CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:47:56 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512343 alkalommal)
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2100 Dátum: 2013. március 17. 09:41:14 am »

Sziasztok!

Nemrég vettem új akksit a BMWbe. Most 3 nap állás után nem indul a verda Sad
Valami szívja az akksit gondolom.
Kellene egy kis segítség...
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2101 Dátum: 2013. március 17. 09:54:23 am »

Ha nem tudod, hogy kell áramot mérni, inkább ne kezdj bele, mert simán leégeted a multimétert!

Szokásos módszer... multiméter ampermérőbe, egyik saru le ( ezt néhány dolog zokon veheti a kocsiban, riasztó, magnó, stb, ezért ezeket előtte ki kell kapcsolni, kódot előszedni), bekötni a körbe sorba az árammérőt , kocsi beriaszt, stb... megmérni az áramfogyasztást. 10mA körül lehet...

Ha rendellenesen magas,  visszacsinálni mindent, biztosítékokat egyenként kivenni, a két saruja között áramot mérni, különös tekintettel az utólagos dolgok összevissza elszórt biztosítékaira!

hirtelen ötletként mi lehet.. kesztyűtartó/csomagtérvilágítás nem kapcsol ki, rádió nem kapcsol ki teljesen, kezdődő zárlat valahol (kúszóáram)

de majd jönnek a tapasztaltabb szakik és mondanak pontosabbat!
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2102 Dátum: 2013. március 19. 11:25:12 am »

Kicseréltem az irányjelzőkapcsolót a BC-s verzióra.

Viszont a régi kapcsoló kötegéből ment egy szál erre a fehér csatlakozóra, az újon pedig nem pöcsös a csatlakozó, hanem ugyanolyan, így nem tudom összedugni.

Mi lehet ennek a funkciója? (Látszólag minden működik amúgy....)

Gábor segítségével megoldódott a probléma: A parklámpa csatlakozója, ha kintfelejtett irányjelzővel megállunk, akkor azon az oldalon világít a parklámpa.
Naplózva

1985 E28 530i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #2103 Dátum: 2013. március 19. 14:06:40 pm »

Gábor segítségével megoldódott a probléma: A parklámpa csatlakozója, ha kintfelejtett irányjelzővel megállunk, akkor azon az oldalon világít a parklámpa.

ez nekünk is kapóra jött most!:)
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2104 Dátum: 2013. március 30. 18:57:54 pm »

e21 kaszni kábelkötegében van rükvercnek valami csatlakozó? vagy egyenesen vigyem hátra a váltótól a madzagot a lámpába?

szintén e21, 6hengeres fordulatszámmérős óra teljesen süket, hátul jeladós motronic honnan szedi a fordulatszámot amit beleköthetek az órába? (megvételkor működött az óra)

Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2105 Dátum: 2013. március 30. 19:24:01 pm »

Ecunál a 7-es láb a f.sz. jel ha jól emlékszem, de csak és kizárólag VDO f.sz.mérővel működik, motometerrel nem!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2106 Dátum: 2013. március 30. 20:28:43 pm »

e21 kaszni kábelkötegében van rükvercnek valami csatlakozó? vagy egyenesen vigyem hátra a váltótól a madzagot a lámpába?
szintén e21, 6hengeres fordulatszámmérős óra teljesen süket, hátul jeladós motronic honnan szedi a fordulatszámot amit beleköthetek az órába? (megvételkor működött az óra)
Köszi!
tolatólámpa:van csatlakozója, a középkonzolból indul ki, váltókar nyílásán át megy ki a kasztniból a kábelszíneket sajna nem tudom fejből megadni...
fordulatszámmérő: kapcsolt föld jel. fekete szál a gyújtótrafón, vagy bárhol megcsapolva a kasztniban
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2107 Dátum: 2013. március 30. 20:36:33 pm »

A trafóról nem jó motroniknál leszedni, mert azon keresztül vezérli az ECU az előgyújtást és ez összezavarja!

Ui.:
nem a 7-es, hanem a 6-os:

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2108 Dátum: 2013. március 30. 20:45:34 pm »

tolatólámpa:van csatlakozója, a középkonzolból indul ki, váltókar nyílásán át megy ki a kasztniból a kábelszíneket sajna nem tudom fejből megadni...
fordulatszámmérő: kapcsolt föld jel. fekete szál a gyújtótrafón, vagy bárhol megcsapolva a kasztniban

Köszi!
Tolató kapcsoló meg van a váltón, onnan hoztam be magam 2 szálat,mert nem volt a kasznikötegen olyan ami arra menne :/ maximum lekövetem hátulról és a küszöbnél rá csatlakozok.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2109 Dátum: 2013. március 30. 20:49:38 pm »

Ecunál a 7-es láb a f.sz. jel ha jól emlékszem, de csak és kizárólag VDO f.sz.mérővel működik, motometerrel nem!


