bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4380 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:11:12 pm » |
|
hipp-hipp-hurrá! grat!!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4381 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:40:00 pm » |
|
odavoltírvahogyötszáznyolcvanezerforintkissésokdeszépmunkalett
Hol láttad te azt?Az kurvasok...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4382 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:53:26 pm » |
|
Hol láttad te azt?Az kurvasok...
Miért,25rugó/elem,250e,120e biztos az anyag,1 hónapig elvolt a szaki vele,áram,világítás,adó,stb,+a belseje is fújva lett,miért sok? Nézd a minőséget is!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4383 Dátum: 2009. augusztus 30. 14:11:24 pm » |
|
Miért,25rugó/elem,250e,120e biztos az anyag,1 hónapig elvolt a szaki vele,áram,világítás,adó,stb,+a belseje is fújva lett,miért sok? Nézd a minőséget is! Hőkamrában is sok lenne annyi,hidd el.De ha valakinek megér annyit, ám legyen..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4384 Dátum: 2009. augusztus 30. 14:45:28 pm » |
|
odavoltírvahogyötszáznyolcvanezerforintkissésokdeszépmunkalett
hol olvastad ezt??
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4385 Dátum: 2009. augusztus 30. 15:03:49 pm » |
|
Gratulálok! Szép lett. Mi a neve ennek a színnek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #4386 Dátum: 2009. augusztus 30. 16:24:47 pm » |
|
A szín Rezedagrün metalic. Tényleg annyi volt, de 2004-ben sem számítottunk kevesebbre, ez már korábban is téma volt itt a fórumon. Az ember 3hónapot dolgozott vele, és nem kis meló volt mindent egyenesre, gyárira kihozni. Mivel hetente fujatok autókat tudom, hogy a legtöbb fényező munkája egy kalap fekáliát nem ér... Az e30at máshol 200ért fújták, de az láthatóan nem ez a minőség, és nem is kellett olyan megoldásokat alkalmazni mint egy ilyen öreg kocsin.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4387 Dátum: 2009. augusztus 30. 16:38:32 pm » |
|
örülnék, ha hozzáértők elmesélnék nekem, miben is más egy ilyen meló, a több pénzért mit kap az ember, mi éri meg, mi nem, mert hamarosan fel fog merülni ez a kérdés az mi kis életünkben is..
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4388 Dátum: 2009. augusztus 30. 17:03:25 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #4389 Dátum: 2009. augusztus 30. 17:58:07 pm » |
|
Gratulálok. Mester munka, gyönyörű!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #4390 Dátum: 2009. augusztus 30. 18:49:20 pm » |
|
Ca.850 kg Ca.500 LE es 6 db keszült belöle!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4391 Dátum: 2009. augusztus 30. 19:41:40 pm » |
|
A szín Rezedagrün metalic. Tényleg annyi volt, de 2004-ben sem számítottunk kevesebbre, ez már korábban is téma volt itt a fórumon. Az ember 3hónapot dolgozott vele, és nem kis meló volt mindent egyenesre, gyárira kihozni. Mivel hetente fujatok autókat tudom, hogy a legtöbb fényező munkája egy kalap fekáliát nem ér... Az e30at máshol 200ért fújták, de az láthatóan nem ez a minőség, és nem is kellett olyan megoldásokat alkalmazni mint egy ilyen öreg kocsin.
Akkor nem csak fényezte az öreg, hanem ő lakatolta is?Valamiért nem értem, ha csak fényezte, mit kell egy fényezőnek kihoznia egyenesre..Illetve vannak olyan esetek, de ez nem az (remélem)...Viszont ha lakatolta is, akkor nem is olyan sok az 580...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #4392 Dátum: 2009. augusztus 30. 19:55:09 pm » |
|
Ca.850 kg Ca.500 LE es 6 db keszült belöle! Ha már nem szép, legalább erős
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4393 Dátum: 2009. augusztus 30. 20:01:14 pm » |
|
Ca.850 kg Ca.500 LE es 6 db keszült belöle! Szebb a group 5.. ,de akkor is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4394 Dátum: 2009. augusztus 30. 21:06:10 pm » |
|
Hőkamrában is sok lenne annyi,hidd el.De ha valakinek megér annyit, ám legyen..
