CápaBMW fórum
2024. december 18. 02:55:30 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 827457 alkalommal)
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #60 Dátum: 2008. október 30. 09:07:13 am »

háhááá ez jó...

Bocs rosszul mondtam. Cheesy

30.-Ft/ccm az üzemben tartói átírás + 6000 a forgalmi = 78000

24.-Ft/ccm az átírás + 6000 forgalmi + 6000 törzskönyv = 69600 + eredetv.
Mike!
Szerintem ez csak szerencsen van így, mert én a hét elején kérdeztem meg az ocsmány irodában, és nincs külön díjazása az üzemben tartóinak.
Inkább ne terjeszd ezt a rém hírt mert még meglátja egy illezékes, és tényleg bevezetik!!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:19:29 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #61 Dátum: 2008. október 30. 09:39:58 am »

Bocs rosszul mondtam. Cheesy

30.-Ft/ccm az üzemben tartói átírás + 6000 a forgalmi = 78000

24.-Ft/ccm az átírás + 6000 forgalmi + 6000 törzskönyv = 69600 + eredetv.
Mike!
Szerintem ez csak szerencsen van így, mert én a hét elején kérdeztem meg az ocsmány irodában, és nincs külön díjazása az üzemben tartóinak.
Inkább ne terjeszd ezt a rém hírt mert még meglátja egy illezékes, és tényleg bevezetik!!!

Ebben az esetben sok sikert! Majd értesíts, hogy mit intéztél, mert nekem 2db okmányirodában is 30.-Ft-ot mondtak.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:19:14 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #62 Dátum: 2008. október 30. 10:35:45 am »

Én nemrég adtam el egy haveromnak a favoritot (45.000-ért:)), és üzembentartóira vette át. Az átírás az forgalmi csere kb. A másik díjat az önkormányzat vagy mi szabhatja ki, vagyonszerzési illeték címen, de eddig nem történt semmi, meg amúgy is megfellebezné, ah többe kerülne az illeték, mint az autó:)))
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #63 Dátum: 2008. október 30. 10:47:41 am »

Én nemrég adtam el egy haveromnak a favoritot (45.000-ért:)), és üzembentartóira vette át. Az átírás az forgalmi csere kb. A másik díjat az önkormányzat vagy mi szabhatja ki, vagyonszerzési illeték címen, de eddig nem történt semmi, meg amúgy is megfellebezné, ah többe kerülne az illeték, mint az autó:)))

Igen rosszul mondtam. Az üzemben tartói átírás az ugyanannyi.

- Csak visszterhes vagyonszerzés esetén (ajándékozás, öröklés) a vagyonszerzési illeték 30.-Ft/ccm.

Itt van részletesen: http://portal.debrecen.hu/varoshaza/kozzetetel/illetek_kozzetetel.html

Nem rémhírt akarok terjeszteni csak jobb előre tudni az ilyenről, minthogy az illetékhivatal utólag kiszabjon soktízezer forintot.
Naplózva

Főmordor.
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #64 Dátum: 2008. november 09. 18:53:08 pm »

sziasztok!

A helyzet ugy hozta, hogy a capat nemtudom tovabb hasznalni ,ezert muszalyvagyok venni egy masikat.

 Az M51 -es (Diesel)  144 lovas blokkokra  gondoltam , 85 % autopalya haznalatra kellene szemelyszallitani.

Mikre kell odafigyelni vasarlas elott, mik a tapasztalatok, koltsegek, megbizhatosag stb.

Lecci segitsetek.

 

Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #65 Dátum: 2008. november 09. 21:11:43 pm »

sziasztok!

A helyzet ugy hozta, hogy a capat nemtudom tovabb hasznalni ,ezert muszalyvagyok venni egy masikat.

 Az M51 -es (Diesel)  144 lovas blokkokra  gondoltam , 85 % autopalya haznalatra kellene szemelyszallitani.

Mikre kell odafigyelni vasarlas elott, mik a tapasztalatok, koltsegek, megbizhatosag stb.

Lecci segitsetek.

 



Nyűgösebb tud lenni,mint egy 24td. Igazából ezek nagyon sok km-t futott modellek.