Köszi!
Egyelőre elég keszekusza nekem ez a dolog  (mikor elhoztam az autót akkor működött..)

váltóban a 2 jeladó egyike nem lehet?


vdo műszert nem lehet belefaragni e21 műszerfalba? pl e30 6 hengeresé? és ezzel együtt akár km órát is? (váltóm jeladós, órám spirálos)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #2110 Dátum: 2013. április 06. 18:56:17 pm »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, M30B34 hátul jeladós motronic, most került be frissen az autóba a motor, előző helyén működött egészen addig míg le nem húztam az alarm system zöld dugaszoló csatiját a motorvezérlő mellett a fő motorkötegről. Most új helyén, csak teker, de AC-t sem hajtja, valamint szikra sincs a trafóról, biztosíték doboz oldalán a baloldali 2 relé nem húz be, relék egyébként jók. Az AC relé behúzótekercsére menő zöld-lila dróton nincs ott a 12V. Néhány irányelvet, ha tudnátok adni, ami mentén el tudok indulni, nagyon megköszönném!
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2111 Dátum: 2013. április 06. 19:43:10 pm »

e21 be sikerült betenni az eta motoromat elindult jár de alapjárat magas daráló furcsa :/
Szikra van mind a 6 hengerben.
Ha gázt adok nagy a reakció idő megtorpan és utána felpörög.
(((kipufógó csak a középdobig van fent ha ez számít,menet közben nem tudtam még kipróbálni fékrendszer nem teljes)))
injektorok 25i-é 715 végű kék betettem a sárga injektorokat azt hiszem hogy 716 a vége azzal még rosszabb a helyzet.

25i szívósora pillangója van fent saját potijával. eddig 23ié volt azzal minden jó volt.
Mi lehet a gond injektor, poti?

Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2112 Dátum: 2013. április 06. 20:05:54 pm »

23i injektorok 23i vezérlővel mennek

Eta injektorok etával

25i injektorok 25i vezérlővel

L-jet, Motronic 1.1 illetve 1.3.

Kábelköteg is más.
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2113 Dátum: 2013. április 07. 16:19:45 pm »

23i injektorok 23i vezérlővel mennek

Eta injektorok etával

25i injektorok 25i vezérlővel

L-jet, Motronic 1.1 illetve 1.3.

Kábelköteg is más.


1.1 motronicom van, saját vezérlővel saját injektorjával is a leírtakat produkálja.ezért próbáltam más injektorral(injektor tudtommal motronicoknál felcserélhető)
ami változott a rendszerben az a pillangó és potija 25i-ére,ez okozhat ilyen hibát?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2114 Dátum: 2013. április 07. 17:34:43 pm »

Azért ez nem teljesen igaz, hogy felcserélhetőek az injektorok.... Gondolj bele, egy B20-nak és egy B35-nek nyilván más mennyiségű üzemanyagra van szüksége.

A pillangóban szerintem nem poti van, hanem egy mikrokapcsoló, elvileg mindben ugyanaz:

http://bmwfans.info/parts/catalog/13631710559/

Poti a légnyelésmérőben van, az viszont a vezérlőhöz való kell legyen.
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2115 Dátum: 2013. április 11. 19:17:35 pm »

Azért ez nem teljesen igaz, hogy felcserélhetőek az injektorok.... Gondolj bele, egy B20-nak és egy B35-nek nyilván más mennyiségű üzemanyagra van szüksége.

A pillangóban szerintem nem poti van, hanem egy mikrokapcsoló, elvileg mindben ugyanaz:

http://bmwfans.info/parts/catalog/13631710559/

Poti a légnyelésmérőben van, az viszont a vezérlőhöz való kell legyen.



Nyilván más mennyiségű benzin kell b20ban és m35nek és felfelé.
de m20ba műxik m50-52 injektor is...tudtommal.
de sajnos a helyzet nem változott vissza tettem a saját injektorait és nem akar indulni inditozás közben röffen egyet kettőt de semmi, benya van szikra van de a kettő együtt nem lép reakcióba :/


Gyújtó trafóra menő két vezetéket meghosszabítottam azóta szórakozik, de szikra van. ez lehet hiba?  angry
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2116 Dátum: 2013. április 11. 19:20:39 pm »

e21 duda poizitívja egy rugós kis réz p_cs, ennek a műanyag vezetője repedt törött, ezt valamivel lehet pótolni javítani? kikerülni?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2117 Dátum: 2013. április 11. 19:38:45 pm »



Nyilván más mennyiségű benzin kell b20ban és m35nek és felfelé.
de m20ba műxik m50-52 injektor is...tudtommal.
de sajnos a helyzet nem változott vissza tettem a saját injektorait és nem akar indulni inditozás közben röffen egyet kettőt de semmi, benya van szikra van de a kettő együtt nem lép reakcióba :/


Gyújtó trafóra menő két vezetéket meghosszabítottam azóta szórakozik, de szikra van. ez lehet hiba?  angry

Milyen vezérlővel próbálkozol? Milyen motorköteggel? Milyen légtömegmérővel?
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2118 Dátum: 2013. április 11. 19:47:33 pm »

Milyen vezérlővel próbálkozol? Milyen motorköteggel? Milyen légtömegmérővel?


