CápaBMW fórum
2024. április 28. 07:06:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2922187 alkalommal)
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #1320 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:19:16 am »

        Egy jo baratom mondta nekem:"a dizelnek nincs koze az autozashoz,az csak mezogazdasagi gep"!
      Ja neki koszonhetem a"bmw fertozest"........ Smiley
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1321 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:21:04 am »

ne kezdd már ezt a japánbuzulást megint, Teeeeeeeee:Smiley)

Éééén? Japánt? Soha nem istenítettem őket, de ha megbízhatók, akkor igenis azt el kell ismerni. A BKVnál csak jobbak, nem??
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1322 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:25:12 am »

Dízelben a japán is fos...  Sad
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1323 Dátum: 2010. augusztus 07. 11:27:46 am »

Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...

Sam! A múltkor leírtam Gábornak a Passat problémára egy rövid számolgatást. Mivel Magyarországon kevesen vesznek újonnan ilyen autókat, hiszen egy közepesen felszerelt 320d is több, mint 10 M Ft, ezért le van szarva, hogy mi mit akarunk. Kurvára senkit nem érdekel, hogy 5 év, és 300 000 km után az autó mit fog tudni. Hiszen aki pénzt adott érte újkorában, azt hibátlanul kiszolgálta, megkereste az árát, és el is adta szépen.
Tudom, Neked személyes ellenséged a dízel, mert a cégnél lófasz olasz pöcsköszörű szarok voltak. Azokat azért ne vegyük már egy lapon hathengeres, háromezres, bőven kétszáz ló fölötti, ötszáz nyútonmétert, és tíz alatti fogyasztást tudó MOTOROK-hoz.
Egyébként igazad van, ha nem idézőjelben van a spórolós, hanem tényleg csak évi 10-20 ezret elmenő emberek vesznek dízelt -otthon-, és pofáznak, hogy beszarik, akkor Nálad a pont, hiszen nem nekik találták ki a dízelt.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1324 Dátum: 2010. augusztus 07. 12:31:12 pm »

agyas, a te ex, kék 728-asodnak valami dbf vagy hasonló rendszáma volt?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1325 Dátum: 2010. augusztus 07. 16:59:53 pm »

        Egy jo baratom mondta nekem:"a dizelnek nincs koze az autozashoz,az csak mezogazdasagi gep"!
      Ja neki koszonhetem a"bmw fertozest"........ Smiley

ez a jó barátod még nem találozott jó autóval feltehetően....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1326 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:02:06 pm »

Éééén? Japánt? Soha nem istenítettem őket, de ha megbízhatók, akkor igenis azt el kell ismerni. A BKVnál csak jobbak, nem??

Na már te is kezded?shalomcsávó is evvel próbálkozott ...
Annyira nem megbizhatóak hidd el, csak túlmisztifikálják.elmondanám melyik az eddig általam ismert legmegbizhatóbb tipus, de sokan felhördülnének..persze nem japán, hanem német:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1327 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:03:07 pm »

gondolom a trabant lenne az a kíváló termék Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1328 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:19:55 pm »

gondolom a trabant lenne az a kíváló termék Roll Eyes

akinek volt,és törődött vele, az tudja.aki meg szervizbe hord minden kocsit, az meg megérdemli szerintem...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1329 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:25:29 pm »

Most kell venni egy jó benzinest... Kíváncsi vagyok, hogy a sok "spórolós" embernek mikor telik be a pohár az újdízelekkel és kezdenek el benzines autókat venni...

Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről. Cheesy Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val.

Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1330 Dátum: 2010. augusztus 07. 17:37:58 pm »

Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről. Cheesy Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val.

Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem.

igaz,ami igaz,ha új autót kellene vennem(max 3 éveset) nem tudnék olyat,amire dieselből rábólintanék nyugodtan...
Ha az elmúlt két e28-asunkat összehasonlitom,a benzines(2,3 automata) evett a
városban 9-11 között,országúton 7-9 körül.a td(2,4 kézi)város 7.5-8 , országút 6,5-7....Mindketten hajtottuk mindkettőt,igy teljesen vegyes a fogyiadat...sztem a diesel gazdaságosabb, és (e28-nál maradva)nem igazán hibásodik meg, nincs túlelektronikázva.gyakorlatilag a benzinessel se volt semmi a dadogáson kivül,persze oda kell figyelni rájuk.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1331 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:24:52 pm »

Spórolós ember lévén az elmúlt 3,5 év alatt megspóroltam az E39 akkor vételárának a felét. A megspórolt összeg 10%-át kellett speciális dízelbetegség javítására fordítani, és nem említettem egyetlen mondatot sem a benzinesek futásteljesítményéről. Cheesy Aki nem hiszi számolgasson! 240ezer km-t csavartam az E39-be átlag 6,5 fogyasztással, ennek 80%-át autópályán 150-170, nem ritkán 190 km/h-val.

Szóval az, hogy dízel lesz az biztos, az, hogy BMW az nem.

Végül is,már a cudzuki is kínál dízelt! Cheesy Grin Roll Eyes
Részben egyetértek,azt azonban továbbra is fenntartom,hogy ha azonos kategóriában gondolkodunk,pl. 525d vs 525i,minimális lenne a fogyasztáson megspórolt összeg,mivel a dízel pikk-pakk felzabálja,ha bele kell nyúlni a dízelbe,a benzinek futásteljesítménye szerintem semmivel sem kisebb mint a dízelé,sőt az E39 525i-je már TU,vagyis vashüvelyes alublokk,már nem a nikasil/alusil.
De pl. LPG-vel simán kenterbe veri az azonos benyás,az azonos dízelt,simán azt választanám,pótkerétartállyal,ha kombi,ha meg limó akkor csomis tartállyal,és mégiscsak BMW-m lenne...... Azn Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1332 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:37:08 pm »

igaz,ami igaz,ha új autót kellene vennem(max 3 éveset) nem tudnék olyat,amire dieselből rábólintanék nyugodtan...
Ha az elmúlt két e28-asunkat összehasonlitom,a benzines(2,3 automata) evett a
városban 9-11 között,országúton 7-9 körül.a td(2,4 kézi)város 7.5-8 , országút 6,5-7....Mindketten hajtottuk mindkettőt,igy teljesen vegyes a fogyiadat...sztem a diesel gazdaságosabb, és (e28-nál maradva)nem igazán hibásodik meg, nincs túlelektronikázva.gyakorlatilag a benzinessel se volt semmi a dadogáson kivül,persze oda kell figyelni rájuk.

Nálam ár/érték és strapabírásban a Lada a No1,egy tankkal kell átmenni rakta,hogy megdögöljön Cheesy,a dízel nálam,ha új,és kicsi>2.0 akkor körbe zárt villám,ha régi akkor a benz 5-6 hengeresei,még 2szeleppel,digitális technika nélkül laugh smiley,nálam a BMW dízel leszerepelt(524td),megjegyzem itt a fórumon több is üzemel,a tulaj megelégedésére,így hajlok arra,hogy az enyémmel volt valami gebasz huh,de ez már történelem sm_68 angel,benzinesből ha V8 akkor benz/usa,sorhat BMW 35i,majd a nagyobb M20-ak,és persze az M70 408 79(majd még egyszer egy szép napon... Wink).Újabb BMW dízelem nem volt,nem is lesz Wink,szerintem Mikeé is csak erősíti a szabályt! Evil crazy2 Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1333 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:59:41 pm »

Végül is,már a cudzuki is kínál dízelt! Cheesy Grin Roll Eyes
Részben egyetértek,azt azonban továbbra is fenntartom,hogy ha azonos kategóriában gondolkodunk,pl. 525d vs 525i,minimális lenne a fogyasztáson megspórolt összeg,mivel a dízel pikk-pakk felzabálja,ha bele kell nyúlni a dízelbe,a benzinek futásteljesítménye szerintem semmivel sem kisebb mint a dízelé,sőt az E39 525i-je már TU,vagyis vashüvelyes alublokk,már nem a nikasil/alusil.
De pl. LPG-vel simán kenterbe veri az azonos benyás,az azonos dízelt,simán azt választanám,pótkerétartállyal,ha kombi,ha meg limó akkor csomis tartállyal,és mégiscsak BMW-m lenne...... Azn Evil


