CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:10:21 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3472144 alkalommal)
pic
Vendég
« Válasz #2160 Dátum: 2010. február 26. 09:45:18 am »

Nem igazán értem miért kell minden második héten elismételni ezt az új autó vs cápa harcot,pont a cápafórumon 1084 44 idiot2 crazy2?

Mert jóóó! Cheesy Azt se bánnám ha hetente lenne! Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2161 Dátum: 2010. február 26. 09:52:15 am »

Hemilton storyából kiindulva.

...Múltkor vártam párom Ferihegyen. Parkolóhoz battyogván mondom neki, na hol van?  OTT!
Felülnézetből kb. 150 autó állhatott az őrzött parkolóban. Egyből kiszúrta Bep-et, pedig nem volt közel  Azn

Toto:
Teljesen egyszerű magyarázatot fogok neked adni! Ha törném magam lehetne E39-em, vagy más "újabb" BMW-m.  De nem érdekel!
Az egyéniségemet nekem az E21 tükrözi ennyi!  Mindenben! Sosem tudnék szeretni egy E39-et úgy, mint egy 21-et, még ha az összes extra is benne van! Leszarom, mert nem izgat. Gerjedjen rá Collins. Melóbajárni, mint Mikenak. Arra eltudnám képzelni, de olyan autónak amiért rajongok, soha. S ha választani kéne, az anyagi részét nem nézve ,hogy az árából 20 cápa kijönne...bla bla...  A régi cápaformára voksolok, még mindig!
Nem E39 kategória , de ha itthon van a Daevo ,akkor is inkább a BMW-t választom, mert szeretem. Megfogadtam, hogy ha van rá mód nem használom (kímélő üzemmód) de nem megy!   undecided
Megértem a ti nézeteteket is, apámé is ugyanez. Nem érti miért rajongunk ezekért a puritán kocsikért, mikor ott vannak az új hightech szuper megagyönyőr autócsodák.  Én senkinek érzem magam egy E39-ben, bocs. Átlag.  Egy szépen megcsinált E21, már csak a korából adódóan is más megítélés és ezt tudatja is magáról!   sm_68
Egyedül az E32,mi nálam favorit!   Esetleg az E38, de már az sem.

Most a melósautó E61. Ha az E39-et nem szereted az E61-et kimondottan utálnád. Még a motort sem Te indítod be. Elfordítod a kulcsot, gondolkodik, és ha úgy dönt megforgatja az önindítót. A fűtést egyszerűen nem lehet úgy beállítani, hogy jó legyen. 2 helyen kell állítani fűtéskonzol+idrive. A rádiót is 2 helyen állítod. Idrive+kormány. A BC is bonyolultabb, mint bármelyikben. A motor papíron erősebb, gyakorlatilag van olyan fordsz. taromány, ahol az enyém jobban megy. Ráadásul 1,5 literrel többet eszik, amit nem tudok hova tenni.

Összességében még távolabb került az úgynevezett autótó, mint az E39. Igazából nem tudom, hogy mi tetszik benne egyeseknek. Hangsúlyozom A-ból B-be eljutni tökéletes,  melós autónak jobb, mint az E39, de hogy valaki erre gerjedjen???
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2162 Dátum: 2010. február 26. 09:53:51 am »

Hemilton storyából kiindulva.

...Múltkor vártam párom Ferihegyen. Parkolóhoz battyogván mondom neki, na hol van?  OTT!
Felülnézetből kb. 150 autó állhatott az őrzött parkolóban. Egyből kiszúrta Bep-et, pedig nem volt közel  Azn

