Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #210 Dátum: 2006. november 04. 20:05:34 pm » |
|
nincsnek régi lyukak
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:12:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #211 Dátum: 2006. november 04. 20:33:00 pm » |
|
A zűrteknika elől:
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #212 Dátum: 2006. november 04. 20:34:43 pm » |
|
a zűteknika hátul:
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #213 Dátum: 2006. november 04. 20:39:19 pm » |
|
Speciál thenksz tú Boge und evribádi!!
A nyomtávszélesitéstől kicsit szélesebb lett a gép!! Hátul nagyon is,kevés a csavar hossza(csak a képen nem látszik)!!
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #214 Dátum: 2006. november 04. 21:04:17 pm » |
|
Mondjuk ezen az E-bay -es cuccon állítható a kerékdőlés is, ami azért nem rossz dolog, sőt....
Nekem is állítható, csak nem a toronyban, hanem a bölcsőnél:)))) Ráadásul így a nyomtáv is változtatható:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:12:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #215 Dátum: 2006. november 04. 21:08:20 pm » |
|
Ez e21 futómű, csak átalakítottam 5 csavarosra és nagy fék. Ez az ember már megint fékezni akar:))) Ma leesett az első kis hó, mindjárt kaptam +100 lóerőt: utcai nyári vizes gumó és 1 centi hó= bármelyik fokozatban lábszagra keresztbe:))))) Mivel fékhatás sem volt, pár perc csapatás után inkább visszahúzódtam, mielőtt miután lenne. Hétfőn gumizok:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #216 Dátum: 2006. november 04. 21:22:26 pm » |
|
Öreg ember már fél Lesz azért egy kis munkád még vele =)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #217 Dátum: 2006. november 04. 21:55:04 pm » |
|
Speciál thenksz tú Boge und evribádi!!
A nyomtávszélesitéstől kicsit szélesebb lett a gép!! Hátul nagyon is,kevés a csavar hossza(csak a képen nem látszik)!!
Gratula, szép munka!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #218 Dátum: 2006. november 04. 21:55:38 pm » |
|
Öreg ember már fél Lesz azért egy kis munkád még vele =) Be kell zsírozni a fékfelületet? ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #219 Dátum: 2006. november 04. 22:00:08 pm » |
|
jaja avval a grafitossal hogy jobb legyen a surlódás
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:13:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #220 Dátum: 2006. november 05. 17:24:59 pm » |
|
Vagy köszörüljem fémig a betétet?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:14:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #221 Dátum: 2006. november 05. 17:45:34 pm » |
|
Boge: Nem tudod, hogy a e21 szervós és nem szervós kormányművének ugyanolyan a porvédő gumija? Nekem csak szervós van otthon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #222 Dátum: 2006. november 05. 18:55:26 pm » |
|
Vazz, nem tudom, de ahogy emlékszem más fajta. Feleslegesnek tartottam a szervót, főleg az E-21 ben, ahol nincs meg az az előnye, hogy a rásegítés miatt rövidebb lehet az áttétele a szervósnak, mert a hagyományos is ugyanolyan hosszú. (((( Az e-30-asok is leginkább ezért cserélik, ha racingolnak, mert gyorsabban tudsz reagálni, a rövidebb áttétel miatt. Aztán, most hogy megváltoztattam az első futómű geometriáját, slickel kész gyötrelem kanyarogni, de az a vicc, hogy menet közben is nehéz. Kész tortúra. De tudod, nehéz a szervó+a sallangok ami kell hozzá:(((
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:14:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #223 Dátum: 2006. november 05. 19:00:33 pm » |
|
Boge: Megmérted az első rúgóidat? Megköszönném ha átküldenég a méreteit (átmérő, vastagság, hossz).
