CápaBMW fórum
2024. április 26. 05:36:38 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2920851 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6060 Dátum: 2014. május 03. 15:35:56 pm »

Erre nincsenek is szavak....  icon_swoon

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525-e12-liebhaberfahrzeug-oldtimer-top-zustand-kirchhundem/188299486.html?lang=en&pageNumber=5&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70%2C86&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1987-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #6061 Dátum: 2014. május 03. 15:39:25 pm »


Román vendégmunkás feltört. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #6062 Dátum: 2014. május 03. 15:57:55 pm »



28 ropiért szinte ingyen van. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #6063 Dátum: 2014. május 05. 07:54:39 am »

Ha másra nem arra jó a facebook, hogy a világ másik végén élő cápásokkal virtuálisan beszélgessünk. Nekik kicsit nehezebb dolguk van, ugyanis 1979 óta nem nagyon van alkatrészutánpótlás. De azért lelkesek.  Evil



* 10344048_630521860372951_1116156462_o.jpg (273.94 KB, 2048x1226 - megtekintve 1221 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6064 Dátum: 2014. május 06. 08:20:15 am »

 Cheesy

Naplózva

1985 E28 530i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6065 Dátum: 2014. május 07. 14:24:46 pm »

......BMW E28 M5 - ha eddig nem lett volna egyértelmű miért is menő ez az autó


http://www.newhorizon.hu/galleries/bmw-e28-m5-ha-eddig-nem-lett-volna-egyertelmu-mier/
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 08. 09:17:14 am írta krivikri » Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6066 Dátum: 2014. május 10. 11:30:21 am »

 Smiley


* 10277437_679643702071241_2190372195577319371_n.jpg (19.15 KB, 378x320 - megtekintve 1133 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6067 Dátum: 2014. május 13. 11:51:38 am »

A gázt meg a krómos sárvédőíveket leszámítva  poundit

http://www.ebay.de/itm/BMW-E28-528i-automatik-EZ-3-1982-mit-Gasanlage-mit-SSD-Sehr-guten-Zustand-/390838288986?pt=Automobile&hash=item5affc7025a



* 6mj1.jpg (363.41 KB, 1024x681 - megtekintve 1130 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6068 Dátum: 2014. május 14. 19:52:30 pm »

A heteske....  jawdrop

http://www.youtube.com/watch?v=bf47D2qSo9k#



Naplózva

1985 E28 530i
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #6069 Dátum: 2014. május 15. 09:50:19 am »

Szimpatikusnak tűnik, talán volt vmiféle érzelmi kötődés az e23-hoz, másként nem ez tűnne a legoptimálisabb választásnak egy retró kombóhoz. Kíváncsi lennék, hogy saját, bütykölt ECUjával megy, vagy standalone-nal  Shocked

A heteske....  jawdrop

[/img]
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #6070 Dátum: 2014. május 18. 12:45:30 pm »


Kifejtené nekem valaki, hogy mi a probléma az autógázzal? Azt már hallottam hogy, ha az ember egy eleve benzinüzemre tervezettt motort KIZÁRÓLAG gázzal használ, akkor az eléggé szelepgyilkos dolog tud lenni, de arra is már van megoldás
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6071 Dátum: 2014. május 18. 13:15:20 pm »

Ma már ha hivatalos akkor nem sokkal olcsóbb mint a benzin viszont cserébe gyengébb, többet fogyaszt.... stb.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6072 Dátum: 2014. május 18. 14:56:51 pm »

Ma már ha hivatalos akkor nem sokkal olcsóbb mint a benzin viszont cserébe gyengébb, többet fogyaszt.... stb.

