Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2280 Dátum: 2009. január 04. 16:21:00 pm » |
|
nagyon boldogot Imike!! ma picit be kéne innod! Nagyon is be szabad! Majd jól eltitkoljuk: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2281 Dátum: 2009. január 04. 16:59:53 pm » |
|
Nekem erről az első fennmaradt magyar írásos emlék jut eszembe... Látjátok feleim szemetekkel mik vagyunk Íme por és hamu vagyunk... Az ára meg csak hal a tortán. Hogyan gazdagodjunk meg a "Pista bácsi" udvarán talált romból. Ha érdekelne a típus, akkor nagyon jó szívvel 150 ezret adnék érte.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #2282 Dátum: 2009. január 04. 17:09:56 pm » |
|
Ugyan már! Ez a legszerencsétlenebb forma amit BMW-éknél valaha is megalkottak.Nem is csináltak belőlük sokat, ( mert nem nagyon vitték) ezért mondják rá aztán, hogy "ritkaság". Bár a keleti blokkban koppintották a hátulját.Gondolták már senki sem tudja, hogy honnan is ered, lásd, Skoda coupé
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2283 Dátum: 2009. január 04. 17:45:00 pm » |
|
Szerintem ez viszi a csúnyaság arany serlegét.Most ne vitázzunk és meg győzést sem kérek. Ez az én priv. véleményem és szerintem egy csótány
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2284 Dátum: 2009. január 04. 18:00:54 pm » |
|
Ugyan már! Ez a legszerencsétlenebb forma amit BMW-éknél valaha is megalkottak.Nem is csináltak belőlük sokat, ( mert nem nagyon vitték) ezért mondják rá aztán, hogy "ritkaság". Bár a keleti blokkban koppintották a hátulját.Gondolták már senki sem tudja, hogy honnan is ered, lásd, Skoda coupé Nekem nagyon tetszik a 02, a touring is, ettől viszont jobbakat lehet kapni kint. Ha nem lenne ilyen horror ára talán valami lelkes ember még megszánná.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2285 Dátum: 2009. január 04. 19:52:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2286 Dátum: 2009. január 04. 19:54:05 pm » |
|
garázsra esküszöm . viccet félretéve tetőablak és ülésfűtés. ez az, ami kell egy autóba mindenképp - szerintem. Azért az se baj ha van benne motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2287 Dátum: 2009. január 04. 20:03:19 pm » |
|
A motorház tető nagyon Mad Max-esre sikerült
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 04. 20:14:02 pm írta toi »
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #2288 Dátum: 2009. január 05. 07:47:57 am » |
|
nagyon boldogot Imike!! ma picit be kéne innod! Nagyon is be szabad! Majd jól eltitkoljuk: ) Köszönöm szépen mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2289 Dátum: 2009. január 05. 07:53:18 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2290 Dátum: 2009. január 05. 11:07:59 am » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2291 Dátum: 2009. január 05. 11:11:53 am » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2292 Dátum: 2009. január 05. 11:17:39 am » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #2293 Dátum: 2009. január 05. 11:48:13 am » |
|
Ez tragédia...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2294 Dátum: 2009. január 05. 11:55:41 am » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. Érdekes... Nálam a zöldkártya úgy zajlik, hogy odamegyek, odaadom a srácnak a forgalmit az aktuális ár + 1 ezres kíséretében, várok egy órát vagy addig sétálok egyet és visszakapom új kártyával Ja és nem egy lepukkant vizsgabázis hanem egy hivatalos márkakereskedés.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2295 Dátum: 2009. január 05. 12:31:24 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. Érdekes... Nálam a zöldkártya úgy zajlik, hogy odamegyek, odaadom a srácnak a forgalmit az aktuális ár + 1 ezres kíséretében, várok egy órát vagy addig sétálok egyet és visszakapom új kártyával Ja és nem egy lepukkant vizsgabázis hanem egy hivatalos márkakereskedés. Amig kellett, addig odaadtam a haveromna, elvitte, és másnap visszahozta... Te Májki! Mucsaröcsögén nincs ilyen opció? Odaadod, és visszahozzák, uátna meg fizetsz egy pálinkát az embernek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2296 Dátum: 2009. január 05. 12:33:40 pm » |
|
Amig kellett, addig odaadtam a haveromna, elvitte, és másnap visszahozta... Te Májki! Mucsaröcsögén nincs ilyen opció? Odaadod, és visszahozzák, uátna meg fizetsz egy pálinkát az embernek... De van, csak mivel itt szegények az emberek ezért törzsvásárlóktól nem kérnek semmi extrát. Ha figyelmesen olvastál leírtam, hogy EGYSZER vittem csak.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2297 Dátum: 2009. január 05. 12:35:18 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. Érdekes... Nálam a zöldkártya úgy zajlik, hogy odamegyek, odaadom a srácnak a forgalmit az aktuális ár + 1 ezres kíséretében, várok egy órát vagy addig sétálok egyet és visszakapom új kártyával Ja és nem egy lepukkant vizsgabázis hanem egy hivatalos márkakereskedés. Amig kellett, addig odaadtam a haveromna, elvitte, és másnap visszahozta... Te Májki! Mucsaröcsögén nincs ilyen opció? Odaadod, és visszahozzák, uátna meg fizetsz egy pálinkát az embernek... Lehet hogy arrafele lelkiismeretesebbek a jómunkásemberek. Megdolgoznak böcsülettel a pénzért. De a pálinkát biztos nem utasítanák vissza
