CápaBMW fórum
2024. november 27. 16:57:06 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 162442 alkalommal)
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #60 Dátum: 2016. május 15. 13:49:13 pm »

Köszi a segítséget e23 ügyben.Akkor majd keresek rozsdamentes hegyes ajtókat,nem akarok szívni az átalakítással.
Naplózva
Gergő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 215



« Válasz #61 Dátum: 2016. május 17. 13:42:16 pm »

Üdv lenne egy kérdésem a bmw e12 első szélvédője megegyezik a bmw e28-al? A hirdetésben így írják e12 72-től-87-ig...
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 17. 14:22:56 pm írta Gergő » Naplózva

kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #62 Dátum: 2016. május 17. 14:18:56 pm »

Igen, ugyanaz.
Naplózva

1985 E28 530i
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #63 Dátum: 2016. május 17. 18:40:57 pm »

Sajnos folyik a kormány szervó olaj a "rásegítőből", ezért szétszedtem.
Eddig hepi, megrendeltem az "O" gyűrűket és a ( a képen a nagy cső feletti)  műanyag tölcsér végébe lévő szimeringet is, ami a fék munkahengert toló tengelyen van.
Csak ezt a szimeringet már nem lehet rendelni. A beszerző szakink próbált szerezni de ez egy "magasnyomású" szimering amit már nem gyártanak.
Volt valakinek tapasztalata hogy esetleg cserélhető-e hagyományos szimeringre mert az van, vagy ugyanilyet valahonnan? Amúgy sem értem hogy miért lenne magas nyomás, a műanyag tölcsér végén
ami a rugót tartja.
HELP! 44 ima


Itt próbáltad már?
Budaörsön van egy bolt ahol le is tudnak gyártatni ha nincsen készleten.
http://wcs.oisz.hu/31423/

Vagy ez kicsit már a dzungelben van de hát ha.
http://www.oring.hu/
Naplózva
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #64 Dátum: 2016. május 17. 18:51:03 pm »

Az üzemanyagszint jelző néha jó néha megáll a 40l-en ,aztán kigyullad a tartaléklámpa, aztán a 20l következik.Mi a f@sz van??E38......ja a kijelzők pixelhibája csak cserével javítható??....meg ,ha letaposom a gázpedált elindul de fönt egy kicsit hebeg..aztán megy tovább(nem mindig)4.4v8
Naplózva

TYREMAXX
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #65 Dátum: 2016. május 18. 07:34:18 am »

Kijelző pixelhiba javítás:

http://www.pixelfix.net/home.html

Tankszinjeladó vagy a kábele nem jó, ki kell mérni, illetve cserélni.

A fönt hebegést meg kéne vizsgálni diagnosztikával is, hogy mi okozza. Ha kell van gépem hozzá.  Wink Csak időm nincs, de hátha...  Embarrassed

Gyertyát mikor cseréltél benne?  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #66 Dátum: 2016. május 21. 20:37:50 pm »

Sziasztok!

Igaz nem cápa, de helyette vettem járkálósnak (E36 Compact M43B19TU motorral). Szerelőnél volt gyertyacsere, üa. szűrő csere, lambdaszonda csere. Most, h visszahoztam, a kipufogóból jövő víz mellett így puffog. Hűtővíz nem fogy, olaj nem habos, jól megy csak ennyi a tünet:

https://www.youtube.com/watch?v=5JunIvemOJc

Hétfőn viszem vissza, de addig szívesen fogadok ötleteket.
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 21. 20:45:03 pm írta bfoto » Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #67 Dátum: 2016. május 22. 16:10:21 pm »

A jól működő katalizátor tipikus jele.
Naplózva

1985 E28 530i
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #68 Dátum: 2016. május 22. 20:25:18 pm »

A jól működő katalizátor tipikus jele.

Köszi, ez megnyugtató. Van viszont egy ijesztőbb jelenség, hirtelen lenyomott gázra hideg motornál nem veszi a fordulatot, puffog, ledadog (olyan, mintha kihagyna egy henger). Lehet az ECU nem szokta még meg az új lambdaszondát? Ilyen:

https://www.youtube.com/watch?v=7FabfMStW3U

Óvatosan adagolt gázra viszont felpörög...
Naplózva
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #69 Dátum: 2016. július 15. 21:24:57 pm »

Sziasztok!

