CápaBMW fórum
2024. november 30. 18:08:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 819810 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #270 Dátum: 2009. május 29. 05:39:18 am »

Üdv!

Válaszolok sorban a kérdésekre...

Az első szériás 316-ok, 1573cm3-ből 90 lóerősek. az jól van írva. (érdekes lenne kiróbálni mit mutatnának a sallangok egy 1766cm3-es blokkon?)
Az adatoknak a bmwe21.net oldalon tudsz utánanézni.

K-jet, amíg működik, és "hozzáértők" nem nyúltak bele, addig tökéletes. jobb, mint az átlag karbik.

karbis, kontra injektoros blokk...
az injektoros blokkon nincs meg a mechanikus ac pumpa helye, ellenben az injektorok furatai igen. A motor bal elején a vízcsonk más, ill a vízpumpára visszatérő vízág csöve más.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #271 Dátum: 2009. május 29. 06:00:28 am »

Azt beleszámoltam, h jó alapos tisztogatás lesz rajta, valószínű hétvége valamelyik napján tudom elhozni, szombat vagy vasárnap.
270re sikerült letolni, sztem nem sok érte, tényleg elég szép állapotú, persze azért mégiscsak 30 éves.
Kipróbálás majd elhozásnál lesz, mert a tulaj 3 napja rá sem nézett a verdára, nem volt otthon és a bal első kerék defis volt, ennyivel még lógnak. Bakokra, gömbsuklókra meg hajtásláncra kiváncsi vagyok még, bár csúszós kuplunggal nem lesz az igazi  Embarrassed

Hát ez azért most gyorsan (kupplung, lengőkarok, csuklók) 40e amit bele is tolhatsz a kocsiba (munkadíj nélkül) és még erre jön az állami sarcolás Sad
esetleg egy olyan érvvel hogy utánanéztél mennyit kell azonnal rákölteni esetleg próbálj még egy keveset alkudni... ha jól emléxem elég régóta hirdetik... + még lehetnek azért sajnos rejtett hibák...

Eszembejutott anno mikor az enyémet vettem  Azn de legalább én tudtam hogy szar a kocsi és egy vagyont kell majd beletolni... de ha akkor sem bántam meg  sm_68 2006

Valld azért be, hogy 270-ért meg se kellett volna nlznem annó:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:59:37 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #272 Dátum: 2009. május 29. 06:02:55 am »

azért arra készülj fel, hogy ha az autót szeretnéd gatyába rázni, stb. akkor mondjuk egy karbi szét-össze, kitisztít, mindent kicserél művelet lesz benne..
mikor veszed meg? alkudni tudtál?
Azt beleszámoltam, h jó alapos tisztogatás lesz rajta, valószínű hétvége valamelyik napján tudom elhozni, szombat vagy vasárnap.
270re sikerült letolni, sztem nem sok érte, tényleg elég szép állapotú, persze azért mégiscsak 30 éves.
Kipróbálás majd elhozásnál lesz, mert a tulaj 3 napja rá sem nézett a verdára, nem volt otthon és a bal első kerék defis volt, ennyivel még lógnak. Bakokra, gömbsuklókra meg hajtásláncra kiváncsi vagyok még, bár csúszós kuplunggal nem lesz az igazi  Embarrassed

Kipróbálás majd elhozásnál lesz
...Ez bátor dolog, továbbra is azt mondom, vigyél valakit, aki "kihallja" ha nem oké a váltó vagy a difi...nomeg a kupplung is csúszhat motorolajszivárgástól is pld...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #273 Dátum: 2009. május 29. 07:12:12 am »

Hát ez azért most gyorsan (kupplung, lengőkarok, csuklók) 40e amit bele is tolhatsz a kocsiba (munkadíj nélkül) és még erre jön az állami sarcolás Sad
esetleg egy olyan érvvel hogy utánanéztél mennyit kell azonnal rákölteni esetleg próbálj még egy keveset alkudni... ha jól emléxem elég régóta hirdetik... + még lehetnek azért sajnos rejtett hibák...