Én kb. ennyit tudok róla mondani, mert nem foglalkozom dízel BMW-kkel (kivétel a cápa td:) ).

Kérdezd ki Viktort, mik a tapasztalatai, neki is ilyen van,vagy itt egy link, : http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020771 ahol sok infót tudsz szedni ilyen típusról, a csapat szintén jó.Ajánlani tudom csak!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #66 Dátum: 2008. november 09. 23:15:36 pm »

Arra kell odafigyelni, hogy ne legyen benne 600ezer km! Nehéz lesz, de van rá esély. Amit kevesen tudnak, hogy a komputerből ki lehet olvastatni a valós megtett km-t, bármit is mutat az óra, feltéve, hogy azt nem írták át.


 
Naplózva

Főmordor.
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #67 Dátum: 2008. november 10. 08:21:46 am »

sziasztok!

A helyzet ugy hozta, hogy a capat nemtudom tovabb hasznalni ,ezert muszalyvagyok venni egy masikat.

 Az M51 -es (Diesel)  144 lovas blokkokra  gondoltam , 85 % autopalya haznalatra kellene szemelyszallitani.

Mikre kell odafigyelni vasarlas elott, mik a tapasztalatok, koltsegek, megbizhatosag stb.

Lecci segitsetek.

525tds ?? 93
sc
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 10. 08:27:17 am írta collins » Naplózva
macardos
Vendég
« Válasz #68 Dátum: 2008. november 10. 17:46:25 pm »

Sziasztok,

Mivel a hasznaltauto.hu-n nagyon kevés Cápát látok, gondoltam szétnézek itt is. Nos a helyzet: a feleségem kap egy tisztességes kisautót szaladgálni, így én is vehetek egyet magamnak. E28-ra, vagy E34-re gondoltam. Utóbbiból találok bármikor, de E28-as nagyon ritka.
Elsősorban még csak tájékozódni szeretnék, de ami érdekel: elsősorban td vagy 520, korának megfelelő, vagy megkímélt állapotban, reális áron, min. 2009 májusig műszakival. Nem tudom és nem is akarom megfizetni más munkáját, így irreálisan magas árat fizetni nem tudok.

Előre is köszönöm
Naplózva
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #69 Dátum: 2008. november 10. 18:01:17 pm »

sziasztok!

A helyzet ugy hozta, hogy a capat nemtudom tovabb hasznalni ,ezert muszalyvagyok venni egy masikat.

 Az M51 -es (Diesel)  144 lovas blokkokra  gondoltam , 85 % autopalya haznalatra kellene szemelyszallitani.

Mikre kell odafigyelni vasarlas elott, mik a tapasztalatok, koltsegek, megbizhatosag stb.

Lecci segitsetek.



525tds ?? 93
sc

Neharagudj, de nem ertem a roviditest. SC Huh Sad

SC azaz super Car huh
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 10. 18:21:33 pm írta SikuE28 » Naplózva
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #70 Dátum: 2008. november 10. 18:02:18 pm »

Arra kell odafigyelni, hogy ne legyen benne 600ezer km! Nehéz lesz, de van rá esély. Amit kevesen tudnak, hogy a komputerből ki lehet olvastatni a valós megtett km-t, bármit is mutat az óra, feltéve, hogy azt nem írták át.


 

Koszonom , maris erdemes volt kerdezni!
 Smiley
Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #71 Dátum: 2008. november 12. 00:05:36 am »

525tds ?? 93
sc

Neharagudj, de nem ertem a roviditest. SC Huh Sad

SC azaz super Car huh

a nevem röviden Scses------sc
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:18:52 pm írta Promega » Naplózva
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #72 Dátum: 2008. november 12. 20:12:11 pm »

Bocs sc, nem tudtam.
Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #73 Dátum: 2008. november 13. 20:51:53 pm »

Siku.
nekm volt tds-em,2 évig,nagyon nehéz kifogni a jot abbol a szériábol,amit ugye nem hajtanak szét.
jo autó,de bazi kényes és sok a meghibásodási lehetösége,tele van mindenféle kütyüvel, relével stb.