Egy ideig nálunk is csak az LPG lesz a befutó.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1334 Dátum: 2010. augusztus 07. 20:03:53 pm »

Nálam ár/érték és strapabírásban a Lada a No1,egy tankkal kell átmenni rakta,hogy megdögöljön Cheesy,a dízel nálam,ha új,és kicsi>2.0 akkor körbe zárt villám,ha régi akkor a benz 5-6 hengeresei,még 2szeleppel,digitális technika nélkül laugh smiley,nálam a BMW dízel leszerepelt(524td),megjegyzem itt a fórumon több is üzemel,a tulaj megelégedésére,így hajlok arra,hogy az enyémmel volt valami gebasz huh,de ez már történelem sm_68 angel,benzinesből ha V8 akkor benz/usa,sorhat BMW 35i,majd a nagyobb M20-ak,és persze az M70 408 79(majd még egyszer egy szép napon... Wink).Újabb BMW dízelem nem volt,nem is lesz Wink,szerintem Mikeé is csak erősíti a szabályt! Evil crazy2 Cheesy

Nekem épp a lada az,amit legeslegutoljára vennék,ha már elfogytak a mopedautók....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1335 Dátum: 2010. augusztus 07. 22:38:51 pm »

Elsőre mikor megláttam akkor elég irigy lettem, mer én akartam ilyet, de aztán megvizslattam, és rájöttem hogy igénytelen.







Nagyon ták csomifedél, e30-as hátsó ablak, törés a díszlécben. Az enyém szebb lesz Tongue
Naplózva

adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1336 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:07:07 am »

Nagyon ták? Szerintem óvatosabban fogalmazz, vagy kezd úgy a mondatot, hogy "szerintem", "nekem nem tetszik" vagy, "Én úgy csinálnám".  angel  kezfogas
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 08. 09:31:35 am írta adam » Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1337 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:33:48 am »

Szerintem teljesen rendben van,az első kötényt hajintanám le róla,és a szín ami nem gyere be,azonnal kőne! Wink Smiley sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1338 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:37:36 am »

Nincs valakinek képe egy E28 mellett álló E34-ről,hátúlról? angel
Kíváncsi lennék mennyire széles az E34,érdemes lenne e annak a kombi hátuljából kiindulni? sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1339 Dátum: 2010. augusztus 08. 09:41:48 am »

Szerintem nem olyan igénytelen........mint ez! Cheesy Egyes golf hátsóajtóval. Még hasonlít is így a golfra. undecided


* 08.jpg (150.08 KB, 1024x768 - megtekintve 918 alkalommal.)
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1340 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:33:28 am »

Ő volt az, aki touring helyett sedant kapott a szalonból, és ezzel állt bosszút a cégen, nem?  Cheesy crazy2
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1341 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:43:52 am »

ez nem is olyan rossz,mint a barna, de inkább e30-ra hasonlit..a golf 1-es ajtó is inkább abba illik...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1342 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:59:20 am »

Én is annak nézem.Nekem az egyetlen e30 ami kellene egy 325ix touring..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1343 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:02:06 am »

ez nem is olyan rossz,mint a barna, de inkább e30-ra hasonlit..a golf 1-es ajtó is inkább abba illik...
Éppen azért írtam, hogy touringra várt, és nem azt kapott. Mert ugye E30 touring létezik, és nem is olyan randa. Ezért nem tudom mire vélni ezt a próbálkozást.  undecided
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1344 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:33:52 am »

Lütyő bazz, ez egy E30 Cheesy

Egyébként nem tudom mit vagytok ezen az E30-on fennakadva.

