gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5370 Dátum: 2013. március 24. 08:40:46 am » |
|
Budapest, VI. Andrássy út - Nagymező utca sarok
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5371 Dátum: 2013. március 24. 10:36:49 am » |
|
Szép Robur
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5372 Dátum: 2013. március 24. 20:10:27 pm » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=x6b0DOu8ZA0#Még 1995 ben volt egy 528i-m most leltem meg a felvételt hogy türtem össze Amúgy azzóta mindíg bekötöm magam mivel ezt csak egy karcolással megúsztam be voltam kötve
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5373 Dátum: 2013. március 24. 20:23:42 pm » |
|
jujjj....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5374 Dátum: 2013. március 24. 20:32:05 pm » |
|
Azta! Nem végeztél fél munkát A lényeg, hogy semmi komoly bajod nem lett, megvédett az autó... Van egy olyan perverzióm, hogy az ilyeneknek "utánanézek", valami elírás volt? Vagy egyszerűbb papírozás? Gyártmány: BMW Típus: 524 TD Szin: VILÁGOSSZÜRKE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5375 Dátum: 2013. március 24. 20:44:40 pm » |
|
a roncsot megvették és így élt tovább. eredetileg 528i volt én automataváltóval vettem de belekerült egy lent 1-es spotrváltó 225 kórül szabályzott le a motor 5.ben
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5376 Dátum: 2013. március 24. 20:48:44 pm » |
|
225 kórül szabályzott le a motor 5.ben Ez milyen difivel volt? Mert én is kb. ilyet szeretnék, nekem most 4-ben 210... Szeretnék rövidíteni az áttételen, de ha neked is a hosszú 3,25 volt alatta, akkor nem úszom meg a lentegyet...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5377 Dátum: 2013. március 24. 20:54:35 pm » |
|
A difihez nem nyúltam a gyári automataváltóhoz tartozó difi volt benne amúgy speer. a váltót egy törött e 12 528i ből szedtem ki alpina matricák voltak az oldalán de nem tudom hogy eredetileg alpina volt e.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5378 Dátum: 2013. március 24. 20:58:58 pm » |
|
SPERR... nem speer.. !!!!
Sperren = zárni Speer = Dárda
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5379 Dátum: 2013. március 24. 21:04:11 pm » |
|
Bocs 25%-os differenciálzár. Nem mennek ez idegen szavak.
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5380 Dátum: 2013. március 24. 21:06:32 pm » |
|
Önzáró differenciálmű
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5381 Dátum: 2013. március 24. 21:08:11 pm » |
|
Vagy LSD (nem nem az az LSD ) hanem Limited Slip Differencial
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5382 Dátum: 2013. március 24. 21:22:04 pm » |
|
Előszedtem a gyári könyvet:ZF-Lamellen-Selbstsperrdifferential Lok-O-Matic. Sperrwert ca. 25% Átétel: 3.46
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5383 Dátum: 2013. március 24. 21:26:28 pm » |
|
Akkor jól sejtettem, hogy ez az áttétel kell nekem is Arra a könyvre még szükséged van amúgy?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #5384 Dátum: 2013. március 24. 21:33:43 pm » |
|
Csak emlékként örzöm van e-21 e-23 e-28 kezelési künyv
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5385 Dátum: 2013. március 24. 21:36:09 pm » |
|
Akkor jól sejtettem, hogy ez az áttétel kell nekem is Arra a könyvre még szükséged van amúgy? Normál váltóval 3,25 vagy 3,45 a legjobb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5386 Dátum: 2013. március 24. 22:35:12 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5387 Dátum: 2013. március 24. 23:01:14 pm » |
|
szerintem ez 1800 akar lenni amúgy.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #5388 Dátum: 2013. március 25. 14:00:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5389 Dátum: 2013. március 25. 14:55:09 pm » |
|
Összegyűlt egy mini kormánykollekció;
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5390 Dátum: 2013. március 25. 14:57:13 pm » |
|
Rózsa Bandi drifter és márkahű Wallis alkalmazott autentikus JDM E21-e
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5391 Dátum: 2013. március 25. 15:58:37 pm » |
|
Összegyűlt egy mini kormánykollekció;
Csinos!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5392 Dátum: 2013. március 26. 21:06:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5393 Dátum: 2013. március 27. 09:55:04 am » |
|
E28 Hot Hatch vagy még inkább E28 GT
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #5394 Dátum: 2013. március 27. 23:13:06 pm » |
|
Az őrangyalod vigyázott Rád! Mennyit pördültél?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5395 Dátum: 2013. március 28. 13:11:16 pm » |
|
Ezdeszép:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5396 Dátum: 2013. március 28. 13:36:07 pm » |
|
Bárcsak az én bőröm is ilyen lenne Viszont egy elegánsabb kormány befért volna ebbe a gyönyörű beltérbe, és persze annak a vacak magnónak a helyére is jöhetne vmi klasszikus - csak hogy fikázzak is Ezdeszép:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5397 Dátum: 2013. március 28. 17:06:52 pm » |
|
Bárcsak az én bőröm is ilyen lenne Viszont egy elegánsabb kormány befért volna ebbe a gyönyörű beltérbe, és persze annak a vacak magnónak a helyére is jöhetne vmi klasszikus - csak hogy fikázzak is ezek a "business class" belterek durva felárral voltak elérhetők? csakhogy felénk nem nagyon látni ilyeneket:S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5398 Dátum: 2013. március 28. 18:54:39 pm » |
|
Feltételezem, hogy ez egy 535IS lehet, de szerintem Ámerikában sem volt mindegyik ennyire felextrázva. ezek a "business class" belterek durva felárral voltak elérhetők? csakhogy felénk nem nagyon látni ilyeneket:S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5399 Dátum: 2013. március 28. 19:29:20 pm » |
|
Az benne az érdekes, hogy nem a sima beige vagy tan fantázianevű bőr, annál sötétebb. Talán valami individual cucc lehet. Az ajtózseb alján ott a sima bézs szőnyeg, annál két árnyalattal sötétebb. Cool, az biztos.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|