TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3990 Dátum: 2011. november 28. 14:29:26 pm » |
|
Nem ennyiért vettem meg végül 245?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3991 Dátum: 2011. november 28. 14:53:26 pm » |
|
Ez kit próbál vajon hülyének nézni??? Néha azért nem értem az embereket... Tii??? Fodszámmérő nélkül... autómata... meg egy fasz 2.100.000 ért kis ráfordítással... Ez tényleg nánegógyi http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/2002/bmw_2002_tii-5249084
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3992 Dátum: 2011. november 28. 15:44:31 pm » |
|
Biztos alig győzi kapkodni a telefont
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
KicsiRiggs
Vendég
|
|
« Válasz #3993 Dátum: 2011. november 28. 19:22:53 pm » |
|
cuki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3994 Dátum: 2011. november 28. 20:24:26 pm » |
|
Ugyanmár te mennyit adtál a Ferrariért? Na ugye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3995 Dátum: 2011. november 28. 20:36:52 pm » |
|
cuki Mi a baj a Schulz-al?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
KicsiRiggs
Vendég
|
|
« Válasz #3996 Dátum: 2011. november 28. 20:44:07 pm » |
|
A legnagyobb gond h nem az én seggem alatt van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3997 Dátum: 2011. november 29. 14:13:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #3998 Dátum: 2011. november 29. 15:31:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #3999 Dátum: 2011. november 29. 15:32:32 pm » |
|
Dizájn fújás Mekkora kibaszás már azzal, akinek tényleg rohad. Más szenved vele, ez meg dizájnból odafúj egy rohadást
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 29. 18:00:29 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4000 Dátum: 2011. november 29. 17:56:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4001 Dátum: 2011. november 29. 19:54:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4002 Dátum: 2011. november 29. 19:58:37 pm » |
|
Dux?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4003 Dátum: 2011. november 29. 20:05:59 pm » |
|
Asszem a Toyota Mr2-es tesztjükben ez az E21 látszik a háttérben. Hirdetgették egy ideig a hahun, de ezek szerint senkinek nem kellett.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4004 Dátum: 2011. november 29. 20:10:25 pm » |
|
Na majd a teszt után... nemgyőzik majd fogadni az érdeklődéseket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4005 Dátum: 2011. november 29. 20:23:31 pm » |
|
Csak kérdem,hogy otthon mi van ha a közeg ért hozzá,és látja,hogy nem gyári túrós a gép,engedély nélkül növelt teljesítményű a kocsi,rögtön kivonhatja a forgalomból,vagy csak vizsgára kötelez,feljelent,vagy mi?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4006 Dátum: 2011. november 29. 21:00:42 pm » |
|
Azonnal kivonja a forgalomból és elküldi kpm vizsgára, ahol 15 napon belül (ebben nem vagyok biztos) meg kell jelenni. Egyik BMW-s ismim úgy járt, hogy a kszenonlámpa miatt elvették a forgalmit, kpm vizsgára kötelezték. Annyit csinált, hogy kivette a xenont és csont nélkül átment, ami érdekes, mert coilover futómű van az autó alatt...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4007 Dátum: 2011. november 29. 21:08:10 pm » |
|
Kiváncsi lennék mi a legális módja,engedélyeztetni egy turbós átépítést,mik a kritériumok,hogyan döntik el,és ki,hogy mekkora plusz teljesítmény mellé mekkora fék kell,vagy,hogy egyáltalán mekkora a plusz teljesítmény,stb.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4008 Dátum: 2011. november 29. 21:10:16 pm » |
|
Megtervezi egy olyan, aki ilyet csak képről látott, majd átveszi egy olyan, akinek fingja sincs az egészről. Tehát ez itthon kb esélytelen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 29. 21:11:27 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #4009 Dátum: 2011. november 29. 21:13:06 pm » |
|
Kiváncsi lennék mi a legális módja,engedélyeztetni egy turbós átépítést,mik a kritériumok,hogyan döntik el,és ki,hogy mekkora plusz teljesítmény mellé mekkora fék kell,vagy,hogy egyáltalán mekkora a plusz teljesítmény,stb.
