THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #720 Dátum: 2010. május 29. 19:46:32 pm » |
|
jaa. értem.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #721 Dátum: 2010. május 30. 07:57:05 am » |
|
kicsit informalodtam diffi ugyben aztmondtak hogy a Z3 hatso futomu nagyon majdnem ugyanaz mint azz E30. DE annyi a nagy elonye hogy gyarilag mindeggyikbe Torsen diffi van.. igaz nemigaz ??
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #722 Dátum: 2010. május 30. 08:49:32 am » |
|
Z3 meg az E30 nak nagyon hasonló a hátulja, csakúgy mint az E36 Compact hátsó futóműve is hasonló.
De ehez még mindíg át kell alakítani az E21 hátsó futóművét, nagyon.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #723 Dátum: 2010. május 30. 10:12:39 am » |
|
Tiszta szerencse, hogy telített a piac Z3 futóművekkel, ezért a nagy rész a zúzdában végzi, mert a kutyának se kell
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #724 Dátum: 2010. május 30. 10:18:02 am » |
|
akinek nincs otthon z3 futóműve, az nem is számít..De akinek egynél többje van belőle, adja el .. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 30. 10:30:20 am írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #725 Dátum: 2010. június 01. 17:26:30 pm » |
|
Köszi mindenkinek az okosítást, Z3 futóművek mehetnek vissza a sarokba, megnéztem az autót, ezt nem veszem meg, de időközben lefoglalóztam egy másikat, de az nem E21. Ha valakit érdekel a kék E21-ről info akkor privátban.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #726 Dátum: 2010. július 04. 08:23:14 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #727 Dátum: 2010. július 10. 09:48:51 am » |
|
Jo napot mindenkinek! A ho vegere ki lessz a keret egy bomosre mar ki is neztem e36,318i vegre.Az 1.6os (m40,m42) milyen meglepit tud a butykostoresen es a hengerfely repedesen kivul??? Csak erdeklodom,ha valamilyen oknal fogva nem jonne ossze az 1.8. Autot szeretnek vasarolni nem vizforralot,az atlaghomerseklet itt 35C korul jar.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 10. 09:54:57 am írta szabi84 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #728 Dátum: 2010. július 10. 09:55:24 am » |
|
Elsősorban gyenge lesz. Szerintem inkább az 1.8... De méginkább egy 2000-es.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #729 Dátum: 2010. július 10. 10:55:46 am » |
|
Azt gondoltam startbol hogy nem fog az ulesbe bele nyomni......Csak eleg nagyok az ar kulonbsegek.Amint montam en is azt neztem klimaval egyutt 1.8ast.Nem ugy akarok jarni vele mint a haver 1.4 nissanjaval beertem egy kamion hatahoz es a klimat ki kellett kapcsolni hogy meg tudjam elozni . Az 1.8as es a 2es kozott vetelarban olyan 1500-2000juro a kulonbseg itt,az evi fizettni valo az 1.8ra 650korul jar a 2e meg joval tobb!Az 1.6ost megusznam olyan 400-450bol es az ara meg valahol 1000 folott jar egy kicsit. Nem szaguldozni kene hanem munkaba jarni es inkabb veszek egy 316ost mint valami japant!Egyetlen a Mitsubishi Galant ami tetszik formara de mivel elsokerek meghajtasu az is kiesett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuki
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Válasz #730 Dátum: 2010. július 11. 10:31:43 am » |
|
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320_6-3939231Sziasztok. Erről az autóról véletlenül nem tud valaki valamit? Csak úgy látásból vagy akármilyen kicsi segítség jól jön. Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #731 Dátum: 2010. július 11. 10:41:15 am » |
|
