collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3690 Dátum: 2011. április 07. 21:51:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3691 Dátum: 2011. április 07. 21:57:02 pm » |
|
Már nincs tyutyuki. Kia van
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3692 Dátum: 2011. április 08. 06:13:13 am » |
|
Valaki ajánlana egy profi helyet ahol visszaperemezik a hátsó sárvédőívemet úgy hogy nem cseszik el a fényezést meg a lemezt? Mondjuk BP és környékén.
No, meglett a műhely, ráadásul közelben: 4000/ív. A köv. lenne a kérdésem mint laikus: Tudja valaki, hogy csinálják ezt a műveletet? Milyen lépések elengedhetetlenek a minőségi kivitelezéshez? Az a kérdés merül fel bennem, hogy most arról a belógó lemezről a sárvédőbe felverődő víz, kosz, sár, latyak, stb. szépen lefolyik - NEM ÁLL MEG - így nem okoz problémát, viszont ahogy elképzelem ezt a visszahajtást, ott meggyűlhet retek és átrohaszthatja az ívet - vagy rosszul gondolom? Kitömítik azt a részt valamivel vagy mi a módszer? Akinek van tapasztalata kéretik megosztani velem. Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3693 Dátum: 2011. április 08. 07:07:44 am » |
|
No, meglett a műhely, ráadásul közelben: 4000/ív. A köv. lenne a kérdésem mint laikus: Tudja valaki, hogy csinálják ezt a műveletet? Milyen lépések elengedhetetlenek a minőségi kivitelezéshez? Az a kérdés merül fel bennem, hogy most arról a belógó lemezről a sárvédőbe felverődő víz, kosz, sár, latyak, stb. szépen lefolyik - NEM ÁLL MEG - így nem okoz problémát, viszont ahogy elképzelem ezt a visszahajtást, ott meggyűlhet retek és átrohaszthatja az ívet - vagy rosszul gondolom? Kitömítik azt a részt valamivel vagy mi a módszer?
Akinek van tapasztalata kéretik megosztani velem. Előre is köszönöm!
Van egy szerszámuk, amit felcsavaroznak a kerékagyra, ezen van egy kar, azon egy görgő, ezt szorítják neki az ívnek, végtelenül egyszerű szerkezet. A fényezést is ugyanúgy melegítik, annyi ami a plusz a házi megoldáshoz képest, hogy nekik ez nem az első ívük lesz. A latyakos dolgot jól gondolod, ott megállhat a víz, nem tudom pontosan hogy kitömik-e, de talán érdemes(Attól függ mennyire hajtják vissza, ha teljesen, akkor szerintem érdemes, de ha csak pl 45 fokban, akkor nehogymár be legyen oda nyomva ívenként egy fél tubus tömítő), én annyira nem vagyok tömítő párti, átmentem ezeken eddig 3x üregvédővel jó vastagon plusz a rücsi is friss, meg majd figyelem a dolgok állását.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3694 Dátum: 2011. április 08. 07:36:17 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3695 Dátum: 2011. április 08. 07:45:36 am » |
|
mondjuk aki 750-et vesz a "mai" világban, az azért nagyon vastag vagy nagyon kattant Ez már az a kategória, ahol nem csak azt nézném meg, hogy az autó ára ne legyen több x havi keresetemnél, hanem azt is, hogy hány km-t tudok elmenni egy óra munkáért cserébe. Akárhogy számolom, nem sokat:))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3696 Dátum: 2011. április 08. 10:03:21 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3697 Dátum: 2011. április 08. 10:12:26 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3698 Dátum: 2011. április 08. 16:42:40 pm » |
|
Már nincs tyutyuki. Kia van SuzuKia!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3699 Dátum: 2011. április 08. 18:20:55 pm » |
|