Átalakítási engedély, ahhoz asszem meg kell terveztetni a KTI-nél talán, és persze igazolás, hogy szakműhelyben készült, a terv szerint. Vagy valami ilyesmi...még a "skodába másik motor" projekthez nézegettem utána úgy nagyjából, de elég hamar meggondoltam magam
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4010 Dátum: 2011. november 29. 21:18:07 pm » |
|
Kiváncsi lennék mi a legális módja,engedélyeztetni egy turbós átépítést,mik a kritériumok,hogyan döntik el,és ki,hogy mekkora plusz teljesítmény mellé mekkora fék kell,vagy,hogy egyáltalán mekkora a plusz teljesítmény,stb.
Őszintén? Olcsóbb lesz az utólagos kpm műszakin áttolni és az esetleges bírságot kifizetni... Nem mellesleg megmarad jópár idegszálad is.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4011 Dátum: 2011. november 29. 21:47:48 pm » |
|
Ugyanmar... Hawerom megallitotta a kozeg. Elkertek a papirokat,mire az egyik lapatos azt mondja: -Legyenszives,nyissa fel a motorhaztetot. Hawerom: -Miert? Rendor: -Mert ha nem,feljelentem egyuttmukodes hianyaert.(vagy hogy hivjak,tokmindegy) Hawer felpattintja a Zeherminc tetejet,mire a rendor a kollegajanak: -Naugye,megmondtam en.Papiron egy szuttyos M40B16,aztan meg M50TU van benne. Te legyszives,legkozelebb ne a kozpontban egesd a gumit vele,mert nagyon feltuno,ha mindenaron racingolni akarsz,menj ki a falu szelere vagy valami elhagyott helyre. Visszaadtak a papirokat,lelapatoltak azt kesz. Hawerom ket napig nem beszelt,csak nezett maga ele. Rendore valogatja. Egyebkent meg egyeduli rendezheto modja az atalakitasnak,ha gepkonyvezteted. Normal forgalmival felejtsd el. Megesz a sok utveszto es a burokracia. Raadasul befizetsz egy halom penzt,a semmiert. Es ha megis sikerul vegig vinned? Akkor fizetheted a plusz penzt a plusz hivaalos teljesitmenyed miatt. Kerdes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4012 Dátum: 2011. november 29. 21:50:15 pm » |
|
Szerintem itthon kevesebb szopósabb bürokráciai menet létezik, mint egy ilyen legalizálása.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4013 Dátum: 2011. november 29. 21:54:17 pm » |
|
Ugyanmar... Hawerom megallitotta a kozeg. Elkertek a papirokat,mire az egyik lapatos azt mondja: -Legyenszives,nyissa fel a motorhaztetot. Hawerom: -Miert? Rendor: -Mert ha nem,feljelentem egyuttmukodes hianyaert.(vagy hogy hivjak,tokmindegy) Hawer felpattintja a Zeherminc tetejet,mire a rendor a kollegajanak: -Naugye,megmondtam en.Papiron egy szuttyos M40B16,aztan meg M50TU van benne. Te legyszives,legkozelebb ne a kozpontban egesd a gumit vele,mert nagyon feltuno,ha mindenaron racingolni akarsz,menj ki a falu szelere vagy valami elhagyott helyre. Visszaadtak a papirokat,lelapatoltak azt kesz. Hawerom ket napig nem beszelt,csak nezett maga ele. Rendore valogatja. Egyebkent meg egyeduli rendezheto modja az atalakitasnak,ha gepkonyvezteted. Normal forgalmival felejtsd el. Megesz a sok utveszto es a burokracia. Raadasul befizetsz egy halom penzt,a semmiert. Es ha megis sikerul vegig vinned? Akkor fizetheted a plusz penzt a plusz hivaalos teljesitmenyed miatt. Kerdes? NFS?
