CápaBMW fórum
2024. április 19. 13:53:54 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3087992 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3690 Dátum: 2011. április 07. 21:51:31 pm »

Igen... Nade ismerünk olyat, aki ugyebár napiban tartja a maga kis 20-24-es fogyijával  crazy2
Cheesy Cheesy Cheesy
azzal kompenzálja a szutyukit Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3691 Dátum: 2011. április 07. 21:57:02 pm »

Már nincs tyutyuki. Kia van  Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #3692 Dátum: 2011. április 08. 06:13:13 am »

Valaki ajánlana egy profi helyet ahol visszaperemezik a hátsó sárvédőívemet úgy hogy nem cseszik el a fényezést meg a lemezt? Mondjuk BP és környékén.

No, meglett a műhely, ráadásul közelben: 4000/ív.
A köv. lenne a kérdésem mint laikus:
Tudja valaki, hogy csinálják ezt a műveletet? Milyen lépések elengedhetetlenek a minőségi kivitelezéshez?
Az a kérdés merül fel bennem, hogy most arról a belógó lemezről a sárvédőbe felverődő víz, kosz, sár, latyak, stb. szépen lefolyik - NEM ÁLL MEG - így nem okoz problémát, viszont ahogy elképzelem ezt a visszahajtást, ott meggyűlhet retek és átrohaszthatja az ívet - vagy rosszul gondolom?
Kitömítik azt a részt valamivel vagy mi a módszer?

Akinek van tapasztalata kéretik megosztani velem.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3693 Dátum: 2011. április 08. 07:07:44 am »

No, meglett a műhely, ráadásul közelben: 4000/ív.
A köv. lenne a kérdésem mint laikus:
Tudja valaki, hogy csinálják ezt a műveletet? Milyen lépések elengedhetetlenek a minőségi kivitelezéshez?
Az a kérdés merül fel bennem, hogy most arról a belógó lemezről a sárvédőbe felverődő víz, kosz, sár, latyak, stb. szépen lefolyik - NEM ÁLL MEG - így nem okoz problémát, viszont ahogy elképzelem ezt a visszahajtást, ott meggyűlhet retek és átrohaszthatja az ívet - vagy rosszul gondolom?
Kitömítik azt a részt valamivel vagy mi a módszer?

Akinek van tapasztalata kéretik megosztani velem.
Előre is köszönöm!

Van egy szerszámuk, amit felcsavaroznak a kerékagyra, ezen van egy kar, azon egy görgő, ezt szorítják neki az ívnek, végtelenül egyszerű szerkezet. A fényezést is ugyanúgy melegítik, annyi ami a plusz a házi megoldáshoz képest, hogy nekik ez nem az első ívük lesz.

 A latyakos dolgot jól gondolod, ott megállhat a víz, nem tudom pontosan hogy kitömik-e, de talán érdemes(Attól függ mennyire hajtják vissza, ha teljesen, akkor szerintem érdemes, de ha csak pl 45 fokban, akkor nehogymár be legyen oda nyomva ívenként egy fél tubus tömítő), én annyira nem vagyok tömítő párti, átmentem ezeken eddig 3x üregvédővel jó vastagon plusz a rücsi is friss, meg majd figyelem a dolgok állását.

Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3694 Dátum: 2011. április 08. 07:36:17 am »

Vagy a másik módszer. Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=q_6n8aPR6cw#
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3695 Dátum: 2011. április 08. 07:45:36 am »

mondjuk aki 750-et vesz a "mai" világban, az azért nagyon vastag Smiley vagy nagyon kattant Cheesy

Ez már az a kategória, ahol nem csak azt nézném meg, hogy az autó ára ne legyen több x havi keresetemnél, hanem azt is, hogy hány km-t tudok elmenni egy óra munkáért cserébe. Akárhogy számolom, nem sokat:))))
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3696 Dátum: 2011. április 08. 10:03:21 am »

Vagy a másik módszer. Cheesy


Ezt a kisipart!!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3697 Dátum: 2011. április 08. 10:12:26 am »

http://www.youtube.com/watch?v=1LdDAa6TNWE#
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3698 Dátum: 2011. április 08. 16:42:40 pm »

Már nincs tyutyuki. Kia van  Cheesy

SuzuKia!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #3699 Dátum: 2011. április 08. 18:20:55 pm »