Na ezt szeretném elkerülni és inkább kifizetem az árát, de normálisan legyen megcsinálva. Még így is vannak aggályaim nehogy a végén drágább legyen a hús mint a leves.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #3700 Dátum: 2011. április 08. 20:25:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3701 Dátum: 2011. április 08. 20:47:50 pm » |
|
Ez már az a kategória, ahol nem csak azt nézném meg, hogy az autó ára ne legyen több x havi keresetemnél, hanem azt is, hogy hány km-t tudok elmenni egy óra munkáért cserébe. Akárhogy számolom, nem sokat:))))
le lehet buzizni, de szerintem cseppet "túl" környezetszennyező... persze én is ártok neki az m10b18-al, de érezhetően kevésbé.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3702 Dátum: 2011. április 08. 21:11:35 pm » |
|
mondjuk aki 750-et vesz a "mai" világban, az azért nagyon vastag vagy nagyon kattant Csajok,egyik háztartásban sincs számológép? 1millió felett nem nehéz szép,jó E32-t találni,de nem tudom feltűnt e,hogy ez 349 000ft irányáron van hirdetve? Nade akkor spóroljunk kicsit,mert a dízel az az űbergiga csoda,mindenki meleg aki nem azzal jár mi? Na,mondjuk 300-ért megveszem a 750i-t,ami vegyesben fogyaszt 14-et,felénk nem van város,ebbe bele fér némi abroncs rongálás is,pályán kevesebb,de legyen ez 1éves átlag. Vegyünk egy pipec E39 525dét,az úgyis nagyon populáris(itt a fórumon is),szerintem is egy jó cucc egyébként,legyen 7liter az éves átlaga,eddig hiper-szuper-satöbbimacska a koromgyár,mert ugye a felét kéri mint a rossz-csúnya 750i. Egy szép utolsó szériás 525dé szerintem 2milla,van 2.8-ért is,meg 1.6-ért is,legyen a közepe,alkuval. No,lett itt egy kis 1.7 milliós spórolás,ugye 7litert spórolunk/100km,az 1.7millkóért 380-al számolva gyenge 4473liter benzint vásárolnék,ezzel a 7l/100km plusz fogyival számolva4473:7=639,vagyis 639x100km-t lehet megtenni,vagyis 63900km-t.Ez annyit tesz,hogy ha az 525dé mögött mennék 63900km-t,akkorra egyenlítődne ki a vételárbeli különbség........ Retardáltra spóroltam magam! Nem kérdés-számomra-hogy kell költeni a 750i-re,szerintem a kopó futómű,fék alkatrészek ára megegyezik a két kocsinál,ha a dízel mociba bele kell nyúlni azt csak tippelni lehet,de inkább az M70-et pátyolgatnám,mint a koromgyárat,majd Miki megmondja melyik lenne az olcsóbb ,ha akarja ,de bárki vegyen 1 bontott hf-et az 525dére,vagy az M70-re ,érzékletes lehet. És a filléres magasnyomású üzemanyag rendszer a dében . De ez csak az én szempont rendszerem,nem óhajtok senkit sem megtéríteni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 08. 21:17:31 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3703 Dátum: 2011. április 08. 22:13:15 pm » |
|
Van amiben igazad van, DE felesleges összehasonlítani, mert egy igazán jó 25d komoly hozzányúlás nélkül elég szép utat hagy maga után. Ott volt Mike szürkéje, volt benne vagy 700.000km és a motorja még eredeti volt és nem kért komoly belenyúlást. Turbócsere volt, de az "más"... + Közel azt teljesítette amit kell neki. Veszel egy 750i-t 300-400-ééé és pislogsz, hogy nagy valószínűséggel 9-10-11 hengerezik, mert a hátsók úgyis elfossák magukat. Mérsz egy kompressziót és agyhugykövet kapsz. 11, 10, 10, 9, 5, 3 mindkét oldalon... Jó a V12 aláírom, DE akkor csúnyán bele kell nyúlni a pénztárcádba, vagy veszel egy igazán patikát milliós tételben vagy egy 300 ezresre költesz milliót. Abban a V12-ben 3 jó dolog van amit csinálok. 1. szép karosszéria 2. szép belső 3. jár az összes henger, de valami kaka... Majd mérek egy kompressziót és szerintem a tulaj is kitér a hitéből.
Kéne egy V12, de ha nem patikát szerzek akkor hagynám a ******. Mit ér 12 henger, ha abból jó esetben 8 tudja azt amit kéne?