Elromlott a kormányszervó szivattyú, legalábbis erre gondoltunk, mikor el-el tünedezett a szervóhatás, majd idővel teljesen meg is szűnt.
Kiszedtem, szétszedtük, megtisztítottuk - egy próbát megér- visszatettem, és még nem igazán javult meg. Tekergettem jobbra- balra, többször is, ütközésig, hogy lelégtelenítsem.
Felvettem milyen kép fogad:
https://www.youtube.com/watch?v=h0qQBFjJTl4

https://www.youtube.com/watch?v=reJEgvdtj8o

Úgy tűnik, a szervó dolgozik, legalábbis a bugyborékolás ezt jelzi. Hasonló autóval rendelkezők véleménye érdekelne, ugyanis emlékeim szerint, alapjáraton is olyasfajta mozgása látható az olajnak, mint amikor a kádban a dugót kihúzod, és ilyen kis örvény tölcsér keletkezik. Ez tényleg így van, vagy csak nem jól emlékszem?
Lehet a  kormányműben van hiba?
Tapasztaltabb kollegáimat kérdezem, kinek mi a véleménye ez ügyben?
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #70 Dátum: 2016. július 15. 21:44:46 pm »

Nem vagyok otthon e12 szervóban, de a Subarumon a néha rásegít néha nem történetet egy egyszerű O gyűrű csere megoldotta a szervópumpa és a csatlakozó cső között. Én először a tömítettséget ellenőrizném. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 15. 21:53:57 pm írta collins » Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #71 Dátum: 2016. július 29. 22:22:24 pm »

Sziasztok, van ötletetek, hogy ez a bizti öves rész hogy jön le? Látszolag mind2 oldalon csak egy zeiger gyűrü tartja, de a bizti öves oldalról a gyűrü leszedés után sem mozdul Sad


* image.jpeg (96.04 KB, 960x540 - megtekintve 1420 alkalommal.)
Naplózva
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #72 Dátum: 2016. augusztus 23. 22:07:44 pm »

Srácok!
Egyik napról a másikra megszűnt a fordulatszám mérőm és a központi záram! angry
Ötlet hogy mit nézzek meg először mindkét hibánál.
Előre is köszi.
Sziasztok.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #73 Dátum: 2016. augusztus 24. 19:23:41 pm »

Fogadjunk, hogy a kesztyűtartó világítás sem megy.  Wink

Biztosítékokat nézd meg. Nekem egyszer a klíma is bemondta az unalmast, és a látszólag jó biztosítékot kicseréltem egy másikra, egyből megjavult. Elég szarok ezek a műanyag biztosítékok.
Naplózva

1985 E28 530i
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #74 Dátum: 2016. augusztus 25. 06:17:35 am »

Igen az volt valóban a gond! Cheesy
Az a kis fránya biztosíték.Hál istennek így nem kellet kivennem a műszer órát. Azn
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #75 Dátum: 2016. szeptember 03. 17:59:59 pm »

Sziasztok,valakinek hátha van tippje,így rákérdezek..a hibajelenség a következő:néha egyáltalán nem indul a gépjármű,melyben egy hátuljeladós motronic van (m30). 10-15-20 perc után pedig első tekerésre,mint ha mi se történt volna..leginkább üzemmelegen leállítva,némi várakozás után produkálja,már amikor produkálja. Továbbá,hosszabb távú úton,úgy 50 km után,szintén néha meg-megtorpan,mintha elvenné a gyújtást..ezt okozhatja a gyújtáskapcsoló? vagy valakinek valami tipp,mielőtt elvesznék az elektronikai hibalehetőségek rengetegében? üzemanyag van..Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #76 Dátum: 2016. szeptember 03. 18:33:30 pm »

Sziasztok,valakinek hátha van tippje,így rákérdezek..a hibajelenség a következő:néha egyáltalán nem indul a gépjármű,melyben egy hátuljeladós motronic van (m30). 10-15-20 perc után pedig első tekerésre,mint ha mi se történt volna..leginkább üzemmelegen leállítva,némi várakozás után produkálja,már amikor produkálja. Továbbá,hosszabb távú úton,úgy 50 km után,szintén néha meg-megtorpan,mintha elvenné a gyújtást..ezt okozhatja a gyújtáskapcsoló? vagy valakinek valami tipp,mielőtt elvesznék az elektronikai hibalehetőségek rengetegében? üzemanyag van..Smiley

A nemindulás az vszeg becsöpögő injektor lesz. Vagy a vízhőfokjeladó.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #77 Dátum: 2016. szeptember 05. 06:40:28 am »

Sziasztok!

sérült hengerfalú blokkot elvileg perselyezéssel is szoktak javítani, tehát a sérült hengert felfúrják, kap mondjuk egy alapméretes hengerperselyt.  hallottam  már jót is rosszat is róla, pl.: képes megsüllyedni a persely. Ezzel az eljárással kapcsolatban érdekelne, hogy van valakinek tapasztalata, mennyire tartós?
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #78 Dátum: 2016. szeptember 05. 07:37:43 am »

