Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4500 Dátum: 2011. augusztus 25. 10:16:55 am » |
|
Bence. Minek kell örökké ilyen cuccokat venned? Egyszer robogót vennél, hogy a munkába járás olcsóbb legyen, most meg hatleömlőt, ami nem épp a nyugalmas autózásnál értelmes. Ha ilyenre dobálod a pénzt, dobáld, csak aztán ne az legyen a következő keresés, hogy 125-ös robogót keresel... Egyébként meg saját vélemény, hogy tök mindegy, semmit nem dobna, a 20-as 20-as marad. Elégedj meg vele . Azt hogy semmit nem dobna rajta mire alapozod? Tán kipróbáltad már az autódat gyári kipuff csonkkal és utána hengerenkénti leömlővel? Ha jól sejtem nem.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4501 Dátum: 2011. augusztus 25. 11:16:33 am » |
|
Biztos "rengeteget" dobna rajta. Mondjuk úgy 4000-től? A hangja nyilván szebb lenne, azt nem vitatom.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4502 Dátum: 2011. augusztus 25. 11:25:45 am » |
|
alapos elmeleti embernek ismerlek... szerintem szerezz meg valami neked szimpi gyartotol vagy mashonnan gyakorlati tapasztalatokat vagy elmeleti szamitasokat vagy ecceru okolszabalyt ,hogy rovid leomlo kontra hosszu vagy 4-2-1 vagy 4-1 be ,stb...plussz az sem mellekes hogy a leomlo utan mien rendszer van az adott motorhoz.. ees varom tapasztalataid ..koszi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 25. 12:12:04 pm írta collins »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4503 Dátum: 2011. augusztus 25. 12:15:26 pm » |
|
Sanyikám! Te értesz hozzá, ezt nem vitatom. DE azt mondd már el léci, hogy 50/70/90/110/130-as sebességhatárok mellett, ahol adott tempóhoz az ember a "legalacsonyabb" fordulatszámot, tehát a legmagasabb sebességi fokozatot rendeli, mégis mit dob egy hatleömlő. Én elhiszem és tudom, hogy nagyon szépen szól már alacsony fordulaton, fent pedig pláne, de nem véletlenül nem szerelnek utcai, normál használatú autóba (pláne Bencénél családi autó, gondolom nem nyüstöli folyton) ilyen rendszereket. Nem vitatkozni szeretnék, csak megérteni, hogy miért kéne ez olyan nagyon az emberfiának.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4504 Dátum: 2011. augusztus 25. 13:18:24 pm » |
|
De már benne is vagy a vitatkozásban Rögtön elő is állok az érveimmel... - egy vitathatatlan előnye biztosan van a 6 leömlőnek.. tegyükfelhogy nem hoz 1 lovat sem, de súlyban súlyos kilókat jelent, és ezzel már javultak is a menettulajdonságok... - az, hogy nem raknak ilyet a "családi" autókba, nem érv , mert nagysorozatú gyártásról beszélünk... ahol az autót vígan kiszolgáló alkatrészt kicserélnek egy műanyag sz*rra, mert az 2 fityinggel olcsóbb... - mivel nem kötöttpályán utazunk, így nem csak egyenletes haladásról szól a történet... ha viszont előzni kell, akkor a több a jobb... - a jó tuning -beleértve a megfelelően méretezett 6/4-2-1 leömlőt is - nem csak a csúcsteljesítményt növeli, hanem az eredő hatásfokot, így a nyugis 50/70/90/110/130-as autózás az alapállapothoz képest kevesebb tüa. elégetésével megvalósítható. mindamellett nem kell, hogy 4000-től működjön... működhet 2500-tól is... csak méretezés kérdése... + 1 a saját autójával és pénzével azt csinál, amit csak akar... És egy ellenérv, csak hogy tényleg én legyek az ördög ügyvédje Az egész autót rendszerként kell vizsgálni... tehát a kívánalmaknak megfelelően válasszuk a komponenseket, és ne csak úgy véletlenszerűen vásárolgassuk össze ... Ja és ezt pont én mondom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 25. 13:21:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4505 Dátum: 2011. augusztus 25. 20:55:27 pm » |
|
M50-be,nem vanosos,jó a 15w-40?400 000körül van benne. SOS,reggel vinnem kell olajcserére az öcskös E34-ét.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #4506 Dátum: 2011. augusztus 25. 21:10:19 pm » |
|
Nyugodtan maradj a 10w-40 viszkozitású olajnál ,/hidrotőke/ .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4507 Dátum: 2011. augusztus 28. 13:52:51 pm » |
|
Ki foglalkozik BMW váltók javításával vagy alkatrészeik forgalmazásával? (Szinkrongyűrű kellene).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4508 Dátum: 2011. augusztus 28. 16:00:40 pm » |
|
Szinkrongyűrűt veszel a BMW-től, lehet kapni. Vagy ha olcsóbban találsz, és az szimpatikusabb, akkor Walloth. Tutira csak gyárit vennék, mert az ilyen univerzális váltós cuccok igen szar minőségűek szoktak lenni.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4509 Dátum: 2011. augusztus 29. 13:09:22 pm » |
|
És ismét a szokásos...elégedett voltam a kocsival, erre megint elkezdett faszkodni.