Most én egy ~300 ezresről beszélek, mert ahhoz van most szerencsém. Szegény nagyon gatya... (És ne mondja nekem senki, hogy háromszázé patikát vesz...)
ui: Szerintem közel egy árban lenne ha a 25d-be vagy a 50i-be kéne komolyan belenyúlni... Főleg, hogy az 50i "duplája" a 25d-nek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3704 Dátum: 2011. április 08. 22:26:24 pm » |
|
Van amiben igazad van, DE felesleges összehasonlítani, mert egy igazán jó 25d komoly hozzányúlás nélkül elég szép utat hagy maga után. Ott volt Mike szürkéje, volt benne vagy 700.000km és a motorja még eredeti volt és nem kért komoly belenyúlást. Turbócsere volt, de az "más"... + Közel azt teljesítette amit kell neki. Veszel egy 750i-t 300-400-ééé és pislogsz, hogy nagy valószínűséggel 9-10-11 hengerezik, mert a hátsók úgyis elfossák magukat. Mérsz egy kompressziót és agyhugykövet kapsz. 11, 10, 10, 9, 5, 3 mindkét oldalon... Jó a V12 aláírom, DE akkor csúnyán bele kell nyúlni a pénztárcádba, vagy veszel egy igazán patikát milliós tételben vagy egy 300 ezresre költesz milliót. Abban a V12-ben 3 jó dolog van amit csinálok. 1. szép karosszéria 2. szép belső 3. jár az összes henger, de valami kaka... Majd mérek egy kompressziót és szerintem a tulaj is kitér a hitéből.
Kéne egy V12, de ha nem patikát szerzek akkor hagynám a ******. Mit ér 12 henger, ha abból jó esetben 8 tudja azt amit kéne?
Most én egy ~300 ezresről beszélek, mert ahhoz van most szerencsém. Szegény nagyon gatya... (És ne mondja nekem senki, hogy háromszázé patikát vesz...)
ui: Szerintem közel egy árban lenne ha a 25d-be vagy a 50i-be kéne komolyan belenyúlni... Főleg, hogy az 50i "duplája" a 25d-nek...
Azért ha a tulaj kitérne a hitéből,és elengedné a kezét,csokiért,dobj egy pü-t. Május első hétvégéjén otthon leszek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3705 Dátum: 2011. április 08. 22:37:13 pm » |
|
Eladó lesz, ezt már most nyugtázhatod Most pofozom majd ki. Komplett futómű, fék és egyebek rendberakása/cseréje... Motorjába nem nyúlok bele, csak kis finomításokat kap. Belül 1-2 elektromos dolog javítása és jobb hátsó elektromos fotel összerakása stb Szereztem fűthető első szélvédőt bele, azt is kicserélem (törött ami benne van)... Fék: Új csövek, tárcsák, pofák, nyergek felújítása... Futómű: 4 új teló, új lengőkarok, szilentek stb... Minden olaj cseréje, motor, váltó, sperr Szép lesz az biztos, csak lenne már kész
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3706 Dátum: 2011. április 08. 22:57:22 pm » |
|
Mr! Azt hiszem meg van a kocsid
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3707 Dátum: 2011. április 09. 00:21:33 am » |
|
mr, már csak 299e huf. egyébként minek itt egy sz@rt venni, hogy aztán hazavidd?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3708 Dátum: 2011. április 09. 09:57:10 am » |
|
mr, már csak 299e huf. egyébként minek itt egy sz@rt venni, hogy aztán hazavidd? Egyáltalán nem biztos,hogy sz@r ,ennyiért közepes állapotban is megérné nekem,erre itt ~2500€lenne az éves útadó,meg a biztosítás,valahogy 2006 karácsonyától van itt netem/gépem,azóta 1db E32 750i-t hirdettek Írországban eladásra,azt be is zsákoltam ,szóval itt nincs ilyen eladó,valószínűleg a fent említett költségek miatt . Persze van patika 750i angliában 1000Ł-tól,azért el kell menni,ide vissza kell jönni vele,be kell regisztrálni itt,~2000€,és akkor köthetek rá amár említett árakon biztit,útadót .Aztán majd hazaviszem,és lesz egy jobbos 750i-m,bő 1millkóból ....... A helyi szervekkel nincs baj,ismerem mindet,a bányából,elvileg 60 naponta meg kompoztatom a szomszéd szigetre,a jeggyel igazolom,hogy csak 59 napja használom Írországban,akkor nem veheti el a közeg,hiába nem ismerem őtet . Amúgy meg már vágom a centit,ez már csak egy kis túra lenne neki,inkább otthonra venném már.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3709 Dátum: 2011. április 09. 15:28:18 pm » |