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2298 Dátum: 2009. január 05. 14:44:17 pm » |
|
Amig kellett, addig odaadtam a haveromna, elvitte, és másnap visszahozta... Te Májki! Mucsaröcsögén nincs ilyen opció? Odaadod, és visszahozzák, uátna meg fizetsz egy pálinkát az embernek... De van, csak mivel itt szegények az emberek ezért törzsvásárlóktól nem kérnek semmi extrát. Ha figyelmesen olvastál leírtam, hogy EGYSZER vittem csak. Nem olvastam figyelmesen, nem is tudok, és nem is akarok és különben is f...mat érdekel hogy hányszor vitted el...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bmwdawe
Vendég
|
|
« Válasz #2299 Dátum: 2009. január 06. 00:49:04 am » |
|
srácok! ha valakinek kell e21re való alpina kötény spoiler akkor most jelezze,mert akkor tud másoltatni az enyémröl........ sajnos elkaptam vele egy fadarabot az úton és megreccsent az alsó része,azért vettem le,hogy megcsináltassam,de ha kell,most van lehetöség mintakészitésre!!!! a mintát is megcsinálom,ha valaki elintézi a gyártást!!!! tel: 06 70 313 48 32 vagy bmwdawe@gmail.com
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2300 Dátum: 2009. január 06. 16:53:57 pm » |
|
AZért ide, mert talán ezt nézi mindenki.
Kellene nekem olyan amberke akinek van önkormányzati kapcsolata. Utána kellen néznem hogy egy elhalálozott nevén lévő autót, ami lehet ki sem volt vonva a forg.ból milyen költségekkel jár átíratni. Kell-e elmaradt biztosítást fizetni, a kimaradt öröklődési procedúra mekkora baj, stb.stb.
Kérem priv.-ben! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2301 Dátum: 2009. január 07. 19:53:50 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2302 Dátum: 2009. január 07. 20:08:05 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át.. Na most erre inkább nem írok semmit...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2303 Dátum: 2009. január 07. 22:25:04 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át.. Miért közben elmosta őket egy gázolajfolyam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2304 Dátum: 2009. január 07. 22:54:47 pm » |
|
Már akartam kérdezni:E21-be van gyári klima,abs,lég zsák?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #2305 Dátum: 2009. január 07. 22:57:03 pm » |
|
Már akartam kérdezni:E21-be van gyári klima,abs,lég zsák?
Légzsák: van benne vas + krómlökős, abs=nincs, klíma= van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2306 Dátum: 2009. január 07. 22:58:37 pm » |
|
Már akartam kérdezni:E21-be van gyári klima,abs,lég zsák?
Légzsák: van benne vas + krómlökős, abs=nincs, klíma= van.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2307 Dátum: 2009. január 08. 02:27:44 am » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át.. Na most erre inkább nem írok semmit... Esetleg ennyit :
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2308 Dátum: 2009. január 08. 19:10:51 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át.. Miért közben elmosta őket egy gázolajfolyam? olyat én nem... ) Füst az igen.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2309 Dátum: 2009. január 08. 19:12:26 pm » |
|
Tanulj meg vezetni! Egyébként nyilván senkit sem érdekel, de ma szembesültem vele, hogy egyik autómon sincsen érvényes zöldkártya. A V8-ról November 21.-én járt le, a tádéról December 18.-án. Ottrohaggyonel. Most mehetek füstöltetni. A dízelt el ne vidd, vagy beszéld meg, hogy ügyesen csinálja! Kileheltetik a lelkét szerencsétlennek. Hogy is van? 3 gázfröccs fordulat maximumig, öblítés gyanánt, majd 4000-4200 között mérik a co-t. Egyszer vittem a Passatomat, a szívem szakadt meg, hogy én óvom, vigyázok rá, erre egy tahó rendelet miatt meg basztatják. Nem viszem, van hely, ahol nem gyilkolják szét szerencsétlent. Amúgy úgy van a rendelet, hogy van két "szellőztetés", tehát két padlógáz tiltásig. Ha ezen megfelel az autó, akkor nem kell tovább mérni. Ha nem, akkor a mérés során háromszor le kell forgatni tiltásig. Ha valamelyiken nem jó az érték, még van két lehetőség javítani. Ez hét tiltás terhelés nélkül. Kívánja. És persze ha így se lesz jó, akkor lehet kezdeni előről. Aki ezt kitalálta, az szüljön sünt farfekvéssel. Egyébként dízelen nem CO-t mérnek, hanem opacitást, amit a köznyelv "füstölésnek" hív, és tulajdonképpen az is. Egy optikai kábeles mérőműszer van, és azt figyeli, mennyire töri meg a fénysugarat a füst. hŰjeség! Az enyémnél nem vót fénysugár..Illetve halogénnel próbálták,de az se világított át.. Na most erre inkább nem írok semmit... Esetleg ennyit : Gondoltam 02 értékeli majd a szivárványt.. ) Egyébként az nem gázolajból eredő folt, hanem szervóolaj.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|