Eszembejutott anno mikor az enyémet vettem  Azn de legalább én tudtam hogy szar a kocsi és egy vagyont kell majd beletolni... de ha akkor sem bántam meg  sm_68 2006

Valld azért be, hogy 270-ért meg se kellett volna nlznem annó:Smiley)
Hát igen ha 270lett volna az ára nem kérlek meg hogy sasold meg mielőtt felmegyek Pestre én is checckolni...

Bár 30e-ért nem igazán volt kérdéses hogy elhozom csak az volt a kérdés hogy hétköznapi kocsi lessz belőle vagy játszósverda Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:59:21 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #274 Dátum: 2009. május 29. 20:44:43 pm »

Üdv!

Válaszolok sorban a kérdésekre...

Az első szériás 316-ok, 1573cm3-ből 90 lóerősek. az jól van írva. (érdekes lenne kiróbálni mit mutatnának a sallangok egy 1766cm3-es blokkon?)
Az adatoknak a bmwe21.net oldalon tudsz utánanézni.

K-jet, amíg működik, és "hozzáértők" nem nyúltak bele, addig tökéletes. jobb, mint az átlag karbik.

karbis, kontra injektoros blokk...
az injektoros blokkon nincs meg a mechanikus ac pumpa helye, ellenben az injektorok furatai igen. A motor bal elején a vízcsonk más, ill a vízpumpára visszatérő vízág csöve más.
Thx a felhomályosítást  Smiley
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #275 Dátum: 2009. május 29. 20:48:14 pm »

Azt beleszámoltam, h jó alapos tisztogatás lesz rajta, valószínű hétvége valamelyik napján tudom elhozni, szombat vagy vasárnap.
270re sikerült letolni, sztem nem sok érte, tényleg elég szép állapotú, persze azért mégiscsak 30 éves.
Kipróbálás majd elhozásnál lesz, mert a tulaj 3 napja rá sem nézett a verdára, nem volt otthon és a bal első kerék defis volt, ennyivel még lógnak. Bakokra, gömbsuklókra meg hajtásláncra kiváncsi vagyok még, bár csúszós kuplunggal nem lesz az igazi  Embarrassed

Kipróbálás majd elhozásnál lesz
...Ez bátor dolog, továbbra is azt mondom, vigyél valakit, aki "kihallja" ha nem oké a váltó vagy a difi...nomeg a kupplung is csúszhat motorolajszivárgástól is pld...
Úgy néz ki, hogy szerdán megyünk el érte, addig kicseréltetem a tulajjal a kuplungot, így mégiscsak teljesebb képet kapok róla, hogy a futómű és hajtáslánc mégis milyen állapotot mutat, aztán ha nagyon gáz akkor max még alkudok, vagy folytatom a keresgélést tovább...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:59:03 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #276 Dátum: 2009. május 29. 20:52:20 pm »

ha jó a kasztni, ne keresgélj tovább. nincs nagyon miből válogatni, sokkal szarabb a maradék.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #277 Dátum: 2009. május 29. 21:33:26 pm »

A 316os fehéret? Nekem az nem tetszik, valahogy olyan furcsán áll a vese rajta, nagyon bent van a motorháztető alatt, ennek jobb a színe is Tongue, de köszi, megnézem.


szia Thommy!

a világért sem szeretném a döntésedet bírálni, de gondolj csk bele... a fehéret elmondásod alapján, azért nem akarod megvenni, mert ferdén áll a vese és nem annyira tetszik a színe. tegyük hozzá, hogy az autó járóképes! a piros viszont nem, kapásból a kuplung csere, alapjárat állítgatás, karbival szórakozgatás. Nem azt mondom, h a fehérnek nem lehet hibája, de szerintem sokkal jobban járánál vele.
a piros is biztos egy remek autó, de a fehér kimondottan egy jó darab!  Smiley
bárhogy is döntessz, jó, hogy belefogtál!
sok sikert,
               collins húga
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 29. 21:52:34 pm írta collins húga » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #278 Dátum: 2009. május 30. 07:08:08 am »