ami a fö gyengéje,az az elektromos adagoló,föleg a fejszelep,meg még sorohatnám

ami meg jo állapotba van,az meg tul drága a korához képest

ha kérdésed van,keress meg nyugottan,számomat megtalálod a taglistába
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #74 Dátum: 2008. november 13. 21:43:21 pm »

Siku.
nekm volt tds-em,2 évig,nagyon nehéz kifogni a jot abbol a szériábol,amit ugye nem hajtanak szét.
jo autó,de bazi kényes és sok a meghibásodási lehetösége,tele van mindenféle kütyüvel, relével stb.

ami a fö gyengéje,az az elektromos adagoló,föleg a fejszelep,meg még sorohatnám

ami meg jo állapotba van,az meg tul drága a korához képest

ha kérdésed van,keress meg nyugottan,számomat megtalálod a taglistába
Az enyém K... jó és nemsokára eladó lesz!!!
...és tényleg nem adom olcsón, vagy ha nem kell senkinek annyiért akkor inkább nem eladó
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #75 Dátum: 2008. november 19. 23:25:14 pm »

Siku.
nekm volt tds-em,2 évig,nagyon nehéz kifogni a jot abbol a szériábol,amit ugye nem hajtanak szét.
jo autó,de bazi kényes és sok a meghibásodási lehetösége,tele van mindenféle kütyüvel, relével stb.

ami a fö gyengéje,az az elektromos adagoló,föleg a fejszelep,meg még sorohatnám

ami meg jo állapotba van,az meg tul drága a korához képest

ha kérdésed van,keress meg nyugottan,számomat megtalálod a taglistába
Az enyém K... jó és nemsokára eladó lesz!!!
...és tényleg nem adom olcsón, vagy ha nem kell senkinek annyiért akkor inkább nem eladó

Lehet, Te járnál a legjobban, ha megmaradna Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #76 Dátum: 2008. november 20. 06:28:46 am »

Az enyém K... jó és nemsokára eladó lesz!!!
...és tényleg nem adom olcsón, vagy ha nem kell senkinek annyiért akkor inkább nem eladó

Lehet, Te járnál a legjobban, ha megmaradna Smiley
Sajnos muszáj vennem egy nagyobbat!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:18:35 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #77 Dátum: 2008. november 25. 13:46:34 pm »

Szia Macardos! SZERINTEM mert vannak nálam sokkal okosabb emberek  angel e-28 td ha szerencséd van -20 ba 1 izzitás után pöcc de ott a ha!!!Ha szerencséd van nem forr a vize.Ez a generáció volt az első dizel gyermekbetegségekkel.Nem bántom mert BMW de nem is olcsó persze mihez képest (láttam már 50000-1100000 ig) e-34 most hajtom a másodikat nagy nagy megelégedetséggel.Az áruk változó az apropénztől a millió fölé.Benzines sor 6 már bizonyitotta az idötállóságát,de mindent szét lehet ba.....ni td és benzinest egyaránt.e-34 et 400000-600000 -ig már egész jót lehet venni persze fugg a motor és a felszereltség is .Plussz ha megvetted átirási költség,és 50000-100000 ig kb amit gyorsba még rálehet költeni persze kinek mi az igénye.Ha szijas a mot. komplett vezérlés csere szimeringekkel, olaj gyertya,szürök,esetleg fékfolyadék,váltó és difi olaj.Ez az én meglátásom biztos mások máshogy látják,csinálják,gondolják.1 szónak is száz a vége benzines.Jó számolgatást és sikeres vásárlást kivánok üdv Tamás
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #78 Dátum: 2008. november 28. 14:45:08 pm »

Szia Viktor úr!!!No akinek jól mén az ilete vagy a bontója!? Azért jólesett volna ha csak üzensz,hogy jó lett vagy megfelel a villanykapcsolós konektoros fakeretes valami?Huh?? üdv Tamás  sm_68
Naplózva

750ia
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #79 Dátum: 2008. november 28. 15:59:39 pm »

Szia Viktor úr!!!No akinek jól mén az ilete vagy a bontója!? Azért jólesett volna ha csak üzensz,hogy jó lett vagy megfelel a villanykapcsolós konektoros fakeretes valami?Huh?? üdv Tamás  sm_68
Óriási hatalmas borzasztó bocsánatosság!
Még nem volt időm felszerelni ezért nem tudom, csak  látom hogy tökéletes.
KÖSZÖNÖM, THANK, DANKE!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #80 Dátum: 2008. november 28. 16:33:57 pm »

Jóóóóóóó Vicceltem de máskor is  Wink
Naplózva

750ia
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #81 Dátum: 2008. december 14. 17:12:25 pm »

Sziasztok cápások!