Köfi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #224 Dátum: 2006. november 05. 19:09:44 pm » |
|
Vazz, nem tudom, de ahogy emlékszem más fajta. Feleslegesnek tartottam a szervót, főleg az E-21 ben, ahol nincs meg az az előnye, hogy a rásegítés miatt rövidebb lehet az áttétele a szervósnak, mert a hagyományos is ugyanolyan hosszú. (((( Az e-30-asok is leginkább ezért cserélik, ha racingolnak, mert gyorsabban tudsz reagálni, a rövidebb áttétel miatt. Aztán, most hogy megváltoztattam az első futómű geometriáját, slickel kész gyötrelem kanyarogni, de az a vicc, hogy menet közben is nehéz. Kész tortúra. De tudod, nehéz a szervó+a sallangok ami kell hozzá:((( Hátpedig rövidebb az áttétele, a szervós 1 -el kevesebbet fordul kopptól koppig.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #225 Dátum: 2006. november 05. 20:50:10 pm » |
|
A padlásomon hevertek a kormányművek, 4 db, abból 1 normál, 2db lengéscsillapítós és 1 szervós. Letekertem mindet kopptól koppig. Ha jól emlékszem teli 3 fordulat (talán 4, de erre már nem emlékszem, de asszem inkább 3). Mivel így nekem előnyt nem okozott volna a beépítése ezért adtam el Benettonnak a szervós kormányművemet. Nem tudok arról hogy létezett 2 féle szervós kormánymű e-21-be, de ha Neked más fajta van és gyári, akkor létezett és ismét okosabbak lettünk! Holnap megszámolom a fordulatot és rákérdezek, Neked mennyi, mert kiváncsi lettem. Legyen bármi is a válasz, nem bánom meg, hogy eladtam, mert nekem így mint mondtam nem okozott volna igazi előnyt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #226 Dátum: 2006. november 05. 20:56:28 pm » |
|
Én az enyémnél(szervós) 4-et számoltam, a szervó nélküli meg 5-öt fordul ha jól tudom. De holnap én is ellenőrzöm, még jó hogy áll a kertben egy szervós és egy nem szervós cápi is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:15:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #227 Dátum: 2006. november 05. 21:05:32 pm » |
|
Nekem már csak hagyományos kormányművek hevernek a pócon, de én is megnézem mindet:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #228 Dátum: 2006. november 05. 21:09:49 pm » |
|
Én az enyémnél(szervós) 4-et számoltam, a szervó nélküli meg 5-öt fordul ha jól tudom. De holnap én is ellenőrzöm, még jó hogy áll a kertben egy szervós és egy nem szervós cápi is. Öt? Kox miez, Ikarus?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #229 Dátum: 2006. november 05. 21:13:13 pm » |
|
Nem nekem van automata....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #230 Dátum: 2006. november 05. 21:14:50 pm » |
|
Jóvan, de 5 akor is sok. Nekem alig 3.5.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:16:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #231 Dátum: 2006. november 06. 08:32:28 am » |
|
Ha már e21. Eddig vagyunk kész az e21 fékjeivel. Úgy érzem elég lesz. Te tényleg egy állat vagy.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #232 Dátum: 2006. november 07. 08:33:24 am » |
|
Igyekszik az ember jót csinálni:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #233 Dátum: 2006. november 07. 09:32:21 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #234 Dátum: 2006. november 07. 18:49:59 pm » |
|
halo van itt vki? vollna par idiota kerdesem? koszi
e21 hez passzolnak e e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #235 Dátum: 2006. november 07. 19:46:56 pm » |
|
halo van itt vki? vollna par idiota kerdesem? koszi
e21 hez passzolnak e e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb
Alegtöbb e30 motor és váltó passzol E21-be is. A difi sajnos nem.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #236 Dátum: 2006. november 07. 21:56:47 pm » |
|
Kiegészíteném: a "régi" motorok és váltók javarészt egyeznek (hengerfej, befecskendezés egyebek más) és néhány váltó is, de amúgy az égvilágon semmi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:33 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #237 Dátum: 2006. november 07. 21:58:17 pm » |
|
halo van itt vki? vollna par idiota kerdesem? koszi
e21 hez passzolnak e e30 as cuccai/valto /diffi/stb....miegyebb
Ez a kép (amit feltettél avatarnak) egy Százhalombattai kocsiról készült. A tiéd?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #238 Dátum: 2006. november 07. 22:13:27 pm » |
|
hy az enyem,koszi
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #239 Dátum: 2006. november 07. 23:03:01 pm » |
|
Vigyázz, a leömlődre pályázik...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 10:17:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|