni.
Ez az oka annak, hogy meg sem próbálom, inkább fikázom, jobb a békesség alapon!  Ha az, aki ezt az e30-at elkövette, ugyanezen az elvet vallotta volna, akkor most nem röhögném ki, mennyivel jobb lenne neki!  Amúgy nekem semmi bajom az ilyen átalakításokkal, csak akkor már ne ilyen moszkvics hátsóajtó dizájnnal basszuk agyon. Vagy ha igen, akkor vállalja a következményeket! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1348 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:42:16 pm » |
|
Lütyő bazz, ez egy E30  Egyébként nem tudom mit vagytok ezen az E30-on fennakadva. A vak is látja, hogy ez még a krómos, "kislámpás". Arra a szériára pedig még nem létezett gyári kombi, csak ilyen kisebb cégek által átépített. Aztán a második szériás E30-al jöttek azok, amiket már megszoktunk. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni. jóvanna,láttam ám..:  )nekem tetszik ez a verzió..persze leszólni könnyű mindet,megcsinálni nehezebb,mint sokan hinnék.. ha lehetne,szereznék egy gyári kombit vagy e28-ból,vagy e23 ból.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
 |
« Válasz #1349 Dátum: 2010. augusztus 08. 20:50:53 pm » |
|
agyas, a te ex, kék 728-asodnak valami dbf vagy hasonló rendszáma volt?
Nem. Amióta megvették, csak áll egy garázsban, várja sorsa jobbra fordulását. Forgalmi bevonva, stb. (ha jól tudom)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|