Mifelénk 300-ért fújnak szarul. És könyörögni kell, hogy ebben az árban legyen benne a belseje. Mifelénk szóba sem állnak a lakatosok ilyen öreg autóssal. Ha mégis akkor 2-vel kezdődő számot mondanak. Szóval azt mondom ez még belefér, de nem láttam élőben. Nem olcsó, de ha szép és az ember hosszú távra tervez, akkor sajnos ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4395 Dátum: 2009. augusztus 30. 21:33:40 pm » |
|
Felénk is készült egy E12. kis homokszórás, kis fémig csiszolás, újra alapozás/védés, újra tömítőzés, újra szigetelés, ahogyan eredetileg is az alja is színre fújva...igen, még a kardánalagút is, motorteret, csomitér, futómű cuccok, egyéb festeni való elemek, üregelés, több,mint fél év rétegről rétegre, szárítva. Mind ezt 400-ért. De mondta cimborám,hogy alávállalta. Az eredmény tökéletes, szalonállapot.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #4396 Dátum: 2009. augusztus 31. 14:30:01 pm » |
|
Ez de ceeeeeeep Grat a lakatosnak. Biztos h nem volt olcso, de manapsag mi az ha jobban utanna gondolunk? Hol is talalhato ez a muhely?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4397 Dátum: 2009. augusztus 31. 14:44:46 pm » |
|
580. Sok pénz, főleg egyben, főleg hogy 100-150-ért adnak cápit. Viszont: nem sok, ha ezért minőségi munkát kap az ember (a képek alapján). főleg akkor nem sok, ha a 100-200 ezres fújás 1,5 -2 év múlva lepattog, rozsdál, takony. Mert akkor jön megint egy 200 ezres fújás és ahhoz megint szét kell szedni, megint várni kell, megint szopás, megint eltört valami, megint lehet hogy csak 1,5 év.
Szóval, nem az ár a sok hanem a kis pénzecskénkhez képest nagy összeg. Ahhoz hogy még jobban lehessen ítélni, azt is jó lenne tudni mennyi munkaórájába volt a bá-nak.
Viszont ez az amikor én már nem mernék vele mondjuk pesten közlekedni. Szerintem kinyírnám, bárki csak egy karcolást is okozna rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #4398 Dátum: 2009. augusztus 31. 15:04:34 pm » |
|
Az tuti, a tesconal is csak leghatul allnek meg nehogy vki melle aljon es ranyissa az ajtojat !!!
Nekem is 1-2 even belul muszaly lesz darabjaira szedni a vasat, mert mar raferne egy uj feny+ lakat! Addig meg van egy kis ido , es nem kell rettegjek h vki osszekarcolja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4399 Dátum: 2009. augusztus 31. 16:49:22 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4400 Dátum: 2009. szeptember 01. 14:17:17 pm » |
|
Melyikőtök jött szembe ma reggel 7:50-körül Székesfehérváron a körgyűrűn a Teszkónál Budapest irányából egy fehér E28-al? ...A belső sávban, ha ez segít
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4401 Dátum: 2009. szeptember 01. 18:14:12 pm » |
|
V6 turbó... Ausztráliában
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 01. 19:14:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4402 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:08:12 pm » |
|
Az E21-et le lehet degradálni. Sokan meg is teszik, de szerintem aki erre azt mondja, hogy csúnya, az már inkább irigy. Mondjuk a géptető hézagon még lehetett volna finomítani.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 01. 20:20:10 pm írta Mike »
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4403 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:37:54 pm » |
|
Az E21-et le lehet degradálni. Sokan meg is teszik, de szerintem aki erre azt mondja, hogy csúnya, az már inkább irigy. Mondjuk a géptető hézagon még lehetett volna finomítani.
Naja meg sajna a kormány is rossz oldalon van.... no mondjuk ezzel az optikával még lehet ezt is elviselném
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4404 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:44:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4406 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:48:27 pm » |
|
Ausztráliában ez normális (sajnos),hogy idegen motort tesznek be adott esetben....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4407 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:56:19 pm » |
|
Ausztráliában ez normális (sajnos),hogy idegen motort tesznek be adott esetben....
Ja,egy régebbi TS-ben volt egy ottani E36 M3 drag,amibe mazda vankelt tettek,az M-es moci helyett!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4408 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:57:51 pm » |
|
Kár érte... Szép hangja volt és jól is ment. Gonosz leszek. Megérdemli. Ha ennyi esze van... szoktam én is sietni, de nem sötétben, nem szembe sávban, nem ilyen alattomos kanyargós úton. Ma Veszprém felé menet pont egy hasonló "versenyszellem" tűnt fel előttem a kanyarban,az ÉN sávomban. Nem sok híja volt. Centik...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4409 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:58:52 pm » |
|
Értem én,hogy a wankel jó hatásfokú,de M-es motor helyett... azonnali herélést írtam volna elő (sztem nem csak én )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|