collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3540 Dátum: 2011. szeptember 21. 10:36:19 am » |
|
csmario hozzászólásának első részében ez hol van elrejtve?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3541 Dátum: 2011. szeptember 21. 11:32:00 am » |
|
A hozzászólásod első része a mai napig teljesen helytálló,aki nem bírja lóvéval ne Bmw-be üljön,van gazdaságosabb közlekedési alternatíva is.
Jahh! Mint pl a 3.0 v8.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 21. 11:46:56 am írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gergő
Nem elérhető
Hozzászólások: 215
|
|
« Válasz #3542 Dátum: 2011. szeptember 21. 13:13:00 pm » |
|
találtam róla videót! http://www.youtube.com/watch?v=L3NH4kyN22o#Túl régen volt beteg E28
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 21. 13:18:49 pm írta Gergő »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3543 Dátum: 2011. szeptember 21. 18:20:32 pm » |
|
B28 4A1-el volt szintén? Ez milyen tulajdonságokkal bír? Azzal volt! Nekem is volt 1, Mikinek adtam. Majd ő mesél róluk, ő a guru
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3544 Dátum: 2011. szeptember 21. 18:21:40 pm » |
|
Na, azt nem tudtam, hogy ez dízel
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 21. 20:26:59 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3545 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:05:11 pm » |
|
a tegnapi yetron egy igazi cápás Legendával képviselhettem A márkát Sabc ugy nez ki,mint egy nyugdijas Angus Yung... De a TD meg mindig mocskosul kivanatos. A COPF MEG CSAK!!! NEKED ALL JOL HANNA.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3546 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:06:51 pm » |
|
Na, azt nem tudtam, hogy ez dízel Beharmincotbe kene,mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3547 Dátum: 2011. szeptember 21. 20:27:19 pm » |
|
Nem azért
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3548 Dátum: 2011. szeptember 21. 22:25:02 pm » |
|
Nem azért Hanem? Gondoltad,kalyhat senki nem hekkel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3549 Dátum: 2011. szeptember 22. 22:04:26 pm » |
|
csmario hozzászólásának első részében ez hol van elrejtve? "pedig volt idő,amikor a 4ezer v8 volt az isten,és aki annál kisebb motoros bajorral járt,vagy kerregő dízelt" szerintem egyáltalán nem volt elrejtve
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3550 Dátum: 2011. szeptember 22. 22:08:15 pm » |
|
sabc ma is arra esküszik, csak feltételezem sajnál egy 740i-t városi használatra, munkába járásra. amellett pedig az E28 volt mindig is a nagy szerelme, amennyire legalábbis én emlékszem...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3551 Dátum: 2011. szeptember 23. 06:55:09 am » |
|
Ez így van. A helyében én is E28-at használnék inkább. Ilyen ez az autó "szerelem". Én pl. az E32-t az E12-re váltottam vissza
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3552 Dátum: 2011. szeptember 23. 07:04:44 am » |
|
B28 4A1-el volt szintén? Ez milyen tulajdonságokkal bír? A B28 és 4A1 kombó a facelift E12-vel érkezett. 165 és 170 ló között volt a teljesítmény, fogyasztásban ugyanaz, mint az L-jet. Leváltásának egyszerű oka a 4A1 karbantartás igénye, valamint az injektor nyújtotta "presztizs" Egyébként a fentebb említett lovakat, de inkább a dinamikát lehet fokozni egy L-jet veztengellyel és a 28i dupla kipuff rendszerével, átfúvókázással és megfelelő gyújtáselosztó használatával
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3553 Dátum: 2011. szeptember 24. 10:50:12 am » |
|
Boldog szülinapot Johanna!
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3554 Dátum: 2011. szeptember 24. 10:55:31 am » |
|
Ezt a dátumot sosem felejted el igaz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3555 Dátum: 2011. szeptember 24. 11:25:51 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #3556 Dátum: 2011. szeptember 24. 11:43:58 am » |
|
köszönöm, viszont Bence!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3558 Dátum: 2011. szeptember 24. 18:39:59 pm » |
|
Az én istenem éltessen Johanna. Neked is nagyon sok boldogat Bence.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #3559 Dátum: 2011. szeptember 24. 19:49:58 pm » |
|
köszi srácok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3560 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:42:52 am » |
|
Boldog Születésnapot és tűsarkakban gazdag életet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3561 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:46:07 am » |
|
Boldog Születésnapot és tűsarkakban gazdag életet! Bence így megváltozott?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3562 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:47:20 am » |
|
Boldog Születésnapot Johanna és Bence!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3563 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:54:51 am » |
|
Bence így megváltozott?! Sejtettem, hogy lesz egy aki félre érti, bár nem Rád tippeltem Gim Úgy látszik te is változol!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3564 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:59:42 am » |
|
Boldog szülinapot Collins húga és TraBence!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3565 Dátum: 2011. szeptember 25. 10:17:41 am » |
|
+1
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #3566 Dátum: 2011. szeptember 25. 12:29:59 pm » |
|
köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gergő
Nem elérhető
Hozzászólások: 215
|
|
« Válasz #3567 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:15:25 pm » |
|
Találtam megint egy orosz E28-at hát.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3568 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:17:00 pm » |
|
Ööö az a lób@szó szőke spiné azért dob rajta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3569 Dátum: 2011. szeptember 25. 18:23:27 pm » |
|
a sárga-fekete színvilágnál maradva lehetett volna tigriscsíkos vagy darázsmintás.... A bukócső meg összement a mosásban bár a súlypont így alacsonyabb lehet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|