Azért ez nem teljesen fedi a valóságot...
Egy gáz beépítés kb 250-350.000.-között van attól függően, hogy milyen motor van az autóban, milyen tartályt szeretnénk, stb.(ezt nagyjából 30-40e km alatt hozza vissza)Ez a kezdeti beruházás.
Utána a 400.-Ftos benzin helyett 250.-/ liter áron tankolhatunk. A fogyasztás kb 10-15%-kal emelkedik, városi használatnál nem nagyon lehet észrevenni a különbséget. Autópályán sincs gond 140.-ig, onnan már gyengébb gázzal.
Ezt tapasztalatból mondom, egy Mitsubishi Carisma esetében. Eddig 60000km van benne és nem bántam meg.
Tudomásom szerint, akkor vannak gondok a gázzal, amikor az ember nagyon szeretne spórolni és elszegényítik a keveréket. Ilyenkor égnek el a szelepek, dugattyúk, stb.
Ettől függetlenül, a kezét levágnám annak aki egy E2....-be gázt rak!  1220
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6073 Dátum: 2014. május 18. 17:11:32 pm »

Árpikám! 
Te itt Pécs környékén ill Dunántúlon sem mutatsz sok olyan kutat ahol ennyiért kapsz gázt 280 ft/l általában.
Tartály hitelesítése, műszaki előtt gáztömörség vizsgálat, reduktor membránkészlet cseréje 30.000 km megtétele után (a régebbi autókban) és én is tapasztalatból mondom durván 25 év gázautózás után....  A gázról  leginkább azért mondták, hogy tönkre teszi a motort mert régen (palackos időszakban) nem nagyon volt divat a gázszűrő beépítése és ennek eredményeként a homokban felitatott illóolaj a pb. tartályból a motorba került. Innentől az okosok kitalálták, hogy "nagyon száraz" a gáz és ezért megeszi a motort.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. 17:16:44 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #6074 Dátum: 2014. május 18. 18:27:31 pm »



Ja,ívek,hóeke kuka,B28&ajtómata kuka,gangos B35 bele,gáz jóhogy,hamár benne van,a többi majd kialakul.Elfogadják itthon a német gáz beépítést,vagy újra be kell építtetni?Ill. otthon is javul az emissziós besorolás a gáztól?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-735i-mit-t%C3%BCv-voll-fahrbereit-lpg-gute-ausst-darmstadt/193371216.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=37&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=LPG&maxFirstRegistrationDate=1994-12-31&negativeFeatures=EXPORT
 icon_slyuni 408 295
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6075 Dátum: 2014. május 18. 20:46:09 pm »

Árpikám! 
Te itt Pécs környékén ill Dunántúlon sem mutatsz sok olyan kutat ahol ennyiért kapsz gázt 280 ft/l általában.
Tartály hitelesítése, műszaki előtt gáztömörség vizsgálat, reduktor membránkészlet cseréje 30.000 km megtétele után (a régebbi autókban) és én is tapasztalatból mondom durván 25 év gázautózás után....  A gázról  leginkább azért mondták, hogy tönkre teszi a motort mert régen (palackos időszakban) nem nagyon volt divat a gázszűrő beépítése és ennek eredményeként a homokban felitatott illóolaj a pb. tartályból a motorba került. Innentől az okosok kitalálták, hogy "nagyon száraz" a gáz és ezért megeszi a motort.

Az az ijesztő, hogy már én is 20 éve használok gázos autót. (most számoltam utána, kicsit megrémültem, hogy ilyen öreg vagyok) Smiley
Ezalatt az idő alatt sok pénzt meg lehetett spórolni. Gondolom, Te sem véletlenül mentél vele 25 évet.
Persze, vannak szervizköltségei és negatívumai, de én nem bántam meg. Szerintem, ha valaki 15000km-nél többet autózik évente, még ma is megéri beépíteni. Egy benzineshez képest lényegesen olcsóbb, de még egy modern dízellel is össze lehet hasonlítani, ha a teljes üzemeltetési költségeket nézzük. Szerintem a legnagyobb probléma a "gázautó-szerelők" felkészültsége és tudása. Ezeket a rendszereket megfelelő diagnosztika és szoftver nélkül nem lehet beállítani. A szerelőknek elvileg megvannak ezek a feltételek, de tudás és igényesség kevésbé. Tisztelet a kivételnek!
Nekem az első tankolásnál át kellett húzni a hollandikat, mert ömlött a gáz a tankoláskor. A tartály beépítésnél le kellett festeni a lemezeket, ha nem szeretném, hogy szétrohadjon és még sorolhatnám.Ezért addig jártam a szervizbe, amíg garanciális volt, azóta én cserélem a szűrőt. Csak a vizsga előtti tanúsítványt csináltatom velük.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6076 Dátum: 2014. május 19. 13:30:42 pm »

