Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #120 Dátum: 2009. május 03. 19:01:58 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Remélem nem gond, hogy mostanában telefirkálom ezt a topicot, de nem akarom feladni az autószerzést! Miki24v (ha a nevét rosszul írtam elnézést) kínált eladásra "2008 Október 29. 09:39:56" egy gyönyörű TD-t. Mekkora az esélye, hogy egy ilyen hibátlan és csodálatos darabot szerezzek be? Ráadásul 220e Ft-volt az ára akkor, hát így utólag belegondolva az biztos, hogy én lettem volna a leggondosabb gazdija, de már késő... Tehát ilyet szeretnék, esélyek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #121 Dátum: 2009. május 03. 19:02:11 pm » |
|
sztem hamár mindenféleképpen dizelt akarsz,akkor én azt mondom inkább e28 524td,mint a tds,sokkalta kényesebb a tds nagyon sok az elektronika és igen kényes rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #122 Dátum: 2009. május 03. 19:04:40 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Remélem nem gond, hogy mostanában telefirkálom ezt a topicot, de nem akarom feladni az autószerzést! Miki24v (ha a nevét rosszul írtam elnézést) kínált eladásra "2008 Október 29. 09:39:56" egy gyönyörű TD-t. Mekkora az esélye, hogy egy ilyen hibátlan és csodálatos darabot szerezzek be? Ráadásul 220e Ft-volt az ára akkor, hát így utólag belegondolva az biztos, hogy én lettem volna a leggondosabb gazdija, de már késő... Tehát ilyet szeretnék, esélyek? van rá esélyed,csak ki kell vártni sajnos nézegesd a forumot,a hasznátautot azt csak talász vmit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #123 Dátum: 2009. május 03. 19:09:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #124 Dátum: 2009. május 03. 19:46:09 pm » |
|
Ejha! Na ilyen "csodás" hiba csak úgy magától nem hiszem, hogy előtörhet. Vagy tévedek? Mondjuk népítéleten is olvastam már, hogy nem mindenkinek jött be a TD változat. Amit az E34-be szereltek 2,5Tds az már komolyabb? Mert úgy láttam, hogy az első szériás E34 még egy darabig a régi 2,4es TD-vel jött ki és csak később frissítették. Megmondom őszintén olyan olcsóbb BMW-t szeretnék amivel tudok közlekedni heti szinten 3-400 km-t és mondjuk egy hosszabb nyaraláson sem hagy cserben. Azért gondolkodom E28-ban mert mióta felismerem az autókat ez a kedvencem, de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy bírna-e még ekkora terhelést az öreg járgány. Erre tudnátok választ adni? Nem szeretnék tágítani a BMW mellől. Igazából az E28 mellől sem, csak ha nagyon muszáj és akkor is max E34 és akkor 525Tds, de ez már tényleg a véglet! Várom a válaszokat! Hello
Előfordulhat hogy Miki td-jében a vezérműszíj halt be, az okozhat ilyet.Lehet hogy nem akkor lett cserélve, vagy a minősége nem volt olyan jó, vagy régóta állt a polcon, és elöregedett,nem tudom.. Nekem a td napi használatban van, napi 110 km, ha csak melózni megyek vele, 330000 km-el igazából nincs baja, a turbómat kell cserélnem, mert nemgyengén füstöl..Viszont szerintem jól is megy, nincs okom panaszra, a fogyasztása is jó, pedig nem szoktam, vele papáskodni, csak amíg hideg a motorja..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #125 Dátum: 2009. május 03. 19:53:06 pm » |
