collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4290 Dátum: 2008. november 22. 23:45:17 pm » |
|
hülyén megfogalmazott kérdés lesz, szólok előre.
e46 320d. három éves, annyi idős original akksival. állok vele kb egy órát. gyújtáson, tompított megy, zene, levegő keringetés - ülésfűtés mondjuk húsz percig. leszedem gyújtásról, hogy izzítson újra, és adom rá a kakaót. lóf@sz nem történik. nem indul. vissza, mondom ne szórakozz. anyád. közben kattogva próbál a zsalu bezárni.. fasza, alacsony akksi feszültség. állati jó, nagy az öröm. ezt kb háromszor egy perc szünetekkel. majd megint adom rá, már forgat egyet, de nem indul. utoljára vártam öt percet, ha akkor nem indul ott hagyom a f@szba, közben kellően kurvaanyázok h lehet ekkora szar. forgat, röfög, gáz, röfög. odáig vagyok, hogy beindult.
létezik, hogy ennyitől lemerült volna az akksi? azért mégiscsak egy óráról volt szó, nagyon kevésnek tűnik ez nekem, még ennyi fogyasztónál is. ha lemerült egy bizonyos szint alá, de utána beindult, generátor töltötte, stb.. elképzelhető, hogy nem "károsodott", vagy cseréljek mindenképp, mielőtt mondjuk az alpokban mondja be az unalmast váratlanul?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bolasch
Vendég
|
|
« Válasz #4291 Dátum: 2008. november 23. 01:50:47 am » |
|
hülyén megfogalmazott kérdés lesz, szólok előre.
e46 320d. három éves, annyi idős original akksival. állok vele kb egy órát. gyújtáson, tompított megy, zene, levegő keringetés - ülésfűtés mondjuk húsz percig. leszedem gyújtásról, hogy izzítson újra, és adom rá a kakaót. lóf@sz nem történik. nem indul. vissza, mondom ne szórakozz. anyád. közben kattogva próbál a zsalu bezárni.. fasza, alacsony akksi feszültség. állati jó, nagy az öröm. ezt kb háromszor egy perc szünetekkel. majd megint adom rá, már forgat egyet, de nem indul. utoljára vártam öt percet, ha akkor nem indul ott hagyom a f@szba, közben kellően kurvaanyázok h lehet ekkora szar. forgat, röfög, gáz, röfög. odáig vagyok, hogy beindult.
létezik, hogy ennyitől lemerült volna az akksi? azért mégiscsak egy óráról volt szó, nagyon kevésnek tűnik ez nekem, még ennyi fogyasztónál is. ha lemerült egy bizonyos szint alá, de utána beindult, generátor töltötte, stb.. elképzelhető, hogy nem "károsodott", vagy cseréljek mindenképp, mielőtt mondjuk az alpokban mondja be az unalmast váratlanul?
Szia Collins! egyértelmű választ neem tudok adni, de én el tudom képzelni, hogy lemerűlt. Nem tudom milyen akksid van, de úgy hallottam, hogy a gondozást igénylő aksikból nyáron sok cumó elpárolog, és gondolom így mikor jön az első hideg kiütközhet a lecsökent kapacitás. Amúgy lehet hogy a végét járja az akku, egy ismerősömnek 730d-je van(e65) és ő mondta, hogy abban két év alatt kuka lesz az aksi, és ez normális!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4292 Dátum: 2008. november 23. 05:15:01 am » |
|
Már a lista is sok ,mit felsoroltál. Nyilván le merült... Én inkább azt kérdezném, hogy minek égetted te a tompítottat 1 óráig tudatosan? ..a többi, csak hab a tortán
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #4293 Dátum: 2008. november 23. 09:39:39 am » |
|
CSERE!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4294 Dátum: 2008. november 23. 09:44:01 am » |
|
hülyén megfogalmazott kérdés lesz, szólok előre.