Sajnos még nincs autóm ,de most tervezgetem az első megvásárlását, és mivel kisgyerek korom óta BMW rajongó vagyok, ezért szeretnék egy cápit venni. Mivel tapasztalatlan vagyok, lenne pár kérdésem, ha megengeditek:
1.: Ezt az autót néztem ki első körben: http://www.hasznaltauto.hu/2494358_bmw_e21_1980
Ránézésre egész egybenlévőnek tűnik (még nem néztem meg élőben, a vásárlás még odébb van).
Szeretnék véleményt hallani róla, h maga a típust ajánljátok-e megvételre, tudok-e alkatrészeket szerezni hozzá esetleg valamelyik fórumostól, akinek ilyen van???

2: Nos, h miért is esett E21-re a választásom?
Csakis BMW jöhet szóba, de mivel kezdésnek nem akarom magam nagy összegekbe verni, ezért a drágább autókat egyenlőre kihagynám. Ezért nézegettem a hasznaltauto.hu-t, és a fent nevezett cápira találtam, és minél többet nézem, annál jobban tetszik Grin
Kérdésem annyi lenne, h mivel 25 évesnél idősebb az autó, szeretnék rá kedvezményes biztit, akinek ilyen van, szeretném tudni, h mik a feltételei h ilyet köthessek, hol tudom megkötni? A fenti autó szerintetek megkapná ezt a biztosítást?

3:A bátyámnak VW Bogara van, és neki is ilyen biztije van, de van valami kikötés, h nem lehet napi használatban az autó...ez nem biztos, csak valahol olvastam, bátyámmal még nem tudtam leülni erről dumálni, gondoltam addig megkérdezem, hátha tudja valaki, h ez így van-e? És ha igen, ezt mennyire ellenőrzik, és hogyan?? Még annó bátyám munkába járt a Bogival, amíg nem volt más kocsija, és akkor azt mondta, h nem figyelik azt annyira....de most hogy áll a helyzet??? Szóval ez megjátszható dolog, h mindennapos használatban hajtom a gépet???

Válaszaitokat előre is köszönöm!!!
Üdv: Gábor
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #82 Dátum: 2008. december 14. 17:50:32 pm »

szia!



biztosítás ügyben írj egy privátot Gistinek! vele meg tudod beszélni, mi van, hogy van.
valamint azt ajánlom, hogy olvasd végig az E21 garázsokat, az alapján több infot le tudsz szűrni, mint ha egy-két tanácsot írna mindenki! ha konkrét kérdésed is lesz, pl. elég e ez a motor, kéne rajta ezt-azt csinálni, kivel kéne, segíteni fognak a fórumozók, ebben biztos vagyok!
nézd meg személyesen az autót, amint tudod, de első blickre nem tűnik szarnak, sőt jó alap lehet!
alkatrészektől ne aggódj, van minden ami kell. bontott v új gyári/utángyártott.


remélem hamarosan lesz cápád, üdv a társaságban!

kellemes olvasgatást,
collins
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #83 Dátum: 2008. december 14. 18:21:23 pm »

Valahol a fórumon vannak jobb képek az autóról, ha jól emlékszem. Nekem is megakadt rajta a szemem, szerintem ennyiért gyorsan el fogják vinni. Boge tud többet róla, írj neki privátot!
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 14. 20:44:38 pm írta collins » Naplózva

Főmordor.
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #84 Dátum: 2008. december 14. 20:42:06 pm »

nagyon régóta fent van, szóval olyan gyorsan nem viszik el. valszeg a kasztnin itt is van tennivaló, de amúgy gyárias darabnak tűnik, nem rossz
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 14. 20:44:20 pm írta collins » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #85 Dátum: 2008. december 15. 09:10:33 am »


Sziasztok cápások!
Üdv!

