VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3480 Dátum: 2011. február 09. 22:00:08 pm » |
|
Figyu,ezek a celebek(szögeden cölöbök )NEM az eszükkel keresik a napi betevőjüket,mert akkor valószínűleg nem futná plasztik cickókra,meg szájfényre,meg kb kenyérre,és vízre sem. Mire nézik ezek a napot? Ennek fényében,hogy mit mond egy BMW-ről,kb annyira mérvadó,mintha a maghasadásról tartana székfoglalót,az ökör. Megjegyzem,a Z4 nem annyira fos dizájn,mint az átlag 95 utáni BMW-k,viszont idegesítően kicsi,pár hete a reptéren körbe jártam egyet,vicc,tök jól festenék benne ,engem frusztrál ezeknek az új BMW-k dizájnja,meg a méretezése! Z4 ben ültem és tényleg kicsi. Plusz idegesítően közel van a fejedhez a szélvédő felső része. De jön Collins és megvétózza.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3481 Dátum: 2011. február 09. 22:12:38 pm » |
|
Z4 ben ültem és tényleg kicsi. Plusz idegesítően közel van a fejedhez a szélvédő felső része. De jön Collins és megvétózza. Egyszer egy dévó tikóban utaztam ,hátul...... ,óvatlanuk hátra néztem,bázzzz,nincs autó mögöttem ,majd le,gyáááá,egyből az alant elfutó utat láttam ,rendesen megzakkantam,mi van ha beletolatunk egy kukába?? Még egy szösszenet a járműről,anyósom rabja ezeknek a mignon járműveknek,a mostani 206-osa vételekor nem volt messze vételárban egy ilyen dévó,de az ujabb,talán matiz,vagy mi,szóval a kedves mama letudta próbakört,és visszatérve a bázisra,véletlenül kb 0-2km/h sebességgel felkaptatott a kereskedés parkolójában a 15 centis padkára,és ettől elrepedt a szélvédő........ Nekem ilyen a cspisz&kóla szmájlim:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3482 Dátum: 2011. február 09. 22:28:56 pm » |
|
Azért annyira megnéztelek volna a dévú trikóban hátul
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3483 Dátum: 2011. február 09. 23:12:01 pm » |
|
Ez a gyaaaahhh , hogy bevésődött mindenkibe. Szerencsére Barbi nem olvassa eleget a fórumot, így nem látja mi lett ebből a miskolci beszédstílusból itt. Bár kétségtelen kultusz lett, bármennyire sem fogadja el. Bár nem értem. Mindig kikérte magának, ha kijavítottam. Most ,hogy mindenki fullba nyomja a kretént a fórumon (mert említettem neki) az a baj. Nem értem a nőket. Múltkor honfogalózom Piccel és Bubóval. "Mi a furik?" vágóeszköz, varrógép, kovácsolásnál használják, talicska Virultunk, hogy tudjuk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3484 Dátum: 2011. február 09. 23:22:41 pm » |
|
A március 15.-i szánalmas sün akciókból eljutottam ide a youtubon. Megosztom veletek. Nem tudom ki ez a ku@va... de inkább nézzétek. Nagyon ,szép, nagyon megy, igazi kis nőies. Igazi BMW. Aha. Ő is egy mai CELEB bázz!!! Basznék a tarkójára,olyant feküdne mint a lukinyúl. Hát a 100 ezer forintos Lujivuton táskáját rárakta a motorháztatőre baszki!!!!!!!!!!!!! Takarggyonmá,ki is kapcsolatam,nem vagyok hajlandó ilyen kis abriktmacák hülye szövegét hallgatni. A csattogéslepkét tologatta,taknyanyála egybefoly,még valamelyik hülye fel nem fedezte a szopós száját... Én nagyon haragszok ezekre. A Z sorozat jó,csak még senki nem jött rá mire. Maradjunk ennyiben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #3485 Dátum: 2011. február 09. 23:40:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3486 Dátum: 2011. február 09. 23:44:23 pm » |
|
Ő is egy mai CELEB bázz!!! Basznék a tarkójára,olyant feküdne mint a lukinyúl. Hát a 100 ezer forintos Lujivuton táskáját rárakta a motorháztatőre baszki!!!!!!!!!!!!! Takarggyonmá,ki is kapcsolatam,nem vagyok hajlandó ilyen kis abriktmacák hülye szövegét hallgatni. A csattogéslepkét tologatta,taknyanyála egybefoly,még valamelyik hülye fel nem fedezte a szopós száját... Én nagyon haragszok ezekre. A Z sorozat jó,csak még senki nem jött rá mire. Maradjunk ennyiben. Z1 az sem szép, de legalább egyedi és már kuriózum.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3487 Dátum: 2011. február 09. 23:47:50 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3488 Dátum: 2011. február 09. 23:58:15 pm » |
