kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1350 Dátum: 2014. december 10. 20:40:14 pm » |
|
Én ezért gondolom, hogy ezt a pénzt inkább egy M30-as erőforrással ellátott E12-be érdemesebb beleölni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #1351 Dátum: 2014. december 10. 21:39:19 pm » |
|
Milliók milliók milliók.... a pénzt könnyű elkölteni ahogy jön, de az a sok idegeskedés, alkatrész beszerzés, utánajárás, fényező- lakatos megbízhatóbb fajta felkutatása... tréler ide- oda- amoda, homokszórás de mivel (a kukorica csuhétól, a sörétig van minden),gyöngyözés, majd könyörögni a kis csavarjaidnak szorítsanak helyet a galvanizáló kádba hagy ragyogjanak újra, szinterezett cuccok ide- óda szállítása, rendszerezése, külföldi beszerző kirándulások, és még vagy ezer dolog, ami sosem egy kör, és sosem megy simán. Mindig valami lemarad, leesik, lepercen, összerakásközben kábel átvezető gumihüvely vadászására csak 3 hét ment el. Lehet én vagyok béna, mert nő vagyok... de megértem mért fizetnek annyit a restaurátoroknak. Évek, és közben egy olyan autót újítasz ami rögtön a bakra került egy leszőnyegezett garázsba, semmi élményt nem adott, semmi emléket ami tartaná a tüzet, és a kitartást... csak mazoisták vesznek rögtön olyat ami egy métert nem megy anélkül, hogy ne használtad volna egy kicsit. Vagy olyanok akiknek ez a foglalkozásuk, életük. Ha ebbe beletartozol akkor hajrá, és sok sikert Remélem nem voltam túl negatív Ohh és ott van még a motor, ha már minden szép az olajos romot nem rakod vissza, szétszeded, elmosod, kifözöd, és rájössz minden cserés, mert egy 30+ éves autó... és ott lehet megint önteni bele a pénzt... Majd jön a bőrözés, kárpitozás... Az egész egy téboly, kicsit megbuggyansz mire kész lesz Ezalatt, beszerzed a szerszámokat, ha nincs garázsod amiben rendesen lehet dolgozni bérelsz egyet és már ott is folyik ki a zsebedből a pénz... akkor inkább egy rendbe rakott amit szinten tartasz, néha cserélsz rajta fékpofákat, lengőkarokat és mosolyogva ülsz benne és élvezed (Persze ott is költesz rá, de nincs semmi téboly, maximum a berohadt csavarok ami 10 perces munka 3 napig tart)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 10. 21:47:58 pm írta Niki »
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #1352 Dátum: 2014. december 12. 10:28:40 am » |
|
Próbálj eleve szép állapotút keresni, vagy már restauráltat - de nagyon nézd meg, hogy hogy javították. Járhatsz nagyon jól, vagy pont ellenkezőleg, meg is szívhatod. Most egyszerre karosszériázunk egy E24-et (Korman) egy e28-at (Peleskey Gyurié) és egy E30 Baur-t, az utóbbit leszámítva nagyon sok meló van mindegyikkel, és még így is vastag hónapokba telik egy-egy autó talpra állítása, hogy saját magunk csináljuk. Mondanám, hogy vedd meg a Miki24V által restaurált E12 525-öt, de ott csak egyben megy a vételár. üdv Elszántság van, a pénz a nagyobb baj. Azt meg hogy milyen motor úgy vagyok vele majdnem mindegy, azért 518 nem kellene de pár hónapja volt fent pl egy 2002, tehát mindegy csak öreg legyen és olcsón meg lehessen venni, aztán onnantól majd készen lesz egyszer. Pánikba vagyok esve, hogy lassan eltűnnek az ilyen tárgyak. Az E30 ára is hihetetlenül növekszik, úgy érzem most kell bevásárolni mert pár éven belül milliós tétel lesz egy normális cápa. Későn születtem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #1353 Dátum: 2014. december 12. 10:39:24 am » |
|
"Milliók milliók milliók.... a pénzt könnyű elkölteni ahogy jön, de az a sok idegeskedés, alkatrész beszerzés, utánajárás, fényező- lakatos megbízhatóbb fajta felkutatása... tréler ide- oda- amoda, homokszórás de mivel (a kukorica csuhétól, a sörétig van minden),gyöngyözés, majd könyörögni a kis csavarjaidnak szorítsanak helyet a galvanizáló kádba hagy ragyogjanak újra, szinterezett cuccok ide- óda szállítása, rendszerezése, külföldi beszerző kirándulások, és még vagy ezer dolog, ami sosem egy kör, és sosem megy simán. Mindig valami lemarad, leesik, lepercen, összerakásközben kábel átvezető gumihüvely vadászására csak 3 hét ment el. Lehet én vagyok béna, mert nő vagyok... de megértem mért fizetnek annyit a restaurátoroknak. Évek, és közben egy olyan autót újítasz ami rögtön a bakra került egy leszőnyegezett garázsba, semmi élményt nem adott, semmi emléket ami tartaná a tüzet, és a kitartást... csak mazoisták vesznek rögtön olyat ami egy métert nem megy anélkül, hogy ne használtad volna egy kicsit." Jé, ez én vagyok
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1354 Dátum: 2014. december 12. 14:37:33 pm » |
|
Éppen nemrég találtam meg első cápám hazatrélerezés utáni képeit (mondjuk itt már éppen aznap készült a kép mikor Promival BMWWWW távsegítségével be sikerült indítani és "felkerült" a kötény is )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 12. 20:15:44 pm írta VfB »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #1355 Dátum: 2014. december 12. 20:20:35 pm » |
