kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2640 Dátum: 2009. január 23. 17:33:33 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #2641 Dátum: 2009. január 23. 23:19:31 pm » |
|
E28 brutál verzió...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2642 Dátum: 2009. január 24. 13:39:13 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2643 Dátum: 2009. január 24. 13:40:46 pm » |
|
E28 brutál verzió... Tetszik...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2644 Dátum: 2009. január 24. 14:10:17 pm » |
|
E28 brutál verzió... Tetszik... jaja, tényleg ütős kis darab
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2645 Dátum: 2009. január 24. 14:14:01 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki... Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2646 Dátum: 2009. január 24. 15:52:50 pm » |
|
Szerintem nagyon igényes munka,a jóizlést nem a túlzást képviselve.A piros szín még jobban feldobja. Egyszóval egységében nagyon pipec
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #2647 Dátum: 2009. január 24. 16:45:33 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki... Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban. Hova megy a 21-esed Bence?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2648 Dátum: 2009. január 24. 18:25:57 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki... Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban. Hova megy a 21-esed Bence? Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2649 Dátum: 2009. január 24. 18:29:44 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki... Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban. Hova megy a 21-esed Bence? Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..: ( Nem akarja felfogni hogy 7-eske kell a segge ala!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2650 Dátum: 2009. január 24. 18:33:11 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ez pont az a mértékű szélesítés ami jól áll neki... Valami hasonlót szeretnék a 21re majd ha nem lesz napi használatban... bár lehet hogy nem a mostani 21re mert lehet hogy neki mennie kell Ebbe az e-28.ba még Én is beleülnék. Nekem sokkal jobban bejön az e-28 árnyékvonalban. Hova megy a 21-esed Bence? Nem tudom hova, de gondolom azért, amiért a trabi..: ( Nem akarja felfogni hogy 7-eske kell a segge ala! Tudod mióta mondom neki??De most komolyan..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2651 Dátum: 2009. január 24. 18:33:44 pm » |
|
Hova menne sehova mert lassan nem fér bele..... Bence megmérted már a garázst?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2652 Dátum: 2009. január 24. 18:36:04 pm » |
|
Hova menne sehova mert lassan nem fér bele..... Bence megmérted már a garázst? Persze lehet, hogy tök más okokból...Persze remélem szól, ha kell valami normális méretű kocsi..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2653 Dátum: 2009. január 24. 18:54:56 pm » |
|
Újabb kérdéseim lennének...
Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek? bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....
Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab? (most jobb képem hirtelen nincs róla...)
Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2654 Dátum: 2009. január 24. 19:04:14 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla? teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon. ami rohad, az kikerül az autóból. Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2655 Dátum: 2009. január 24. 20:19:25 pm » |
|
Újabb kérdéseim lennének...
Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek? bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....
Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab? (most jobb képem hirtelen nincs róla...)
Promega
Ez egy Zender spoiler.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2656 Dátum: 2009. január 24. 20:28:18 pm » |
|
Magára ismer valaki? (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2657 Dátum: 2009. január 24. 23:31:18 pm » |
|
Újabb kérdéseim lennének...
Ki tudja mi a neve az alábbi cápin látható első spoilernek? bónuszkérdésként esetleg infó arról, hogy merrefelé lehet egy ilyet találni....
Továbbá, hogy milyen magas a recaro ülés, és a gyári sín közötti közbarab? (most jobb képem hirtelen nincs róla...)
Promega
Ez egy zender elsőspoiler,mint irta Kox!! Bogenak van egy ilyenje,igaz kicsit viharvert de mnethető állapotban,majd vele beszélj!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2658 Dátum: 2009. január 25. 09:25:33 am » |
|
Magára ismer valaki? (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel ) Nagyonhűjje! Az a te E34-esed.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2659 Dátum: 2009. január 25. 09:27:17 am » |
|
Magára ismer valaki? (aki beszól a telefonos képek miatt, azt tarkóncsapom E28 féltengellyel ) Egyébként ezt az E12-t akartam megvenni én is, és Mike is..Az ember akkor nem engedett, egy hét mulva kb 100-al olcsóbban eladta...No comment. A visegrádi talin kinnt volt, Brotha ismerőse, de nem tudom fórumos-e...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2660 Dátum: 2009. január 25. 09:28:59 am » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla? teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon. ami rohad, az kikerül az autóból. Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom. mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése. hogy vegyük a legegyszerűbbet. Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában... Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2661 Dátum: 2009. január 25. 10:27:52 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2662 Dátum: 2009. január 25. 12:15:20 pm » |
|
óóóó, hát autót még csak nem is láttam. sőt. mi az az autó? [/quote] Nem szeretem, amikor kitekergetik a szavaimat..Te szeretsz mindenhez hozzászólni, nem kell besértődni, ha kiderül, hogy nem értesz valamihez..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2663 Dátum: 2009. január 25. 12:47:19 pm » |
|
óóóó, hát autót még csak nem is láttam. sőt. mi az az autó? Nem szeretem, amikor kitekergetik a szavaimat..Te szeretsz mindenhez hozzászólni, nem kell besértődni, ha kiderül, hogy nem értesz valamihez.. annyira nem értek a lakathoz, hogy csináljam. nem is akarok már nekiállni, ahhoz sokkal előbb kellett volna. de annyit azért már jártam autók környékén, hogy el tudjam dönteni, ez így jó-e vagy sem. ez hozzátartozott a munkámhoz. [/quote] Valóban, inkább hagyjuk...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2664 Dátum: 2009. január 25. 12:59:11 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla? teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon. ami rohad, az kikerül az autóból. Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom. mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése. hogy vegyük a legegyszerűbbet. Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában... Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt... óóóó, hát autót még csak nem is láttam. sőt. mi az az autó? na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember. ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpgvan még több is. az egész autó ilyen volt. gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani. aztán ez lett a legvége. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpgde ezt nem így kellett volna csinálni. Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2665 Dátum: 2009. január 25. 13:04:39 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ezzel eljutottam arra a szintre, hogy már nem tudom 1 kezemen megszámolni azon E28-akat, amiket elfogadnék. Ez a 6.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2666 Dátum: 2009. január 25. 16:12:51 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla? teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon. ami rohad, az kikerül az autóból. Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom. mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése. hogy vegyük a legegyszerűbbet. Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában... Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt... óóóó, hát autót még csak nem is láttam. sőt. mi az az autó? na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember. ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpgvan még több is. az egész autó ilyen volt. gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani. aztán ez lett a legvége. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpgde ezt nem így kellett volna csinálni. Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni? Mert gondolom nem szántál rá kétmilliót...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2667 Dátum: 2009. január 25. 16:13:22 pm » |
|
E28 brutál verzió... Ezzel eljutottam arra a szintre, hogy már nem tudom 1 kezemen megszámolni azon E28-akat, amiket elfogadnék. Ez a 6. Mi van, kisielted magad? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2668 Dátum: 2009. január 25. 16:53:38 pm » |
|
nahát az nálam is előfordul. aztán egyébként az ilyesmitől mi baja is lesz az autónak?
