CápaBMW fórum
2024. június 20. 12:29:58 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2436684 alkalommal)
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3240 Dátum: 2008. január 19. 00:42:39 am »

Naná hogy valós.  Smiley
Élő példa.
OFF márka,hajtás,jövés-menés......cöcörö.......tipi-topi...............leállít.Jó melegen.
Letekertem a kiegyenlítő sapekot,és a fejben hallhatóan megbuggyant a víz.
Ha nem b@szt@tom,akor semmi.Sokszor lett próbálva,és nem hiszem el hogy ennyiszer egymás után kijönne a véletlen,ráadásul sok kilómétert ment azóta és semmi baja.
Ki érti ezt?  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:28:48 am írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3241 Dátum: 2008. január 21. 01:59:19 am »

Trabence tudja másolni, kérj tőle egyet, mond hogy velem megbeszélted.
Oks! Wink
Vazze,ez volt a 323.-ik hozzászólásom! Megünnepeljük! Megyek beb.szni Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:29:11 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3242 Dátum: 2008. január 21. 09:03:53 am »

De csakis motorsportos pólóban:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:29:22 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3243 Dátum: 2008. január 21. 11:37:06 am »

Bizony! Szülinapomra kaptam barátnőmtől egy egyedi I-scream feliratos bimmer pólót Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:29:33 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3244 Dátum: 2008. január 21. 11:55:23 am »

Akkor ráhibáztam:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:29:43 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3245 Dátum: 2008. január 22. 23:41:21 pm »

http://www.berg-meisterschaft.de/dbmindex.htm
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3246 Dátum: 2008. január 27. 17:23:36 pm »

offkérdés. Ix-re lehetséges,hogy az osztóműig el kell húzni a kartervédőt? shocked
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3247 Dátum: 2008. január 27. 17:54:12 pm »

Minek? Ha az ix, ott kap egy nagyot, így is úgy is letörik az osztómű a váltóról!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:05 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3248 Dátum: 2008. január 27. 17:57:18 pm »

és ezt nem lehet valahogy kikerülni? azonkívül hogy ne menjek gödörbe O.o
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:16 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3249 Dátum: 2008. január 27. 17:59:23 pm »

Azt nem, mert ahogy ezt mondani szokás, az a leggyengébb láncszem!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:25 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3250 Dátum: 2008. január 27. 18:05:14 pm »

hát ez überfasza. és ha nagy kokit kap,akkor a váltó is cserés,nemcsak az osztómű?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:34 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3251 Dátum: 2008. január 27. 20:23:18 pm »

Nekünk a váltó végéről törtek le mindíg a fülek amikhez az osztómű van csavarozva.
Aluminium hegesztő, mindíg vissza hegesztette!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:48 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3252 Dátum: 2008. január 27. 20:38:17 pm »

köszi. akkor majd kerülöm a gödröket sm_68
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:30:57 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3253 Dátum: 2008. január 27. 20:43:36 pm »

Meg amikor leszakad a kuplung tárcsa, a rázkódástól, akkor is letörnek a fülek.
Ha lehet használj szintertárcsát!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:31:09 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3254 Dátum: 2008. január 27. 21:40:13 pm »

azt csináltatni kell nem? milyen árban van? más azzal menni? bár előbb vmi szponzort kéne találni, aki segítene az anyagi részében grin persze az kizárt...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:31:18 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3255 Dátum: 2008. január 27. 21:49:39 pm »

Nekem 60-ért csinálták, örökdarab azóta is jó.
Nem más vele menni, csak rövidke a kuplung pedál útja, szokás kérdése!
Ha kell tárcsamegadom a számot ahol garantáltan azt kapod amiért fizetsz!
Ne hagyd magad átverni, Magyarországon sokan csinálnak gagyit!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:31:31 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3256 Dátum: 2008. január 27. 21:52:36 pm »

ha úgy alakul és lesz hozzá "kedvem",mindenképp elkérem a számot Tőled,köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:31:48 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3257 Dátum: 2008. január 29. 10:25:58 am »

Hallott már vki az APEX rugókról?
Naplózva
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3258 Dátum: 2008. január 29. 10:54:20 am »

igen Wink Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:31:57 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3259 Dátum: 2008. január 29. 10:56:24 am »