1.1 hátuljeladós motronic  081 végű vezérló saját ltm-el számát fejből nem tudom, saját injektoraival.
Elvileg 25ix cumó ez.


(((( ez volt a 23-as motoron "kis szívósorral" pillangójával)))én amit most belekutyultam az 25inagy szívósor és 25i nagy pillangó, és 25i injektorok,
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
szzszz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2119 Dátum: 2013. június 03. 12:08:17 pm »

Szia!

E28 518 kilométeróra általában nem megy.
Néha döccenőre indul, télen ment indulástól átlag 5 km-t.
Hol keresssem a hibát?

Zoli
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2120 Dátum: 2013. június 03. 15:36:25 pm »

Szóval off,de naponta eszi az életem,mint a rozsda.  Tongue Szóval munkagép,2 aksi,24v az önindító,de 12v a generátor,a generátor tölt szépen 14 volttal,de nem ér el az akkumlátorokhoz,szerintem nincs a generátorban feszabályzó,(ez lehetséges,mert 30éves a gép?).A kérdés,hogyan működik egy ilyen párhuzamkapcsoló,úgy értem visszafelé is működik?Mit kell tennem,hogy elérjen az aksikig a szikra?Kikerülve az összes gyári 30éves kanócokat?
Vagy van valami ilyen elosztó cucc,ami csak egy irányba engedi a szikrát,vagyis mikor zúg a gép,akkor tölt,amikor meg áll,akkor az akksik nem akarják hajtani a generátort?
Pussz. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2121 Dátum: 2013. június 03. 16:08:20 pm »

E28 518 kilométeróra általában nem megy.
Néha döccenőre indul, télen ment indulástól átlag 5 km-t.
Hol keresssem a hibát?

A difiből a jeladótol megy a jel a műszerfalba. Mérd ki multiméterrel a kábelt, ha az rendben, akkor a jeladót. Ha az is jó, akkor a műszeregység.
Naplózva

1985 E28 530i
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #2122 Dátum: 2013. június 04. 13:33:05 pm »

E21 Belsőtér világítás: segítsetek légyszíves képekkel, hogy mi hogyan ki kivel, mert nem akaródzik összejönni.

Előre is köszi

üdv

LL
Naplózva

Kész lett!?
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2123 Dátum: 2013. június 09. 10:28:08 am »

A hivatásosokat kérdem,hogy ezzel a cuccal elvileg meg kell tudjam tudni,hogy miért világít a sok buzzancs kis lámpa az E39-ben,estleg a bangle 5-ben is,ugye?
Illetve a régebbi,mondjuk M30-al szerelt technikákat is? Roll Eyes Azn
http://cars.donedeal.ie/for-sale/caraccessories/5008123
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 09. 10:34:42 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2124 Dátum: 2013. június 09. 14:28:39 pm »

A régebbi technikákhoz speckó ADS kábel kell, ez nem lesz jó.
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2125 Dátum: 2013. június 12. 08:43:43 am »

A régebbi technikákhoz speckó ADS kábel kell, ez nem lesz jó.


Vagyis a gép tudja,csak más kanóc is kell?Azt hol lehet majd venni,és kb mennyiért?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2126 Dátum: 2013. június 12. 09:56:06 am »

Az ADS kábelhez olyan számítógép kell, aminek még van fizikailag soros portja. (magyarán vagy 5 éve nem gyártanak hozzá számítógépet sem.)

Kb ilyesmi:

http://www.ebay.com/itm/Tiny-ADS-Interface-with-diagnostic-connector-for-BMW-INPA-DIS-EDIABAS-/261213824762
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2127 Dátum: 2013. június 12. 10:00:16 am »

Toshiba Tecra laptopokon van soros port, mi is ilyeneket használunk, mert szükségünk van rá.
Amúgy van ilyen USB-s soros port átalakytó baszás is, abból a drágábbikat érdemes megvenni, mert az olcsó kínai nem biztos, hogy működik a diag. kábelekkel. (VEMS-nél szoktak rá panaszkodni)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2128 Dátum: 2013. június 12. 10:05:22 am »

Amúgy van ilyen USB-s soros port átalakytó baszás is

Azzal nem működik.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2129 Dátum: 2013. június 12. 10:37:24 am »

Próbáltad a drágábbikkal is? Az olcsó bizbasz nekünk sem akart kommunikálni néhány eszközzel. Amúgy egy Tecra M5 nem nagy pénz manapság, főleg arra Mr-ék felé.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!