Ma reggeltől kezdve a fordulatszámmérő nem követi a motorfordulatot 2000 és 3000 között. ahogy nő a fordulat 2000nél megreked a mutató, majd kb 2 sec után fölugrik 3000-re. visszafelé tökéletesen üzemel, meg a többi fordulatszám tartományban is. Na jó, 4000-ig néztem. Plusz emellé 250 békés kilóméter után újrakezdte a rángatást, de kb 2 másodpercekre, valamint volt hogy lámpánál álltam és úgy ment el minden szikra mint a huzat, épphogy nem állt le. Vicces, csak megint fosok hogy nem érek oda 1x valahova...
Valami ötlet hogy mi a szart csináljak vele? Testkábelt elrendeztem, nem lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4510 Dátum: 2011. augusztus 29. 16:22:31 pm » |
|
Megszűnik mindenféle villanyellátás, vagy csak megáll a motor?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4511 Dátum: 2011. augusztus 29. 16:26:36 pm » |
|
Ki foglalkozik BMW váltók javításával vagy alkatrészeik forgalmazásával? (Szinkrongyűrű kellene).
Olcsóbb, ha veszel egy másik váltót!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4512 Dátum: 2011. augusztus 29. 16:43:58 pm » |
|
Olcsóbbnak olcsóbb, csak kérdés, hogy jó lesz-e, ill. meddig...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4513 Dátum: 2011. augusztus 29. 16:50:02 pm » |
|
Megszűnik mindenféle villanyellátás, vagy csak megáll a motor?
csak a motor...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4514 Dátum: 2011. augusztus 29. 16:59:11 pm » |
|
Gyújtótekercset cseréltél már? Ha igen, akkor próbáld meg a gyújtáselektronika cseréjét is, bár nem jellemző, hogy tönkremenne...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4515 Dátum: 2011. augusztus 29. 17:14:16 pm » |
|
Gyújtótekercset cseréltél már? Ha igen, akkor próbáld meg a gyújtáselektronika cseréjét is, bár nem jellemző, hogy tönkremenne...
Még nem cseréltem tekercset, de fogok... ÁPDÉT: Megnéztem én a foskarika gyújtáselosztómat, hát egy lehelletnyit el van kopva. A két kis rugónak kell feszítenie alap esetben, vagy az normális hogy kb 1-2mm-en csak a röpsúlyos rész húzza vissza? Mindenesetre Dana adott egy elosztót, Igaz M20-as, de a nagyrészét át tudom pakolni, cikkszám egyezés van, a röpsúlyos részét nem találtam bmwfans-on, majd szemrevételezem hogy mennyi az annyi. A másik, cseréltem trafót, és nem indult a kocsi. Megnéztem, nem gyütt ki a kraft a trafóból. A bajok ott kezdődnek hogy visszacseréltem a régire, és ugyanez volt a hiba. Megmozgattam a gyújtásmodulok kábeleit, és lőn szikra, az új trafóval is. Szétszedegettem a csatik környékét, a kisebbik modulra menő kötegben van egy fekete derót, ami vagy árnyékolás, vagy csak ennyire szétszakadt, mindenesetre nagyrészt körbeööleli az egész hóbelebancot. Gyanítom hogy ez miatt nem indul a kocsi, vagy éppen hagy ki, ez a nagy gázra vagy kanyarban kihagyással is optimális elegyet alkot gyújtáskimaradás létrejöveteléhez. A fordulatszámmérőm megjavult, na ez viszont nemtom hogy a trafótól vagy a modultól-é. Szóval kihagyás megoldva, még a szar járás van terítéken.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 30. 18:33:51 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
BFJ
Vendég
|
|
« Válasz #4516 Dátum: 2011. szeptember 03. 01:02:30 am » |
|
Bocsánat tudom ,hogy nem ide vág a téma de segítséget szeretnék kérni. Vásároltam egy e32 730i-t (6 henger 188 le) elmentem kb 400km-ert és egyszer csak azt vetem észre hogy nem pörög fel és nincs ereje. Most már egészen annyira ,hogy alapjáraton szépen jár de amúgy nem tudok elindulni vele. Az itteni okosok(nem nagyon bízok bennük) azt mondják ,hogy szerintük valahol eldugult az üzemanyag rendszer és alapjáraton még tud elég anyagot szívni de magasabb fordulaton nem.Ha tudnátok segíteni ,hogy vajon mi lehet a baja azt nagyon megköszönném. Köszönöm előre is. Üdv.:Bfj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4517 Dátum: 2011. szeptember 03. 06:29:37 am » |