|
"Milliók milliók milliók.... a pénzt könnyű elkölteni ahogy jön, de az a sok idegeskedés, alkatrész beszerzés, utánajárás, fényező- lakatos megbízhatóbb fajta felkutatása... tréler ide- oda- amoda, homokszórás de mivel (a kukorica csuhétól, a sörétig van minden),gyöngyözés, majd könyörögni a kis csavarjaidnak szorítsanak helyet a galvanizáló kádba hagy ragyogjanak újra, szinterezett cuccok ide- óda szállítása, rendszerezése, külföldi beszerző kirándulások, és még vagy ezer dolog, ami sosem egy kör, és sosem megy simán. Mindig valami lemarad, leesik, lepercen, összerakásközben kábel átvezető gumihüvely vadászására csak 3 hét ment el. Lehet én vagyok béna, mert nő vagyok... de megértem mért fizetnek annyit a restaurátoroknak. Évek, és közben egy olyan autót újítasz ami rögtön a bakra került egy leszőnyegezett garázsba, semmi élményt nem adott, semmi emléket ami tartaná a tüzet, és a kitartást... csak mazoisták vesznek rögtön olyat ami egy métert nem megy anélkül, hogy ne használtad volna egy kicsit." Jé, ez én vagyok Én is azért írtam, mert tapasztalt mazochista vagyok én is Bár én csak kis Fiat 600-at építettem, de nem volt könnyű az a női méret
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1356 Dátum: 2014. december 12. 21:26:16 pm » |
|
Azért én megvilágítanám más szemszögből is a dolgot... Ha az emberfia/lánya ezt az autófelújítást szabadidős tevékenységként fogja fel, amire szívesen áldoz, akkor ez jó móka. Más kérdés, hogy együttérző, türelmes családra van szükség hozzá. Meg kb. 2x annyi pénzre, amit viszont egy eltolt idősíkra vetítve kevésbé fájó kiadni... Ami igazából a jutalom a végén, hogy elmondhatja az ember, hogy a saját keze munkája, és leszarja, ki mit gondol, örül az eredménynek. Cápát sosem másnak építünk, hanem magunknak. És kb leszarjuk, ki mit gondol erről. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1357 Dátum: 2014. december 12. 21:31:22 pm » |
|
Még egy fontos dolog. Sosem szabad eladni mert megbánod AZ E21em miatt nemrég írtam az embernek akinél most van hogy visszavásárolnám, de sajnos nem válaszol
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #1358 Dátum: 2014. december 13. 14:10:59 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 13. 15:03:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1359 Dátum: 2014. december 13. 21:00:28 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1360 Dátum: 2014. december 13. 21:02:27 pm » |
|
Egyrészt jogos a felvetés,de ha jobban megnézed a HAHUt min 2 hete nincs fenn...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1361 Dátum: 2014. december 13. 21:55:47 pm » |
|
Ez nem jelent garanciát arra, hogy holnap nem lesz fönt újra, mikor elromlik a porszívó.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1362 Dátum: 2014. december 13. 22:01:12 pm » |
|
Ez nem jelent garanciát arra, hogy holnap nem lesz fönt újra, mikor elromlik a porszívó. Ha a porszívó alatt a csillagtolót érted az sajnos még mindig nincs kész BMW van használatban mivel a motorozáshoz sajnos már hideg van.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1363 Dátum: 2014. december 13. 23:34:05 pm » |
|
Hmm,olyan,hogy elromlik nem van egy benznél,elkopik,vagy elrohad , de megy,és megy,és megy......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1364 Dátum: 2014. december 14. 08:46:16 am » |
|
Hmm,olyan,hogy elromlik nem van egy benznél,elkopik,vagy elrohad , de megy,és megy,és megy...... Mr,a feleseged nem szolt hogy hagy azt a demijohn-t ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1365 Dátum: 2014. december 14. 13:28:27 pm » |
|
Bence ne tagadd hogy 4k-s TV-t szeretnel a fa ala, mar nem erdekel a BMW
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1366 Dátum: 2014. december 14. 16:10:22 pm » |
|
Bence ne tagadd hogy 4k-s TV-t szeretnel a fa ala, mar nem erdekel a BMW Mi az a 4k-s tv? 4000$,vagy mi?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1367 Dátum: 2014. december 14. 16:15:02 pm » |
|
Mr,a feleseged nem szolt hogy hagy azt a demijohn-t ? Bence benze,ill. az utána következő w124-re 100%-ban igaz a megállapításom,az utánuk jövők már elBMWsedtek több a kanóc,mint a vas,így azok valóban szívesen romlanak el.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gézu
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
|
|
« Válasz #1368 Dátum: 2015. január 09. 18:39:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
e34 524td 1988 rip/e34 524/5td 1988/e28 525i 1983/e34 525i 1988
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1369 Dátum: 2015. január 09. 19:25:30 pm » |
|
Sajtkasznis papírmentes TD itt van tőlem 7 Kmre
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1370 Dátum: 2015. április 07. 20:37:45 pm » |
|
forumtarsak...