|
Képről inkább a második, de nemrégen valaki innen mintha nézte volna már...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #126 Dátum: 2009. május 03. 20:12:34 pm » |
|
igen,a másodikat Dénes nézte és vmi elretentő volt,a belseje az elég satnya ahogy irta,meg asszem szét is volt rohadva talán,de majd Dénes elmondja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #127 Dátum: 2009. május 03. 20:22:22 pm » |
|
Képről inkább a második, de nemrégen valaki innen mintha nézte volna már... A második egy fosputtony. Dénes megnézte, tudna mesélni róla Tényleg felejtős.... Amúgy sztem várd ki,hogy mi lesz eladó,ne kapkodd el. Én a felsőért sem adnék egy fillért sem...még bontani sem. Enyémet Sabc vette meg,azóta kapott telifényt, stb stb...nála jobb kezekben van,mint nálam. Én nem szerettem annyira Ami belekerült "új" motor,az közel sem tud annyit,mint ami összeszakadt.... Az eredeti motorban 4xx xxxkm volt,hibátlan hengerfejjel, "nagy" turbóval...amíg ment,elvoltam vele. Sabc tudna mesélni néhány esetről,mikor 200 felett mentünk vele a pályán. Egyszer egy Mondeo hdchgerjkdfgvjdfgtrkjghfdjkgvndjkf űberdízel erősen megszívta a pályán Nem sokkal,de lehagyta a tádé Aztán békés tempóban hazafelé a 2008 május 3.-i cápataliról,egyszer csak egy rántás, majd csörömpölés. Mi a fene? Kuplung benyom, motor leállít, gurul. Megállok,körbenézem, semmi, blokk egyben.Oké. Beül, indít, pöcc,röff,csak nem jár szépen. Leállítom, vontatás. Aztán leveszem a szelepfedelet,semmi. Himbák épek.Szíjfedelet le, vezérműszíj ép, hibátlan, minden jel stimmel. Veszem le a kipuff csonkot, benyúlok a szelepekhez, érzem,h az első hengernél nincs ott a szára. Namondom itt van vége a motornak... Úgy is lett. Lásd a képeket. Végül kib..sztam belőle a dízelt és beletettem az E12 régi mociját,avval hajtottam,míg el nem adtam.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #128 Dátum: 2009. május 03. 20:27:31 pm » |
|
igen,a másodikat Dénes nézte és vmi elretentő volt,a belseje az elég satnya ahogy irta,meg asszem szét is volt rohadva talán,de majd Dénes elmondja
Idézem Dénes hozzászólását a második td-ről: "Ma az egész napom elment autó kereséssel Megnéztem két cápát is, mind a kettő E28 524td. A szűrke ( >>>KLIKK IDE<<< ) Kinézete nem is a legrosszabb, de nagyon rohad! A belső teljesen kukás. A motor egyenetlenül jár, zörög csattog, föstöl, kb 20 perc mire felveszi a fordulatot és szerintem néha 1-2 henger alszik stb....! (A tulaj úgy adta ide próba útra, hogy egy deci olaj se volt benne!!!!Nem is szívattam szerencsétlent ) A túrbó is kukás benne. Az összes elektromos műszer halott benne. Az autón egyedül a kerekek érnek sajnos valamit és az első lámpák! Le is alkudtam 50 ezerre, de inkább ott hagytam!! Csak a baj lenne vele. Sajnálom szerencsétlent." Ja, akkor még 189000 ft-ra volt hirdetve, ha onnan le lehetett alkudni 50(!)-re, akkor azt hiszem az mindent kifejez...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #129 Dátum: 2009. május 03. 20:38:12 pm » |
|
Képről inkább a második, de nemrégen valaki innen mintha nézte volna már...
