csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2250 Dátum: 2009. január 02. 12:56:45 pm » |
|
Miki! Aranka 85 szeptemberi, és ugyanígy megtréfált az újféle kormányzár! Akkor ez tényleg akkor lett rendszeresítve? Egyébként nekem nagyon tetszik, mert így megálláskor minimális kormánymoccintásra beugrik a legközelebbi lyukba. Így sosem kell feszüljön a rendszer, mint az E21-en gyakorta.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #2251 Dátum: 2009. január 02. 13:41:04 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
Az a póló kicsit brrrrr. Csirke! Neked sem a szomszédod a hülye, ugye tudod. Aki ismer tudja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2252 Dátum: 2009. január 02. 13:44:31 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
Az a póló kicsit brrrrr. Csirke! Neked sem a szomszédod a hülye, ugye tudod. Aki ismer tudja... A baráti köröd, inkább keményebb dió ...füstölő kerékagycsapágy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #2253 Dátum: 2009. január 02. 13:45:21 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2254 Dátum: 2009. január 02. 13:48:56 pm » |
|
Miki!!! Szerintem bőven kiadhatnál egy könyvet!! Én fix hogy megvenném Ha nincs kedved bajlódni nyomdával, kiadóval stb. írhatod ide a fórumba is! Szerintem nem csak én vagyok vevő rá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2255 Dátum: 2009. január 02. 13:59:12 pm » |
|
Miki!!! Szerintem bőven kiadhatnál egy könyvet!! Én fix hogy megvenném Ha nincs kedved bajlódni nyomdával, kiadóval stb. írhatod ide a fórumba is! Szerintem nem csak én vagyok vevő rá! Az biztos, hogy én is kapható lennék rá!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #2256 Dátum: 2009. január 02. 17:10:09 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2257 Dátum: 2009. január 02. 18:04:58 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam ühümm. addig gondolkozok én is mintán. Ajjajjj.. ) Gondolom két dobozos sör közt két mell: )Illetve fordítva: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2258 Dátum: 2009. január 02. 18:08:58 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam ühümm. addig gondolkozok én is mintán. Ajjajjj.. ) Gondolom két dobozos sör közt két mell: )Illetve fordítva: ) Nem vagyunk kíváncsiak a megfejtésedre, de köszönjük...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2259 Dátum: 2009. január 02. 18:13:03 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam ühümm. addig gondolkozok én is mintán. Ajjajjj.. ) Gondolom két dobozos sör közt két mell: )Illetve fordítva: ) Nem vagyunk kíváncsiak a megfejtésedre, de köszönjük... Inkább az enyémre: ) Úgy hiányoztál!: ) Persze néha hazudok ám.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2260 Dátum: 2009. január 02. 18:16:54 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam ühümm. addig gondolkozok én is mintán. Ajjajjj.. ) Gondolom két dobozos sör közt két mell: )Illetve fordítva: ) Nem vagyunk kíváncsiak a megfejtésedre, de köszönjük... Inkább az enyémre: ) Úgy hiányoztál!: ) Persze néha hazudok ám.. ) Idedugod a pofád kb kéthavonta, és akkó beszó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2261 Dátum: 2009. január 02. 18:24:41 pm » |
|
Van egy angol könyvsorozat, amiben korabeli teszteket közölnek újra, mindenféle angol nyelvű újságokból. Elég sok típusra van, nekem az E36 és E34 van meg eddig, azt sikerült olcsón lőni ebayen. Az E34-es tesztekben sokat hivatkoznak arra, h a modellsorozat egyik ujdonsága az volt, h megszuntették a krónikus túlkormányzottsági hajlamot, ami az E12 és E28 legnagyobb "hibája" volt az útfogás terén. Ezt sokáig nem értettem, ma azonban 4 olyan kanyarba mentem be a tapadáshoz képest tempósan (le volt fagyva csöppet), amit az M3-assal és a focussal is sokszor bevettem, mindkét autó kissé alulkormányzott, gázra a focus jobban, az M3 természetesen driftelt, de az más kérdés:) De alapvetően két eléggé semleges autó, komoly sportfutóművel, széles gumikkal. Más autók itt jellemzően az orrukat tolták el a tapadás elvesztésekor. A Cápa azonban nem tolja az orrát, hanem viszonylag semlegesen fordul, aztan egy idő után elkezd menni a segge! gázra azonnal, de alapvetően nem mutat semmi alulkormányzottsági hajlamot. Az első kanyar után sokkal bátrabban mentem - nem nagy gázzal, csak gyorsabban, mint kéne, és mindig a segge ment el, persze a gázt nem engedtem el, de nem is nyomtam neki jobban. A vicc az, hogy határon, és kicsit túl, szerintem SOKKAL kezelhetőbb és biztonságosabb az E28, mint egy alulkormányzott kisautó, mert ott elveszted a kormányzást a tapadással együtt... Persze itt mindenkinek cápája van, és nem ujdonság, de engem mindig gyermeki örömmel tölt el egy "váratlan" farkitörés, míg hidegrázásom van, ha váratlanul az eleje megy el, mint az elsőkerekeseknél általában...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #2262 Dátum: 2009. január 02. 18:42:56 pm » |
