| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #480 Dátum: 2009. július 19. 08:24:48 am » |  | 
 
 Valaki tudja hogy melyik vezeték micsoda? a + és a test oké,meg a hangszórók,de a többi?Továbbá van valakinek egy tekerő gombja pluszba?
 
 Gondolom van rajta illuminátor(világítás) meg villanyantenna csati is..De az a 20 amperes bizti tutira nem odavaló... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BaltusE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 278
								
								 | 
								|  | « Válasz #481 Dátum: 2009. július 19. 08:37:52 am » |  | 
 
 Valaki tudja hogy melyik vezeték micsoda? a + és a test oké,meg a hangszórók,de a többi?Továbbá van valakinek egy tekerő gombja pluszba?
 
 Gondolom van rajta illuminátor(világítás) meg villanyantenna csati is..De az a 20 amperes bizti tutira nem odavaló...Tehát akkor lehet próbálgatni hogy egyenként adok nekik 12 voltot? Nem szeretném megőlni...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #482 Dátum: 2009. július 19. 09:03:45 am » |  | 
 
 BavarianElső lépés ként nem 20A-s bizti való bele, hanem csak 5A-es   Akkor azt mondod,hogy a hangszóró vezetékei és az alap áram dolgok tiszták. Most nézem, ez a csati nem erre a rádióra való... nem stimmelnek a szálak. Leírom neked a rádió csatijában lévő számok alapján,hogy mi micsoda: 1= bal első hangszóró + 2= jobb első + 3= bal hátsó + 4= telefon kihangosítónak előkészítés fehér/barna (asszem) 5= gyújtáskapcsoló R ádió állása (mindig lila, v. lila/fehér;lila/szürke; lila/sárga) 6= jobb hátsó hangszóró + 7= nincs ilyen láb a rádión 8= bal első hangszóró - 9= állandó feszültség (piros/fehér) 10= sebességjel, hogy gyorsításra hangosítsa a rádiót (E28/E23/E24/E30 jelét nem fogadja el, kevés neki) fekete/fehér 11= jobb ( hátsó) első  hangszóró - 12= bal hátsó - 13= világítás (E12/E21/E24 81-ig/ E23 81-ig szürke/kék, a többinél szürke/fekete, E28-nál szürke/piros) 14= jobb hátsó hangszóró - 15= test 16= elektromos antenna/erősítő vezérlés |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. július 19. 11:30:18 am írta Miki 24V » |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #483 Dátum: 2009. július 19. 10:59:40 am » |  | 
 
 Kolléga 2 db jobb hátsó hangszoró - van.. Az egyik az első-é lesz...de melyiki??   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #484 Dátum: 2009. július 19. 11:30:41 am » |  | 
 
 Köszi! Javítottam   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BaltusE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 278
								
								 | 
								|  | « Válasz #485 Dátum: 2009. július 19. 21:59:01 pm » |  | 
 
 Köszi! Javítottam  Köszönöm szépen! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #486 Dátum: 2009. augusztus 23. 17:26:42 pm » |  | 
 
 Homokfújás lehetőleg Budapesten.
 Olcsón, jól, hol?
 
 
 Köszi!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #487 Dátum: 2009. augusztus 29. 20:46:13 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #488 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:12:35 pm » |  | 
 
 Elhoztam a kasznistól a zárakat hogy megszépüljenek. De az ajtózár belső része tartalmaz pár műanyag elemet amit nem lehet kivenni mert, nem lehet szétszedni a sajtolt csapok miatt. A sárga kadmiumozás nem fog megártani a műanyag részeknek? Aki csináltatott már ilyet biztos van benne tapasztalata.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| scses 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 554
								
								 | 
								|  | « Válasz #489 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:19:48 pm » |  | 
 
 Homokfújás lehetőleg Budapesten.
 Olcsón, jól, hol?
 
 
 Köszi!
 
 mms ? mehet? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #490 Dátum: 2009. szeptember 12. 21:43:49 pm » |  | 
 
 inkább sms. kicsit retro mobilom van most   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #491 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:23:06 pm » |  | 
 
 Elhoztam a kasznistól a zárakat hogy megszépüljenek. De az ajtózár belső része tartalmaz pár műanyag elemet amit nem lehet kivenni mert, nem lehet szétszedni a sajtolt csapok miatt. A sárga kadmiumozás nem fog megártani a műanyag részeknek? Aki csináltatott már ilyet biztos van benne tapasztalata.
 
 Nem lesz baja   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #492 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:32:20 pm » |  | 
 
 Nem lesz baja  Köszi   Finom drótkefével átcsiszoljam az egészet hogy szép felületet kapjak, vagy csak a vastag kosz és zsírréteget vegyem le róla? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #493 Dátum: 2009. szeptember 12. 22:35:00 pm » |  | 
 
 Köszi   Finom drótkefével átcsiszoljam az egészet hogy szép felületet kapjak, vagy csak a vastag kosz és zsírréteget vegyem le róla?Elég csak a zsíros cumót levenni róla    Brigéciol, vagy féktisztító.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #494 Dátum: 2009. szeptember 13. 18:05:55 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #495 Dátum: 2009. szeptember 13. 19:04:45 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?
 