A 316os fehéret? Nekem az nem tetszik, valahogy olyan furcsán áll a vese rajta, nagyon bent van a motorháztető alatt, ennek jobb a színe is Tongue, de köszi, megnézem.


szia Thommy!

a világért sem szeretném a döntésedet bírálni, de gondolj csk bele... a fehéret elmondásod alapján, azért nem akarod megvenni, mert ferdén áll a vese és nem annyira tetszik a színe. tegyük hozzá, hogy az autó járóképes! a piros viszont nem, kapásból a kuplung csere, alapjárat állítgatás, karbival szórakozgatás. Nem azt mondom, h a fehérnek nem lehet hibája, de szerintem sokkal jobban járánál vele.
a piros is biztos egy remek autó, de a fehér kimondottan egy jó darab!  Smiley
bárhogy is döntessz, jó, hogy belefogtál!
sok sikert,
               collins húga

Tegyetek be légyszi egy linket mindkettőről, mert mostmár kiváncsi vagyok rájuk...Bár egy vese miatt,szóval nem tudom...Lehet hogy a vese van eltörve, kicserélve teljesen jó...egyébként a szép festés nem feltétlenül jó pont..Szagold meg, van-e festékszaga..Sok mindent eltakar, és utánna sokkal kellemetlenebb, ha tavasszal kivirágzik esetleg.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #279 Dátum: 2009. május 30. 09:56:04 am »

szia Thommy!

a világért sem szeretném a döntésedet bírálni, de gondolj csk bele... a fehéret elmondásod alapján, azért nem akarod megvenni, mert ferdén áll a vese és nem annyira tetszik a színe. tegyük hozzá, hogy az autó járóképes! a piros viszont nem, kapásból a kuplung csere, alapjárat állítgatás, karbival szórakozgatás. Nem azt mondom, h a fehérnek nem lehet hibája, de szerintem sokkal jobban járánál vele.
a piros is biztos egy remek autó, de a fehér kimondottan egy jó darab!  Smiley
bárhogy is döntessz, jó, hogy belefogtál!
sok sikert,
               collins húga

Tegyetek be légyszi egy linket mindkettőről, mert mostmár kiváncsi vagyok rájuk...Bár egy vese miatt,szóval nem tudom...Lehet hogy a vese van eltörve, kicserélve teljesen jó...egyébként a szép festés nem feltétlenül jó pont..Szagold meg, van-e festékszaga..Sok mindent eltakar, és utánna sokkal kellemetlenebb, ha tavasszal kivirágzik esetleg.
Szerintem a festésen kár rágódni, az a fehérnél is előfordulhat, hogy kivirágzik, ráadásul a küszöb fekete, általában azokat szokták feketére fújni amik ki vannak cserélve, de nincsenek fényezve (ez a jobbik eset), vagy szobrásszal lakatoltatnak  angry. Másrészt a fehér miskolci, nekem meg sajna nincs másik autóm, ami volt az szétbontottam, családit meg fater nyüstöli és nagyon ritkán van itthon.
Amit most néztem az tényleg eléggé meggyőző volt, járóképes is lesz, most is az volt, csak nem 100%-os, de mire szerda lesz, addigra az lesz. Olyan autót nem fogok tudni venni úgysem, amire kapásból vételkor ne lehetne rátolni 50ezret, vagy ne kéne valamit állítani rajta, de ahogy a fórumot olvasgattam itt is elég sokan vannak akik el tudnának költeni autójukra ennyit, pedig elég szép a felhozatal és többségük járóképes.  angel
linkek: http://www.hasznaltauto.hu/2935263_bmw_316_1980
         http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979
Azért kösz a figyelmeztetést, ha megveszem és mégse lesz olyan jó (ez úgyis később fog kiderülni, tartósabb használat mellett) az már az én saram  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:58:44 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
pic
Vendég
« Válasz #280 Dátum: 2009. május 30. 12:07:03 pm »