|
Van egy angol könyvsorozat, amiben korabeli teszteket közölnek újra, mindenféle angol nyelvű újságokból. Elég sok típusra van, nekem az E36 és E34 van meg eddig, azt sikerült olcsón lőni ebayen. Az E34-es tesztekben sokat hivatkoznak arra, h a modellsorozat egyik ujdonsága az volt, h megszuntették a krónikus túlkormányzottsági hajlamot, ami az E12 és E28 legnagyobb "hibája" volt az útfogás terén. Ezt sokáig nem értettem, ma azonban 4 olyan kanyarba mentem be a tapadáshoz képest tempósan (le volt fagyva csöppet), amit az M3-assal és a focussal is sokszor bevettem, mindkét autó kissé alulkormányzott, gázra a focus jobban, az M3 természetesen driftelt, de az más kérdés:) De alapvetően két eléggé semleges autó, komoly sportfutóművel, széles gumikkal. Más autók itt jellemzően az orrukat tolták el a tapadás elvesztésekor. A Cápa azonban nem tolja az orrát, hanem viszonylag semlegesen fordul, aztan egy idő után elkezd menni a segge! gázra azonnal, de alapvetően nem mutat semmi alulkormányzottsági hajlamot. Az első kanyar után sokkal bátrabban mentem - nem nagy gázzal, csak gyorsabban, mint kéne, és mindig a segge ment el, persze a gázt nem engedtem el, de nem is nyomtam neki jobban. A vicc az, hogy határon, és kicsit túl, szerintem SOKKAL kezelhetőbb és biztonságosabb az E28, mint egy alulkormányzott kisautó, mert ott elveszted a kormányzást a tapadással együtt... Persze itt mindenkinek cápája van, és nem ujdonság, de engem mindig gyermeki örömmel tölt el egy "váratlan" farkitörés, míg hidegrázásom van, ha váratlanul az eleje megy el, mint az elsőkerekeseknél általában...
Valami angol újságban olvastam hogy a E28 M535i-re azt írták hogy "tailhappy", hát alapvetően az E21 is mert elég könnyű a segge, és nem nehéz megindítani.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2263 Dátum: 2009. január 02. 19:11:44 pm » |
|
Boldog Új Évet Kívánok!!!
nagyon jó ez a poló, ebből kellene sorozatot nyomni Karácsonyra kaptam, még nincs sorozatgyártás! nem nyomott, hanem fújva lett!!! Kicsit finomítunk az eljáráson, meg kitalálunk még pár mintát! Aztán mehet, de csak belső használatra!!! ONLY VIP!!! Graf is félig VIP... MYVIP Tudjátok jól mire gondoltam ühümm. addig gondolkozok én is mintán. Ajjajjj.. ) Gondolom két dobozos sör közt két mell: )Illetve fordítva: ) Nem vagyunk kíváncsiak a megfejtésedre, de köszönjük... Inkább az enyémre: ) Úgy hiányoztál!: ) Persze néha hazudok ám.. ) Idedugod a pofád kb kéthavonta, és akkó beszó? Megtehetem, vazzeg!: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2264 Dátum: 2009. január 02. 19:25:03 pm » |
|
Van egy angol könyvsorozat, amiben korabeli teszteket közölnek újra, mindenféle angol nyelvű újságokból. Elég sok típusra van, nekem az E36 és E34 van meg eddig, azt sikerült olcsón lőni ebayen. Az E34-es tesztekben sokat hivatkoznak arra, h a modellsorozat egyik ujdonsága az volt, h megszuntették a krónikus túlkormányzottsági hajlamot, ami az E12 és E28 legnagyobb "hibája" volt az útfogás terén. Ezt sokáig nem értettem, ma azonban 4 olyan kanyarba mentem be a tapadáshoz képest tempósan (le volt fagyva csöppet), amit az M3-assal és a focussal is sokszor bevettem, mindkét autó kissé alulkormányzott, gázra a focus jobban, az M3 természetesen driftelt, de az más kérdés:) De alapvetően két eléggé semleges autó, komoly sportfutóművel, széles gumikkal. Más autók itt jellemzően az orrukat tolták el a tapadás elvesztésekor. A Cápa azonban nem tolja az orrát, hanem viszonylag semlegesen fordul, aztan egy idő után elkezd menni a segge! gázra azonnal, de alapvetően nem mutat semmi alulkormányzottsági hajlamot. Az első kanyar után sokkal bátrabban mentem - nem nagy gázzal, csak gyorsabban, mint kéne, és mindig a segge ment el, persze a gázt nem engedtem el, de nem is nyomtam neki jobban. A vicc az, hogy határon, és kicsit túl, szerintem SOKKAL kezelhetőbb és biztonságosabb az E28, mint egy alulkormányzott kisautó, mert ott elveszted a kormányzást a tapadással együtt... Persze itt mindenkinek cápája van, és nem ujdonság, de engem mindig gyermeki örömmel tölt el egy "váratlan" farkitörés, míg hidegrázásom van, ha váratlanul az eleje megy el, mint az elsőkerekeseknél általában...