A második egy fosputtony. Dénes megnézte, tudna mesélni róla Tényleg felejtős.... Amúgy sztem várd ki,hogy mi lesz eladó,ne kapkodd el. Én a felsőért sem adnék egy fillért sem...még bontani sem. Enyémet Sabc vette meg,azóta kapott telifényt, stb stb...nála jobb kezekben van,mint nálam. Én nem szerettem annyira Ami belekerült "új" motor,az közel sem tud annyit,mint ami összeszakadt.... Az eredeti motorban 4xx xxxkm volt,hibátlan hengerfejjel, "nagy" turbóval...amíg ment,elvoltam vele. Sabc tudna mesélni néhány esetről,mikor 200 felett mentünk vele a pályán. Egyszer egy Mondeo hdchgerjkdfgvjdfgtrkjghfdjkgvndjkf űberdízel erősen megszívta a pályán Nem sokkal,de lehagyta a tádé Aztán békés tempóban hazafelé a 2008 május 3.-i cápataliról,egyszer csak egy rántás, majd csörömpölés. Mi a fene? Kuplung benyom, motor leállít, gurul. Megállok,körbenézem, semmi, blokk egyben.Oké. Beül, indít, pöcc,röff,csak nem jár szépen. Leállítom, vontatás. Aztán leveszem a szelepfedelet,semmi. Himbák épek.Szíjfedelet le, vezérműszíj ép, hibátlan, minden jel stimmel. Veszem le a kipuff csonkot, benyúlok a szelepekhez, érzem,h az első hengernél nincs ott a szára. Namondom itt van vége a motornak... Úgy is lett. Lásd a képeket. Végül kib..sztam belőle a dízelt és beletettem az E12 régi mociját,avval hajtottam,míg el nem adtam. Röviden: a tied volt az első E28-as Hybrid.. ) Mindenesetre én sajnáltam, hogy eladtad, bár az E32 meggyőző, tudom...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:15:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #130 Dátum: 2009. május 03. 21:46:40 pm » |
|
Esetleg nincs valaki itt akinek van egy eladósorba kerülő kitűnő állapotú E28 524 TD-je? Nagyban megkönnyítené a dolgom. Lütyő neked mennyire vált be a verda? Mennyit költöttél rá, hogy a mostani állapotába kerüljön?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #131 Dátum: 2009. május 03. 22:13:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #132 Dátum: 2009. május 03. 22:27:06 pm » |
|
Esetleg nincs valaki itt akinek van egy eladósorba kerülő kitűnő állapotú E28 524 TD-je? Nagyban megkönnyítené a dolgom. Lütyő neked mennyire vált be a verda? Mennyit költöttél rá, hogy a mostani állapotába kerüljön? miért nem nézed meg a katonazöldet? az összes td hengerfejes, meg szét van qva a turbójuk, az legalább leírta, h rossz..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #133 Dátum: 2009. május 03. 22:29:09 pm » |
|
Vigyél bele olajat is. 5L biztosan belemegy
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #134 Dátum: 2009. május 03. 22:41:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #135 Dátum: 2009. május 03. 22:46:03 pm » |
|
A felnik megérnek 30at, a többit szétkapod, a fölösleget meg a méhben visszaveszik kilóra és kis szerencsével a használhatatlan fémhulladékból kijössz 0-ra...nem hangzik rosszul, kis munka és 4 felni ingyenben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #136 Dátum: 2009. május 03. 23:00:17 pm » |
|
A felnik megérnek 30at, a többit szétkapod, a fölösleget meg a méhben visszaveszik kilóra és kis szerencsével a használhatatlan fémhulladékból kijössz 0-ra...nem hangzik rosszul, kis munka és 4 felni ingyenben Azért van még benne 1-2 dolog amit hasznosítani tudnék az E28-am-ban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #137 Dátum: 2009. május 04. 08:23:46 am » |
|
Hello! Találtam egy E28ast de papírok nélkül. Hogyan lehet hozzá papírokat beszerezni? Tudna ebben segíteni valaki? Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #138 Dátum: 2009. május 04. 08:32:29 am » |
|
Hello! Találtam egy E28ast de papírok nélkül. Hogyan lehet hozzá papírokat beszerezni? Tudna ebben segíteni valaki? Üdv!