Na ezt szeretném elkerülni és inkább kifizetem az árát, de normálisan legyen megcsinálva. Még így is vannak aggályaim nehogy a végén drágább legyen a hús mint a leves.
Naplózva
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #3700 Dátum: 2011. április 08. 20:25:37 pm »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/04/07/borzongas_a_bmw-nel/

e39 M5 touring...
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3701 Dátum: 2011. április 08. 20:47:50 pm »

Ez már az a kategória, ahol nem csak azt nézném meg, hogy az autó ára ne legyen több x havi keresetemnél, hanem azt is, hogy hány km-t tudok elmenni egy óra munkáért cserébe. Akárhogy számolom, nem sokat:))))

le lehet buzizni, de szerintem cseppet "túl" környezetszennyező... persze én is ártok neki az m10b18-al, de érezhetően kevésbé.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3702 Dátum: 2011. április 08. 21:11:35 pm »

mondjuk aki 750-et vesz a "mai" világban, az azért nagyon vastag Smiley vagy nagyon kattant Cheesy


Csajok,egyik háztartásban sincs számológép? Cheesy
1millió felett nem nehéz szép,jó E32-t találni,de nem tudom feltűnt e,hogy ez 349 000ft irányáron van hirdetve? 762
Nade akkor spóroljunk kicsit,mert a dízel az az űbergiga csoda,mindenki meleg aki nem azzal jár mi?
Na,mondjuk 300-ért megveszem a 750i-t,ami vegyesben fogyaszt 14-et,felénk nem van város,ebbe bele fér némi abroncs rongálás is,pályán kevesebb,de legyen ez 1éves átlag.
Vegyünk egy pipec E39 525dét,az úgyis nagyon populáris(itt a fórumon is),szerintem is egy jó cucc egyébként,legyen 7liter az éves átlaga,eddig hiper-szuper-satöbbimacska a koromgyár,mert ugye a felét kéri mint a rossz-csúnya 750i.
Egy szép utolsó szériás 525dé szerintem 2milla,van 2.8-ért is,meg 1.6-ért is,legyen a közepe,alkuval.
No,lett itt egy kis 1.7 milliós spórolás,ugye 7litert spórolunk/100km,az 1.7millkóért 380-al számolva gyenge 4473liter benzint vásárolnék,ezzel a 7l/100km plusz fogyival számolva4473:7=639,vagyis 639x100km-t lehet megtenni,vagyis 63900km-t.Ez annyit tesz,hogy ha az 525dé mögött mennék 63900km-t,akkorra egyenlítődne ki a vételárbeli különbség........ confused coolsmiley eusa_clap 2funny
Retardáltra spóroltam magam! smiley angel sm_68
Nem kérdés-számomra-hogy kell költeni a 750i-re,szerintem a kopó futómű,fék alkatrészek ára megegyezik a két kocsinál,ha a dízel mociba bele kell nyúlni azt csak tippelni lehet,de inkább az M70-et pátyolgatnám,mint a koromgyárat,majd Miki megmondja melyik lenne az olcsóbb Azn,ha akarja smiley,de bárki vegyen 1 bontott hf-et az 525dére,vagy az M70-re Roll Eyes Cool Cheesy,érzékletes lehet.
És a filléres magasnyomású üzemanyag rendszer a dében Wink Cheesy Grin.
De ez csak az én szempont rendszerem,nem óhajtok senkit sem megtéríteni!
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 08. 21:17:31 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3703 Dátum: 2011. április 08. 22:13:15 pm »

Van amiben igazad van, DE felesleges összehasonlítani, mert egy igazán jó 25d komoly hozzányúlás nélkül elég szép utat hagy maga után. Ott volt Mike szürkéje, volt benne vagy 700.000km és a motorja még eredeti volt és nem kért komoly belenyúlást. Turbócsere volt, de az "más"... + Közel azt teljesítette amit kell neki.
Veszel egy 750i-t 300-400-ééé és pislogsz, hogy nagy valószínűséggel 9-10-11 hengerezik, mert a hátsók úgyis elfossák magukat. Mérsz egy kompressziót és agyhugykövet kapsz. 11, 10, 10, 9, 5, 3 mindkét oldalon... Jó a V12 aláírom, DE akkor csúnyán bele kell nyúlni a pénztárcádba, vagy veszel egy igazán patikát milliós tételben vagy egy 300 ezresre költesz milliót. Abban a V12-ben 3 jó dolog van amit csinálok.
1. szép karosszéria
2. szép belső
3. jár az összes henger, de valami kaka... Majd mérek egy kompressziót és szerintem a tulaj is kitér a hitéből.

