bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2940 Dátum: 2008. július 29. 12:24:43 pm » |
|
Én is vágyom rá, viszont nekem már 50%-os az arány. Én már akarom. Akarni azt máshol kell... Azzal is ott járok Szerintem egy jó E23-at beszámítana. A JÓ-n van a hangsúly. Bobét, Gistiét, Agyasét vagy a Tiédet meg mégsem adhatom oda. Viszont egy 02-t fel tudok ajánlani érte Két khm,khm kevésbé jó is szóba jöhet,csak akkor az egyiket el kell bontanom alkatrésznek. Nem is értem miről beszélsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2941 Dátum: 2008. július 29. 12:25:43 pm » |
|
Én is vágyom rá, viszont nekem már 50%-os az arány. Én már akarom. Akarni azt máshol kell... Azzal is ott járok Szerintem egy jó E23-at beszámítana. A JÓ-n van a hangsúly. Bobét, Gistiét, Agyasét vagy a Tiédet meg mégsem adhatom oda. Viszont egy 02-t fel tudok ajánlani érte Szerintem "Hullakedves" CARtársnak nem lenne őszinte a mosolya,ha kirángatnád alóla az autóját.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2942 Dátum: 2008. július 29. 12:28:35 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 29. 12:31:08 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2943 Dátum: 2008. július 29. 12:32:34 pm » |
|
Én is vágyom rá, viszont nekem már 50%-os az arány. Én már akarom. Akarni azt máshol kell... Azzal is ott járok Szerintem egy jó E23-at beszámítana. A JÓ-n van a hangsúly. Bobét, Gistiét, Agyasét vagy a Tiédet meg mégsem adhatom oda. Viszont egy 02-t fel tudok ajánlani érte Szerintem "Hullakedves" CARtársnak nem lenne őszinte a mosolya,ha kirángatnád alóla az autóját. Akkor nem motorozok, nem akarom sírni látni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2944 Dátum: 2008. július 29. 12:34:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2945 Dátum: 2008. július 29. 12:59:14 pm » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 29. 13:12:27 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2946 Dátum: 2008. július 29. 13:54:35 pm » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa. Nekem L-jet motornál eccer megcsinálta azt, hogy miután fölraktam havernál a váltót és éjjel fél 1 kor elindultam haza, Gödöllő határánál leállt a kocsi és viszonlátásra. Úgy kellett hazavontatni... Sejtheted hogy örültek nekem. Van egy dobozka felrakva jobb oldalt a motortérben, alu ház, gondolom a vezérlőelektronikát baszkurálja, és abból kijön egy 3 kábeles ér ami egy panelra megy amin 2 nagy ellenállás vagy mi a f*sz van. Na az túlmelegedett. Kb. hasonló tüneteket produkált. Persze a túlmelegedést csak másnap tudtam meg... Csináltam neki egy hűtőbordát és amíg szét nem szedtem a kocsit addig faszán ment...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2947 Dátum: 2008. július 29. 14:46:48 pm » |
|
Jajj b..meg, ne kárörvenggyé meg irigykeggyyé má... lásd meg benne a jót is... Például azt,hogy nekem nem kell beleülnöm. Ha nincs megerősítve az alja,vagy-és beheggesztve az ajtók, akkor bizony elég merész dolog autózni vele. Bármikor összecsukódhat,akár a colostok. Megnyugtatlak:egy teljesen egybe levő is kettészakad, ha a kardánja szerencsétlenül szakad le.... Azért akinek menet közben leszakad a kardán egy autóról,annak nagy mértékben a gazdája a felelőse. Még ha csak 4 csavar tartja is esetleg,annak azért vannak előjelei, hogy alul valami nincs rendben. Ha valaki nem veszi észre,hogy rázkódik autó alatta,azzal nem lehet mit tenni. Országúton láttam már felnin autózni embert. Letekert ablakon könyökölt kifelé a pali és a bal hátsó gumi maradványának a hangja mellette is hallatszott. De őt semmi sem zavarta. Ja meg a BMW kardán nem tud leszakadni,leesni akkor sem ha mind a 6 önzáró anyás csavar kiesne is a Hardy tárcsából. Zsiguliról beszélünk, nem autóról. Neked volt már olyan? Szerencsére nem, de közlekedtem Ladával és javítottam is eleget. Egy szemét, leszarom ki mit mond. Persze, akkoriban a keleti ember Ford Mustangja, a Chevro Impalája vót, mivel nem volt más. De normális autókhoz képest egy szar szemét hulladék. Így. Mindenkinek tiszteletben tartom a véleményét. Amellett,hogy továbbra is fenntartom a sajátomat. Én személy szerint utálom, sokat jártam vele, tehát nem a szomszédtól hallottam róla..Bár van jópár kocsi, amit nem szeretek, mégis sokan megőrülnek érte, tehát minden relatív...Lényeg a lényeg: meglepően kulturált bigulikat is láttunk már a kardán miatt kettészakadva, és mivel lakatos vagyok a saját szememmel láttam, nem mesélték.. Mi az hogy lakatos??? Pápai László vagy nem? Hülye... Ez kész van: )Igen, bazmeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!: ))