Tessék: http://www.apexsuspension.com/gb/index.php?style=springs&page=springs
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:32:08 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3260 Dátum: 2008. január 29. 11:03:19 am »

Sőt! Devil Tuning forgalmaz ilyet... Hívd fel Patkós Balázst(70-2345600), ő a tulaj, elmond mindent...
Itt a honlap, van online shop: http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=83&termek=2567
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:32:18 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3261 Dátum: 2008. január 29. 11:07:35 am »

Köszi. Ebay-en néztem ezeket, kb 32ezer Ft-ba kijön egy szett e28hoz, közben megtaláltam én is a honlapot, úgy néz ki nem gagyik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:32:32 am írta Promega » Naplózva
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3262 Dátum: 2008. január 29. 11:13:59 am »

Mint megtudtam én is a '80as években kezdték az ipart A csoportos versenyautókkal... Szóval valszeg elég komolyba nyomják...
Naplózva

Ősállat...
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #3263 Dátum: 2008. január 29. 11:16:45 am »

Meg 5 év teljeskörű garancia a rugókra, kmfutástól függetlenül...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:32:45 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3264 Dátum: 2008. február 02. 21:33:37 pm »

Mivel nem linkelhető, ezért bemásoltam a Duenről, a Duen-t nem nézők örömére:

Kosztolányi Imre folyamatosan fejleszt - RTE bajnokai - sorozat - H/K2
 
interjú • 2008.02.02.
 
A Kosztolányi Imre - Gajer Tamás kettősnek amilyen rosszul indult a tavalyi év, olyan jó lett a vége. Az első versenyen kiestek, de Esztergomban már kategóriát nyertek, év végén pedig meg tudták védeni a H/K2 bajnoki címét. Imi szerint sokat fejlődtek 2007-ben, de erre 2008-ban is szükségük lesz.

- A Hóvirágon rögtön kiestünk. A második gyorson hengerfejes lett az autó, de ez még nem vetette vissz az eltökéltségünket: öntögettük az olajat, meg a vizet. Viszonylag jó helyen is álltunk. De az utolsó gyors felénél, ezen a nagyon jó minőségű, gödör-gödör hátán pályán, az egyik gödörben eltört a féltengelyünk, így végül kénytelenek voltunk kiállni.

- Viszont ez volt az év utolsó technikai gondja, amiatt ki kellett állnotok, nem?
- Nem. A következő versenytől kezdve már új motor volt az autóban, ami nagyon megviccelt eleinte. A duplájára nőtt a lóerő és a nyomaték, és onnantól főleg olyan problémáink voltak, hogy időnként kevésnek bizonyult a fékhatás. Emiatt aztán nagyobb fékeket is kellett feltennünk. De a lengéscsillapítókkal is volt bajunk, ugyanis nem tudták letenni a földre ezt a mennyiségű erőt. De ezt is rendbe raktuk. Ózdon még nem is volt leprogramozva az autó, úgyhogy lényegesen erősebb, nyersebb volt, de lényegesen könnyebb volt vele autózni. Itt már másodikak lettünk a kategóriánkban. Salgótarjánban a lengéscsillapító volt a főszereplő. Előtte átalakítottuk a féltengelyeket, ezáltal nagyon pattogott a hátulja. Komlóra sem bírtunk még jól beállítani, komolyan élet-halál harcot vívtam, hogy úton tartsam az autót. Esztergomban mindenünk tökéletes volt. Elkészültünk az új lengéscsillapítókkal, jó meleg is volt, a BMW-nek nagyon jó körülmények voltak. Ott nagyon jókat autóztunk, ott meg is nyertük a kategóriát. Aztán Gyöngyösön nem szerezhettünk egy árva pontot sem, de az addigi teljesítményünk elég volt arra, hogy Szendrőn viszonylag nyugodtan autózzunk Csak arra volt szükségünk, hogy Kőváry Micáékat és Határ Pista bácsiékat magunk mögött tartsuk. Ez sikerült is, így meg tudtuk védeni a 2006-os bajnoki címünket.