|
Ha sokat állt mielőtt megvetted simán lehet dugulás. Felszívott valami mocskot a tankból és eldugulhatott az üzemanyagszűrő ezáltal jelentősen lecsökkenhetett az áteresztőképessége. Szóval én sem vetném el elsőre a dugulást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4518 Dátum: 2011. szeptember 03. 07:14:01 am » |
|
Nekem akkor csinálta az E21 ezt mikor a benzinpumpa nem nyomott eleget
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #4519 Dátum: 2011. szeptember 03. 08:20:02 am » |
|
Bocsánat tudom ,hogy nem ide vág a téma de segítséget szeretnék kérni. Vásároltam egy e32 730i-t (6 henger 188 le) elmentem kb 400km-ert és egyszer csak azt vetem észre hogy nem pörög fel és nincs ereje. Most már egészen annyira ,hogy alapjáraton szépen jár de amúgy nem tudok elindulni vele. Az itteni okosok(nem nagyon bízok bennük) azt mondják ,hogy szerintük valahol eldugult az üzemanyag rendszer és alapjáraton még tud elég anyagot szívni de magasabb fordulaton nem.Ha tudnátok segíteni ,hogy vajon mi lehet a baja azt nagyon megköszönném. Köszönöm előre is. Üdv.:Bfj
Elektromos gázpedálos?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BFJ
Vendég
|
|
« Válasz #4520 Dátum: 2011. szeptember 03. 12:28:57 pm » |
|
nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4521 Dátum: 2011. szeptember 04. 10:13:41 am » |
|
Tisztelt E28 tulajok!
A mellékelt izét az első lámpából ki lehet szedni?
Festeni szeretném, de ezt nem tudom, hogy jön ki.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4522 Dátum: 2011. szeptember 04. 10:21:37 am » |
|
Tisztelt E28 tulajok!
A mellékelt izét az első lámpából ki lehet szedni?
Festeni szeretném, de ezt nem tudom, hogy jön ki.
Nekem az a hatszög határozottan kulcsnyílásnak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4523 Dátum: 2011. szeptember 04. 10:35:31 am » |
|
Úgyúgy, ide villáskulcs, a másik felét meg mondjuk fogóval, és uccu.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BFJ
Vendég
|
|
« Válasz #4524 Dátum: 2011. szeptember 04. 14:39:45 pm » |
|
köszi a segítséget úgy néz ki ,hogy valójában a retek a ludas a tankból. A másik dolog amit szeretnék megkérdezni,hogy dobja fedélzeti a fékbetéteket de szinte újak lehet az ,hogy csere után nem törölték a hiba kódot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4525 Dátum: 2011. szeptember 04. 15:08:17 pm » |
|
Úgyúgy, ide villáskulcs, a másik felét meg mondjuk fogóval, és uccu.
Más ötlet? Műanyagból van mindkét darabja és elnyalta a csavarfejnek látszót....
|
1985 E28 530i
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #4526 Dátum: 2011. szeptember 04. 18:50:49 pm » |
|
Kérdezd meg a Gergöt! Most csinálta úgyan ezt a projektett. Günther garázsába láthatod milyen szépek lettek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 04. 19:05:30 pm írta mikóE28 »
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4527 Dátum: 2011. szeptember 04. 19:47:12 pm » |
|
Na igen, ő is meg DD is benne hagyta, úgy fújta le. Ki volt maszkolva. Csak így a rozsda alatta ugyanúgy megmarad.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4528 Dátum: 2011. szeptember 04. 22:54:28 pm » |
|
Na igen, ő is meg DD is benne hagyta, úgy fújta le. Ki volt maszkolva. Csak így a rozsda alatta ugyanúgy megmarad. nemtökmindegy? inkább a futóműre gyúrjál rá,majd adok pár tanácsot
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4529 Dátum: 2011. szeptember 05. 04:01:39 am » |
|
Csak így a rozsda alatta ugyanúgy megmarad. Magyarország. Erős kéz, villáskulcs, harapófogó - de a rozsda még mindig tart.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|