e46 320d. három éves, annyi idős original akksival. állok vele kb egy órát. gyújtáson, tompított megy, zene, levegő keringetés - ülésfűtés mondjuk húsz percig. leszedem gyújtásról, hogy izzítson újra, és adom rá a kakaót. lóf@sz nem történik. nem indul. vissza, mondom ne szórakozz. anyád. közben kattogva próbál a zsalu bezárni.. fasza, alacsony akksi feszültség. állati jó, nagy az öröm. ezt kb háromszor egy perc szünetekkel. majd megint adom rá, már forgat egyet, de nem indul. utoljára vártam öt percet, ha akkor nem indul ott hagyom a f@szba, közben kellően kurvaanyázok h lehet ekkora szar. forgat, röfög, gáz, röfög. odáig vagyok, hogy beindult.
létezik, hogy ennyitől lemerült volna az akksi? azért mégiscsak egy óráról volt szó, nagyon kevésnek tűnik ez nekem, még ennyi fogyasztónál is. ha lemerült egy bizonyos szint alá, de utána beindult, generátor töltötte, stb.. elképzelhető, hogy nem "károsodott", vagy cseréljek mindenképp, mielőtt mondjuk az alpokban mondja be az unalmast váratlanul?
A dízel autód alkatrészei kurvára tudnak örülni ha gyujtáson hagyod, vagy felejted sokáig! Annak örülj ha csak akksit kell cserélni és nem egyéb elektronikai berendezéseket!!! Sajnáltad azt az egy liter gázolajat, amit elpöfögött volna az egy óra alatt, amíg ácsorogsz és járatod a motort? Tudod mit? MEGÉRDEMLED!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4295 Dátum: 2008. november 23. 10:14:14 am » |
|
hülyén megfogalmazott kérdés lesz, szólok előre.
e46 320d. három éves, annyi idős original akksival. állok vele kb egy órát. gyújtáson, tompított megy, zene, levegő keringetés - ülésfűtés mondjuk húsz percig. leszedem gyújtásról, hogy izzítson újra, és adom rá a kakaót. lóf@sz nem történik. nem indul. vissza, mondom ne szórakozz. anyád. közben kattogva próbál a zsalu bezárni.. fasza, alacsony akksi feszültség. állati jó, nagy az öröm. ezt kb háromszor egy perc szünetekkel. majd megint adom rá, már forgat egyet, de nem indul. utoljára vártam öt percet, ha akkor nem indul ott hagyom a f@szba, közben kellően kurvaanyázok h lehet ekkora szar. forgat, röfög, gáz, röfög. odáig vagyok, hogy beindult.
létezik, hogy ennyitől lemerült volna az akksi? azért mégiscsak egy óráról volt szó, nagyon kevésnek tűnik ez nekem, még ennyi fogyasztónál is. ha lemerült egy bizonyos szint alá, de utána beindult, generátor töltötte, stb.. elképzelhető, hogy nem "károsodott", vagy cseréljek mindenképp, mielőtt mondjuk az alpokban mondja be az unalmast váratlanul?
A dízel autód alkatrészei kurvára tudnak örülni ha gyujtáson hagyod, vagy felejted sokáig! Annak örülj ha csak akksit kell cserélni és nem egyéb elektronikai berendezéseket!!! Sajnáltad azt az egy liter gázolajat, amit elpöfögött volna az egy óra alatt, amíg ácsorogsz és járatod a motort? Tudod mit? MEGÉRDEMLED!!! Úgy általában egy autó se köszöni meg, ha gyújtáson hagyják hosszú távon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4296 Dátum: 2008. november 23. 10:47:17 am » |
|
Sajnáltad azt az egy liter gázolajat, amit elpöfögött volna az egy óra alatt, amíg ácsorogsz és járatod a motort?