Toto:
Teljesen egyszerű magyarázatot fogok neked adni! Ha törném magam lehetne E39-em, vagy más "újabb" BMW-m.  De nem érdekel!
Az egyéniségemet nekem az E21 tükrözi ennyi!  Mindenben! Sosem tudnék szeretni egy E39-et úgy, mint egy 21-et, még ha az összes extra is benne van! Leszarom, mert nem izgat. Gerjedjen rá Collins. Melóbajárni, mint Mikenak. Arra eltudnám képzelni, de olyan autónak amiért rajongok, soha. S ha választani kéne, az anyagi részét nem nézve ,hogy az árából 20 cápa kijönne...bla bla...  A régi cápaformára voksolok, még mindig!
Nem E39 kategória , de ha itthon van a Daevo ,akkor is inkább a BMW-t választom, mert szeretem. Megfogadtam, hogy ha van rá mód nem használom (kímélő üzemmód) de nem megy!   undecided
Megértem a ti nézeteteket is, apámé is ugyanez. Nem érti miért rajongunk ezekért a puritán kocsikért, mikor ott vannak az új hightech szuper megagyönyőr autócsodák.  Én senkinek érzem magam egy E39-ben, bocs. Átlag.  Egy szépen megcsinált E21, már csak a korából adódóan is más megítélés és ezt tudatja is magáról!   sm_68
Egyedül az E32,mi nálam favorit!   Esetleg az E38, de már az sem.


De cuki muki főleg ez tetszik "Az egyéniségemet nekem az E21 tükrözi ennyi!" fasza tükröd van  Grin Grin Grin ja azért ajnározod állandóan a z e-32 papa nejlont,vagy akkor pont más a tükör és a a magad közötti szög,de ezt is meg lehet magyarázni,ebben biztos vagyok.
Naplózva

750ia
TotoE12
Vendég
« Válasz #2163 Dátum: 2010. február 26. 10:20:41 am »

Hihetetlen mennyirre eltero az emberek izlevilsga Smiley
De ettol szep es izgalmas a vilag. Amugy teljesen megertem a ti allaspontotokat is akik reagaltak a kommentemre, es tiszteletben is tartom, viszont egyet nem ertek vele, ez is a kulonbozo izlesvilagunknak tudhato be...mindig olvasom a toi vs. Mindenki vitakat, amikor szerencsetlen e34eket bantja mindenki hogy jelentektelen meg unalmas. En szemely szerint az e21el vagyok igy, barmifele rosszindulat nelkul, de nekem a 21 olyan hogyha nem lenne rajta a vese, felolem zastava is lehetne...tenyleg bocs minden 21 tulajtol de egyszeruen nem latok benne fantaziat, egy 28al, 30al, 34el, 38al, 39el szemben. Es itt most lehetne dobalozni a szavakkal hogy fiatal vagyok nem tudom mi az igazi,de ez hulyeseg, tul vagyok mar ugye nem egy veteran korban levo vwen, es szerelem volt egytol egyig.a bogar volt a csucs.szoval szereten az osszes bmwt csak vhogy ebben az automarkaban az "ujabb" tipusok fogtak meg.
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2164 Dátum: 2010. február 26. 10:33:36 am »

Toto,szerintem kár ezen meditálni,kinek mi,nyilván azért van ez a tipusú autóm,mert tetszik.Imádom a nejlont,jól ég  Cheesy,mert nehezen bomlik le,mert könnyű,mert az idő múlásával,törik,de a lényeg a Bmw gyártotta,és lassan közelít a 20 felé,pedig azt jósolták,á ezek,meg sem érik ezt a kort (amit most a cápák),aztán még is,bár sok a lelakott,sufnizott ótvaros darab,az biztos.
Azért néhol felbukkan egy egy szebb példány is,és ez a lényeg. sm_68
Naplózva

750ia
TotoE12
Vendég
« Válasz #2165 Dátum: 2010. február 26. 10:40:39 am »

Egy kis OFF.
Ha valaki tudja hogy, ha angol autot viszek haza, otthoni hasznalat celjabol,de honositani termeszetesen nem akarom, mert rendelkezek angliai cimmel, akkor otthonra is kotelezo megvennem itt a road taxot? (Sztem nem, mivel az utadot anglia utjainak hasznalataert fizeted, es onnantol hogy elhagytam orszagot senkinek semmi koze hozzahogy van-e tax korongom vagy sem.)  Jol gondolom?
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2166 Dátum: 2010. február 26. 10:47:28 am »