Hát izé, a küszöb gyárilag is fekete. Igaz optikailag sok mindent el tud takarni, de már megbocsáss de inkább a piroson amit kinéztél mutat elég érdekesen a küszöb. Tiszta hullám, még az is könnyen előfordulhat, hogy egyszerűen rábasztak egy pár foltot a lyukakra. Wink
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #281 Dátum: 2009. május 30. 12:20:12 pm »

nézd te tudod, de nem véletlenül mondják páran rajtam kívül is a fehéret. bárhol is laksz, ha átvonatozol a kocsit megnézni, meg haza, ez lesz az egyik legkisebb pénzösszeg, amit a kocsira fogsz költeni.


it's your choice..  Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 30. 13:41:42 pm írta collins » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #282 Dátum: 2009. május 30. 13:12:39 pm »

Hát izé, a küszöb gyárilag is fekete. Igaz optikailag sok mindent el tud takarni, de már megbocsáss de inkább a piroson amit kinéztél mutat elég érdekesen a küszöb. Tiszta hullám, még az is könnyen előfordulhat, hogy egyszerűen rábasztak egy pár foltot a lyukakra. Wink
A képeket elnézve, nekem a fehéré lenne az elsőbbség..
A piroson szarabbak a hézagok is, a lökösök is, a csomitető bal oldalán érdekes a hézag, a fekete felniktől én speciel hányok,a küszöb érdekes alakú,az első lámpákból 3 homály,a négylámpa nem a 16-osoké(bár nekem egy cápa legyen négylámpás),a belsejét még nem is láttuk...Ráadásul mi a f*szt keres rajta a 320-as felirat...Szóval én -ha ez a kettő közül kellene döntenem-csak lemennék valahogy miskolcra(lehet hogy lehet vele közelebb is talizni)..Ha autót akarsz(és ismeretlen a tipus) szerintem ne csak egyet próbálj ki,pláne ha ennyiért keresel..Egy jó eladó simán rádbeszéli mindkettőt, ezt neked kell eldöntened.
Hidd el, akik itt tanácsokat adnak nem azért adják, hogy a másikat(ami megmarad) megvegyék holnap..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #283 Dátum: 2009. május 30. 17:35:14 pm »

Hát izé, a küszöb gyárilag is fekete. Igaz optikailag sok mindent el tud takarni, de már megbocsáss de inkább a piroson amit kinéztél mutat elég érdekesen a küszöb. Tiszta hullám, még az is könnyen előfordulhat, hogy egyszerűen rábasztak egy pár foltot a lyukakra. Wink
A képeket elnézve, nekem a fehéré lenne az elsőbbség..
A piroson szarabbak a hézagok is, a lökösök is, a csomitető bal oldalán érdekes a hézag, a fekete felniktől én speciel hányok,a küszöb érdekes alakú,az első lámpákból 3 homály,a négylámpa nem a 16-osoké(bár nekem egy cápa legyen négylámpás),a belsejét még nem is láttuk...Ráadásul mi a f*szt keres rajta a 320-as felirat...Szóval én -ha ez a kettő közül kellene döntenem-csak lemennék valahogy miskolcra(lehet hogy lehet vele közelebb is talizni)..Ha autót akarsz(és ismeretlen a tipus) szerintem ne csak egyet próbálj ki,pláne ha ennyiért keresel..Egy jó eladó simán rádbeszéli mindkettőt, ezt neked kell eldöntened.
Hidd el, akik itt tanácsokat adnak nem azért adják, hogy a másikat(ami megmarad) megvegyék holnap..
Jójó, persze elhiszem, de egyenlőre még nem mondtam h megveszem a pirosat, még ki sem próbáltam, ezért megyek el szerdán, utána még mindig van időm megnézni a fehéret is. Lehet hogy a tesztút alatt sok minden kiderül még a pirosról. Azt nem tudtam, hogy a fekete csík gyári a fehéren  Sad
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #284 Dátum: 2009. május 30. 17:44:54 pm »