Egyszer raktam össze egy 24 szelepes motort amiben perselyezve volt az egyik henger.
Megfelelő eljárással volt összerakva és azóta sincs semmi gond vele.
Időközben egyik ismerősöm is csináltatott ugyan ilyen eljárással egy M 20-as blokkot, és azóta is kiválóan üzemel vele a kis cápa.
Az elsőt Miskolcon csinálták egy azóta megszűnt gépműhelyben, a másikat Egerben a Belkovics féle műhelyben.
Ők tudomásom szerint gyártanak dugattyút is, akár egyediben is.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #79 Dátum: 2016. szeptember 19. 08:12:19 am »

Sziasztok.
Tud esetleg valaki Budapest és környékén jó turbóst?Fel szeretném újítani a turbómat.Vagy valakinek lenne jó állapotú az is érdekelne.
Köszi
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #80 Dátum: 2016. szeptember 19. 19:17:14 pm »

Én őket ajánlom, Csepelen vannak, elég jók.
http://www.ferrykerturbo.hu/
Naplózva
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #81 Dátum: 2016. szeptember 22. 08:37:26 am »

Köszi a segítséget turbó ügyben  akkor felhívom őket.
Naplózva
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #82 Dátum: 2016. december 02. 19:29:07 pm »

Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy e12 ala belehet a tenni az e28 tarcsas hatso hidjat es ha igen mik a nehezsegek
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #83 Dátum: 2016. december 04. 01:05:19 am »

Nekem is E28 híd van az E12 alatt!
Hirtelen ami eszembe jut:
- a stabilizátor középső felfogatása az E12nél a hídon, az E28nál a kasztnin van azt hiszem, fel kell hegeszteni a fület
- úgy rémlik, hogy a hídszilent belső perselyének az átmérője nagyobb az E28nál és esztergálni kell belőle, hogy passzoljon
- nem mindegy hogy melyik E28 difi hátlappal rakod össze, hogy stimmeljen a szilent
- nekem a difi legfelső csavarjai nagyon közel voltak a kasztnihoz, szinte alig lehetett hozzáférni
- a lengéscsillapító hosszai is eltérőek, ha nem tévedek az E12-é a rövidebbek és a szilentjeik is különbözőek

Sorry de már elég halványak az emlékeim mert kb. 5-6 éve tettem alá, ráadásul nekem sok minden nem gyári ott a környéken  Evil
Várjuk Miki24V-t vagy Mike-t a mikrofonhoz, majd kijavítanak, ha nagy hülyeséget írtam.
Naplózva
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #84 Dátum: 2016. december 04. 10:14:58 am »

Es ez a legegyszerubb modja hogy hattul tarcsafek legyen ?
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #85 Dátum: 2016. december 04. 15:27:12 pm »

Nem! Cheesy
Vásárolsz tárcsás E12 hidat és felcsavarozod!  Grin Na persze találni azt sem teljesen egyszerű . . .
Csak a fék miatt szeretnéd? Vagy pl. sperr difi reményében?
Naplózva
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #86 Dátum: 2016. december 04. 15:47:32 pm »

Csak a fek miatt Smiley es mibe kulondozik a tarcsas hid, lengokar mint a sima ?
Naplózva
bobo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #87 Dátum: 2016. december 30. 21:13:21 pm »

Sziasztok!

E24 alkatrészben kihez lehet fordulni? Kipufogórendszer kellene, de 300.000 Ft körüli árakat mondanak. crazy2
Hozzá lehet jutni valahol olcsóbban? Vagy bontott jó állapotút valahol?
Köszönöm.
Naplózva

E24 635 csi
W107  Smiley
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #88 Dátum: 2017. január 07. 16:55:13 pm »

Sziasztok!

E24 alkatrészben kihez lehet fordulni? Kipufogórendszer kellene, de 300.000 Ft körüli árakat mondanak. crazy2
Hozzá lehet jutni valahol olcsóbban? Vagy bontott jó állapotút valahol?
Köszönöm.


Én kb. 10 éve Janóéknál csináltattam komplett rendszert a 6osra. Az akkor jobban kijött mint megvenni az utángyártottat. Azóta is kiválóan működik.
http://janodob.hu/galeria/nggallery/autok/bmw-2
Naplózva
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #89 Dátum: 2017. január 30. 22:12:16 pm »

Sziasztok!

Abs-es és nem abs-es főfékhenger között van különbség E28-ban? Cikkszám alapján csak Usa-ban találtam abs nélkülit, a postaköltség és vám miatt ez nem igazán érné meg. Euópai ebay-en viszont csak abs-es van.
Unix stb kilőve, ezeknél már nincs.

A kérdésem tehát az lenne, hogy amit abs-esként árulnak az jó lehet nekem az abs nélküli autóba?  undecided

 
Naplózva

1986 BMW E28 518i
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!