Toto,szerintem kár ezen meditálni,kinek mi,nyilván azért van ez a tipusú autóm,mert tetszik.Imádom a nejlont,jól ég  Cheesy,mert nehezen bomlik le,mert könnyű,mert az idő múlásával,törik,de a lényeg a Bmw gyártotta,és lassan közelít a 20 felé,pedig azt jósolták,á ezek,meg sem érik ezt a kort (amit most a cápák),aztán még is,bár sok a lelakott,sufnizott ótvaros darab,az biztos.
Azért néhol felbukkan egy egy szebb példány is,és ez a lényeg. sm_68
Vilagos.
Amit irtal hogy sok a putri34, sajnos otthon fokozottan igaz.
Itt lehet talalni egesz szepeket.bar az olyan allapotban levo mint a tied, itt is ritka, plane nem ilyen felszereltseggel es motorral.(bar meg csak kepen lattam a v8at:D ) detetszik nagyon.
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2167 Dátum: 2010. február 26. 11:13:57 am »

Ja sok a putri e-34 e-32 e-30 e-36 lassan az első szériás e-39 e-38 is beállnak a sorba,de ez természetes,mivel az idő halad,az autók egyre "csóróbb" tulajokhoz kerülnek,aztán mennek a bontókba,persze ez a korszak is lezárul,mert mindig lesz rajongó,aki időt és pénzt nem sajnálva feltámaszt akár nejlont is.
Naplózva

750ia
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2168 Dátum: 2010. február 26. 11:18:48 am »

Egy kis OFF.
Ha valaki tudja hogy, ha angol autot viszek haza, otthoni hasznalat celjabol,de honositani termeszetesen nem akarom, mert rendelkezek angliai cimmel, akkor otthonra is kotelezo megvennem itt a road taxot? (Sztem nem, mivel az utadot anglia utjainak hasznalataert fizeted, es onnantol hogy elhagytam orszagot senkinek semmi koze hozzahogy van-e tax korongom vagy sem.)  Jol gondolom?

Hülye kérdés. persze, hogy kell. Ugyanúgy, ahogy fordítva is. Az más kérdés, hogy a magyar zsernyák le tudja-e ellenőrizni, hogy befizetted-e, illetve milyen szankciója van odakint, ha nem fizeted be.
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #2169 Dátum: 2010. február 26. 11:41:23 am »

Hülye kérdés. persze, hogy kell. Ugyanúgy, ahogy fordítva is. Az más kérdés, hogy a magyar zsernyák le tudja-e ellenőrizni, hogy befizetted-e, illetve milyen szankciója van odakint, ha nem fizeted be.

Azt sem tudja mi az. Ha lehet, meg sem állít külföldi autót, de a biztosítási papirt sem ismerik fel. rend@r a szomszédom, ártatlanul kifaggattam a smarttal kapcsolatban:))
Az viszont fontos, h a kötelező fizetve legyen! Egyébként sok angol autó fut itthon, egy részükön biztosítás sincs, szerintem egyszer rá fognak szállni..
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2170 Dátum: 2010. február 26. 12:11:56 pm »

Ja sok a putri e-34 e-32 e-30 e-36 lassan az első szériás e-39 e-38 is beállnak a sorba,de ez természetes,mivel az idő halad,az autók egyre "csóróbb" tulajokhoz kerülnek,aztán mennek a bontókba,persze ez a korszak is lezárul,mert mindig lesz rajongó,aki időt és pénzt nem sajnálva feltámaszt akár nejlont is.

Ja... Sad
Tudom hogy legtobben nem szeretitek oket, de az e60/65 ara olyan nevetseges szintre zuhant itt kint, es meg tovabb fog esni most hogy bejott az uj szerias 5/7es...(ami hozzateszem mar nekem is sok). 7-8000fontert gyonyorut vesz az ember, full service historyval 100-150e kmel. Akar mennyire is nem tetszik valakinek, egy otthoni hasznalt mondeo araert hozzajuthat egy ilyen autohoz, aminek a fenntartasa idekint mem hogy megegyezik egy otthoni auto,jelenesetben egy mondeo fenntartasi koltsegeivel, hanem inkabb kevesebb az.(termessetesen kizarolag dizelrol van szo)
Ezt csak azert irtam le h medobbento ez az 5-6-7 ev alatt bekovetkezett arvaltozas. Egykoron 20-25-30 millas autok z akkori aruk lassan 1/10et sem erik...a regebbi tipusokat mar meg sem emlitem.
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2171 Dátum: 2010. február 26. 12:17:24 pm »