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2948 Dátum: 2008. július 29. 21:19:53 pm » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa. Nekem L-jet motornál eccer megcsinálta azt, hogy miután fölraktam havernál a váltót és éjjel fél 1 kor elindultam haza, Gödöllő határánál leállt a kocsi és viszonlátásra. Úgy kellett hazavontatni... Sejtheted hogy örültek nekem. Van egy dobozka felrakva jobb oldalt a motortérben, alu ház, gondolom a vezérlőelektronikát baszkurálja, és abból kijön egy 3 kábeles ér ami egy panelra megy amin 2 nagy ellenállás vagy mi a f*sz van. Na az túlmelegedett. Kb. hasonló tüneteket produkált. Persze a túlmelegedést csak másnap tudtam meg... Csináltam neki egy hűtőbordát és amíg szét nem szedtem a kocsit addig faszán ment... Na ezekre a "csodarelékre" én is kiváncsi vagyok. Tudom-tudom Gisti te már mondtad, de hol volt nekem akkor az eszem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #2949 Dátum: 2008. július 29. 22:02:09 pm » |
|
Nekem csak szopás volt szegény L-Jettel, hiába kerestem fel minden mágust! (Érdi injektor.hu -t kerüljétek nagy ívben!!!)
...sokan mondták már, hogy nincs ebben az országban olyan, aki értene az L-Jethez rendesen! (Vagy csak ügyesen titkolja!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2950 Dátum: 2008. július 29. 22:34:11 pm » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa. Ma ismét produkálta a nem akarok újraindulni,mert kimelegedtem tünetet. Kellett ez nekem mint üveges tótnak a hanyatt esés. Ha rájövök a megoldásra,nem fogom eltitkolni. Esetleg tudja valaki mekkora eredetileg a gyújtásjeladóknak az ellenállása ? Arról a két jeladóról beszélek,ami a forgattyúház oldalán van menetirány szerint a bal oldalon a kuplung munkahengernél. A lendkerékről veszi a jelet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 29. 23:04:49 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2951 Dátum: 2008. július 29. 23:01:37 pm » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa. Nekem L-jet motornál eccer megcsinálta azt, hogy miután fölraktam havernál a váltót és éjjel fél 1 kor elindultam haza, Gödöllő határánál leállt a kocsi és viszonlátásra. Úgy kellett hazavontatni... Sejtheted hogy örültek nekem. Van egy dobozka felrakva jobb oldalt a motortérben, alu ház, gondolom a vezérlőelektronikát baszkurálja, és abból kijön egy 3 kábeles ér ami egy panelra megy amin 2 nagy ellenállás vagy mi a f*sz van. Na az túlmelegedett. Kb. hasonló tüneteket produkált. Persze a túlmelegedést csak másnap tudtam meg... Csináltam neki egy hűtőbordát és amíg szét nem szedtem a kocsit addig faszán ment... Na ezekre a "csodarelékre" én is kiváncsi vagyok. Tudom-tudom Gisti te már mondtad, de hol volt nekem akkor az eszem? Zolika! A jobb első ülésnél lábnál a hangszórópanel alól juthatsz a motorvezérlő elektronikához. OK NÉLKÜL NEM EGÉSZSÉGES BUZERÁLNI ! ! ! -Van olyan megoldás,amikor a gyújtáserősítő (a "két nagy ellenállás")külön egység a motorvezérlő elektronika mellett. -Van olyan is,amikor a gyújtáserősítő bele van építve a motorvezérlő elektronikába. Imádkozom,hogy az enyém ne ilyen egybeépített megoldás legyen. Ha esetleg az lenne a huncutkodó alkatrész,ami szivat. Egyszerűbb és olcsóbb lenne,ha csak a gyújtáserősítőt kellene cserélnem és nem az egész vezérlőelektronikát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 29. 23:21:11 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2952 Dátum: 2008. július 30. 08:32:40 am » |
|