|
Katasztrófa. Igazából úgy vezetnek, mintha csak ők lennének. Semmi körültekintés, semmi tükörhasználat. Hány jelenet van mikor fogja magát a paraszt és becsűri a mögötte jövő előtt? Lada a külső sávból balra át a belsőben menő előtt. Grat! De talán a legkeményebbek a kamionos részek, mikor a rönkszállítóval elsuhan a kamerás kocsi mellet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 10. 00:34:36 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3489 Dátum: 2011. február 10. 00:48:10 am » |
|
Ha már oroszok. Mindig is érdekelt a 2. világ háború ill. a hidegháború. Mivel nem sok adatot találtam róla a netten így leírom a lényeget, hátha v.kit érdekel + még nem tudok aludni Az indóházban (vasutas magazin) van egy 3 oldalas cikk az orosz ballisztikus rakétákkal felszerelt titkos vonatokról. Mára már csak egy 3 vagonból álló bemutató példány maradt meg a szentpétervári orosz vasutak múzeumában. A vasútra telepített , így a légi és a világűri megfigyelés elől rejtett, ezért jó túlélési lehetőségekkel kecsegtető , könnyen mozgatható rakétaindító rendszer a szovjet stratégia tervezők régi vágyálma volt. A fejlesztési munkákat 1954-ben kezdték meg. A rendszer próbái 1982-ben kezdődtek meg a pleszecki rakétakísérleti telepen és 87-ig tesztelték. A rakétákat 550 kilotonna robbanóerejű termonukleáris fejjel látták el. A rakéta 54 tonnát nyomott. A fejlesztés alatt 32 kísérleti rakétaindítás történt. A BZsRK szerelvény kocsijait a Kalinyini vagongyárban tervezték. Négy kocsitípust fejlesztettek ki e célra: rakéta szállító - indító kocsi, áramfejlesztő kocsit, indítás vezérlő kocsi és kiszolgáló kocsi. A kocsik 24 méter hosszúak voltak és hűtőkocsiknak voltak "álcázva". Bár a megsokasodott kerékpárokból következtetni lehetett az óriási súlyra a kocsikban. Persze ezt a levegőből nem lehetett látni. Egy szerelvény 17 kocsiból állt és 3 szergej dízelmozdony húzta. A szállító-indító kocsi tömege, rakétával, szállítókonténerrel és más berendezésekkel együtt közel 200 tonna volt. Az indításvezérlő és áramfejlesztő kocsit egy tetőből kiemelkedő szerkezettel látták el mi indítás esetén (ha van) a 25kV feszültségű felső munkavezetéket eltolta és egyben földelte, hogy ne legyen az indítandó rakéta útjában. Az első BZsRK ezredet 1987 október 20.-án állították hadrendbe. Nem sokkal később már 20 vasútra telepített RT-23 as rakéta állt harcra kész állapotban. 1999 ben 12 szerelvény állt napi szolgálatban . Harci helyzetben ezek a vasúti hálózaton szétszéledtek. A szerelvények naponta 1000 km utat tehettek meg és a rakétákat a vasúti pálya bármely pontján megállva indítani lehetett. A BZsRK rendszerrel egyetlen éles indítást hajtottak végre amely a megadott célterületre, Kamcsatkára "hullott". 1994 -ben a magas költségekre és üzemanyaghiányra hivatkozva felfüggesztették a szerelvények harci tevékenységét. A 2000 májusában ratifikált START 2 szerződés értelmében a szóban forgó rakéták leszerelését és megsemmisítését rendelték el. A szerelvényeket egy erre a célra létrehozott különleges bontási telepen Brjanszk körzetében 2003 és 2005 között semmisítették meg. Egyedül az említett 3 kocsis múzeumi szerelvény maradt meg. És ki tudja mi van most... http://www.youtube.com/watch?v=5OPi7ulFNXU#http://www.youtube.com/watch?v=uRwsDxFC1P8&NR=1#http://www.fas.org/nuke/guide/russia/icbm/rt-23.htm + grátisz 270km/h órás orosz sebességi rekord diesellel. http://www.youtube.com/watch?v=DWDdNe_zx5A&feature=related#
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 10. 12:26:53 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3490 Dátum: 2011. február 10. 02:04:42 am » |
|