Hülye kérdés. persze, hogy kell. Ugyanúgy, ahogy fordítva is. Az más kérdés, hogy a magyar zsernyák le tudja-e ellenőrizni, hogy befizetted-e, illetve milyen szankciója van odakint, ha nem fizeted be.
Ez mennyire biztos forrasbol szarmazo info? Mert marha logikatlannak tartom ha igaz...
Rnie kommentjehez csak annyit h egyszer talalkozzon az ember egy pont kepben levo rendorrel.az szopo...szal azert akarom ezt megtudakolni hogy ne legyen belole kesobb baj.kotelezo az evidens volt szamomra, azert nem is kerdeztem:)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2172 Dátum: 2010. február 26. 12:42:38 pm »

Ez mennyire biztos forrasbol szarmazo info? Mert marha logikatlannak tartom ha igaz...
Rnie kommentjehez csak annyit h egyszer talalkozzon az ember egy pont kepben levo rendorrel.az szopo...szal azert akarom ezt megtudakolni hogy ne legyen belole kesobb baj.kotelezo az evidens volt szamomra, azert nem is kerdeztem:)

Toto! Ne fárassz már! Logikát keresel egy adót illetően? Egy magyar fórumon kérdezed meg, hogy kell-e angol útadót fizetni, ha nem használod a kocsit angliában. Menj be szépen az ottani adóhatósághoz és kérdezd meg! De garantálom, hogy nincs olyan adóhatóság a földön, aki azt mondja, hogy persze, ha nem használod itt ne is fizess. Ja akkor meg menj be a magyar adóhatósághoz és tájékoztasd, hogy ugyan angol a kocsi, de itt használod, úgyhogy szeretnél teljesítményadót fizetni. Körberöhögnek, de lehet, hogy tévedek, úgyhogy meghívlak egy rekesz sörre, ha ez neked legálisan sikerül.
Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #2173 Dátum: 2010. február 26. 12:49:39 pm »

Toto,szerintem kár ezen meditálni,kinek mi,nyilván azért van ez a tipusú autóm,mert tetszik.Imádom a nejlont,jól ég  Cheesy,mert nehezen bomlik le,mert könnyű,mert az idő múlásával,törik,de a lényeg a Bmw gyártotta,és lassan közelít a 20 felé,pedig azt jósolták,á ezek,meg sem érik ezt a kort (amit most a cápák),aztán még is,bár sok a lelakott,sufnizott ótvaros darab,az biztos.
Azért néhol felbukkan egy egy szebb példány is,és ez a lényeg. sm_68

Mondjuk a paradicsom utcában a 16.kerületben ?  Evil 

Ez a tükrös okfejtés elég szintalatti volt tőled Toi  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2174 Dátum: 2010. február 26. 13:20:44 pm »

Azt sem tudja mi az. Ha lehet, meg sem állít külföldi autót, de a biztosítási papirt sem ismerik fel. rend@r a szomszédom, ártatlanul kifaggattam a smarttal kapcsolatban:))
Az viszont fontos, h a kötelező fizetve legyen! Egyébként sok angol autó fut itthon, egy részükön biztosítás sincs, szerintem egyszer rá fognak szállni..
hali..asszem ven egy kis infom.
angol auto akkor kozlekedhet angliaban ha be van fizetve mindene...
road tax /matrica az ablakban/ az ervenyessege leolvashato
biztositas  /itthon nemtudjak ellenorizni ,mert a kotvenyed megvan de a banki atutalasrol nincs papirod es lehet hogy fel eve nemfizeted...de ha utkozes van akkor cumi/
muszaki vizsga ervenyes legyen....de ezeket nemkell magadnal hordani mert mindent megtudnak nezni 2perc alatt menet kozben is ..vagy akar egy terfigyelo kameran keresztul rendszam alapjan aki illetekes megnezi es ha nincs vmi rendben automatikusan buntetnek...
ha pl biztositast akarsz kotni telefonon akkor csak a rendszamot kell bemondani es mar mondjak is hogy kia tulaj mi a tipusa..
ha pl gumiabroncsot akarsz venni a interneten akkor is lehet rendszam alapjan rendelni mert ok is tudjak mien autod van..