Ha csak ennyi információt közölsz, akkor a válasz: sehogy. Talán részletezd egy kicsit! Miért nincs papírja? Elhagyták? Kidobták? Ellopták? Megette a kutya? Az autót lopták? Németből van? Ukránból van? Talán, ha válaszolsz ezekre a kérdésekre, tudnak néhányan segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #139 Dátum: 2009. május 04. 08:41:02 am » |
|
Hello! Találtam egy E28ast de papírok nélkül. Hogyan lehet hozzá papírokat beszerezni? Tudna ebben segíteni valaki? Üdv!
Ha csak ennyi információt közölsz, akkor a válasz: sehogy. Talán részletezd egy kicsit! Miért nincs papírja? Elhagyták? Kidobták? Ellopták? Megette a kutya? Az autót lopták? Németből van? Ukránból van? Talán, ha válaszolsz ezekre a kérdésekre, tudnak néhányan segíteni. Annyit találtam a hirdetésben, hogy E28 524TD nem széthajtott, jó állapotban Papírok Nélkül eladó 99e Ft-ért Heves megyében, illetve találtam egy másikat is az pedig úgy szól, hogy E28 524 TD Hibátlan kasznival de MOTOR NÉLKÜL eladó 50e Ft-ért (utóbbinak van papírja) Arra gondoltam, hogy a kettőből már lehetne összerakni egy életképes járművet. Vélemények?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #140 Dátum: 2009. május 04. 09:12:02 am » |
|
Annyit találtam a hirdetésben, hogy E28 524TD nem széthajtott, jó állapotban Papírok Nélkül eladó 99e Ft-ért Heves megyében, illetve találtam egy másikat is az pedig úgy szól, hogy E28 524 TD Hibátlan kasznival de MOTOR NÉLKÜL eladó 50e Ft-ért (utóbbinak van papírja) Arra gondoltam, hogy a kettőből már lehetne összerakni egy életképes járművet. Vélemények?
Meglehet oldani, csak a motor átrakása okozhat kissebb "zűröket", de ezt lehet "könnyen" orvosolni Ha elhozod a papír nélkülit, akkor lehet, hogy én is elhozom a műszakis rettenetet és akkor majd beszélünk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #141 Dátum: 2009. május 04. 10:24:18 am » |
|
Ha csak ennyi információt közölsz, akkor a válasz: sehogy.
Talán részletezd egy kicsit! Miért nincs papírja? Elhagyták? Kidobták? Ellopták? Megette a kutya? Az autót lopták? Németből van? Ukránból van? Talán, ha válaszolsz ezekre a kérdésekre, tudnak néhányan segíteni.
Annyit találtam a hirdetésben, hogy E28 524TD nem széthajtott, jó állapotban Papírok Nélkül eladó 99e Ft-ért Heves megyében, illetve találtam egy másikat is az pedig úgy szól, hogy E28 524 TD Hibátlan kasznival de MOTOR NÉLKÜL eladó 50e Ft-ért (utóbbinak van papírja) Arra gondoltam, hogy a kettőből már lehetne összerakni egy életképes járművet. Vélemények? Ez egy nagyon jó gondolat! Ha szeretnék E28-at venni, biztosan én is így kezdeném! A kasztnit meg kellene nézni,hogy valóban jó-e... Csak összejön a cápád Összerakásban segítek
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:14:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #142 Dátum: 2009. május 04. 15:15:27 pm » |
|
Na sikerült kinyomoznom, hogy a hűde jóállapotú, kitűnő motoros és hiperszupi gép kicsit lelakott kasznival ez volna: http://www.hasznaltauto.hu/2939740emlékeim szerint erről viszont azt írtuk, hogy egy kapal híg *os. Ez így nem a legjobb hír számomra Akkor ez nem a legjobb kiindulásnak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #143 Dátum: 2009. május 04. 19:44:42 pm » |
|