kérdezd meg esetleg, hogy Budakeszi felé szokott e járni,vagy régebben járt-e. csak valami hülye indokot keress. mert egyre biztosabb vagyok benne, hogy amit párszor láttam egy 320 jelzésűt, EKP-s rendszámmal az ez volt. és az bizony szakadt volt...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #285 Dátum: 2009. május 30. 17:53:17 pm »

kérdezd meg esetleg, hogy Budakeszi felé szokott e járni,vagy régebben járt-e. csak valami hülye indokot keress. mert egyre biztosabb vagyok benne, hogy amit párszor láttam egy 320 jelzésűt, EKP-s rendszámmal az ez volt. és az bizony szakadt volt...
Az lehet, hogy régen szakadt volt, de most tényleg fel van újítva, láttam a lakatolt részeket, nem voltak csúnyák, tartósságuk még kérdéses, ahogy a fényezésé is, de ez esetleges vásárláskor egyiknél sem derül ki sajnos  Embarrassed de megkérdezem.
Még ami talán egy picit a piros felé billenti a mérleget, hogy 1 év műszaki és zk, annyi idő alatt meg simán felkészítem a kövi műszakira, a fehérnél viszont csak szeptemberig érvényes, persze ez nem zárja ki azt, h patent az egész és hozzá se kell nyúlni. Fehérben viszont több km van míg a pirosban kevesebb óra szerint, bár ezzel is tudnak sajna mahinálni  Sad A közvetlen cserés dolgok nem aggasztanak, úgyis csak abban bízok amit én cseréltem ki, vagy a szemem előtt cserélték, akkor tudom mit raktam/raktak bele és hogy az tényleg benne van.
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #286 Dátum: 2009. május 30. 17:58:43 pm »

nézd ez az állapot még szeptemberben is így volt. ahhoz, hogy szépen ki legyen lakatolva, fényezve, rengeteg pénzt bele kell tolni. sztem kb a vételár dupláját, hiszen szar alkatrészt eleve nem raksz vissza, ha ugye magadnak csinálod. ehhez képest furcsa, hogy árulja.
azért ha egy cápa nem teljesíti a műszaki feltételeit, akkor az egy kis gond... mm nem jó olyan autóval járni, amin nem jó a fék például...
a km-rel ne foglalkozz, szinte mindegyikben jóval több van, mint amit az óra mutat, tekerés helyett egy másik órát egyszerűbb beletenni, és egy rendben tartott 300 ezres M10 jobb, mint egy középszarul "gondozott" 180 ezres.
én azt javaslom nézd meg mind a kettőt nagyon alaposan, ritka az, hogy árban, és állapotra két ennyire hasonló autó van a piacon
(fogadjunk lányok között válogatnál  Roll Eyes )
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #287 Dátum: 2009. május 30. 18:04:50 pm »

nézd ez az állapot még szeptemberben is így volt. ahhoz, hogy szépen ki legyen lakatolva, fényezve, rengeteg pénzt bele kell tolni. sztem kb a vételár dupláját, hiszen szar alkatrészt eleve nem raksz vissza, ha ugye magadnak csinálod. ehhez képest furcsa, hogy árulja.
azért ha egy cápa nem teljesíti a műszaki feltételeit, akkor az egy kis gond... mm nem jó olyan autóval járni, amin nem jó a fék például...
a km-rel ne foglalkozz, szinte mindegyikben jóval több van, mint amit az óra mutat, tekerés helyett egy másik órát egyszerűbb beletenni, és egy rendben tartott 300 ezres M10 jobb, mint egy középszarul "gondozott" 180 ezres.
én azt javaslom nézd meg mind a kettőt nagyon alaposan, ritka az, hogy árban, és állapotra két ennyire hasonló autó van a piacon
(fogadjunk lányok között válogatnál  Roll Eyes )
Grin Ez az óra cserés dolog reális lehet, mert ebben a fehérben nincs fordulatmérő, a pirosban volt, szóval ez simán benne van a pakliban. Megpróbálok kedden elmenni, tán fater is itthon lesz, megfűzöm, bár vele nehéz régi autót nézni, sajna új párti  undecided
Ráadásul nyakamon a matek szigorlat és jelenleg többet vagyok elfoglalva az autókkal mint kéne  Cheesy
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #288 Dátum: 2009. május 30. 18:41:18 pm »