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #4014 Dátum: 2011. november 29. 23:31:43 pm » |
|
Az igen! Sok sztorit hallottam már, ilyet is olyat is. Nekem még szerencsére motorházfedelet sosem nyittattak. De volt olyan haverom, akinek sportkormány és ülés műbizonylat hiányában vettek el forgalmit, ráadásul bele volt papírozva törvényesen, nem "természetes korrózió miatti motorsz@m olvashatatlansága" eljárással az erősebb motor. Rendőre és a tulaj hozzáállása is válogatja. Aki kicsit is pattog, annak megmutatják ki a főnök, aki korrekt és tiszteli a szervet, azt azért mindenáron nem szopatják. "Tisztelet" a kivételnek. Amúgy elég stresszes tud lenni ez a motorsz@m dolog...Gábor tudna mesélni, hogy tudat alatt is milyen reakciókat váltott ki belőlem, egy-egy rendőrautó elhaladta de persze lehet én vagyok a fosós...
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4015 Dátum: 2011. november 29. 23:44:54 pm » |
|
Az igen! Sok sztorit hallottam már, ilyet is olyat is. Nekem még szerencsére motorházfedelet sosem nyittattak. De volt olyan haverom, akinek sportkormány és ülés műbizonylat hiányában vettek el forgalmit, ráadásul bele volt papírozva törvényesen, nem "természetes korrózió miatti motorsz@m olvashatatlansága" eljárással az erősebb motor. Rendőre és a tulaj hozzáállása is válogatja. Aki kicsit is pattog, annak megmutatják ki a főnök, aki korrekt és tiszteli a szervet, azt azért mindenáron nem szopatják. "Tisztelet" a kivételnek. Amúgy elég stresszes tud lenni ez a motorsz@m dolog...Gábor tudna mesélni, hogy tudat alatt is milyen reakciókat váltott ki belőlem, egy-egy rendőrautó elhaladta de persze lehet én vagyok a fosós... Ja, te vagy, én kajak elfelejtettem hogy mi az állás nálam pl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #4016 Dátum: 2011. november 29. 23:53:10 pm » |
|
Ja, te vagy, én kajak elfelejtettem hogy mi az állás nálam pl. Jó, autója is válogatja... más egy régi szép nagy cápa, vagy egy szakadt, orra esett, fekete elejű, barna skoda De ez már nemidevaló
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4017 Dátum: 2011. november 30. 00:08:30 am » |
|
Jó, autója is válogatja... más egy régi szép nagy cápa, vagy egy szakadt, orra esett, fekete elejű, barna skoda De ez már nemidevaló Nem . + fosós skodás vagy!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4018 Dátum: 2011. november 30. 06:20:45 am » |
|
Csak kérdem,hogy otthon mi van ha a közeg ért hozzá,és látja,hogy nem gyári túrós a gép,engedély nélkül növelt teljesítményű a kocsi,rögtön kivonhatja a forgalomból,vagy csak vizsgára kötelez,feljelent,vagy mi?
Azért aki olvasgat egy-két fórumot az látja, hogy van ám másik moci, csigabiga, stb. egy jó pár autóban az utakon és azért olyan sok históriát még nem hallottam.... Szerintem okosan kell játszani és akkor el lehet lubickolni a vízben. Nem kell belvárosban hencegni, meg lámpától-lámpáig nyomni, utcai gyorsulásokon részt venni és akkor elég min. az esély, hogy szopóágra kerülsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4019 Dátum: 2011. november 30. 07:20:52 am » |
|
NFS? Ahh.. Dehogy is,NFS az M20-akra erektalt,volt is neki egymas utan 3! Mondvan,az ugyanugy nez ki,ha 20-23-25,es gombokert lehet venni,ugyhogy gyite paci!!! Utotte is mindet,ahogy illik egy jo e30 juzertol.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|