|
Csajok,egyik háztartásban sincs számológép? 1millió felett nem nehéz szép,jó E32-t találni,de nem tudom feltűnt e,hogy ez 349 000ft irányáron van hirdetve? Nade akkor spóroljunk kicsit,mert a dízel az az űbergiga csoda,mindenki meleg aki nem azzal jár mi? Na,mondjuk 300-ért megveszem a 750i-t,ami vegyesben fogyaszt 14-et,felénk nem van város,ebbe bele fér némi abroncs rongálás is,pályán kevesebb,de legyen ez 1éves átlag. Vegyünk egy pipec E39 525dét,az úgyis nagyon populáris(itt a fórumon is),szerintem is egy jó cucc egyébként,legyen 7liter az éves átlaga,eddig hiper-szuper-satöbbimacska a koromgyár,mert ugye a felét kéri mint a rossz-csúnya 750i. Egy szép utolsó szériás 525dé szerintem 2milla,van 2.8-ért is,meg 1.6-ért is,legyen a közepe,alkuval. No,lett itt egy kis 1.7 milliós spórolás,ugye 7litert spórolunk/100km,az 1.7millkóért 380-al számolva gyenge 4473liter benzint vásárolnék,ezzel a 7l/100km plusz fogyival számolva4473:7=639,vagyis 639x100km-t lehet megtenni,vagyis 63900km-t.Ez annyit tesz,hogy ha az 525dé mögött mennék 63900km-t,akkorra egyenlítődne ki a vételárbeli különbség........ Retardáltra spóroltam magam! Nem kérdés-számomra-hogy kell költeni a 750i-re,szerintem a kopó futómű,fék alkatrészek ára megegyezik a két kocsinál,ha a dízel mociba bele kell nyúlni azt csak tippelni lehet,de inkább az M70-et pátyolgatnám,mint a koromgyárat,majd Miki megmondja melyik lenne az olcsóbb ,ha akarja ,de bárki vegyen 1 bontott hf-et az 525dére,vagy az M70-re ,érzékletes lehet. És a filléres magasnyomású üzemanyag rendszer a dében . De ez csak az én szempont rendszerem,nem óhajtok senkit sem megtéríteni! 63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Köszi. Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3710 Dátum: 2011. április 09. 17:40:25 pm » |
|
63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Köszi. Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el. Megelőztél, ezt akartam írni. a 750i nagyjból az első métertől drágább, ha TCO-t, azaz Total Cost of Ownership-et számolunk. Ha 1km-ert mész és el akarod adni a kettőt, akkor a 750-inél csak az átíráson többet buksz, plusz árulhatod egy ideig, amíg szalad a többi költség is rajta. És minden újabb km többe kerül. A 750i egy kiba drága luxusautó, és ha azon a szinten akarod tartani, ahol jelenleg egy E39 525d van, eleve bele is kell locsolni az rkülönbözetet induláskor. Persze fos, szétesett, lelakott autóként ideig-óráig "olcsóbb"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3711 Dátum: 2011. április 09. 17:42:13 pm » |
|
63900km? Annyit megyek 1 év alatt. Akkor ezek szerint levezetted nekem, hogy mennyi idő alatt hozza be nálam az 525 magát. Köszi. Amúgy a számításod akkor lenne valós, ha 5 év múlva beleszámítanád az eladási árat is. A 750 már most eladhatatlan a dízelekért meg könyörögnek. Konkrétan 2 masszív vevőm van az E34 525tds-re és 1 ember könyörög az 524 td-ért, úgy, hogy egyiket sem árulom. Megnézem, hogy az ominózus leszottyadt 750 mikor kel el. "...de nem óhajtok megtéríteni senkit..." Már megdumáltuk,legyen mindig 25déd.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3712 Dátum: 2011. április 09. 17:46:00 pm » |