A képeket elnézve, nekem a fehéré lenne az elsőbbség..
A piroson szarabbak a hézagok is, a lökösök is, a csomitető bal oldalán érdekes a hézag, a fekete felniktől én speciel hányok,a küszöb érdekes alakú,az első lámpákból 3 homály,a négylámpa nem a 16-osoké(bár nekem egy cápa legyen négylámpás),a belsejét még nem is láttuk...Ráadásul mi a f*szt keres rajta a 320-as felirat...Szóval én -ha ez a kettő közül kellene döntenem-csak lemennék valahogy miskolcra(lehet hogy lehet vele közelebb is talizni)..Ha autót akarsz(és ismeretlen a tipus) szerintem ne csak egyet próbálj ki,pláne ha ennyiért keresel..Egy jó eladó simán rádbeszéli mindkettőt, ezt neked kell eldöntened.
Hidd el, akik itt tanácsokat adnak nem azért adják, hogy a másikat(ami megmarad) megvegyék holnap..
Jójó, persze elhiszem, de egyenlőre még nem mondtam h megveszem a pirosat, még ki sem próbáltam, ezért megyek el szerdán, utána még mindig van időm megnézni a fehéret is. Lehet hogy a tesztút alatt sok minden kiderül még a pirosról. Azt nem tudtam, hogy a fekete csík gyári a fehéren  Sad
Félre ne érts, mi mindkettőnek örülünk, bármelyiket is veszed meg(vagy a harmadikat, negyediket,stb)...Csak szeretnénk egy esetleges csalódástól megkímélni, mert sajnos nem minden arany, ami fénylik.:Sad(Ha gyanúsan kevésnek tünik a kilóméteróra állása, elég ha a kormányt, vagy a pedálgumikat megnézed, azokat cserélik ki legkevésbé...

A fekete csík afehéren gyárias, de attól még lehet hogy nem az..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:58:27 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #289 Dátum: 2009. május 30. 19:24:52 pm »

Jójó, persze elhiszem, de egyenlőre még nem mondtam h megveszem a pirosat, még ki sem próbáltam, ezért megyek el szerdán, utána még mindig van időm megnézni a fehéret is. Lehet hogy a tesztút alatt sok minden kiderül még a pirosról. Azt nem tudtam, hogy a fekete csík gyári a fehéren  Sad
Félre ne érts, mi mindkettőnek örülünk, bármelyiket is veszed meg(vagy a harmadikat, negyediket,stb)...Csak szeretnénk egy esetleges csalódástól megkímélni, mert sajnos nem minden arany, ami fénylik.:Sad(Ha gyanúsan kevésnek tünik a kilóméteróra állása, elég ha a kormányt, vagy a pedálgumikat megnézed, azokat cserélik ki legkevésbé...

A fekete csík afehéren gyárias, de attól még lehet hogy nem az..
Okés perszer, elhiszem hogy jót akartok, elvégre azért vagyok itt, meghallgatni a tanácsokat, csak régóta szeretnék már egy ilyet és jó lenne ha már itt állna az udvarban és csinálhatnám, persze nem szeretném elkapkodni, bár úgyis lesz vele meló, bármelyiket is hozom el  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:58:12 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #290 Dátum: 2009. május 30. 20:17:33 pm »

Csatlakozom a többiekhez.. Én is a fehéret választanám...
 afro angel Roll Eyes Lips Sealed
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #291 Dátum: 2009. május 30. 21:50:01 pm »

