csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2520 Dátum: 2009. január 14. 21:18:30 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2521 Dátum: 2009. január 14. 21:23:16 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2522 Dátum: 2009. január 14. 21:32:45 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Értem világos.Félreértés ne essék,sok sikert kívánok neki az autó eladásához
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2523 Dátum: 2009. január 14. 22:01:51 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása.....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2524 Dátum: 2009. január 14. 22:47:16 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2525 Dátum: 2009. január 14. 23:16:46 pm » |
|
én tennék fel olyan képet is, ami egész alakos. mert ezen a képen túró se látszik a fényezésből..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2526 Dátum: 2009. január 14. 23:37:10 pm » |
|
én tennék fel olyan képet is, ami egész alakos. mert ezen a képen túró se látszik a fényezésből..
ne így akarjál alkudni Dannert komám... mióta meg van Grafnak, azóta erre pályázol!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2527 Dátum: 2009. január 14. 23:38:35 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2528 Dátum: 2009. január 14. 23:39:34 pm » |
|
én tennék fel olyan képet is, ami egész alakos. mert ezen a képen túró se látszik a fényezésből..
ne így akarjál alkudni Dannert komám... mióta meg van Grafnak, azóta erre pályázol! ezt vond vissza!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2529 Dátum: 2009. január 14. 23:40:30 pm » |
|
dehogy vonom.. a suzukival is te álltál oda
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2530 Dátum: 2009. január 15. 09:17:18 am » |
|
én tennék fel olyan képet is, ami egész alakos. mert ezen a képen túró se látszik a fényezésből..
Én olyat is tennék fel, amikor még megvannak rajta a lángnyelvek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2531 Dátum: 2009. január 15. 09:47:25 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2532 Dátum: 2009. január 15. 10:15:41 am » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt... Kíváncsi lennék ki volt az...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2533 Dátum: 2009. január 15. 10:51:51 am » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt... Kíváncsi lennék ki volt az... Blaupunkt? Panasonic? Kenwood?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2534 Dátum: 2009. január 15. 11:06:50 am » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt... Kíváncsi lennék ki volt az... Blaupunkt? Panasonic? Kenwood? Csak nem?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2535 Dátum: 2009. január 15. 17:13:47 pm » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi! Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 15. 17:24:08 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2536 Dátum: 2009. január 15. 17:55:00 pm » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 15. 19:10:54 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2537 Dátum: 2009. január 15. 18:29:27 pm » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi! Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2538 Dátum: 2009. január 15. 21:33:09 pm » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó Indy ! Részben egyetértek veled, de csak részben. A súly/lóerő arányában. Hiszen az egyértelmű, ez csak matematika. Azonban az egész autót minden porcikájában egy max 143 Le-s motorra tervezték !!! Persze ezt egy kissé túl lehet spirázni, mert akkoriban még jócskán hagytak benne biztonsági tartalékot. Nem volt minden a végsőkig "kihegyezve", mint a "modern" autóknál. Azt azért finoman fogalmazva is meggondolatlanságnak érzem, hogy egy 286 Le-s, dupla olyan erős, (sokkal nehezebb) blokkot beletesznek abba kis kaszniba. Hidd el, ültem nem gyenge, (amerikai autókban is) eddig is, de már annyira nem vonz. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban van(volt), még ha "sokkal" nehezebb is mint az E21-es.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 15. 21:36:51 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2539 Dátum: 2009. január 15. 