A vak is látja, hogy ez még a krómos, "kislámpás". Arra a szériára pedig még nem létezett gyári kombi, csak ilyen kisebb cégek által átépített. Aztán a második szériás E30-al jöttek azok, amiket már megszoktunk.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1345 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:51:58 am »

Szebb nem lett, mint az alap, amiből elindultak.
Meg egy új, vagy majdnem új autót így átalakítani... Elég Ámeriká
Ha viszont azután lett átalakítva, hogy megjelent a touring, és ezért kedvet kapott hozzá  Cheesy akkor szerintem jobban tette volna, ha lecseréli egy eredeti darabra.
Egyébként nekem nem a minőséggel van bajom, hiszen egy laikus meg nem mondaná, hogy nem gyári. Egyszerűen az átalakított karosszéria, amit a BMW évekig fejleszt és sok ember tudása által születik meg a kellő merevségű, esztétikai, és egyéb szempontoknak egyaránt megfelelő kompromisszum. És akkor jön valaki, aki kivág ezt, kivág azt, ezt kicsit hátrébb, kalaptartó megszűnik, hogy legyen értelme a kombinak, stb.
Viszont egyedi.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #1346 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:36:15 pm »

Ha már karosszéria átalakítás: BAUR őrület  Roll Eyes


* 1973BMW2002BaurTarga.jpg (137.18 KB, 800x600 - megtekintve 853 alkalommal.)

* 1981BMW323iE21BaurTargaTC21Alpina.jpg (148.45 KB, 800x600 - megtekintve 952 alkalommal.)

* 1986BMW3SERIES320i2drConvertible2.jpg (55.67 KB, 640x480 - megtekintve 852 alkalommal.)

* 36723_800.jpg (43.39 KB, 800x600 - megtekintve 847 alkalommal.)

* 36729_800.jpg (66.16 KB, 800x600 - megtekintve 854 alkalommal.)

* 36741_800.jpg (69.36 KB, 800x600 - megtekintve 895 alkalommal.)

* 36749_800.jpg (100.18 KB, 800x600 - megtekintve 827 alkalommal.)

* IMG_1309.jpg (41.28 KB, 800x600 - megtekintve 804 alkalommal.)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
pic
Vendég
« Válasz #1347 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:37:47 pm »

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni.
Ez az oka annak, hogy meg sem próbálom, inkább fikázom, jobb a békesség alapon! Cheesy Ha az, aki ezt az e30-at elkövette, ugyanezen az elvet vallotta volna, akkor most nem röhögném ki, mennyivel jobb lenne neki! Evil Amúgy nekem semmi bajom az ilyen átalakításokkal, csak akkor már ne ilyen moszkvics hátsóajtó dizájnnal basszuk agyon. Vagy ha igen, akkor vállalja a következményeket! Tongue
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1348 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:42:16 pm »

Lütyő bazz, ez egy E30 Cheesy

Egyébként nem tudom mit vagytok ezen az E30-on fennakadva.

A vak is látja, hogy ez még a krómos, "kislámpás". Arra a szériára pedig még nem létezett gyári kombi, csak ilyen kisebb cégek által átépített. Aztán a második szériás E30-al jöttek azok, amiket már megszoktunk.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy aki leokádékozza ezeket, az milyet tudna csinálni, ha tudna, az hogyan nézne ki. Gyanítom bele lehetne kötni.

jóvanna,láttam ám..:Roll Eyes)nekem tetszik ez a verzió..persze leszólni könnyű mindet,megcsinálni nehezebb,mint sokan hinnék.. ha lehetne,szereznék egy gyári kombit vagy e28-ból,vagy e23 ból.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1349 Dátum: 2010. augusztus 08. 20:50:53 pm »

agyas, a te ex, kék 728-asodnak valami dbf vagy hasonló rendszáma volt?

Nem. Amióta megvették, csak áll egy garázsban, várja sorsa jobbra fordulását. Forgalmi bevonva, stb. (ha jól tudom)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!