Így elsőre ami feltűnik rajta, hogy '77-es, tehát első szériás (-nak kéne lennie) 6 hengeres (ha jól tudom, '77-ben jelent meg a 320/6). Ennek ellenére a homlokfal 2. szériás, a tükrök 2. szériásak, a köténylemez 2. szériás, valamint a motor hűtése is 2. szériás, beleértve a hűtőt és a viscot. Az 1. szériás e21-ekben elektromos ventilátor volt, még nem viscos a hűtés. Aztán a motortérben kicsit sok a fölöslegesnek tűnő/kókányolt kék madzag, a tetőablak meg utángyártott. Az, hogy a fék új, jelentheti azt is, hogy 3-4 éve felújították, azóta áll és berohadt az összes munkahenger (reméljük nem). + Ja és a kipuffdob is eléggé hülyén áll/néz ki... Remélem azért nem keserítettelek el nagyon. Ha a kasztni jó, már megéri megvenni. Azt meg mindenképpen nézd meg, hogy az alv@zsz@m nehogy AF-es legyen... Akkor max csak alkatrésznek éri meg... A jobb hátsó felni meg abszolút más mint a bal hátsó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 11. 10:46:55 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kuki
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Válasz #732 Dátum: 2010. július 11. 10:53:19 am » |
|
Köszönöm szépen....meglássuk mi lesz. 4 kerék tutira kell rá,mondta a srác is hogy sz*rok a gumik is. A féket még most cseréli majd ki mire megyek érte.... Elmondása szerint gyűrűzve is most lett,csapágyakat ilyeneket cseréltek a motorban meg 2 éve volt kasztnizva nagyjából,mert azért vannak rajta rozsdás részek....meghát úgyis azt mondd amit akar látatlanba...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #733 Dátum: 2010. július 11. 11:05:26 am » |
|
Így elsőre ami feltűnik rajta, hogy '77-es, tehát első szériás (-nak kéne lennie) 6 hengeres (ha jól tudom, '77-ben jelent meg a 320/6). Ennek ellenére a homlokfal 2. szériás, a tükrök 2. szériásak, a köténylemez 2. szériás, valamint a motor hűtése is 2. szériás, beleértve a hűtőt és a viscot. Az 1. szériás e21-ekben elektromos ventilátor volt, még nem viscos a hűtés. Aztán a motortérben kicsit sok a fölöslegesnek tűnő/kókányolt kék madzag, a tetőablak meg utángyártott. Az, hogy a fék új, jelentheti azt is, hogy 3-4 éve felújították, azóta áll és berohadt az összes munkahenger (reméljük nem). + Ja és a kipuffdob is eléggé hülyén áll/néz ki... Remélem azért nem keserítettelek el nagyon. Ha a kasztni jó, már megéri megvenni. Azt meg mindenképpen nézd meg, hogy az alv@zsz@m nehogy AF-es legyen... Akkor max csak alkatrésznek éri meg... A jobb hátsó felni meg abszolút más mint a bal hátsó. mért is nemjó ha AF-es?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #734 Dátum: 2010. július 11. 11:13:15 am » |
|
A hiányzó alkatrészek nagyját már nálam kereste hozzá, össze is készítettem neki a cuccokat, még nem jött érte, és gyanítom már nem is fog érte jönni.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
kuki
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Válasz #735 Dátum: 2010. július 11. 11:17:58 am » |
|
Egyre bonyolultabb a történet......majd én lemegyek érte
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #736 Dátum: 2010. július 11. 11:20:48 am » |
|
mért is nemjó ha AF-es? Ha a motorsz@m AF-es azzal nincs semmi gond, az csak jó. De ha az alv@zsz@m, akkor az szívás. Gyakorlatilag értéktelen az autó és OT-ztatni sem lehet, tehát halálra van ítélve.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #737 Dátum: 2010. július 11. 11:26:57 am » |
|
Szerintem nem szívás. Én pl. Rohadtul keresek olyan E12-t,aminek AF-es az is.
Egy autó értékét ha az az AF határozza meg, akkor nagy a baj... Ha pl. lenne egy B7 turbo, vagy akár egy 535i E12, vagy csak csodaszép 520, leszarnám,hogy AF-es, az OT-t meg végképp.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #738 Dátum: 2010. július 11. 11:36:10 am » |
|
Ha a motorsz@m AF-es azzal nincs semmi gond, az csak jó. De ha az alv@zsz@m, akkor az szívás. Gyakorlatilag értéktelen az autó és OT-ztatni sem lehet, tehát halálra van ítélve.