Egy kicsit beletúrtam az autómba,egy pár dolgot kicseréltem kijavítottam rajta. Egy "kisebb összeget" elköltöttem rá,mert szeretem.... Váltó szimmeringek,olaj,váltókar persely gyűrűk,léptetőtengely húzó fej perselyezéstetése, a kardán középső csapágy a szillenttel,kipufogó kijavítás,bilincsek,Bosal paszta,2 db.féltengely harminika gumi a csimbi-limbikkel,+ az alkatrészek beszerzésével(na az volt sok) és a beszereléssel eltöltött idő. Autókázunk,egy hétig. Vasárnap hazérve,autó leállít. Jaj még szaladjunk el..... Azonnal indít,de csak én. Az autó jelét sem adja,hogy egyáltalán szándékéban állna örömöt szereznie nekem azzal,hogy elindul. Az önindító forgatja,a főtengely forog,mint majom f@szán a stanicli,de a motor nem is böffent. HMMMMMM. Biztosítéktábla átvizsgál. HHHMMMM. Innen semi oka a lustálkodásnak. Telefonos segítségkérés: Hol és mit nézzek meg,mik lehetnek a baj okozói ? Válasz : Sok minden. Azért a kapott intsrukciók alapján ellenőrzöm a gyújtásrellét. Az jó,úgy viselkedik,ahogy kell neki. A gyújtótrafó szikrája olyan mint a mesében. Hol volt,hol nem volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁ Újabb telefonos segítségkérés... Aztán egy-két óra múlva már kezemben volt a másik trafó. Hétfőn beszerel és csodák csodája akkor indul amikor én akarom. De nem haragszom rá. Beszéltem az előző tulajdonossal,nála is szórakozott már a trafó. Ha bemelegszik,b@szik szikrát adni. Csak ő vett egymásik autót,egy E32 750i-t és már nem foglalkozott ezzel az autóval. Szóval szeretem mert Cápa. Nekem L-jet motornál eccer megcsinálta azt, hogy miután fölraktam havernál a váltót és éjjel fél 1 kor elindultam haza, Gödöllő határánál leállt a kocsi és viszonlátásra. Úgy kellett hazavontatni... Sejtheted hogy örültek nekem. Van egy dobozka felrakva jobb oldalt a motortérben, alu ház, gondolom a vezérlőelektronikát baszkurálja, és abból kijön egy 3 kábeles ér ami egy panelra megy amin 2 nagy ellenállás vagy mi a f*sz van. Na az túlmelegedett. Kb. hasonló tüneteket produkált. Persze a túlmelegedést csak másnap tudtam meg... Csináltam neki egy hűtőbordát és amíg szét nem szedtem a kocsit addig faszán ment... Na ezekre a "csodarelékre" én is kiváncsi vagyok. Tudom-tudom Gisti te már mondtad, de hol volt nekem akkor az eszem? Zolika! A jobb első ülésnél lábnál a hangszórópanel alól juthatsz a motorvezérlő elektronikához. OK NÉLKÜL NEM EGÉSZSÉGES BUZERÁLNI ! ! ! -Van olyan megoldás,amikor a gyújtáserősítő (a "két nagy ellenállás")külön egység a motorvezérlő elektronika mellett. -Van olyan is,amikor a gyújtáserősítő bele van építve a motorvezérlő elektronikába. Imádkozom,hogy az enyém ne ilyen egybeépített megoldás legyen. Ha esetleg az lenne a huncutkodó alkatrész,ami szivat. Egyszerűbb és olcsóbb lenne,ha csak a gyújtáserősítőt kellene cserélnem és nem az egész vezérlőelektronikát. Nem kicserélni kell azt szerintem... Én is csak egy hűtőbordát csináltam neki egy sima alu lemezt bevagdostam azok lettek a bordák, majd arra jó erősen rácsavaroztam, és betettem a hűtőrács mögé. Utána semmi gond nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2953 Dátum: 2008. július 30. 14:12:30 pm » |
|
Zolika! A jobb első ülésnél lábnál a hangszórópanel alól juthatsz a motorvezérlő elektronikához. OK NÉLKÜL NEM EGÉSZSÉGES BUZERÁLNI ! ! ! -Van olyan megoldás,amikor a gyújtáserősítő (a "két nagy ellenállás")külön egység a motorvezérlő elektronika mellett. -Van olyan is,amikor a gyújtáserősítő bele van építve a motorvezérlő elektronikába. Imádkozom,hogy az enyém ne ilyen egybeépített megoldás legyen. Ha esetleg az lenne a huncutkodó alkatrész,ami szivat. Egyszerűbb és olcsóbb lenne,ha csak a gyújtáserősítőt kellene cserélnem és nem az egész vezérlőelektronikát. Köszi. Nem akarom én buzerálni, csak azt szeretném tudni, hogy ha ilyen helyzetbe kerülnék hová nyúljak? Az nem lehet hogy a kesztyűtartó fölött van, vagy az más?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2954 Dátum: 2008. július 30. 14:41:13 pm » |
|
Zolika! A jobb első ülésnél lábnál a hangszórópanel alól juthatsz a motorvezérlő elektronikához. OK NÉLKÜL NEM EGÉSZSÉGES BUZERÁLNI ! ! ! -Van olyan megoldás,amikor a gyújtáserősítő (a "két nagy ellenállás")külön egység a motorvezérlő elektronika mellett. -Van olyan is,amikor a gyújtáserősítő bele van építve a motorvezérlő elektronikába. Imádkozom,hogy az enyém ne ilyen egybeépített megoldás legyen. Ha esetleg az lenne a huncutkodó alkatrész,ami szivat. Egyszerűbb és olcsóbb lenne,ha csak a gyújtáserősítőt kellene cserélnem és nem az egész vezérlőelektronikát. Köszi. Nem akarom én buzerálni, csak azt szeretném tudni, hogy ha ilyen helyzetbe kerülnék hová nyúljak? Az nem lehet hogy a kesztyűtartó fölött van, vagy az más? Én tudom hogy hova kéne nyúlnod...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2955 Dátum: 2008. július 30. 14:59:03 pm » |
|
Én tudom hogy hova kéne nyúlnod...