Viktor, ne cseszegessél! nem az a típus vagyok, ezt te is tudod. egész egyszerűen eszembe se jutott.. nem tudtam, hogy attól baja lenne, hogy ha gyújtáson hagyom.. akkor csere. mert MEGÉRDEMLEM.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 23. 10:52:07 am írta collins »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4297 Dátum: 2008. november 23. 10:56:59 am » |
|
hülyén megfogalmazott kérdés lesz, szólok előre.
e46 320d. három éves, annyi idős original akksival. állok vele kb egy órát. gyújtáson, tompított megy, zene, levegő keringetés - ülésfűtés mondjuk húsz percig. leszedem gyújtásról, hogy izzítson újra, és adom rá a kakaót. lóf@sz nem történik. nem indul. vissza, mondom ne szórakozz. anyád. közben kattogva próbál a zsalu bezárni.. fasza, alacsony akksi feszültség. állati jó, nagy az öröm. ezt kb háromszor egy perc szünetekkel. majd megint adom rá, már forgat egyet, de nem indul. utoljára vártam öt percet, ha akkor nem indul ott hagyom a f@szba, közben kellően kurvaanyázok h lehet ekkora szar. forgat, röfög, gáz, röfög. odáig vagyok, hogy beindult.
létezik, hogy ennyitől lemerült volna az akksi? azért mégiscsak egy óráról volt szó, nagyon kevésnek tűnik ez nekem, még ennyi fogyasztónál is. ha lemerült egy bizonyos szint alá, de utána beindult, generátor töltötte, stb.. elképzelhető, hogy nem "károsodott", vagy cseréljek mindenképp, mielőtt mondjuk az alpokban mondja be az unalmast váratlanul?
eloszor is add ossze a fogyassztokat amper szerint majd szorozd fel egy orara majd ezutan vedd figyelembe hogy nem ujj az aksi....ezutan megfogsz lepodni... amugy meg az akksi gondozasa nemcsak abbol all hogy neha megnezzuk hogy benne van e.. a jol mukodo aksikat is fel kellene tenni egy napra toltora minden masodik honapban,hogy megnoveld kb ketszeresere az elettartalmat... a mostani problemara tobb gyogyir is van...ha van kedved es idod szotyogni akkor 1-savszint ellenorzes 2-savsuruseg meres 3-toltes.kb 1-2nap/vagy ejjel/ ha ezutan sem javul akkor se csuggedj 4-ki kell onteni az akksibol a savat/edenybe/ 5-kiobbliteni slaggal/vizzel/ 6-kiobliteni desztvizzel 7-ezutan vissza sav-potolva ujj savval+desztvizzel 8-majd megint toltes 9-generator/csatlakozasok ellenorzes...naponta kb hany kilometert megy egyhuzamban??? ha ezek sem segitenek akkor kuka...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #4298 Dátum: 2008. november 23. 19:29:57 pm » |
|
Három éves akksi eddig gondozás nélkül....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4299 Dátum: 2008. november 23. 19:30:40 pm » |
|
Sajnáltad azt az egy liter gázolajat, amit elpöfögött volna az egy óra alatt, amíg ácsorogsz és járatod a motort?
Viktor, ne cseszegessél! nem az a típus vagyok, ezt te is tudod. egész egyszerűen eszembe se jutott.. nem tudtam, hogy attól baja lenne, hogy ha gyújtáson hagyom.. akkor csere. mert MEGÉRDEMLEM. Nehogy már kidobd! Rakd töltőre 1 napra és magához tér. Nem lesz ennyitől semmi baja. Nekem már számtalanszor leszívta az akksit(külömböző elektromos problémákra visszavazethetően), szal nem egyszer volt kb nulláról feltöltve. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát, és most hogy már nem szívja semmi le, még hetek után is indít, tehét jó bőrben van, a sok régebbi leszívás-töltés ellenére.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4300 Dátum: 2008. november 23. 23:02:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4302 Dátum: 2008. november 24. 10:09:41 am » |
|
Pedig lehetne. Meghemperegnénk a hóban
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4303 Dátum: 2008. november 24. 15:52:21 pm » |
|
Pedig lehetne. Meghemperegnénk a hóban Arra van a strand.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4304 Dátum: 2008. november 24. 19:04:57 pm » |
|
Pedig lehetne. Meghemperegnénk a hóban Arra van a strand. Merre? Arra?