Kéne egy V12, de ha nem patikát szerzek akkor hagynám a ******. Mit ér 12 henger, ha abból jó esetben 8 tudja azt amit kéne?

Most én egy ~300 ezresről beszélek, mert ahhoz van most szerencsém. Szegény nagyon gatya... (És ne mondja nekem senki, hogy háromszázé patikát vesz...)

ui: Szerintem közel egy árban lenne ha a 25d-be vagy a 50i-be kéne komolyan belenyúlni... Főleg, hogy az 50i "duplája" a 25d-nek...
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3704 Dátum: 2011. április 08. 22:26:24 pm »

Van amiben igazad van, DE felesleges összehasonlítani, mert egy igazán jó 25d komoly hozzányúlás nélkül elég szép utat hagy maga után. Ott volt Mike szürkéje, volt benne vagy 700.000km és a motorja még eredeti volt és nem kért komoly belenyúlást. Turbócsere volt, de az "más"... + Közel azt teljesítette amit kell neki.
Veszel egy 750i-t 300-400-ééé és pislogsz, hogy nagy valószínűséggel 9-10-11 hengerezik, mert a hátsók úgyis elfossák magukat. Mérsz egy kompressziót és agyhugykövet kapsz. 11, 10, 10, 9, 5, 3 mindkét oldalon... Jó a V12 aláírom, DE akkor csúnyán bele kell nyúlni a pénztárcádba, vagy veszel egy igazán patikát milliós tételben vagy egy 300 ezresre költesz milliót. Abban a V12-ben 3 jó dolog van amit csinálok.
1. szép karosszéria
2. szép belső
3. jár az összes henger, de valami kaka... Majd mérek egy kompressziót és szerintem a tulaj is kitér a hitéből.

Kéne egy V12, de ha nem patikát szerzek akkor hagynám a ******. Mit ér 12 henger, ha abból jó esetben 8 tudja azt amit kéne?

Most én egy ~300 ezresről beszélek, mert ahhoz van most szerencsém. Szegény nagyon gatya... (És ne mondja nekem senki, hogy háromszázé patikát vesz...)

ui: Szerintem közel egy árban lenne ha a 25d-be vagy a 50i-be kéne komolyan belenyúlni... Főleg, hogy az 50i "duplája" a 25d-nek...

Azért ha a tulaj kitérne a hitéből,és elengedné a kezét,csokiért,dobj egy pü-t. smiley
Május első hétvégéjén otthon leszek. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3705 Dátum: 2011. április 08. 22:37:13 pm »

 Cheesy Cheesy  Evil

Eladó lesz, ezt már most nyugtázhatod  Smiley Most pofozom majd ki. Komplett futómű, fék és egyebek rendberakása/cseréje... Motorjába nem nyúlok bele, csak kis finomításokat kap. Belül 1-2 elektromos dolog javítása és jobb hátsó elektromos fotel összerakása stb  Smiley  Wink Szereztem fűthető első szélvédőt bele, azt is kicserélem (törött ami benne van)...

Fék: Új csövek, tárcsák, pofák, nyergek felújítása...
Futómű: 4 új teló, új lengőkarok, szilentek stb...
Minden olaj cseréje, motor, váltó, sperr  Wink

Szép lesz az biztos, csak lenne már kész  Cheesy Cheesy Cheesy  Evil
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3706 Dátum: 2011. április 08. 22:57:22 pm »

Mr! Azt hiszem meg van a kocsid Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #3707 Dátum: 2011. április 09. 00:21:33 am »

mr,

már csak 299e huf. egyébként minek itt egy sz@rt venni, hogy aztán hazavidd? huh
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3708 Dátum: 2011. április 09. 09:57:10 am »