Tudni kellene, hogy mire szeretnéd használni a gépet: napi használat, hétvégi autó, stb... Mennyire értesz/van kedved a bütyköléshez?
4/6 henger párti vagy?
napihasználatra inkább 316-318i-320, hétvégi autónak inkább a 315, 323(ezek ritkábbak)

Nekem is 315-öm van, így ha lehet, mondanék pár dolgot, szigorúan a saját tapasztalataimból kiindulva:

Előszöris a hiedelemmel ellentétben nem 1.5-ös, hanem 1.6-os (1573 ccm) így biztosítás szempontjából a 1,5-2l-es sávba tartozik, mint a 318, 320.
Másodszor a 315 a végletek autója, állapota szerint vagy nagyonjó, vagy katasztrófa... , mert
a 315-öt kétféle ember vette aki viszonylag ritkán használta, és megbecsülte, vagy a fillérb@szó, aki csak használja (és villog) vele.

Ha  az első fajta tulajtól származó autót fogsz ki, és te is karbantartod, akkor sokáig jól fog működni, mert egyszerű, mint a faék, a másik esetben találkozhatsz sok elkeserítő dologgal.

A 315 szerintem a jelenlegi városi forgalomban kicsit alulmotorizált, de hosszútávon kivisz a világból is, és a hiedelemmel ellentétben szerintem nem fogyaszt kevesebbet. Pl. városi fogyasztásban jobb lehet egy 318i, mert városban eléggé digitálisan kell használni a gázpedált.

Alkatrészellátás megoldott, szinte mindent lehet hozzá szerezni.
A kedvezményes biztosításban, ha jól emlékszem csak olyan van, hogy nem használhatod hivatásszerűen a kocsit, taxi és ilyesmikre...
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #86 Dátum: 2008. december 15. 11:19:41 am »

Nekem egy tuti tapasztalatom van: A jó kocsit (cápa) este fölrakják a használtautóra és másnap az elsô ember megveszi. Innentôl kezdve pedig bármi elôfordulhat. Ha egy cápa hónapok óta fenn van, az nem lehet véletlen. Viszont tény, hogy úgy is ki lehet fogni elég jó példányt. De szerintem egyre ritkábban, vagy idióta horror áron.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #87 Dátum: 2008. december 15. 11:29:43 am »

Nekem egy tuti tapasztalatom van: A jó kocsit (cápa) este fölrakják a használtautóra és másnap az elsô ember megveszi. Innentôl kezdve pedig bármi elôfordulhat. Ha egy cápa hónapok óta fenn van, az nem lehet véletlen. Viszont tény, hogy úgy is ki lehet fogni elég jó példányt. De szerintem egyre ritkábban, vagy idióta horror áron.

A cápák ára hullámzik, mint az óceán. Néha fillérekért van 4-5 db, néha meg úgy kell könyörögni egy szép példányért. A keresleti oldalon ugyanez van. Néha 3-szor annyi a vevő, mint az eladó, de van, hogy fordítva. Az ominózus példányról annyit tudok, hogy szép és jó is. Számtalan példát tudnék felsorolni akár fórumon belül is, hogy kit hogyan viccelt meg ez a hullámzás. Egy olyan piacnál, ahol van 10-15 db biztos vevő, meg van ugyanennyi biztos eladó, ott bármi megtörténhet. Napról, napra változhat. Ami tény, hogy most beesett ezeknek az ára is.
Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #88 Dátum: 2008. december 15. 13:56:00 pm »

Nekem egy tuti tapasztalatom van: A jó kocsit (cápa) este fölrakják a használtautóra és másnap az elsô ember megveszi. Innentôl kezdve pedig bármi elôfordulhat. Ha egy cápa hónapok óta fenn van, az nem lehet véletlen. Viszont tény, hogy úgy is ki lehet fogni elég jó példányt. De szerintem egyre ritkábban, vagy idióta horror áron.

