CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:06:18 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2866499 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5070 Dátum: 2009. november 09. 21:10:18 pm »

sztem nem, azokban 50 literes tank volt. ez 55-ösnek tűnik.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
ciri e21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 236



« Válasz #5071 Dátum: 2009. november 09. 21:18:51 pm »

Az órám nekem is 55-ös, de a tankot nemtudom mennyi Sad Tényleg, az miért van, ha elindítom az autót akkor majdnem 10 literrel többet  mutat a benzinszint mutató mint gyújtáson?!
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5072 Dátum: 2009. november 09. 21:21:38 pm »

Első generációs holmi.

Akkor elképzelehető hogy 323asé volt?
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5073 Dátum: 2009. november 09. 21:22:10 pm »

sztem nem, azokban 50 literes tank volt. ez 55-ösnek tűnik.

Igen 55ös
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #5074 Dátum: 2009. november 09. 21:59:00 pm »

Ez pl. első szériás 318 karbiból.


* 00072119_m.jpg (237.75 KB, 800x620 - megtekintve 1056 alkalommal.)
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5075 Dátum: 2009. november 09. 22:01:09 pm »

Ez pl. első szériás 318 karbiból.

Ez majdnem olyan csak a visszajelzőim nem ilyenek.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #5076 Dátum: 2009. november 09. 22:02:47 pm »

Szerintem a második szériásoknál színes a fordszám óra. Az enyém második szériás 2.3. Színes a fordszám és 220-ig skálázot a sebmérő.
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5077 Dátum: 2009. november 09. 22:03:38 pm »

Szerintem a második szériásoknál színes a fordszám óra. Az enyém második szériás 2.3. Színes a fordszám és 220-ig skálázot a sebmérő.

Akkor nálam lehet variáltak vmit.
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #5078 Dátum: 2009. november 09. 22:05:33 pm »

 És a benzinszint órája is más. Réginél tank felirat, újnál benzinkút szimbólum.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5079 Dátum: 2009. november 09. 22:17:36 pm »

MIvel kivehetőek a kilóméteróra és a fordszámmérő bármi lehet (Lego rulez Smiley )... Egy biztos a "héj" 2. szériás...
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5080 Dátum: 2009. november 10. 08:19:22 am »

Na szereztem egy műszercsoportot e21be.Nem láttam még ilyen fordulatszámérővel szerelt változatot.Tudja valaki milyen e21ben volt ilyen?
A műszeregység 2. szériás, a fordszámmérő 1. szériás tévedtem
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 10. 20:13:39 pm írta Promega » Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5081 Dátum: 2009. november 10. 20:06:28 pm »

A műszeregység 2. szériás, a fordszámmérő 1. szériás

Nekem is úgy tűnik de az 2ik szériásnak a tartalék üza jelző a R alatt van nálam meg van egy külön visszajelző lámpája:


* 20091110(001).jpg (75.78 KB, 1600x1200 - megtekintve 1001 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5082 Dátum: 2009. november 10. 20:12:46 pm »

Nekem is úgy tűnik de az 2ik szériásnak a tartalék üza jelző a R alatt van nálam meg van egy külön visszajelző lámpája:
Akkor módosítok: 1 szériás.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 10. 20:17:24 pm írta Promega » Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #5083 Dátum: 2009. november 10. 20:15:57 pm »

Akkor módosítok: 1 szériás exportmodell. A belföldi változatokon a feliratok német nyelvűek voltak. Az angol nyelvterületre kerülő kocsik lehettek a piktogrammos műszerfalasok. Ill valahol a képeim között találtam első szériás, de angol feliratos középkonzolt, ebből gondolom...

Köszi Wink
És elnézést mindenkitől az ilyen jellegű téma ilyen szintű és idejű megvitatásáért.
Na de utoljára:akkor ez egy 1serie 323?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5084 Dátum: 2009. november 10. 20:19:13 pm »

Köszi Wink
És elnézést mindenkitől az ilyen jellegű téma ilyen szintű és idejű megvitatásáért.
Na de utoljára:akkor ez egy 1serie 323?
Valószínűleg. Esetleg realoembe bepötyögni az alkatrészeken található cikkszámokat? amelyik típust legtöbbször kidobja, az a nyerő  Evil
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5085 Dátum: 2009. november 10. 20:21:13 pm »

Nekem is úgy tűnik de az 2ik szériásnak a tartalék üza jelző a R alatt van nálam meg van egy külön visszajelző lámpája:

Tovább pontosítok Smiley 1978 júniusában volt egy váltás (legalább is E12-nél) ,ezután kapta a tankjelzőt az R alá és a korábbi lámpa helyére a fékbetét kopásjelzője kapott helyet. Addig létezett ez a bizonyos fordulatszám mérő is. Később jöttek a megszokott osztásúak,de színes csík nélkül. A színes csíkos ford. sz. mérő 1980-ban érkezett. Az 55-ös tankot egy korai 323i-vel tudnám magyarázni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5086 Dátum: 2009. november 10. 20:23:50 pm »

A rajta található cikkszámokat nem érdemes real oembe, csak rendes ETK-ban kikeresni a jelenlegi cikkszámon az alkatrészt, majd megnézni /átváltani a régire. Ugyanis azóta volt olyan alkatrész,ami 5-6 cikkszámváltáson esett keresztül.

Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mpower
Vendég
« Válasz #5087 Dátum: 2009. november 10. 20:26:08 pm »

Tovább pontosítok Smiley 1978 júniusában volt egy váltás (legalább is E12-nél) ,ezután kapta a tankjelzőt az R alá és a korábbi lámpa helyére a fékbetét kopásjelzője kapott helyet. Addig létezett ez a bizonyos fordulatszám mérő is. Később jöttek a megszokott osztásúak,de színes csík nélkül. A színes csíkos ford. sz. mérő 1980-ban érkezett. Az 55-ös tankot egy korai 323i-vel tudnám magyarázni.
Köszi akkor nem bántam meg hogy elhoztam  Wink icon_ok kezfogas 9
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5088 Dátum: 2009. november 11. 00:14:19 am »

Érdeklődnék,hogy tud-e valaki intézni a Lángtól nagy kedvezményt???  Embarrassed

Köszike!!!
Naplózva

steffe
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #5089 Dátum: 2009. november 11. 15:42:53 pm »

Indynek sok szeretettel!   Evil  Smiley

http://cgi.ebay.de/BMW-323-E21-EINMALIG-IN-DEUTSCHLAND-Bj-1981_W0QQitemZ130343394976QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item1e59125ea0
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5090 Dátum: 2009. november 11. 15:54:17 pm »


Elég meleg Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
VA E21
Vendég
« Válasz #5091 Dátum: 2009. november 11. 16:10:11 pm »

A kur@a életbe! Ez meg mi a fa..om? Undorító!

Köszönöm, hogy rám gondoltál!  Evil    Ok. Ilyen kormányom van!  shocked Grin Szerencsére, csak ennyi a hasonlóság.
Az a műszerfal és középkonzol..ÁÁÁÁ  Mi ez? ndk nightrider?  undecided A kűlcsint meg... inkább ne firtassuk.


* !Beph5dwCGk~$(KGrHqEH-CsEreIW6p9eBK-G9vLwpg~~_14.JPG (1.27 KB, 64x48 - megtekintve 890 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5092 Dátum: 2009. november 11. 16:12:17 pm »

Maga a kaszni szerintem király....még az ülések is elmennek..de az a junoszt a középboxban...na az odabasz a kommersznek rendesen.....
Naplózva

steffe
VA E21
Vendég
« Válasz #5093 Dátum: 2009. november 11. 16:16:11 pm »

Maga a kaszni szerintem király....még az ülések is elmennek..de az a junoszt a középboxban...na az odabasz a kommersznek rendesen.....
Undorító az is! Tűzre vele! Vagy group 2. v 5.  más semmi!


* IMG_4731.JPG (46.14 KB, 672x448 - megtekintve 1017 alkalommal.)
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5094 Dátum: 2009. november 11. 16:30:01 pm »


üüüüüüüüüüü tiszta nájtrájder  Grin
Naplózva

Bence
pic
Vendég
« Válasz #5095 Dátum: 2009. november 11. 16:46:02 pm »

A kur@a életbe! Ez meg mi a fa..om? Undorító!

Köszönöm, hogy rám gondoltál!  Evil    Ok. Ilyen kormányom van!  shocked Grin Szerencsére, csak ennyi a hasonlóság.
Az a műszerfal és középkonzol..ÁÁÁÁ  Mi ez? ndk nightrider?  undecided A kűlcsint meg... inkább ne firtassuk.
Pedig szerintem pompásan illene a személyiségedhez. Evil Evil Evil
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #5096 Dátum: 2009. november 11. 17:05:01 pm »

Pedig szerintem pompásan illene a személyiségedhez. Evil Evil Evil
Hát, ha még ki is öntjük betonnal...
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5097 Dátum: 2009. november 11. 19:16:38 pm »


Ultragáz!!!!! undecided crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #5098 Dátum: 2009. november 12. 09:05:43 am »

Aztaqrva... láttátok hogy a duplájára emelték a 2010 es kötelezők díjait?  Ezek hülyék... Lehetett volna a triplájára is...  Evil
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5099 Dátum: 2009. november 12. 09:07:43 am »

Aztaqrva... láttátok hogy a duplájára emelték a 2010 es kötelezők díjait?  Ezek hülyék... Lehetett volna a triplájára is...  Evil
Melyik biztositónál??
Naplózva

steffe
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!