Na és hová?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2956 Dátum: 2008. július 30. 17:53:17 pm » |
|
Én tudom hogy hova kéne nyúlnod...
Na és hová? Ilyen lasztit feldobni,és épp 02-nek... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2957 Dátum: 2008. július 30. 20:10:27 pm » |
|
Én tudom hogy hova kéne nyúlnod...
Na és hová? Ilyen lasztit feldobni,és épp 02-nek... ) Ahhoz nyuszi hogy lecsapja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2958 Dátum: 2008. július 30. 20:20:26 pm » |
|
Én tudom hogy hova kéne nyúlnod...
Na és hová? Ilyen lasztit feldobni,és épp 02-nek... ) Ahhoz nyuszi hogy lecsapja Nullakettes CARtárs elég vakmerő hozzá,hogy beszóljon. Majd kapsz a képedbe,csak várd ki !
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2959 Dátum: 2008. július 30. 20:37:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2960 Dátum: 2008. július 31. 03:06:31 am » |
|
csak az
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2961 Dátum: 2008. július 31. 08:31:23 am » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2962 Dátum: 2008. július 31. 08:32:35 am » |
|
csak az Látom hozzászóltál érdemben a témához... Köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2963 Dátum: 2008. július 31. 08:37:36 am » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda... Persze csak ha el mersz jönni a talira... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2964 Dátum: 2008. július 31. 09:36:15 am » |
|
csak az Látom hozzászóltál érdemben a témához... Köszönjük! Nem nagyon érte meg, ha ilyen gyenge válaszokat kap tőled az ember. Kezdesz kiégni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2965 Dátum: 2008. július 31. 11:03:46 am » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda... A mentősök fikáztak valami kék zsiguliféle autót. Gondoltam orbavágom azt megkérdezem hogy BMW volt-e? A csokik meg azt állították hogy úgy elvernek mint buzi a f...át
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2966 Dátum: 2008. július 31. 14:14:20 pm » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda... A mentősök fikáztak valami kék zsiguliféle autót. Gondoltam orbavágom azt megkérdezem hogy BMW volt-e? A csokik meg azt állították hogy úgy elvernek mint buzi a f...át Ne félj, a csokiknak csak a pofájuk nagy.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2967 Dátum: 2008. július 31. 14:18:03 pm » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda... A mentősök fikáztak valami kék zsiguliféle autót. Gondoltam orbavágom azt megkérdezem hogy BMW volt-e? A csokik meg azt állították hogy úgy elvernek mint buzi a f...át Ne félj, a csokiknak csak a pofájuk nagy.. ) szó szerint.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2968 Dátum: 2008. július 31. 14:24:28 pm » |
|
Pofa be! Nem kellett volna összeverni a mentősöket Bicskén... Minek hívjátok ki őket ha csak verekedni akartok? Az egész média ettől harsog... Múltkor meg a négerek a kocsmában... Boge talin remélem nyugton leszel, mert ha balhézol, úgy elverlek, mint buzi a faszát... Ja, és az előbbit nem csapom le... csak figyelmeztetésnek szántam, túl magas volt a labda... A mentősök fikáztak valami kék zsiguliféle autót. Gondoltam orbavágom azt megkérdezem hogy BMW volt-e? A csokik meg azt állították hogy úgy elvernek mint buzi a f...át Ne félj, a csokiknak csak a pofájuk nagy.. ) szó szerint. Persze nem mindegy, hogy mogyorós, vagy tej.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2969 Dátum: 2008. július 31. 14:31:55 pm » |
|
Ne félj, a csokiknak csak a pofájuk nagy.. ) szó szerint. Persze nem mindegy, hogy mogyorós, vagy tej.. ) A mogyorósokkal van mindig a baj. Mint a másik csoporttal, ezek is csak a jogaikat tudják. A többit inkább szóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|