szal a road tax csak angliaban kell ..itthon muszaki vizsga papir kell+biztositasi papir kell...+ egy ev itttartozkodas utan honositani kellene.
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2175 Dátum: 2010. február 26. 13:40:39 pm »

Álljunk meg egy szóra! A road tax az nem egyenlő itthoni ex súlyadó, jelenlegi teljesítményadó?
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #2176 Dátum: 2010. február 26. 13:41:51 pm »

szal a road tax csak angliaban kell ..itthon muszaki vizsga papir kell+biztositasi papir kell...+ egy ev itttartozkodas utan honositani kellene.

Ezt mondom én is. Angliában sem érdekel senkit, h fizeted-e a Magyarországon a súlyadót, ha van biztosításod és műszakid. Szóval Road Tax nem kell. A rendő hiába van képben, mi alapján büntet meg? Van biztosítás, műszaki ,akkor itthon mehet..
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2177 Dátum: 2010. február 26. 13:47:45 pm »

Álljunk meg egy szóra! A road tax az nem egyenlő itthoni ex súlyadó, jelenlegi teljesítményadó?

nem!!!!
eredetvizsga sincs
zoldkartya sincs
odakint atirasi illetek sincs...
teljesitmeny ado sincs
a vizsga dijj az max 40font../a szerelok dragan dolgoznak es nem engednek at szar autot/
a teljesitmenyt  es az evjaratot + akorszeru motorokat a kedvezobb vagy nemkedvezobb biztositassal +a road taxal jutalmazzak..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2178 Dátum: 2010. február 26. 13:50:51 pm »

nem!!!!
eredetvizsga sincs
zoldkartya sincs
odakint atirasi illetek sincs...
teljesitmeny ado sincs
a vizsga dijj az max 40font../a szerelok dragan dolgoznak es nem engednek at szar autot/
a teljesitmenyt  es az evjaratot + akorszeru motorokat a kedvezobb vagy nemkedvezobb biztositassal +a road taxal jutalmazzak..


Sorry, akkor nem szóltam.
Naplózva

Főmordor.
TotoE12
Vendég
« Válasz #2179 Dátum: 2010. február 26. 21:57:24 pm »

Álljunk meg egy szóra! A road tax az nem egyenlő itthoni ex súlyadó, jelenlegi teljesítményadó?
Korai volt ez a rekesz sor kijelentesed... Grin Cheesy Tongue
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2180 Dátum: 2010. február 26. 22:07:17 pm »

biztositas  /itthon nemtudjak ellenorizni ,mert a kotvenyed megvan de a banki atutalasrol nincs papirod es lehet hogy fel eve nemfizeted...de ha utkozes van akkor cumi
Igen erre mar enis gondoltam. Itt nincs csekk vagy barmi mad amivel igazolni tudnad h neked rendezve van az adott idoszakra a biztid.egyszeruen levonjak a szamladrol es kesz.a rendor a rendszerben ellenorzi h rendben van-e. Otthon a paraszt ugy sem fer hoza az itteni systemhez szoval sosem tudna kideroteni h van e bizti vagy sem.kotvenyt felmutatom es neki muszaj elhinni h rendezve van
Termeszetesen biztin sosem sporolnek, epp az esetleges balesetek miatt.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2181 Dátum: 2010. február 27. 01:40:42 am »

Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!

...

A BMW, E21 kódjelű sportcoupejában újszerű megoldások egész armadája felügyeli az autó működését.

Fő riválisaihoz hasonlóan a BMW-nél is annó kimerültek a nagyon sikeres, de tovább már nem finomítható vonalvezetés tartalékai. A legelső 3-as radikálisan új formavilágot képvisel, még mind a mai napig a BMW modellek között. A forma nem kendőzi el, hogy egy négy méternél hosszabb, üresen egytonnás autót látunk. A 3-as minden eleméből sugárzik a modernség. Annyi biztos, hogy a hármas BMW formájáról mindenkinek van véleménye, a vonalvezetés sikeréről pedig a piac ítélt, igencsak móresre tanítva a kérkedőket.