Valószínűleg nem M10-zel volt túlkormányzott.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2265 Dátum: 2009. január 02. 19:38:13 pm » |
|
Valószínűleg nem M10-zel volt túlkormányzott.
Általánosságban írták. De az M10 elég könnyű, így biztos másképp viselkedik kinyomott kuplunggal kanyarodva akár mint egy orrnehezebb 535i. Azt tudom, h ezeken a bakelit gumikon az enyém messze másképp viselkedik mint a jellemzően mai alulkormányzott autók, még ha nem is provokálom, akkor is. Az M3-as alulkormányzottabb volt, provokálás előtt:) Na most ami nekünk vigyor, és rutin ellenkormányzás egy tempósabb beforduláskor, az ijesztő lehet annak, aki arra számít, h az eleje csúszik. És ez még nem padlógázas, sperres ökörködés, csak mentem a többi autó után:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2266 Dátum: 2009. január 03. 00:53:07 am » |
|
Van egy angol könyvsorozat, amiben korabeli teszteket közölnek újra, mindenféle angol nyelvű újságokból. Elég sok típusra van, nekem az E36 és E34 van meg eddig, azt sikerült olcsón lőni ebayen. Az E34-es tesztekben sokat hivatkoznak arra, h a modellsorozat egyik ujdonsága az volt, h megszuntették a krónikus túlkormányzottsági hajlamot, ami az E12 és E28 legnagyobb "hibája" volt az útfogás terén. Ezt sokáig nem értettem, ma azonban 4 olyan kanyarba mentem be a tapadáshoz képest tempósan (le volt fagyva csöppet), amit az M3-assal és a focussal is sokszor bevettem, mindkét autó kissé alulkormányzott, gázra a focus jobban, az M3 természetesen driftelt, de az más kérdés:) De alapvetően két eléggé semleges autó, komoly sportfutóművel, széles gumikkal. Más autók itt jellemzően az orrukat tolták el a tapadás elvesztésekor. A Cápa azonban nem tolja az orrát, hanem viszonylag semlegesen fordul, aztan egy idő után elkezd menni a segge! gázra azonnal, de alapvetően nem mutat semmi alulkormányzottsági hajlamot. Az első kanyar után sokkal bátrabban mentem - nem nagy gázzal, csak gyorsabban, mint kéne, és mindig a segge ment el, persze a gázt nem engedtem el, de nem is nyomtam neki jobban. A vicc az, hogy határon, és kicsit túl, szerintem SOKKAL kezelhetőbb és biztonságosabb az E28, mint egy alulkormányzott kisautó, mert ott elveszted a kormányzást a tapadással együtt... Persze itt mindenkinek cápája van, és nem ujdonság, de engem mindig gyermeki örömmel tölt el egy "váratlan" farkitörés, míg hidegrázásom van, ha váratlanul az eleje megy el, mint az elsőkerekeseknél általában...