Z4 ben ültem és tényleg kicsi. Plusz idegesítően közel van a fejedhez a szélvédő felső része. De jön Collins és megvétózza. én is ezt utálom benne. a z3-ban még csak-csak viselhető, de a z4-ben olyan vastagok az oszlopok, hogy komplett autók, családok tudnak elbújni möge , a szélvédő teteje pedig lehet, hogy kurva merev, mégis befosok, ha látom, hogy milyen közel van... szóval most nincs vétó
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3491 Dátum: 2011. február 10. 02:06:35 am » |
|
én is ezt utálom benne. a z3-ban még csak-csak viselhető, de a z4-ben olyan vastagok az oszlopok, hogy komplett autók, családok tudnak elbújni möge , a szélvédő teteje pedig lehet, hogy kurva merev, mégis befosok, ha látom, hogy milyen közel van... szóval most nincs vétó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3492 Dátum: 2011. február 10. 15:32:59 pm » |
|
Figyu,ezek a celebek(szögeden cölöbök )NEM az eszükkel keresik a napi betevőjüket,mert akkor valószínűleg nem futná plasztik cickókra,meg szájfényre,meg kb kenyérre,és vízre sem. Mire nézik ezek a napot? Ennek fényében,hogy mit mond egy BMW-ről,kb annyira mérvadó,mintha a maghasadásról tartana székfoglalót,az ökör. Megjegyzem,a Z4 nem annyira fos dizájn,mint az átlag 95 utáni BMW-k,viszont idegesítően kicsi,pár hete a reptéren körbe jártam egyet,vicc,tök jól festenék benne ,engem frusztrál ezeknek az új BMW-k dizájnja,meg a méretezése! Hurrá,már van idevágó szmájlink! Szerintem ez a Z4 a régi 507-es utánérzése akar lenni. Kicsi, agilis roadster. Annak idején Elvisnek is volt
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3493 Dátum: 2011. február 10. 15:35:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #3494 Dátum: 2011. február 10. 15:47:32 pm » |
|
Május 1-től igen drága a büntetés! Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
-a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt.és a Reitter Ferenc utca sarok után következő első lámpasor -Ferenc krt.-Üllői út sarok -Rákóczi tér,József krt.(Nyugati felé) -Attila utca - Alagút sarok -Hegyalja út - Jagelló út sarok -Fehérvári úti piacnál -Budafoki út -Mártírok útja - Bimbó utca sarok -Moszkva tér -Kőbányai út (Egészségháznál) -Kőbányai út - Könyves Kálmán krt. -Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor a csillaghegyi elágazásig -Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor -Szamuley utca - Petőfi híd felhajtónál
Az automata traffipax lényege, hogy a piros lámpánál lefotózza a tilos jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen (mért szakaszon) az áthaladási sebességet. A sebességmérő műszer három fotót készít és rögzít a kereszteződésben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3495 Dátum: 2011. február 10. 16:06:28 pm » |
|
Ha már oroszok. ...
Ez nagyon komoly cucc!! Hogy te miket találsz?! Azért az oroszok is letettek egy két dolgot az asztalra, bár az tény, hogy az az asztal általában össze is törik, mert nagy, nehéz, vaskos dolgokat alkottak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3496 Dátum: 2011. február 10. 20:14:07 pm » |
|
Május 1-től igen drága a büntetés! Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
-a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt.és a Reitter Ferenc utca sarok után következő első lámpasor -Ferenc krt.-Üllői út sarok -Rákóczi tér,József krt.(Nyugati felé) -Attila utca - Alagút sarok -Hegyalja út - Jagelló út sarok -Fehérvári úti piacnál -Budafoki út -Mártírok útja - Bimbó utca sarok -Moszkva tér -Kőbányai út (Egészségháznál) -Kőbányai út - Könyves Kálmán krt. -Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor a csillaghegyi elágazásig -Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor -Szamuley utca - Petőfi híd felhajtónál
Az automata traffipax lényege, hogy a piros lámpánál lefotózza a tilos jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen (mért szakaszon) az áthaladási sebességet. A sebességmérő műszer három fotót készít és rögzít a kereszteződésben.