|
Megelőztél, ezt akartam írni. a 750i nagyjból az első métertől drágább, ha TCO-t, azaz Total Cost of Ownership-et számolunk. Ha 1km-ert mész és el akarod adni a kettőt, akkor a 750-inél csak az átíráson többet buksz, plusz árulhatod egy ideig, amíg szalad a többi költség is rajta. És minden újabb km többe kerül. A 750i egy kiba drága luxusautó, és ha azon a szinten akarod tartani, ahol jelenleg egy E39 525d van, eleve bele is kell locsolni az rkülönbözetet induláskor. Persze fos, szétesett, lelakott autóként ideig-óráig "olcsóbb"
Nyertél,mindenki nyert! ;)2db 525dét mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #3713 Dátum: 2011. április 09. 18:16:25 pm » |
|
25dét mindenkinek! (egy cápabmw-s fórumon....) Részemről is 750i
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3714 Dátum: 2011. április 09. 18:42:08 pm » |
|
25dét mindenkinek! (egy cápabmw-s fórumon....) Részemről is 750i nekem egyik se kell. Inkább egy M3, az sokkal jobban megy mindkettőnél, és pont a kettő között van a fogyasztása félúton. Amíg család nincs, az üres levegőt nem kell szállítani egy nagy hodályban:) Cápából meg E12/28, majd ha lesz gyárias, jó áron
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3715 Dátum: 2011. április 09. 19:34:13 pm » |
|
Én is a 2.5 dízelre szavazok legalábbis családinak meg mászkálni, csak egy másik típust kedvelek. Ha minden jól megy év végére remélhetőleg összejön.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3716 Dátum: 2011. április 10. 10:26:56 am » |
|
Én is a 2.5 dízelre szavazok legalábbis családinak meg mászkálni, csak egy másik típust kedvelek. Ha minden jól megy év végére remélhetőleg összejön.
Kibaszott strapabíró autó, de ennek a dízelnek sajnos van néhány alapvető konstrukciós hibája. Az adagoló megsül a 2 hengersor között és 200-300.000 km tuti kapufa, nagyon elől van a motor, emiatt rendkívül rossz a súlyelosztása és alacsonyan van a karter. Ha ezektől el tudsz tekinteni alapjában véve jobb autó, mint egy E34. Ha szabad ilyet írnom, javasolnám inkább az 1,9-es dízelt, sosincs "nagy" baj velük, illetve a súlyelosztás és a kartermagasság is javul.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3717 Dátum: 2011. április 10. 10:30:58 am » |
|
Kibaszott strapabíró autó, de ennek a dízelnek sajnos van néhány alapvető konstrukciós hibája. Az adagoló megsül a 2 hengersor között és 200-300.000 km tuti kapufa, nagyon elől van a motor, emiatt rendkívül rossz a súlyelosztása és alacsonyan van a karter.
Ha ezektől el tudsz tekinteni alapjában véve jobb autó, mint egy E34.
Ha szabad ilyet írnom, javasolnám inkább az 1,9-es dízelt, sosincs "nagy" baj velük, illetve a súlyelosztás és a kartermagasság is javul.
Mike,ebben még sor5 van.....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3718 Dátum: 2011. április 10. 10:42:43 am » |
|
Ja. Akkor nem szóltam.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3719 Dátum: 2011. április 10. 16:27:57 pm » |
|
Bezony a v6 az újabb (C5) szériában van (97-től ), ezekbe még 140 lovas sor 5 manuál 6 gang ahogy Mr is mondja. Amiket kint németbe árulnak mind 300 fölött vannak km-be de inkább 4-500 és a legtöbbjét egyszerűen csak a kora meg a környezetvédelmi besorolása miatt adják el és nem szívbajosak ár tekintetében sem 3-4 ezer eurót simán elkérnek érte, pedig 95-6-7 es autókról beszélünk. Mondjuk nekem személy szerint ami a legjobban tetszik benne az a verzinkelt kasztni és a műszerfala.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
|