 E12 518-520 manuális tükör , 1977 szeptemberétől 1979 szeptemberéig alkalmazták.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #496 Dátum: 2009. szeptember 14. 07:39:14 am » |  | 
 
 és átalakítás nélkül felmegy a 21 re?van belőle motoros verzió?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #497 Dátum: 2009. szeptember 14. 07:43:27 am » |  | 
 
 E21-re még nem próbáltam,de picit szerintem kell alakítani.
 Ennek a lapos króm tükörnek nincs elektromos változata. A krómosból úgy néz ki az elektrongyos,amit betettem képet az E12 garázsába, valamint amik a hatoson és a heteseken is voltak.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #498 Dátum: 2009. szeptember 14. 16:11:24 pm » |  | 
 
 Ja meg a 2-es Volvokon is ugyanaz a tükör volt
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| scses 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 554
								
								 | 
								|  | « Válasz #499 Dátum: 2009. szeptember 14. 17:35:19 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Ez vajon milyen tükör lehet ezen az e21-en?
 
 Barkács? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #500 Dátum: 2009. szeptember 14. 17:40:45 pm » |  | 
 
 Barkács?
 mimás?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #501 Dátum: 2009. szeptember 14. 21:46:04 pm » |  | 
 
 mond valakinek valamit az hogy WAXOYL?a  classiccars-ban olvastam egy cikket, hogy csodatévő svájci korrózió elleni cucc, itthon foglalkozik ezzel valaki, mit tudtok?
 köszi
 
 Kicsit régen kérdezted, de sebaj...  Most hozott le az Oldtimer Markt egy tesztet. 28 különböző üregvédővel kezeltek küszöböket. Időnként megkínálták őket sós vízzel. Egy év után az első tíz helyezett volt képes megakadályozni a rozsdásodást. A Hammerite  által gyártott Waxoyl az 5. lett. Tehát jó. Az itthon is elérhető Dinitrol a 6. .Tehát az is jó. Mellesleg ajánlom a Mázsa utcai üregvédős céget. Épp most csináltattam meg az autót. Jól dolgoznak. Profi felszereléssel és Dinitrollal. Ja és tipusra szóló tervek alapján! Tehát nem csak vaktába fújkálnak.( Régebbi tipusokhoz is vannak tervek.) 38 e volt a komplett alváz+üregvédelem (ajtók is). |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #502 Dátum: 2009. szeptember 15. 06:08:51 am » |  | 
 
 Kicsit régen kérdezted, de sebaj...
 Most hozott le az Oldtimer Markt egy tesztet. 28 különböző üregvédővel kezeltek küszöböket. Időnként megkínálták őket sós vízzel. Egy év után az első tíz helyezett volt képes megakadályozni a rozsdásodást. A Hammerite  által gyártott Waxoyl az 5. lett. Tehát jó. Az itthon is elérhető Dinitrol a 6. .Tehát az is jó. Mellesleg ajánlom a Mázsa utcai üregvédős céget. Épp most csináltattam meg az autót. Jól dolgoznak. Profi felszereléssel és Dinitrollal. Ja és tipusra szóló tervek alapján! Tehát nem csak vaktába fújkálnak.( Régebbi tipusokhoz is vannak tervek.) 38 e volt a komplett alváz+üregvédelem (ajtók is).
 
 Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #503 Dátum: 2009. szeptember 15. 08:44:07 am » |  | 
 
 Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő...
 Hanem? Had okosodjunk? Tényleg! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #504 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:01:25 pm » |  | 
 
 Hanem? Had okosodjunk? Tényleg!
 A megragadt sár, ami nedvesen tarja a felületet,ami korábban esetleg megsérült egy kavicsfelverődés, csavarozás, vagy furat miatt...sztem ilyesmire gondolt Lütyő   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #505 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:25:17 pm » |  | 
 
 Nem beszélve minden heggesztési varratról, ami önmagában tárolja a rohadást már az első perctöl kezdve. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #506 Dátum: 2009. szeptember 15. 14:25:56 pm » |  | 
 
 Ja, tényleg. Ezt is azé' kellett lakatoltatnunk.    |  
						| 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #507 Dátum: 2009. szeptember 15. 21:43:12 pm » |  | 
 
 Azért mielőtt teljesen bedölnél mindenféle tesztnek, említsük meg,hogy a korroziót legjobban nem a sós víz idézi elő...
 Nem írtam le a teszt minden aspektusát, de nyílván olvastad a cikket... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #508 Dátum: 2009. szeptember 15. 22:32:30 pm » |  | 
 
 Ja, tényleg. Ezt is azé' kellett lakatoltatnunk.   Hmm! Ez minek a hátulja? (vagy eleje?) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #509 Dátum: 2009. szeptember 15. 22:39:48 pm » |  | 
 
 Opel kadett vagy DKV Junior? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	|  |