Itt írtad le a tutit: ha valaki 15000km-nél többet autózik évente na ez az amit a mai magyar átlagautós még csak meg sem közelít. Ergo átlagnak már nem éri meg...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #6077 Dátum: 2014. május 20. 19:19:52 pm »

Nem is láttam még szerintem olyan épített E21-et amiért megvesznék. Ez olyan.

http://www.ebay.de/itm/BMW-E21-323i-Jagermeister-/191178219172?pt=Automobile&hash=item2c831c1ea4
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #6078 Dátum: 2014. május 20. 19:50:18 pm »

Szólj Mikinek, hogy koncepcióváltás van  Evil
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6079 Dátum: 2014. május 20. 20:07:34 pm »

Nem is láttam még szerintem olyan épített E21-et amiért megvesznék.

Én még semmilyen E21-et nem láttam olyat, ezt is beleértve.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #6080 Dátum: 2014. május 20. 21:32:04 pm »

Azért ha az enyémet meglátod, kérlek ne azt mondd elsőre, hogy "Maradhatott volna még 3 évet Szegeden, akkor sem tetszene jobban."
Érzékeny a lelkem Kiss
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6081 Dátum: 2014. május 20. 21:34:17 pm »

Te kis mimóza   angel
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6082 Dátum: 2014. május 20. 23:04:25 pm »

 1225


* cabrió.jpg (119.34 KB, 960x635 - megtekintve 964 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6083 Dátum: 2014. május 29. 16:37:48 pm »

Sharknose meeting 2014 képek:

https://www.flickr.com/photos/remynl/sets/72157644806526336/
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #6084 Dátum: 2014. június 10. 22:32:08 pm »

Na, egy rendes E28.


* 5880762192_c36ef76918.jpg (120.25 KB, 500x375 - megtekintve 700 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6085 Dátum: 2014. június 11. 07:18:12 am »

Leszámítva a szopóálarcot.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #6086 Dátum: 2014. június 11. 07:18:38 am »

Egész jó kis cikk a 635CSi Gruppe A-ról:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/06/11/bmw_635csi_a_hungaroringen/
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #6087 Dátum: 2014. június 14. 09:10:20 am »

 sm_68


* e24 coupe.jpg (66.52 KB, 960x563 - megtekintve 763 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Zombi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421



« Válasz #6088 Dátum: 2014. június 15. 21:24:14 pm »

Nem tudom hol lenne a helye így ide teszem.

E21 facelift előtt és utáni orr résszel kapcsolatban lenne kérdésem. Ha jól tudom facelift előtt a vese "dőlésszöge" nagyobb volt. Másabb sárvédők, vese, mtoortető van facelift előtt avagy csak a köténylemez tér el?

E mellett nézegettem itt az első szériás autókat, AYT, PIC, többek garázsát. AYT-nek a műszerfal a front első generációs, de a tükrök már nem a krómtükrök. Ez az ő ízlését tükrözi vagy voltak ilyen hibrid gyártások?

Köszi a segítséget előre is.
Naplózva

Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #6089 Dátum: 2014. június 15. 22:44:31 pm »

Nem tudom hol lenne a helye így ide teszem.

E21 facelift előtt és utáni orr résszel kapcsolatban lenne kérdésem. Ha jól tudom facelift előtt a vese "dőlésszöge" nagyobb volt. Másabb sárvédők, vese, mtoortető van facelift előtt avagy csak a köténylemez tér el?

E mellett nézegettem itt az első szériás autókat, AYT, PIC, többek garázsát. AYT-nek a műszerfal a front első generációs, de a tükrök már nem a krómtükrök. Ez az ő ízlését tükrözi vagy voltak ilyen hibrid gyártások?

Köszi a segítséget előre is.
Van egy 6 hónapos időszak mikor keveredtek a dolgok...
az enyémben első szériás a műszerfal,meg a tükrök is azok voltak,de a szőnyeg már második szériás volt!!
A kocsi gyári volt,semmi mokolás!!
Naplózva

steffe
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!