Na sikerült kinyomoznom, hogy a hűde jóállapotú, kitűnő motoros és hiperszupi gép kicsit lelakott kasznival ez volna: http://www.hasznaltauto.hu/2939740emlékeim szerint erről viszont azt írtuk, hogy egy kapal híg *os. Ez így nem a legjobb hír számomra Akkor ez nem a legjobb kiindulásnak? Nem tudom,h valaki nézte-e már. Dénes? Kérdés,hogy motor-váltó-turbó milyen? Mert ha jó,akkor lehet róla beszélni. Kell egy jó kasztni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #144 Dátum: 2009. május 04. 20:11:49 pm » |
|
Na sikerült kinyomoznom, hogy a hűde jóállapotú, kitűnő motoros és hiperszupi gép kicsit lelakott kasznival ez volna: http://www.hasznaltauto.hu/2939740emlékeim szerint erről viszont azt írtuk, hogy egy kapal híg *os. Ez így nem a legjobb hír számomra Akkor ez nem a legjobb kiindulásnak? Nem tudom,h valaki nézte-e már. Dénes? Kérdés,hogy motor-váltó-turbó milyen? Mert ha jó,akkor lehet róla beszélni. Kell egy jó kasztni. Ezt nem néztem meg, de úgy tudom, hogy semmi papírja sincs!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #145 Dátum: 2009. május 04. 20:38:57 pm » |
|
Takacsge!!
A Poweren hírdetnek td-ket....
Itt 1-2:
"E28 524Td bontás alatt. 3.15 és 3.25difi, 4HP22-s 4-s automataváltó,gardán tengely, klíma darabok-kompresszor, ajtók+üvegek, kp zárak, el tükrök, első-hátsó lámpák, vese,első-hátsó ülések,biszti tábla-2db, kesztyű tartó zárral,első-hátsó lőkős, stb... minden kérdésre szívesen válaszolok. H-P 17-után és hétvégén egész nap a 0620 2512620."
"Jó állapotban lévő e28td karosszéria és egyéb alkatrészek a típushoz eladók.tel:0630/4840493"
stb.........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #146 Dátum: 2009. május 04. 21:45:27 pm » |
|
sztem hamár mindenféleképpen dizelt akarsz,akkor én azt mondom inkább e28 524td,mint a tds,sokkalta kényesebb a tds nagyon sok az elektronika és igen kényes rá
Aláírom! Az E34 525tds nagyon meg tudja bosszulni ha nem tartják karban na de melyik autó nem?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 04. 21:59:39 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #147 Dátum: 2009. május 04. 22:51:08 pm » |
|
Hello! Érdekelne milyen költséggel lehet E28-ba klimát utólagosan beépíteni? Csinált-e már valaki ilyet? Ha már nincs kocsim, legalább megpróbálok minél több infót magamba szívni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #148 Dátum: 2009. május 04. 22:56:03 pm » |
|
Üdv. Kolléga,a legfőbb tanács a td-hez:NE VEDD MEG!!!Nagy fagyi,tizen sokéve nehézgépkezelőként keresem a napi betevőt,otthon is,kint is.Volt 2 524-em is,katasztrófa,dráma,anyagi csőd.Pedig kútra csak illatositóért mentem mindig,ráköltöttem az életem,és mégsem volt megbizható,vegyél egy 520i-t,add el a kerót ami kilöttyen,és vegyél rajta benzint,jobban jársz.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #149 Dátum: 2009. május 04. 22:57:05 pm » |
|
Hello! Érdekelne milyen költséggel lehet E28-ba klimát utólagosan beépíteni? Csinált-e már valaki ilyet? Ha már nincs kocsim, legalább megpróbálok minél több infót magamba szívni! Igen, csináltam. Nem is egyet Átlagosan 40-60ezr Ft között mennek az E28 klímák. (legalább is én még ennyiért gyűjtöttem be őket) Van meló velük rendesen,mire életre kelnek... tömítés cserék, belső takarítása, kondi javítása, szűrő csere, csövek újra szigetelése, új olaj, gáz... nem teszem közzé,hogy beépítve mennyi
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|