igaz hogy nem capa,...de lenne kerdesem ,amolyan ,ki-mit-tud a bmw v8 diesel motorokrol,...joot rosszat mindent,...a velemenyek komplett autokrol is johetnek...
elore is koszonom...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sygma
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #1371 Dátum: 2015. augusztus 06. 08:28:42 am » |
|
Sziasztok, ismet vadaszaton, most egy masodik szerias 635CSi a kiszemelt, 6 eve nem inditottak be, nincs benne benzinszivattyu, tank es akksi sem, viszont amennyiben igazat mond a tulaj rozsdamentes egy kuszobot leszamitva. Ausztriaban van az auto es sajnos nem tudok megkerni egy szerelot, hogy jojjon el velem, viszont valahogy meg szeretnek gyozodni arrol, hogy a motor nem teljesen kuka. Mennyire lehet kezi erovel elforgatni a fotengelyt a tarcsarol? Erdemes lenne kivenni a gyertyakat, h ne legyen vakuum, akkor konnyebben fordulna el?
Valami egyeb tanacsot tudtok adni?
Nagyon koszi elore
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #1372 Dátum: 2015. augusztus 06. 20:40:22 pm » |
|
Ha nem automata, akkor egyszerűbb berakni sebességbe és úgy tologatni. Ha van rá lehetőséged, vigyél egy aksit és próbálj meg indítózni, esetleg próbálj meg kompressziót mérni. Szerintem, nem a motortól kell legjobban tartani, hanem a karosszériától. Nagyon drágák a hatoshoz a karosszériaelemek és szeretnek elpusztulni. Ha érdekel, hívj fel és elmondom miket nézz meg. Üdv:Árpi Tmobile4037684
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sygma
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #1373 Dátum: 2015. augusztus 07. 09:04:50 am » |
|
Koszonom a segitseget, felhivlak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #1375 Dátum: 2015. november 01. 16:48:23 pm » |
|
Niki Te aztán el voltál tűnve rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #1376 Dátum: 2015. november 01. 19:32:08 pm » |
|
Niki Te aztán el voltál tűnve rendesen.
Mióta, nem vettem meg a pirosat voltam Ausztriába is nézni... és végül megszültem a végeredményt W115-114 Mercedest elengedtem a Bogár projektel együtt... így már csak a 21-et néztem, itthon szinte mindegyik felbukkanót... de nem jött a szerelem Majd alternatíva ként az E30-at is képbe hoztam, persze csak coupe formában... de nincs dömping belőle! Sőt van aki 1 millióért projektnek való autót árul, csuda képekkel, aztán kopp... Így ami előbb jön, a fenti hirdetést egy ideje nézem, a kékkel együtt ami nagyon régen fent van... nem tudom mi a baja, hogy nem vitték el... lehet mert 16-os...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #1377 Dátum: 2015. november 01. 20:41:50 pm » |
|
Niki Te aztán el voltál tűnve rendesen.
Csak nem bírtam magammal felhívtam innen Belgiumból a tulajt... Infói: - igényesen kilakatolva, nem toldva foldva, alvázvédelem nincs rajta meg lehet nézni az elemeket, - motor karbis ugye első széria, váltó, futómű jó, új cuccok 4 új lengés csilli stb. - fényezés hibátlan, minőségi 2 árnyalattal mélyebb mint a gyári, egy karc van rajta amit egy parkolóban kapott pár centi - belseje saját, és gyári, fék visszajelző, és fordulatszámmérős óra - elektronyos ablak, amit nem kérdeztem, hogy az honnan mert nincs helye az oldalkárpiton a tekerőnek ha jól láttam - 4 felújított lemezfelni, és mehet az OT-re velük - kipuff új azt hiszem Szerintetek? Talán ez az eredeti szín : http://vehicle24.info/wp-content/uploads/2014/02/BMW_E21_front_20080331-600x600.jpg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 01. 20:48:43 pm írta Niki »
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #1378 Dátum: 2015. november 01. 21:33:59 pm » |
|
Niki! Szerintem, ezzel érdemes lenne foglalkozni. Biztos lesz vele munka, ennyi pénzért nincs OT-s autó, de biztos jobban jársz vele, mint egy bontószökevénnyel. Sok sikert hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1379 Dátum: 2015. november 01. 21:39:17 pm » |
|
Rasnya az a fakormány. Nem tudom, hog OT esetén mennyire kritérium az eredeti szín...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|