Csatlakozom a többiekhez.. Én is a fehéret választanám...
 afro angel Roll Eyes Lips Sealed
Akkor gyereknap alkalmából csak nektek megnézem.  Grin  Grin  Grin  Grin  Grin
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #292 Dátum: 2009. május 30. 21:51:14 pm »

csak neked lenne jobb autód  Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #293 Dátum: 2009. május 30. 21:52:06 pm »

csak neked lenne jobb autód  Wink
Remélem is hogy így lesz  angel Tongue
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #294 Dátum: 2009. május 31. 05:39:32 am »

Csatlakozom a többiekhez.. Én is a fehéret választanám...
 afro angel Roll Eyes Lips Sealed
Akkor gyereknap alkalmából csak nektek megnézem.  Grin  Grin  Grin  Grin  Grin

Miattam ne nézd meg.Magad miatt igen.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #295 Dátum: 2009. május 31. 10:28:47 am »

No, én egyet tudok: A piros az vélhetöen gittböl van, szépen lefújva, oszt mehet eladásra. A fehér az TALÁN kevésbé, de a küszöb vonala egy sz.r, hátul a szoknya SOHA nincs gyárilag feketére festve, úgyhogy ez tök mindegy, semmi jelentősége hogy a kitudja hanyadik lakatolás után mekkora részt festenek le!
Amit meg kell nézni:
1-az első alváznyúlványok vannak-e szétmállva, van e rajta foltozás, törésnyom? Általába a motortérben van-e GYANÚS jel: pl gittelésnyom, ráfoltozott lemez a tornyok környékén, belül a motor felé,  stb.
2-Első kerékjáratban: felül a toronynál van-e szétmállott lemez, van-e kurvavastag bitumenréteg ráfújva a sárra, van-e foltozás az utastér tüzfel felé a felsö sarokban?
3-Ugyanitt megvan-e a müanyag belsö sárfogó lap? Ha nincs akkor minden látszik, milyen a küszöb elsö része, van-e folt, rozsda, luk stb. Ha benne van akkor ezt sajnos nem látni.
4-Taposólemez és a küszöb alulról hogy néz ki, horpadozott, vannak-e rajta foltozás nyomok, 1cm vastag bitumen esetleg?
5-Küszöb külsö lemeze egyenes-e, foltozott, cserélt?
6-Hátsó sárvédöív van-e gányolva, a pontheggesztések között deformálódott-e az ív, belülröl milyen a tapintása (esetleg porlik-e)
7-Hátsó torony rohad-e, volt-e foltozva, cseréve, egyéb gányolás látszik-e?
8-Csomagtér padlólemeze oldalt a doblemezek felé ép, rozsdás vizes, heggesztett, le van már fújva 1cm vastagon bitumennel vagy még gyári, színrefújt?

9-Nézz szét jól a neten, E-bayen 4-5ezer eurós E21-ekröl nézd meg a képet, azok 95%-ban érintetlen gyári állapotúak, úgy kell kinéznie a csomagtérnek pl. (színre fújva, gyári "rücsi" kicsit ráfújva, vastag, ecsettel felvitt tömitőpaszta az illesztéseknél)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
petie28
Vendég
« Válasz #296 Dátum: 2009. május 31. 15:46:13 pm »

Sziasztok! Néztem egy autót,de az a bibi,hogy a tulaj 5 éve nem iratta át.  Ez milyen bonyodalmakkal járhat rám nézve,át tudom iratni? Meg esetlag nem kell megvárnom amíg bevasalják rajta az 5 év súlyadót meg a büntit?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #297 Dátum: 2009. május 31. 16:24:39 pm »