Valószínűleg nem M10-zel volt túlkormányzott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2268 Dátum: 2009. január 03. 22:18:09 pm » |
|
Láttam ma egy szép E28-at, fórumos matricával, egy irányban mentünk ki a városból. Ha mond valakinek valamit a BBG kezdetű rendszám:)) Sajnos siettem, így csak egy kézfogás erejáig tartottunk minitalit egy pirosnál:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2269 Dátum: 2009. január 03. 22:20:42 pm » |
|
Láttam ma egy szép E28-at, fórumos matricával, egy irányban mentünk ki a városból. Ha mond valakinek valamit a BBG kezdetű rendszám:)) Sajnos siettem, így csak egy kézfogás erejáig tartottunk minitalit egy pirosnál:)
Begi lesz az! Olyan régen fórumozott már
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2270 Dátum: 2009. január 03. 22:53:28 pm » |
|
de akkor még nem adta el! szuper!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #2271 Dátum: 2009. január 03. 22:56:21 pm » |
|
de akkor még nem adta el! szuper! nem is fogja!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2272 Dátum: 2009. január 04. 14:23:37 pm » |
|
Gyerekek, tegnap tovább fejlesztettem az ülésfütést. 2800 Ft-ért vettem az AUCHANban 2 db-ot! Ezeknek már van HI OFF LOW 3 állású kapcsolója is. Ennél többet asszem ennyi pénzért nemigen lehetne még elképzelni sem. -10-ben beülsz, eleve fele olyan hideg mint az ülés kárpit, mert valahogy azonnal visszaveri a höt, itt kezdödik. Bemelegítés és indulás azonnal HI üzemmódra kapcsoltam, összességében 1 perc után már érezni, hogy füt. Ha már elég meleg, akkor átrakja az ember LOW-ra, de akár le is lehet kapcsolni. Mindenkinek ajánlom, mert elképesztô a különbség egy jéghideg szövet ülés és e között! Nem utolsó sorban a felfázás veszélye azért a férfiakat sem kerüli el, a nôknek meg kimondottan kötelezô lenne szerintem. Na gondoljátok át!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2273 Dátum: 2009. január 04. 14:29:15 pm » |
|
garázsra esküszöm . viccet félretéve tetőablak és ülésfűtés. ez az, ami kell egy autóba mindenképp - szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2274 Dátum: 2009. január 04. 14:53:43 pm » |
|
Gyerekek, tegnap tovább fejlesztettem az ülésfütést. 2800 Ft-ért vettem az AUCHANban 2 db-ot! Ezeknek már van HI OFF LOW 3 állású kapcsolója is. Ennél többet asszem ennyi pénzért nemigen lehetne még elképzelni sem. -10-ben beülsz, eleve fele olyan hideg mint az ülés kárpit, mert valahogy azonnal visszaveri a höt, itt kezdödik. Bemelegítés és indulás azonnal HI üzemmódra kapcsoltam, összességében 1 perc után már érezni, hogy füt. Ha már elég meleg, akkor átrakja az ember LOW-ra, de akár le is lehet kapcsolni. Mindenkinek ajánlom, mert elképesztô a különbség egy jéghideg szövet ülés és e között! Nem utolsó sorban a felfázás veszélye azért a férfiakat sem kerüli el, a nôknek meg kimondottan kötelezô lenne szerintem. Na gondoljátok át!
Plüss ülés sztem nem tud annyira hideg lenni, hogy 1 perc alatt ne melegítse át a seggem. Az E34-ben meg fűthetők a bőrülések. Egyébként nem szeretem az "univerzális" dolgokat, tehát ha ülésfűtés, akkor csak gyári.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2275 Dátum: 2009. január 04. 15:34:22 pm » |
|
Plüss ülés sztem nem tud annyira hideg lenni, hogy 1 perc alatt ne melegítse át a seggem. Az E34-ben meg fűthetők a bőrülések. Egyébként nem szeretem az "univerzális" dolgokat, tehát ha ülésfűtés, akkor csak gyári. [/quote] Egyetértek veled a gyári az gyári.De van olyan Bmw főleg a krómhuszárok között,ahol ritka.Ezért utólagosan pótolják a tulajok. A csípős felfázós pisi nagyon kellemetlen,tehát ha nem lenne ülésfütésem,és e-21 van a tulajdonomba akkor én is így tudnám megoldani.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2277 Dátum: 2009. január 04. 16:03:45 pm » |
|
Boldog születésnapot Imik-e28!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #2278 Dátum: 2009. január 04. 16:10:08 pm » |
|
Boldog születésnapot Imik-e28!
jó vagy Márió! nagyon boldog születésnapot Imike!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2279 Dátum: 2009. január 04. 16:19:26 pm » |
|
nagyon boldogot Imike!! ma picit be kéne innod!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|