két helyen rohad a gép, és nem annyira örülök neki, ha még segítek a korróziónak . amúgy nyilván semmi, de most ez a helyzet. ha csak csupan vizröl lenne szo az meg nem nagy gaz! a nagy gond a so! es ahova a viz eljut oda a so is! na ott a nagy gond,mert kezelheted ahogy akarod tökeletessen levedeni lehetetlen! ugyan akkor enis a kicsit hasznalom,deha nincs mas hat muszaj valamivel közlekedni! Gondolhatjátok vérzik a szívem amikor szinte hallom csámcsogni a sós vizet az egyhónapos küszöbömön azért az egy hónapos küszöb kicsit tartósabb, vagy ha nem, akkor a munkvával van inkább a baj. ez is többször már eszembe jutott, frissen lakatolt autót tutujgatnak, hogy hű, hát mittomén, "megnyomja a küszöböt az emelő" (frissen lakatoltat, hápersze.), elrohad, stb. szerintem ezek az emberek nem igazán bíznak abban, hogy jó lett a munka. vélemény, nem szükséges egyetérteni vele. igen a bizalom? velemenyem pl. az uj küszöb a büdös eletben nem lessz olyan tartos mint az eredeti,es nem azert mert nincs lekezelve hanem mert az anyag mas! egy normálisan kilakatolt, felületkezelt, kiüregvédett autó, simán fog annyit bírni, mint az eredeti, ebben teljesen biztos vagyok. csak ahhoz az kell, hogy tényleg komolyan vegye a lakatos a munkát, ami rohadt, azt levágja. a tűzoltómunka után persze, hogy ledobja a lemezt öt év után. hát valahogy így lakatol az, aki komolyan gondolja. Nem így lakatol, aki komolyan gondolja...Az lakatol így, aki másnak csinálja, mert első blikkre jól néz ki...Fogadunk, hogy 5-6 év múlva lerohad róla? teljesen biztosen nem, mert nincs, amitől lerohadjon. ami rohad, az kikerül az autóból. Eddig is lerohadt valamitől..Na mindegy,nem az én gondom. mert mondjuk 35-40 éve nem nagyon volt divat a kaszni felületkezelése. hogy vegyük a legegyszerűbbet. Valamiért azt érzem, hogy nem nagyon vagy otthon a karosszérialakatos szakmában... Ez egy marha nagy tévhit,mert felületkezelés akkor is volt, sőt... óóóó, hát autót még csak nem is láttam. sőt. mi az az autó? na mindegy, egy példa, hogyan dolgozik az ember. ilyen elemet nem lehet kapni, az eredetit már százszor javították, azok a lukak a gitt alatt voltak, mint szakszerű javítás nyomai. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/1/3/IMG_0003560413.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/4/0/8/IMG_0003560408.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/5/2/8/IMG_0003560528.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/6/1/IMG_0003560361.jpghttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/3/8/0/IMG_0003560380.jpgvan még több is. az egész autó ilyen volt. gondolom ezt máshogy is meg lehetett volna oldani. aztán ez lett a legvége. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/9/9/5/IMG_0003965995.jpgde ezt nem így kellett volna csinálni. Csak azt nem értem a mi e12-neket miért nem tudta ilyen szépre megcsinálni? nem tudom, de szerintem nem ő csinálta. ez a másik. Nem Doca csinálta ezt a mercit? Lütyő: Két milliót biztos nem szánnék egy e12 lakatosmunkájára, de gondolom ezzel más is így van, kicsit túlzás nem gondolod? Amúgy a pénz nem volt akadály.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2669 Dátum: 2009. január 25. 17:19:01 pm » |
|
Nem Doca csinálta ezt a mercit? Lütyő: Két milliót biztos nem szánnék egy e12 lakatosmunkájára, de gondolom ezzel más is így van, kicsit túlzás nem gondolod? Amúgy a pénz nem volt akadály. [/quote] Bazmeg,hasonlat volt...Az a merci egyben biztos benne volt.... De megérte az árát, hallottad.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|