A cápák ára hullámzik, mint az óceán. Néha fillérekért van 4-5 db, néha meg úgy kell könyörögni egy szép példányért. A keresleti oldalon ugyanez van. Néha 3-szor annyi a vevő, mint az eladó, de van, hogy fordítva. Az ominózus példányról annyit tudok, hogy szép és jó is. Számtalan példát tudnék felsorolni akár fórumon belül is, hogy kit hogyan viccelt meg ez a hullámzás. Egy olyan piacnál, ahol van 10-15 db biztos vevő, meg van ugyanennyi biztos eladó, ott bármi megtörténhet. Napról, napra változhat. Ami tény, hogy most beesett ezeknek az ára is.
Akartam írni, de akkor ku@@olok a zöldel  Evil

Üdv amúgy Gabos666!
Természetesen az benne van a pakliban ,hogy a jobbak ,úgy is mindig egy szűk ismeretségi körön belül cserélnek gazdát ,s egyből lecsapnak rá. 
Az E21-ek most kezdenek abba a stádiumba kerülni, hogy vagy hulladékot kapsz 40.000-ért valami tanyárol, hol a helyi ,feltűnési viszketegségben szenvedő hülye gyerek autója volt. Vagy nagyon makulátlant ,elég komoly áron.
Ritka az olyan ,mi e köztes kategóriába esik. A képek alapján ez még, a már oly kihalófélben lévő köztes kategória egy képviselője lehet (de ne kiabáljuk el), már csak ezért is érdemes megnézni.  A motorokról nem tartok kiselőadást a többiek már úgy is leírták + túrj bele a topikokba! Egy tény, tényleg kimennek a világ végére, ha normálisan vannak tartva. Rusnya egy állatfajta az M10 (sor 4-es), hihetetlen mit kibír Smiley ..a hűtőrendszert érdemes még átnézni, ha melegedik ott már vannak gondok.
Nem titok ,30 éves kocsikról beszélünk. 1. Kaszni! Biztos találsz rohadásokat. Ha a tornyok és az alsó hosszanti tartok is repedve vannak vagy a fele eltűnt az már necces. Meg lehet csinálni, természetesen, de ,mint írtad te használni akarod és nem az elejétől kezdeni az autóépítést. 2. Másik gyenge pont a futómű. Vagy is nem gyenge, csak szeretnek róla elfeledkezni. 2 első lengőkar, kormányösszekötő gömbcsuklók, gátlók. Ezek szoktak a cinkesek lenni, de ezt egyből érezni, ha mész vele. Ha a kocsi olyan,mint egy limbohintó és a kormány is ide oda ugrál a kezedben ,akkor ezek csere. 3. Elektronika.. ezzel nem szokott fatális hiba lenni, szerencsére nem egy számítógép vezérelt szarkupac, csak itt is a kor. Pár elkorrodálódott vezeték, kapcsoló, csati tud meglepetést okozni.
Én ezeket emelném ki, hogy milyen a beltér és a fényezés? Nem utolsó szempont ,de ne ez alapján dönts.
Mindenki olcsón szeretne minőséghez jutni ,csak ne essünk át a ló túloldalára. Többe lesz a leves, mint a hús egy rossz választásnál. A drágább lehet jobb is! (nem minden esetben persze)
Nem azt mondom ,hogy folyton szerelgetni kell őket, de nem árt ha van minimális háttered, ha egy ilyen árfekvésű kocsit vásárolsz!

No, meg is néztem a használtautót. Hát nem sok 21-es van már. Még tényleg ez a legjobb vétel ár/érték viszonyban (a képek alapján!!!)
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 15. 14:05:08 pm írta Indy » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #89 Dátum: 2009. március 09. 14:24:22 pm »

Nemtudtam hova írjam (majd a modi átrakja, ha itt nemjó, bocsi  angel), de az érdekelne engem, hogy van egy 1.6-os AF-es motorszámmal megáldott E21, amibe én szeretnék 6 hengeres motort. Ha át akarom íratni a papírjában, hogy pl 2000-es motor került bele, akkor elég-e, ha a tokmányirodában szólok a néninek, hogy történt egy motorcsere egy 2000-es mocira és hogy a motorszáma maradt a régi (AF), vagy ha új, másmilyen motort rakok bele, akkor elméletileg annak a motorszámát is bele kell íratni? Lehet hülyén hangzik, de remélem értitek a kérdést.  Cheesy (Egyébként Attaq E21-ével szemezgetek, ha valakinek van róla infója, véleménye, akkor az jöhet priviben is!)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!