- Az látszik, hogy sokat fejlesztettétek az autót.
Mennyire tudsz ilyenkor te magad is vele fejlődni?
- Nagyon széles skálán nagyon nagy nyomatékot ad le az autó, ezért valóban nagyon oda kell figyelni, hogy mennyire lépek a gázra. De például épp azért, hogy szokjam az érzést, a második verseny előtt vettem egy hasonló kaliberű BMW-t edzőautónak. Ez nagyban segítette a tavalyi felkészültségünket, mert például az nem volt akkora különbség, hogy egy ezres Suzukiból egyszer csak beülök a versenyautóba. Ebbe az edzőautóba tettük egyébként a mostani versenykocsink levetett alkatrészeit, így közelebb állnak az edzéseink a versenyautós-fílinghez. És nem csak az a fontos, hogy a hajtás így már mindkét autóban egy helyen van, hanem, hogy a versenykörülményekhez nagyon hasonlót tudunk átélni már edzés közben is, és ezáltal sokkal pontosabb itinert is tudunk például írni.

- Autószerelő mester vagy, te magad építetted a motorod is?
- Gyakorlatilag én szereltem össze, de a Whistler Racing útmutatásai alapján. De például a versenyek között én magam foglalkozom az autóval.

 - Idén van még mit fejleszteni, vagy lesz valami változás?
- Alapvetően nem. Tavaly év végén elindultunk még néhány versenyen RTE-n kívül, ott próbálkoztunk már más diffi-áttételekkel is, amik még használhatóbbá tették az autót. Most a futóművet hangoljuk, hogy idén azzal se legyen gond. Most ott tartunk, hogy a lengéscsillapítókat és a rugókat próbáljuk változtatni, hogy off-road-ozni is lehessen vele…

- Van olyan verseny, amivel egyáltalán elégedett voltál?
- Igen, vannak olyan pályák. Félre ne érts, igazából, ha zavar valami, az nem az, hogy kanyarog az út, vagy csúszik, hanem, amikor bele kell írnom az itinerbe, hogy jobb oldalon vegyek egy balos kanyart, mert bal oldalon akkora kráter van, hogy elveszik benne az autó…

- Sokakkal beszélgettem már, akik elmondták, hogy idén meglehetősen nehéz helyzetben vannak szponzorok tekintetében. Nálatok hogy áll az év, anyagi szempontból? Veszélyben van a versenyzésetek, vagy azért megvagytok?
- Sajnos már tavaly év végén veszítettünk el szponzort, úgyhogy mi is kisebb költségvetéssel megyünk majd idén. De úgy tűnik, a Vista, a Roll-Therm és a Medicina idén is mellettünk maradnak, és ez azért bíztató.

- Autószerelőként is dolgozol?
- Igen, többnyire.

- Tavaly, mikor ugyanígy beszélgettünk, említetted, hogy iskolába is jársz. Hogy állsz azzal?
- Idén fogok érettségizni.

- Hogy mentek az évközi vizsgák?
- Viszonylag egysíkúan.

- Mármint…?
- Mind ötös…

- Én kérek elnézést… Milyen tantárgyakból fogsz érettségizni?
- Az alaptantárgyakon kívül a földrajzot, és a művészettörténetet választottam. Idén ezért is lesz kissé nehezebb a versenyzés, mert az érettségire azért jó volna tanulni egy kicsit… Az időpontokat még nem tudom, sem a suliban, sem az RTE-ben pontosan. Mindegy, majd meglátjuk. Ha már idáig csináltam, nem akarom pont az utolsó évben elrontani.

- Ez mennyiben fogja zavarni a koncentrációdat? Mennyire tudsz egy-egy versenyen elszakadni, és csak a versenyzésre magára koncentrálni?
 - Nem is a koncentrációval van a baj, az még megy. De miután én építem ezt az egész autót, én tudom, mennyi munka van benne. Tudom, hogy ha ez, meg ez, meg ez történik vele, akkor mi lesz a következménye. Én szeretem ezt az autót. Nem tudok nem jól bánni vele, nem tudom bántani a kocsit szándékosan, ha mondhatok ilyet. Ettől nem tudok elszakadni. Ha valami zavarja az elvet, miszerint üres fejjel kell odaállni a rajthoz, akkor az ez. Nem is értem igazán, a többiek ezt hogyan csinálják. Mert ugyan én is képes vagyok túllépni ezeken, és tisztában vagyok a képességeimmel, de nem minden áron megyek.