Sziasztok! Néztem egy autót,de az a bibi,hogy a tulaj 5 éve nem iratta át.  Ez milyen bonyodalmakkal járhat rám nézve,át tudom iratni? Meg esetlag nem kell megvárnom amíg bevasalják rajta az 5 év súlyadót meg a büntit?
Szerintem felejtős... Dupla átíratási illeték, plusz lehet még a büntit is kiszabják rád. Nembeszélve arról, hogy ha 5 évig nem volt pénze átíratni, akkor az 5 év alatt mennyi törődést kapott... Drágább a leves, mint a hús.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #298 Dátum: 2009. május 31. 17:10:53 pm »

No, én egyet tudok: A piros az vélhetöen gittböl van, szépen lefújva, oszt mehet eladásra. A fehér az TALÁN kevésbé, de a küszöb vonala egy sz.r, hátul a szoknya SOHA nincs gyárilag feketére festve, úgyhogy ez tök mindegy, semmi jelentősége hogy a kitudja hanyadik lakatolás után mekkora részt festenek le!
Amit meg kell nézni:
1-az első alváznyúlványok vannak-e szétmállva, van e rajta foltozás, törésnyom? Általába a motortérben van-e GYANÚS jel: pl gittelésnyom, ráfoltozott lemez a tornyok környékén, belül a motor felé,  stb.
2-Első kerékjáratban: felül a toronynál van-e szétmállott lemez, van-e kurvavastag bitumenréteg ráfújva a sárra, van-e foltozás az utastér tüzfel felé a felsö sarokban?
3-Ugyanitt megvan-e a müanyag belsö sárfogó lap? Ha nincs akkor minden látszik, milyen a küszöb elsö része, van-e folt, rozsda, luk stb. Ha benne van akkor ezt sajnos nem látni.
4-Taposólemez és a küszöb alulról hogy néz ki, horpadozott, vannak-e rajta foltozás nyomok, 1cm vastag bitumen esetleg?
5-Küszöb külsö lemeze egyenes-e, foltozott, cserélt?
6-Hátsó sárvédöív van-e gányolva, a pontheggesztések között deformálódott-e az ív, belülröl milyen a tapintása (esetleg porlik-e)
7-Hátsó torony rohad-e, volt-e foltozva, cseréve, egyéb gányolás látszik-e?
8-Csomagtér padlólemeze oldalt a doblemezek felé ép, rozsdás vizes, heggesztett, le van már fújva 1cm vastagon bitumennel vagy még gyári, színrefújt?

9-Nézz szét jól a neten, E-bayen 4-5ezer eurós E21-ekröl nézd meg a képet, azok 95%-ban érintetlen gyári állapotúak, úgy kell kinéznie a csomagtérnek pl. (színre fújva, gyári "rücsi" kicsit ráfújva, vastag, ecsettel felvitt tömitőpaszta az illesztéseknél)
Huhh ez jó részletes, thx csabE28  Shocked
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #299 Dátum: 2009. május 31. 18:15:51 pm »

Sziasztok! Néztem egy autót,de az a bibi,hogy a tulaj 5 éve nem iratta át.  Ez milyen bonyodalmakkal járhat rám nézve,át tudom iratni? Meg esetlag nem kell megvárnom amíg bevasalják rajta az 5 év súlyadót meg a büntit?

Ha tudod a rendsz0ámot, kérdezz rá az okmányirodában,van-e valami fejlemény a kocsival...A dupla átírást valószinüleg rádverik(nem mindenhol)..Én így szoptam be az előző td-t...Időközben az önkormányzat kivonta forgalomból, persze ez akkor derült ki, amikor én már levizsgáztattam, biztosítást kötöttem rá,zöldkártya, motorcsere, stb...természetesen nem lehetett visszahelyezni a kocsit..Azt hittem az ideg szétb*sz,amikor közölték:Sad( Hála istennek árában szétbontva eladtam...Bár a forgalmija a rendszámokkal megmaradt, hátha jó lesz még valamire...Elméletileg mostmár vissza lehet(ne)helyezni, de mostmár az örök vadászmezőkön pihen...
Szerintem ezt próbáld meg mielőtt belevágsz,persze ha bevállalható a kocsi.És mindenképpen csúnyát alkudj az árából..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!