Ebben az autóban jelent meg a világ első rövid sportváltója. A más BMW-kben alkalmazott "papás" váltókkal ellentétben. Lásd. E34 ill. E39

A motortérben először egy 2000 és egy 2300 ccm-es sor 4, ill. 6 hengeres benzinmotor kapott helyet.  A 140 lovas motorral 7,5 másodperc alatt gyorsul százra a hármas.  A végsebességet a Mercedes-szel a hetvenes évek második felében kötött megállapodás értelmében 200 kilométert/órában limitálták. Mindkét motor fojtószelep nélkül készült, amivel a gyár szerint 14 százalékkal alacsonyabb fogyasztás érhető el. A nagy literteljesítményben szerep jut a szívó és kipufogóoldalon is alkalmazott ,okos hengerfej kialakításnak.

Egyre szerteágazóbb funkciókkal látják el az autókat. Az E21 BMW-k annyi mindent tudnak, hogy mára a tervezők egyik legnagyobb nehézsége az lett, miként tegyék emészthetővé a zabolázhatatlan lóerőket és a műszerfalon elhelyezhetővé a rengeteg funkciót. A BMW válasza erre a kilincsel előre funkció. Ennek alapeleme egy nagyon összetett rendszer, amelyben a Controllernek nevezett forgató-nyomó kapcsolóval (kormány) mozoghatunk. A pizza méretű Controllerrel körülbelül 500 funkció kezelése vált lehetővé, amivel tucatnyi gombot és kapcsolót hagyhattak el a műszerfalról a tervezők. A menük és almenük megismerése időigényes. A Controllerrel állítható be például a tetszőleges ív egy körforgalomban ,levegőeloszlás az utastérben (ha le van tekerve az ablak), amihez eddig nem kellett egy kapcsolóval elvonni a vezető figyelmét a forgalomtól, elég volt az autót kilincsel előre funkcióba helyezni.

A legfontosabb funkciókat a kormányra illetve bajuszkapcsolókra telepítették. A hasonlóan fontos beállítások, például a hőmérséklet műszerfali gombokkal oldhatók meg. Minden más a Controllerrrel vezérelhető.

A kategória verő hármas súlyát növelő és a kényelmet rontó rugózatlan tömeget öntöttvas futóművel faragja le a BMW. Felárért megrendelhető a vezetési stílushoz és az útminőséghez alkalmazkodó billstein , keményített lengéscsillapító ,továbbá a kanyardőlést kiküszöbölő Dynamic Drive. Kanyarban a tapadás elvesztéséhez közelítve a rendszer oldaldőlést engedélyez a karosszériának, amiből a vezető érzékeli a határtartomány közeledtét és a Controlerrel módosíthat ezen. A súlyeloszlás egészen közel került az ideálisnak tartott 50:50 arányhoz az első és a hátsó tengely között.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2182 Dátum: 2010. február 27. 07:55:18 am »

"Mindkét motor fojtószelep nélkül készült"

 huh 1001 44
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2183 Dátum: 2010. február 27. 09:52:15 am »

                                 "Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!"

Kívánom,minél tovább legyen életed része,soha jobbat. huh
Naplózva

750ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #2184 Dátum: 2010. február 27. 11:11:31 am »

                                 "Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!"

Kívánom,minél tovább legyen életed része,soha jobbat. huh

Ugyan már... Ezt én szoktam neked írni...  Shocked Shocked Shocked
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2185 Dátum: 2010. február 27. 11:27:36 am »

Ugyan már... Ezt én szoktam neked írni...  Shocked Shocked Shocked

Ú tényleg,meg a marha,az sem kihagyandó,a bőséges szókincsedből.Nálad a nyelvében él a nemzet,vajon mit takarhat  Grin marha  Evil
Naplózva

750ia
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #2186 Dátum: 2010. február 27. 11:36:59 am »

Ú tényleg,meg a marha,az sem kihagyandó,a bőséges szókincsedből.Nálad a nyelvében él a nemzet,vajon mit takarhat  Grin marha  Evil

A barmot kihagytad... Evil
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2187 Dátum: 2010. február 27. 11:42:18 am »

Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!

...