- Akkor most mi a fontosabb: az élmény, vagy a kupa?
- Ezt nem tudom. De. A kupa nekem nem számít. Szeretek menni, és igyekszem úgy alakítani, hogy élvezetesek legyenek a versenyeim. Jó kiszakadni a hétköznapok monotonságából. Az eredmény ilyen szempontból tényleg nem számít. Csak megpróbálom magam jól érezni a versenyhétvégéken. Amikor Rafit meg tudom verni, akkor például nagyon élvezem…

- Ezen kívül van más hobbid?
- Igen. A tanulás.

- Mi a kedvenc tantárgyad?
- A mikrobiológia. És az atomfizika is nagyon érdekel. De ami a leginkább megfog, az a sejtbiológia.

-  Nem is tanulsz ilyeneket.
- Nem, de itthon ez a hobbim, hogy ilyenekről olvasgatok.

- Most éppen hülyének nézel…
- …és a csillagászat is nagyon érdekel.

- Aha…
- Azt tervezem, hogy egyszer építek egy saját hajót, áthajóznék a tengereken, és ehhez nem használnék semmit, csak a csillagok állásából tájékozódnék.

- A tengeren hajózáshoz minek a sejtbiológia?
- Hogy tudjam, mit eszek…

- Na, de most komolyan. Érettségi?
- A történelmet szeretem. De a földrajz és a művészettörténet a választott tantárgyaim. Utána tervezem, hogy a Yale-re járok majd, épp most dolgozom az anyagiak megteremtésén ehhez…

-  Lehet veled komolyan is beszélgetni?
- Időnként.

 - Arra van komoly válaszod, hogy miért pont a BMW az, amit már ötödik éve 'nyúzol'?
- Igen. Mert a BMW olcsó. Nagyon olcsón lehet beszerezni hozzá mindent, ráadásul gyári alkatrészekből. Típuson és magán a márkán belül is nagyon jó az ellátás, és az átjárhatóság, így az autó könnyebben fejleszthető, mint más gyártók esetében. Szerintem.

- Akkor te már mindig BMW-s maradsz?
- Ez egy nagyon jó kis autó. Talán a négykerekesekkel is felvenné a versenyt. Mondom talán. De egyelőre nem tervezem, hogy váltok.
 
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3265 Dátum: 2008. február 03. 13:41:37 pm »

Elolvastam Boge... te miért linkelted be? Félre ne érts ,semmi gondom a cikkel...csak TE miért csatoltad? Erre lennék kíváncsi... ismered, ellenfeled, mert bmw-s, mert most érettségizik v. mi?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3266 Dátum: 2008. február 04. 23:09:12 pm »

BMW-s, iszonyatosan jó motort épített, nagyon komoly a kocsija, régóta nyomja és nagyon jól megy!! A kocsi minden szegletéhez ért, tudja melyik a legjobb főfékhenger az adott tárcsákhoz/nyergekhez (dugattyúk arányaiban), ismeri az összes váltót, járatos az áttételek variálásában.....blablabla és ellenben a sok nyálas köcsöggel, segítőkész, de még sem futtatja magát állandóan.
Egyébként más kategória, így nem közvetlen ellenfél. Amúgy lenyom mindig:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:33:17 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3267 Dátum: 2008. február 04. 23:12:53 pm »

szerintem tőle nem szégyen kikapni...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:33:47 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3268 Dátum: 2008. február 05. 06:04:31 am »

...és ráadásul még jó fej is!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:33:58 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3269 Dátum: 2008. február 10. 11:30:17 am »

Tongue Tegnap volt egy kis teszt az Euroringen, kipróbáltuk Feri barátom gépét az új, nagyturbós konfiggal! Még így félkészen is elég jól megy a gép, gyermekbezegségei vannak, de ha összeáll akkor igen ütős lesz!! 8] Filmezgettem is egy kiscsit, nemsokára összeütök belőle valamit  afro



* E28_turbo_01.JPG (62.36 KB, 600x450 - megtekintve 564 alkalommal.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!