mr,

már csak 299e huf. egyébként minek itt egy sz@rt venni, hogy aztán hazavidd? huh


Egyáltalán nem biztos,hogy sz@r Smiley,ennyiért közepes állapotban is megérné nekem,erre itt ~2500€lenne az éves útadó,meg a biztosítás,valahogy 2006 karácsonyától van itt netem/gépem,azóta 1db E32 750i-t hirdettek Írországban eladásra,azt be is zsákoltam Wink Cool,szóval itt nincs ilyen eladó,valószínűleg a fent említett költségek miatt shocked huh.
Persze van patika 750i angliában 1000Ł-tól,azért el kell menni,ide vissza kell jönni vele,be kell regisztrálni itt,~2000€,és akkor köthetek rá amár említett árakon biztit,útadót Cheesy Grin.Aztán majd hazaviszem,és lesz egy jobbos 750i-m,bő 1millkóból Azn crazy2.......
A helyi szervekkel nincs baj,ismerem mindet,a bányából,elvileg 60 naponta meg kompoztatom a szomszéd szigetre,a jeggyel igazolom,hogy csak 59 napja használom Írországban,akkor nem veheti el a közeg,hiába nem ismerem őtet Cheesy.
Amúgy meg már vágom a centit,ez már csak egy kis túra lenne neki,inkább otthonra venném már. Smiley coolsmiley afro_ 553
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3709 Dátum: 2011. április 09. 15:28:18 pm »


Csajok,egyik háztartásban sincs számológép? Cheesy
1millió felett nem nehéz szép,jó E32-t találni,de nem tudom feltűnt e,hogy ez 349 000ft irányáron van hirdetve? 762
Nade akkor spóroljunk kicsit,mert a dízel az az űbergiga csoda,mindenki meleg aki nem azzal jár mi?
Na,mondjuk 300-ért megveszem a 750i-t,ami vegyesben fogyaszt 14-et,felénk nem van város,ebbe bele fér némi abroncs rongálás is,pályán kevesebb,de legyen ez 1éves átlag.
Vegyünk egy pipec E39 525dét,az úgyis nagyon populáris(itt a fórumon is),szerintem is egy jó cucc egyébként,legyen 7liter az éves átlaga,eddig hiper-szuper-satöbbimacska a koromgyár,mert ugye a felét kéri mint a rossz-csúnya 750i.
Egy szép utolsó szériás 525dé szerintem 2milla,van 2.8-ért is,meg 1.6-ért is,legyen a közepe,alkuval.
No,lett itt egy kis 1.7 milliós spórolás,ugye 7litert spórolunk/100km,az 1.7millkóért 380-al számolva gyenge 4473liter benzint vásárolnék,ezzel a 7l/100km plusz fogyival számolva4473:7=639,vagyis 639x100km-t lehet megtenni,vagyis 63900km-t.Ez annyit tesz,hogy ha az 525dé mögött mennék 63900km-t,akkorra egyenlítődne ki a vételárbeli különbség........ confused coolsmiley eusa_clap 2funny
Retardáltra spóroltam magam! smiley angel sm_68
Nem kérdés-számomra-hogy kell költeni a 750i-re,szerintem a kopó futómű,fék alkatrészek ára megegyezik a két kocsinál,ha a dízel mociba bele kell nyúlni azt csak tippelni lehet,de inkább az M70-et pátyolgatnám,mint a koromgyárat,majd Miki megmondja melyik lenne az olcsóbb Azn,ha akarja smiley,de bárki vegyen 1 bontott hf-et az 525dére,vagy az M70-re Roll Eyes Cool Cheesy,érzékletes lehet.
És a filléres magasnyomású üzemanyag rendszer a dében Wink Cheesy Grin.
De ez csak az én szempont rendszerem,nem óhajtok senkit sem megtéríteni!

63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Cheesy Köszi.

Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el.
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3710 Dátum: 2011. április 09. 17:40:25 pm »

63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Cheesy Köszi.

Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el.

Megelőztél, ezt akartam írni. a 750i nagyjból az első métertől drágább, ha TCO-t, azaz Total Cost of Ownership-et számolunk. Ha 1km-ert mész és el akarod adni a kettőt, akkor a 750-inél csak az átíráson többet buksz, plusz árulhatod egy ideig, amíg szalad a többi költség is rajta. És minden újabb km többe kerül. A 750i egy kiba drága luxusautó, és ha azon a szinten akarod tartani, ahol jelenleg egy E39 525d van, eleve bele is kell locsolni az rkülönbözetet induláskor. Persze fos, szétesett, lelakott autóként ideig-óráig "olcsóbb"
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3711 Dátum: 2011. április 09. 17:42:13 pm »

63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Cheesy Köszi.

Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el.