22:12:53 pm » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó Indy ! Részben egyetértek veled, de csak részben. A súly/lóerő arányában. Hiszen az egyértelmű, ez csak matematika. Azonban az egész autót minden porcikájában egy max 143 Le-s motorra tervezték !!! Persze ezt egy kissé túl lehet spirázni, mert akkoriban még jócskán hagytak benne biztonsági tartalékot. Nem volt minden a végsőkig "kihegyezve", mint a "modern" autóknál. Azt azért finoman fogalmazva is meggondolatlanságnak érzem, hogy egy 286 Le-s, dupla olyan erős, (sokkal nehezebb) blokkot beletesznek abba kis kaszniba. Hidd el, ültem nem gyenge, (amerikai autókban is) eddig is, de már annyira nem vonz. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban van(volt), még ha "sokkal" nehezebb is mint az E21-es. Hát szerintem meg nemlehet elég erős motort tenni egy E21-be.Az első BMW-m egy E21 323i volt,igaz 2-3hét alatt csapágyasra vágtam,utána kapot egy 20i 12v-t,felejthető lett,eltakaritottam a háztól,pár napra rá lett volna egy 25i 24v moci,kiközvetitettem egy havernak,berakta az ő e21-ébe,na az már döfi volt ,igaz ö is egy nyáron széttaposta a mocit belőle . Egyébként meg minden relativ,kinek mi sok,mi kevés.Meggyőződésem,hogy az E21 kasztni gond nélkül kezelné az M70 erejét is,alátolni a donor 750 fékeit,és kész,nem értem ezt a parát.Simán kitekerte az órát 5.-ben leszabájzásig,semmi bizonytalanság nem volt 240körül,igaz ez úgy 16 éve volt akkor lehet jobb gatyában voltak az E21-k még. Megjegyzem nem árt némi önuralom a volán mögött,ill. ha az ember már nem tizenéves.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2540 Dátum: 2009. január 16. 00:46:28 am » |
|
Szeretem mert IX, bár nem cápa, a jég is k*vára veszélyes, bebasztam a könyököm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2541 Dátum: 2009. január 16. 00:53:04 am » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó Indy ! Részben egyetértek veled, de csak részben. A súly/lóerő arányában. Hiszen az egyértelmű, ez csak matematika. Azonban az egész autót minden porcikájában egy max 143 Le-s motorra tervezték !!! Persze ezt egy kissé túl lehet spirázni, mert akkoriban még jócskán hagytak benne biztonsági tartalékot. Nem volt minden a végsőkig "kihegyezve", mint a "modern" autóknál. Azt azért finoman fogalmazva is meggondolatlanságnak érzem, hogy egy 286 Le-s, dupla olyan erős, (sokkal nehezebb) blokkot beletesznek abba kis kaszniba. Hidd el, ültem nem gyenge, (amerikai autókban is) eddig is, de már annyira nem vonz. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban van(volt), még ha "sokkal" nehezebb is mint az E21-es. Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2542 Dátum: 2009. január 16. 01:42:15 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2543 Dátum: 2009. január 16. 09:06:08 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2544 Dátum: 2009. január 16. 09:09:54 am » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt... Tudom, hogy azokat írtad, de egy törött ocsihoz(pláne, ha huszonéves vagy több) felesleges árakat írni. meg lehet szerezni 30-ból is, és 200 ból is.De ha számol az ember egyből, hogy a kocsi 140,az alkatrészek 70,a kasznis 50(gondolja ő),akkor már 260-nál tartunk, nincs fényeztetve, és átiratva se, se eredetvizsga, se nem ment vele egy km-t se...Érted?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2545 Dátum: 2009. január 16. 09:45:05 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 13:58:26 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2546 Dátum: 2009. január 16. 09:53:53 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 13:59:32 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2547 Dátum: 2009. január 16. 10:00:17 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. Ugyan már cápa, ne légy ennyire vaskalapos... Ha most azt a kocsit odaadnám neked érvényes műszakival olyan szép állapotban ahogy van, és nem kéne visszaadnod, akkor te nem mennél vele ki az utcára ugye? Ja, tudom már! Azonnal eladnád és beleülnél egy hibátlan nagycápába Értem azt hogy te magadtól nem ülnél ilyen túlmotorizált autóba, de kérünk, legalább a mi kedvünket ne vedd el
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:00:04 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2548 Dátum: 2009. január 16. 10:01:22 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Azért ha belegondolsz, hány olyan e21-est tudsz felsorolni, amelyik fel is van készítve a 2-300 lovakra úgy igazából??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:00:27 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2549 Dátum: 2009. január 16. 10:02:00 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Na kb ezt akartam volt mondani...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:00:47 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|