Még mindig szánalmas...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3497 Dátum: 2011. február 10. 20:16:21 pm » |
|
Május 1-től igen drága a büntetés! Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
mondjuk ilyen lista már évekkel ezelőtt is keringett a neten, valóságtartalma akkor 0 volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3498 Dátum: 2011. február 10. 20:17:26 pm » |
|
mondjuk ilyen lista már évekkel ezelőtt is keringett a neten, valóságtartalma akkor 0 volt.
reméljük most is annyi...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3499 Dátum: 2011. február 10. 20:25:21 pm » |
|
Szombaton (február 12-én) Nyíregyháza - Barlahida (Zalaegerszeg mellett) - Nyíregyháza útvonalon közlekedek. Ha valakinek volna szállítanivalója ezen az útvonalon (M3, Bp., M7, 75-ös út), előre egyeztetett időpontban kihozza az említett útvonalra, a célszemély megbeszélt időpontra kijön érte, akkor szívesen elviszem a cuccot. Várakozni nem szeretnék sehol, támpontként: reggel 8-kor indulok, Bp. kb. 10:30-11:30, Barlahida 14:00, visszafelé Bp. 17:00-18:00, haza 20:30.
Számom alant.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3500 Dátum: 2011. február 10. 20:26:14 pm » |
|
reméljük most is annyi...
Van,aki már használta is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3501 Dátum: 2011. február 10. 20:45:00 pm » |
|
Szombaton (február 12-én) Nyíregyháza - Barlahida (Zalaegerszeg mellett) - Nyíregyháza útvonalon közlekedek. Ha valakinek volna szállítanivalója ezen az útvonalon (M3, Bp., M7, 75-ös út), előre egyeztetett időpontban kihozza az említett útvonalra, a célszemély megbeszélt időpontra kijön érte, akkor szívesen elviszem a cuccot. Várakozni nem szeretnék sehol, támpontként: reggel 8-kor indulok, Bp. kb. 10:30-11:30, Barlahida 14:00, visszafelé Bp. 17:00-18:00, haza 20:30.
Számom alant.
Van egy szürke, indiai elefánt tehenem, eladtam Kopasznak Tatabányára. El kéne vinni. Egyetlen probléma, hogy kicsit megfázott a lelkem és 10 percenként 3 liter taknyot köppent, szóval olyan 60 km-enként ki kell slagozni a csomagteret. Elmletileg holnap délutánig menzeszel, szóval véres nem lesz a padló ... remélem. Elviszed?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3502 Dátum: 2011. február 10. 20:48:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3503 Dátum: 2011. február 10. 20:55:30 pm » |
|
Van egy szürke, indiai elefánt tehenem, eladtam Kopasznak Tatabányára. El kéne vinni. Egyetlen probléma, hogy kicsit megfázott a lelkem és 10 percenként 3 liter taknyot köppent, szóval olyan 60 km-enként ki kell slagozni a csomagteret. Elmletileg holnap délutánig menzeszel, szóval véres nem lesz a padló ... remélem. Elviszed?
Ok, csak gyere vele a raktérbe és nyugtasd! Ja, és fogd el az ormányát és tömítsd el a seggét a következő kijáratig! A fődrifter ülhet mellém előre
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3504 Dátum: 2011. február 10. 20:56:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #3505 Dátum: 2011. február 10. 21:09:00 pm » |
|
Van,aki már használta is. Kőbányai út / Egészségház/ tuti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3506 Dátum: 2011. február 10. 21:09:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3507 Dátum: 2011. február 10. 21:14:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3508 Dátum: 2011. február 10. 21:32:49 pm » |
|
Nem marha. ELEFÁNT!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3509 Dátum: 2011. február 10. 21:37:54 pm » |
|
Ennyit híztál?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|