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4305 Dátum: 2008. november 24. 22:16:37 pm » |
|
Arra van a strand.
Merre? Arra? Hajszálpontosan arra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:54:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4306 Dátum: 2008. november 25. 12:01:43 pm » |
|
Arra van a strand.
Merre? Arra? jujjj ..ez egy kicsit ratyi de jóóó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:53:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4307 Dátum: 2008. november 25. 12:07:16 pm » |
|
jujjj ..ez egy kicsit ratyi de jóóó Nem ratyi a srác, csak ezt mindig eljátsza ittas állapotban Ez éppen Olaszországban készült,mikor kintvoltunk 2005-ben az M50-ért. Egyébként profi fényező.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:53:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4308 Dátum: 2008. november 25. 12:15:05 pm » |
|
jujjj ..ez egy kicsit ratyi de jóóó Nem ratyi a srác, csak ezt mindig eljátsza ittas állapotban Ez éppen Olaszországban készült,mikor kintvoltunk 2005-ben az M50-ért. Egyébként profi fényező. Hát persze.. Mese ,habbal Remélem nem ez a kép van a névjegykártyáján
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:53:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #4309 Dátum: 2008. november 25. 15:22:22 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4310 Dátum: 2008. november 25. 15:26:35 pm » |
|
jujjj ..ez egy kicsit ratyi de jóóó Nem ratyi a srác, csak ezt mindig eljátsza ittas állapotban Ez éppen Olaszországban készült,mikor kintvoltunk 2005-ben az M50-ért. Egyébként profi fényező. Ennek mindenki ratyi, nem tudod megmagyarázni neki úgysem...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:52:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #4311 Dátum: 2008. november 25. 15:51:43 pm » |
|
köszönöm szepen! (kis szemfüles)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4312 Dátum: 2008. november 25. 17:30:33 pm » |
|
BOB, boldog születésnapot kívánok neked
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4313 Dátum: 2008. november 25. 18:28:37 pm » |
|
Nem ratyi a srác, csak ezt mindig eljátsza ittas állapotban Ez éppen Olaszországban készült,mikor kintvoltunk 2005-ben az M50-ért. Egyébként profi fényező. Ennek mindenki ratyi, nem tudod megmagyarázni neki úgysem... pont te... pont te...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:52:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4314 Dátum: 2008. november 25. 18:53:20 pm » |
|
régi... még most is szánalmasnak tartom a csajt ..de legalább nem hányta el magát. Másra koncentrált
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #4315 Dátum: 2008. november 25. 19:53:50 pm » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=lxNbeecxnGMHA valakinek tetszett a GSXR gokart, akkor annak ez végképp tetszeni fog. Ultrabrutális.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #4316 Dátum: 2008. november 25. 20:01:25 pm » |
|
régi... még most is szánalmasnak tartom a csajt ..de legalább nem hányta el magát. Másra koncentrált hányni csk kiszállás után szoktak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4317 Dátum: 2008. november 25. 20:37:52 pm » |
|
régi... még most is szánalmasnak tartom a csajt ..de legalább nem hányta el magát. Másra koncentrált hányni csk kiszállás után szoktak hogy tudod már
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:51:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4318 Dátum: 2008. november 25. 21:33:42 pm » |
|
tele van a youtube gyorsasági motoros gokart vidijókkal... így hogy ennyi van nem is olyan érdekes...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4319 Dátum: 2008. november 25. 21:58:35 pm » |
|
hányni csk kiszállás után szoktak hogy tudod már Ült már mellettem...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 15:51:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|