VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #1290 Dátum: 2010. július 30. 12:40:58 pm » |
|
Barnya, Tenkes, Hernát , Tettye, Misina, Mecsek, Tubes, Sopianae, Zengő Ezek közül választhatsz neki nevet  Ezek a jelenlegi Pécs IC fantázianevek ( Kiolvastam az M41 Indóház extrát Cillagszem  ) ... Szép! Sehol egy rohadás ránézésre! Jól megy 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
 |
« Válasz #1291 Dátum: 2010. július 30. 12:47:43 pm » |
|
köszi  azért akad rajta 4-5 rozsdakezdemény,de törésmentes,és tényleg jó a kasztni,elsősorban ezért is lett elhozva.  Zengő helyet Zsizsegő vagy valami ilyesmi lehetne a neve,esetleg füstgép 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 14:26:45 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #1292 Dátum: 2010. július 30. 13:01:04 pm » |
|
mostantól ez lesz az új pécsi menetrendszerinti  Ha nem jött volna össze Frigyes ez volt a B terv. Mennyiért sikerült?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1293 Dátum: 2010. július 30. 14:30:53 pm » |
|
Tegnap este nagy öröm ért! Mikor begurultam a parkolóházba az a forma tűnt fel, amit nem igen fogok soha elfelejteni  64 116 km, aláfeküdve sehol semmi rohadás, pörsenés. A belseje is hibátlan, természetesen repedésmentes műszerfal, gyári rádió... Elképesztő királyság! 
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #1294 Dátum: 2010. július 30. 14:54:32 pm » |
|
És még egy ilyen gyönyörű darabnál is vannak bibik....
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1295 Dátum: 2010. július 30. 14:58:25 pm » |
|
Collinst elvakította a szerelem.  Egyébként a veséje is meg van nyomva középen, meg az első lökös is meg van csavarodva. (plusz a hátfalon is mintha csálén állnának a dolgok és mintha a jobbos ajtó más színű lenne)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1296 Dátum: 2010. július 30. 15:31:54 pm » |
|
A jobbos ajtó nekem ott nem tűnt műs színűnek, de nem kizárt. A többi pedig igazán nem nagy hiba. Egy vesét még én is fel tudok csavarozni egy szebb napon  . Lökköst beállítani nem olyan nagy kunszt... amúgy pedig nyilván nem egy hibátlan darab, de nekem elég nagy szám, főleg, hogy nem igen láttam eddig 323i-t.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #1297 Dátum: 2010. július 30. 15:36:26 pm » |
|
Kit érdekel. Collinsné körömlakkja a legjobb! Fekete!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #1298 Dátum: 2010. július 30. 16:31:54 pm » |
|
Sok szőrszálhasogató! Nektek ez nem is való, mindegyikötöknek van otthon legalább 3 olyan cápája ami ennél 100x szebb!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1299 Dátum: 2010. július 30. 16:38:30 pm » |
|
Valahogy így! 
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #1300 Dátum: 2010. július 30. 17:03:59 pm » |
|
Meg kéne látogatni Szem garázsát, megnézni miért olyan nagy a pofája!  Sokan a fél kezüket a seggükbe dugnák ha csak fele ilyen lenne az autójuk. Igen, te is Szem!  Konkrétan én a lámpa közti betéten kívül nem látom mi áll csálén a hátulján. Az elején ami van a lökhárító árán kívül bagatell. Viszont van az elemek közt színeltérés, ez tény, de attól függetlenül szép darab. Igaz nem olyan szép mint az enyém! 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 17:17:09 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1301 Dátum: 2010. július 30. 17:13:05 pm » |
|
Mert neki nem kétféle fehér az autója, hanem bordó-piros-fekete 