és ha nemlehet ot-ztatni akkor nemér egy vasat se? nelegyünk már stasisok úgy odavan mindenki az ot-val,engem annyira hidegen hagy hogy nemigaz. ha egy kocsi szép,akkor az szép,ha nem ot-s, akkor is,de ha ot-s valami,és csúnyaszar,akkor engem megintcsak hidegen hagy. ottvan Shark cápája,aligha esélyes az OT-ra amennyire én tudom,mégis kevesen mondanánk nemet rá
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #739 Dátum: 2010. július 11. 11:37:56 am » |
|
féloff:
Külföldön mit szólnak a magyar af-es alvázszámhoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuki
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
|
|
« Válasz #740 Dátum: 2010. július 11. 11:40:09 am » |
|
Én úgy tudom,AF-es alvázszámmal ki sem mehetsz külföldre....de ez nem tuti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #741 Dátum: 2010. július 11. 11:42:29 am » |
|
és ha nemlehet ot-ztatni akkor nemér egy vasat se? nelegyünk már stasisok úgy odavan mindenki az ot-val,engem annyira hidegen hagy hogy nemigaz. ha egy kocsi szép,akkor az szép,ha nem ot-s, akkor is,de ha ot-s valami,és csúnyaszar,akkor engem megintcsak hidegen hagy. ottvan Shark cápája,aligha esélyes az OT-ra amennyire én tudom,mégis kevesen mondanánk nemet rá Engem konkrétan nem érdekel az OT, de ha AF-es az alv@zsz@m, akkor az autó csak itthon eladható, amire nagyon kicsi réteg mozdul rá. A veteránosok ráizgulnak, de megtudják, hogy AF és már nem is kell nekik, ezzel egyben szűkül a vevőkör, csökken az érték. Ami nem AF-es, azt akár még külföldre is el lehet adni, nagyobb a vásárlói tábor, többet lehet kérni érte. Az OT amúgy szart sem ér, ha külföldet nézzük, de én azért meghagynám ezt az opciót az esetleges következő tulajnak. (Mert ugye nem élünk örökké )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #742 Dátum: 2010. július 11. 11:44:54 am » |
|
Engem konkrétan nem érdekel az OT, de ha AF-es az alv@zsz@m, akkor az autó csak itthon eladható, amire nagyon kicsi réteg mozdul rá. A veteránosok ráizgulnak, de megtudják, hogy AF és már nem is kell nekik, ezzel egyben szűkül a vevőkör, csökken az érték. Ami nem AF-es, azt akár még külföldre is el lehet adni, nagyobb a vásárlói tábor, többet lehet kérni érte. Az OT amúgy szart sem ér, ha külföldet nézzük, de én azért meghagynám ezt az opciót az esetleges következő tulajnak. (Mert ugye nem élünk örökké ) ez a verzió már jobban tetszik,mint a "halálra van ítélve" örülök hogy megvitattuk normálisan.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #743 Dátum: 2010. július 11. 14:36:48 pm » |
|
Én úgy tudom,AF-es alv@zsz@mmal ki sem mehetsz külföldre....de ez nem tuti
Ez hülyeség. Mi vígan jártunk vele külföldre régebben is.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #744 Dátum: 2010. július 11. 15:03:31 pm » |
|
Ez hülyeség. Mi vígan jártunk vele külföldre régebben is.
De nem is állítottak meg vele soha, gondolom, vagy ha igen nem néztek alvázszámot. Ma már, hogy nincsenek határok, én is ki merék vele menni, de régen nem nagyon merészkedtem ki ilyennel. Volt olyan ismerős akit én hoztam haza a német határról mert lefoglalták az af-es autóját. (1992-ben)
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #745 Dátum: 2010. július 11. 15:03:37 pm » |
|
Ez hülyeség. Mi vígan jártunk vele külföldre régebben is.
Kérdés mivan ha megállítanak és a forma felismeri hogy a WBA és az AF valahogy nem ugyanaz. Max megmondod hogy ezt afganisztánban gyártották...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #746 Dátum: 2010. július 11. 15:44:32 pm » |
|
elvileg lehet, gyakorlatilag csak arra tudok példát hogy lefoglalták az af-es autót. De mindet csak mesélték... Én örülök amúgy neki, majd később ki is fogom használni. Külföldre meg amúgy se merek elindulni vele, nem vihetek magammal mindíg több garnitúra féltengelyt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 11. 18:02:25 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #747 Dátum: 2010. július 11. 15:46:35 pm » |
|
A tiédnek AF-es az alvázszáma?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #748 Dátum: 2010. július 11. 16:21:34 pm » |
|
Van olyan, aminek AF-es. Maradjunk ennyiben.
Állították már meg párszor az autót, de sosem volt probléma. A szolgálati 28i is az volt, azt pedig kimondottan külföldezésre használták (Coburg)
Amiket lefoglaltak (ha volt is ilyen) ,azt nem azért, mert AF...
Ez kicsit olyan, hogy "letilt a kompjúter" (szervizintervallum számláló)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #749 Dátum: 2010. július 11. 17:58:17 pm » |
|
Mondjuk ezt a külföldön lefoglalják dolgot én sem hiszem el... De most így hirtelen eszembe jutott valami. Nem kötekedésképp, csak leírom, hogy ez is előferdülhet. Mivan, ha találsz egy Alpina E12-t AF-es alv. számmal? Az ok, hogy Alpina, de alv@zsz@m híján ezt ugye nehéz bizonyítani, a kis plakettet, meg a szabad szemmel látható dolgokat meg ugyebár akár utólag is bele lehet rakni...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|