A BMW, E21 kódjelű sportcoupejában újszerű megoldások egész armadája felügyeli az autó működését.

Fő riválisaihoz hasonlóan a BMW-nél is annó kimerültek a nagyon sikeres, de tovább már nem finomítható vonalvezetés tartalékai. A legelső 3-as radikálisan új formavilágot képvisel, még mind a mai napig a BMW modellek között. A forma nem kendőzi el, hogy egy négy méternél hosszabb, üresen egytonnás autót látunk. A 3-as minden eleméből sugárzik a modernség. Annyi biztos, hogy a hármas BMW formájáról mindenkinek van véleménye, a vonalvezetés sikeréről pedig a piac ítélt, igencsak móresre tanítva a kérkedőket.

Ebben az autóban jelent meg a világ első rövid sportváltója. A más BMW-kben alkalmazott "papás" váltókkal ellentétben. Lásd. E34 ill. E39

A motortérben először egy 2000 és egy 2300 ccm-es sor 4, ill. 6 hengeres benzinmotor kapott helyet.  A 140 lovas motorral 7,5 másodperc alatt gyorsul százra a hármas.  A végsebességet a Mercedes-szel a hetvenes évek második felében kötött megállapodás értelmében 200 kilométert/órában limitálták. Mindkét motor fojtószelep nélkül készült, amivel a gyár szerint 14 százalékkal alacsonyabb fogyasztás érhető el. A nagy literteljesítményben szerep jut a szívó és kipufogóoldalon is alkalmazott ,okos hengerfej kialakításnak.

Egyre szerteágazóbb funkciókkal látják el az autókat. Az E21 BMW-k annyi mindent tudnak, hogy mára a tervezők egyik legnagyobb nehézsége az lett, miként tegyék emészthetővé a zabolázhatatlan lóerőket és a műszerfalon elhelyezhetővé a rengeteg funkciót. A BMW válasza erre a kilincsel előre funkció. Ennek alapeleme egy nagyon összetett rendszer, amelyben a Controllernek nevezett forgató-nyomó kapcsolóval (kormány) mozoghatunk. A pizza méretű Controllerrel körülbelül 500 funkció kezelése vált lehetővé, amivel tucatnyi gombot és kapcsolót hagyhattak el a műszerfalról a tervezők. A menük és almenük megismerése időigényes. A Controllerrel állítható be például a tetszőleges ív egy körforgalomban ,levegőeloszlás az utastérben (ha le van tekerve az ablak), amihez eddig nem kellett egy kapcsolóval elvonni a vezető figyelmét a forgalomtól, elég volt az autót kilincsel előre funkcióba helyezni.

A legfontosabb funkciókat a kormányra illetve bajuszkapcsolókra telepítették. A hasonlóan fontos beállítások, például a hőmérséklet műszerfali gombokkal oldhatók meg. Minden más a Controllerrrel vezérelhető.

A kategória verő hármas súlyát növelő és a kényelmet rontó rugózatlan tömeget öntöttvas futóművel faragja le a BMW. Felárért megrendelhető a vezetési stílushoz és az útminőséghez alkalmazkodó billstein , keményített lengéscsillapító ,továbbá a kanyardőlést kiküszöbölő Dynamic Drive. Kanyarban a tapadás elvesztéséhez közelítve a rendszer oldaldőlést engedélyez a karosszériának, amiből a vezető érzékeli a határtartomány közeledtét és a Controlerrel módosíthat ezen. A súlyeloszlás egészen közel került az ideálisnak tartott 50:50 arányhoz az első és a hátsó tengely között.


Bazzeg toi, nem hogy unalmas es semmitmondo autokat hajtunk, de meg papasak is ezek a szemetek laugh crazy2
Indy. Nem tudom hogy ez sajat iromany vagy sem, de ez a controlleres resz nagyon kiraly. Grin
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2188 Dátum: 2010. február 27. 12:23:20 pm »

Barmok  Evil

http://www.vezess.hu/magazin/hetes_bmw_meresz_forma/1661/
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2189 Dátum: 2010. február 27. 12:33:44 pm »

Shocked Cheesy Grin Grin
BAROM Evil
Én megettem... crazy2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!