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1302 Dátum: 2010. július 30. 19:44:17 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #1303 Dátum: 2010. július 30. 20:27:04 pm » |
|
Ebből akkor az következik, hogy Gim a legnagyobb ..... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #1304 Dátum: 2010. július 31. 08:35:57 am » |
|
Ebből akkor az következik, hogy Gim a legnagyobb .....  Szőrszálhas? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1305 Dátum: 2010. július 31. 15:19:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1306 Dátum: 2010. augusztus 01. 10:02:23 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
 |
« Válasz #1307 Dátum: 2010. augusztus 01. 19:32:04 pm » |
|
A hozzáértésükről ,csak annyit, hogy a 3as sorozatot (első) 1977-1994 ig jegyzik, mint E30. Grat. Bár a storyban helyesen van, de akkor is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #1308 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:44:06 pm » |
|
pár kép 
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
 |
« Válasz #1309 Dátum: 2010. augusztus 06. 16:14:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #1310 Dátum: 2010. augusztus 06. 17:31:36 pm » |
|
Ez egy snassz kiszsebes. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #1311 Dátum: 2010. augusztus 06. 18:19:47 pm » |
|
Ma láttam eddigi BMW-s korszakom legröhejesebb esetét. Mivel az a tetves, Bangle féle ipari hulladék E61 minden előzetes jelzés nélkül rendszeresen menet közben leáll, igen, mint a 307 HDI és az ML/S400CDI, be kellett vinnem márkaszervizbe, illetve annak nem hivatalos változatába. Most mindegy, hogy a szervizesek végtelenül el voltak csodálkozva, hogy 377 ezer km-t megtett E61 milyen szép és jó és én végtelen bölcsességgel nem taglaltam számukra, hogy "ÉBRESZTŐ FIÚK, mindegyikbe ennyi van!" vagy "Az E39-em 1,5-szer ennyit ment gond nélkül". Szóval a lényeg, begurul egy Német rendszámú garanciális, szintén Bangle féle ipari hulladék E90. Onnan tudom, hogy garanciális, mivel a tulaj garanciában akarta megjavíttatni a hibát, persze itt nem, mert Miskolcon ilyen nincs, minek? Szóval kiszáll egy magyart törő vitathatatlanul német félbuzi és elmagyarázza a szervízfőnöknek, hogy este lezárta, reggel meg csak a vezetőoldali ajtó nyílt. Meg tudják-e csinálni? Persze meg, csak várni kell fél órát, utána 20 perc alatt megcsinálják. A 20 perc azért fontos, mert a szervizesek pontosan tudták, hogy mi a baj és mennyi a javítási idő. Kérdésemre elárulták, hogy persze E90-nél rendszeres. Szóval félbuzi barátunk gondolkodik, fél óra + 20 perc, az majdnem egy óra, addig ne üljön már a család az autóba, hát szól a végtelenül egzotikus feleségének és félvér gyerekeinek, hogy szálljanak ki nyugodtan. Na az volt az igazán vicces, amikor 3 perc alatt 3-an kikászálódtak az E90 egyetlen nyitható ajtaján. Szóval azon kellene elgondolkodni, kedves BMW tervezőknek, hogy mi a habos, túrós f@szt kellene csinálni az ipari hulladékokkal, hogy ki lehessen nyitni az ajtajukat, egy esetleges vízbe esés, vagy tűz esetén!
Hogy miért ide írtam? Mert utána közöltem a szervizesekkel, hogy azért van Frigyes, ha az összes új BMW-m behal, el tudjak menni a boltba, egyszóval "Szeretem, mert cápa"!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
 |
« Válasz #1312 Dátum: 2010. augusztus 06. 18:39:01 pm » |
|
Ez egy snassz kiszsebes.  Köszi, és a nagy zsebes milyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #1313 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:03:46 pm » |
|
Köszi, és a nagy zsebes milyen?