"...de nem óhajtok megtéríteni senkit..." Wink
Már megdumáltuk,legyen mindig 25déd. Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3712 Dátum: 2011. április 09. 17:46:00 pm »

Megelőztél, ezt akartam írni. a 750i nagyjból az első métertől drágább, ha TCO-t, azaz Total Cost of Ownership-et számolunk. Ha 1km-ert mész és el akarod adni a kettőt, akkor a 750-inél csak az átíráson többet buksz, plusz árulhatod egy ideig, amíg szalad a többi költség is rajta. És minden újabb km többe kerül. A 750i egy kiba drága luxusautó, és ha azon a szinten akarod tartani, ahol jelenleg egy E39 525d van, eleve bele is kell locsolni az rkülönbözetet induláskor. Persze fos, szétesett, lelakott autóként ideig-óráig "olcsóbb"

Nyertél,mindenki nyert! ;)2db 525dét mindenkinek!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #3713 Dátum: 2011. április 09. 18:16:25 pm »

25dét mindenkinek!
(egy cápabmw-s fórumon....) Cheesy
Részemről is 750i  Evil
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
rnie
Vendég
« Válasz #3714 Dátum: 2011. április 09. 18:42:08 pm »

25dét mindenkinek!
(egy cápabmw-s fórumon....) Cheesy
Részemről is 750i  Evil

nekem egyik se kell. Inkább egy M3, az sokkal jobban megy mindkettőnél, és pont a kettő között van a fogyasztása félúton. Amíg család nincs, az üres levegőt nem kell szállítani egy nagy hodályban:)

Cápából meg E12/28, majd ha lesz gyárias, jó áron Smiley
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3715 Dátum: 2011. április 09. 19:34:13 pm »

Én is a 2.5 dízelre szavazok legalábbis családinak meg mászkálni, csak egy másik típust kedvelek.
Ha minden jól megy év végére remélhetőleg összejön.


* AUDI A6 AVANT C4.jpg (223.71 KB, 800x600 - megtekintve 610 alkalommal.)
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3716 Dátum: 2011. április 10. 10:26:56 am »

Én is a 2.5 dízelre szavazok legalábbis családinak meg mászkálni, csak egy másik típust kedvelek.
Ha minden jól megy év végére remélhetőleg összejön.


Kibaszott strapabíró autó, de ennek a dízelnek sajnos van néhány alapvető konstrukciós hibája. Az adagoló megsül a 2 hengersor között és 200-300.000 km tuti kapufa, nagyon elől van a motor, emiatt rendkívül rossz a súlyelosztása és alacsonyan van a karter.

Ha ezektől el tudsz tekinteni alapjában véve jobb autó, mint egy E34.

Ha szabad ilyet írnom, javasolnám inkább az 1,9-es dízelt, sosincs "nagy" baj velük, illetve a súlyelosztás és a kartermagasság is javul.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3717 Dátum: 2011. április 10. 10:30:58 am »

Kibaszott strapabíró autó, de ennek a dízelnek sajnos van néhány alapvető konstrukciós hibája. Az adagoló megsül a 2 hengersor között és 200-300.000 km tuti kapufa, nagyon elől van a motor, emiatt rendkívül rossz a súlyelosztása és alacsonyan van a karter.

Ha ezektől el tudsz tekinteni alapjában véve jobb autó, mint egy E34.

Ha szabad ilyet írnom, javasolnám inkább az 1,9-es dízelt, sosincs "nagy" baj velük, illetve a súlyelosztás és a kartermagasság is javul.


Mike,ebben még sor5 van..... Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3718 Dátum: 2011. április 10. 10:42:43 am »

Ja. Akkor nem szóltam. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3719 Dátum: 2011. április 10. 16:27:57 pm »

Bezony a v6 az újabb (C5) szériában van (97-től ), ezekbe még 140 lovas sor 5 manuál 6 gang ahogy Mr is mondja. Amiket kint németbe árulnak mind 300 fölött vannak km-be de inkább 4-500 és a legtöbbjét egyszerűen csak a kora meg a környezetvédelmi besorolása miatt adják el és nem szívbajosak ár tekintetében sem 3-4 ezer eurót simán elkérnek érte, pedig 95-6-7 es autókról beszélünk.
Mondjuk nekem személy szerint ami a legjobban tetszik benne az a verzinkelt kasztni és a műszerfala.


* audi a6 c4 dash.jpg (39.68 KB, 640x480 - megtekintve 715 alkalommal.)
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!