Nagyobb!  viccet félretéve, a kis zsebes még e12 módi: az ajtó kárpitjára külön egy műanyag rekesz. A nagy zsebes az már az ajtó kárpitjából van kialakítva. (remélem jól tudom)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
 |
« Válasz #1314 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:28:04 pm » |
|
Nagyobb!  viccet félretéve, a kis zsebes még e12 módi: az ajtó kárpitjára külön egy műanyag rekesz. A nagy zsebes az már az ajtó kárpitjából van kialakítva. (remélem jól tudom) Köszi, akkor így már vágom, hogy melyik a nagy. Azt viszont nem értem, hogy akkor mitől kuriuzum (vagy leeht, hogy nem az, csak kevesebb van belőle), hiszen akkor ezek szerint ezt készítették később és így ennek kellene jobban megmaradnia (a nagy számok törvénye alapján). De lehet, hogy nem jó a gondolatmenetem. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #1315 Dátum: 2010. augusztus 06. 21:19:07 pm » |
|
Kis zsebes:  Nagy zsebes:  Hogy miért kuriózum? Eleinte csak a nagy motorosok kapták, M10, M20 kizárva. 525-től felfelé. Később amikor már kifutott széria lett akkor az 520i edition-ök (ezek komplett m30 felszereltséget kaptak...) és td-k is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
 |
« Válasz #1316 Dátum: 2010. augusztus 06. 23:48:55 pm » |
|
Ma láttam eddigi BMW-s korszakom legröhejesebb esetét. Mivel az a tetves, Bangle féle ipari hulladék E61 minden előzetes jelzés nélkül rendszeresen menet közben leáll, igen, mint a 307 HDI és az ML/S400CDI, be kellett vinnem márkaszervizbe, illetve annak nem hivatalos változatába. Most mindegy, hogy a szervizesek végtelenül el voltak csodálkozva, hogy 377 ezer km-t megtett E61 milyen szép és jó és én végtelen bölcsességgel nem taglaltam számukra, hogy "ÉBRESZTŐ FIÚK, mindegyikbe ennyi van!" vagy "Az E39-em 1,5-szer ennyit ment gond nélkül". Szóval a lényeg, begurul egy Német rendszámú garanciális, szintén Bangle féle ipari hulladék E90. Onnan tudom, hogy garanciális, mivel a tulaj garanciában akarta megjavíttatni a hibát, persze itt nem, mert Miskolcon ilyen nincs, minek? Szóval kiszáll egy magyart törő vitathatatlanul német félbuzi és elmagyarázza a szervízfőnöknek, hogy este lezárta, reggel meg csak a vezetőoldali ajtó nyílt. Meg tudják-e csinálni? Persze meg, csak várni kell fél órát, utána 20 perc alatt megcsinálják. A 20 perc azért fontos, mert a szervizesek pontosan tudták, hogy mi a baj és mennyi a javítási idő. Kérdésemre elárulták, hogy persze E90-nél rendszeres. Szóval félbuzi barátunk gondolkodik, fél óra + 20 perc, az majdnem egy óra, addig ne üljön már a család az autóba, hát szól a végtelenül egzotikus feleségének és félvér gyerekeinek, hogy szálljanak ki nyugodtan. Na az volt az igazán vicces, amikor 3 perc alatt 3-an kikászálódtak az E90 egyetlen nyitható ajtaján. Szóval azon kellene elgondolkodni, kedves BMW tervezőknek, hogy mi a habos, túrós f@szt kellene csinálni az ipari hulladékokkal, hogy ki lehessen nyitni az ajtajukat, egy esetleges vízbe esés, vagy tűz esetén!
Hogy miért ide írtam? Mert utána közöltem a szervizesekkel, hogy azért van Frigyes, ha az összes új BMW-m behal, el tudjak menni a boltba, egyszóval "Szeretem, mert cápa"!
Ezek szerint E39et érdemes venni, utána neg Toyotát, Hondát, Suzukit?? Vagy 3-5 cápát kell tartani egyszerre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #1317 Dátum: 2010. augusztus 07. 09:13:37 am » |
|
Ezek szerint E39et érdemes venni, utána neg Toyotát, Hondát, Suzukit?? Vagy 3-5 cápát kell tartani egyszerre?
ne kezdd már ezt a japánbuzulást megint, Teeeeeeeee:  )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #1318 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:00:00 am » |
|
Pedig bizonyos ár/évjárat/felhasználás kategóriában azok a legjobbak. Mutasson valaki egy 5-6 éves, megbízható, olcsón fenntartható nagy dízelt, ami el tud menni több százezer km-t és Német! Nincs. Audi-VW mindig is egy szervízigényes szar volt, a Mercedest ne is említsük, most raktunk újra egy 200ezer km-es A180CDI-t potom félmillióért. Az E39 még tartotta magát, de sajnos a legfiatalabb (7 éves) példányokban is minimum 300ezer km van az E60-nal meg megindultunk a lejtőn. 
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #1319 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:06:50 am » |
|
Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|