TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4050 Dátum: 2011. július 21. 15:24:59 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 21. 15:51:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4051 Dátum: 2011. július 21. 15:57:31 pm » |
|
Ne már 2.0d. Legalább 3.0 vagy a biturbó 3.0
Már pedig én 20d-t szeretnék Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik . Na de , mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4052 Dátum: 2011. július 21. 17:40:05 pm » |
|
Istenem, aki bele akar kötni az bele tud, bárhogy is van megfogalmazva. A 200 LE/5litert úgy kell érteni, hogy vagy vagy. Még a dedós is tudja, hogy nem együtt értendő. Komolyan erre a szintre süllyedtünk?
Mike, komolyan? Nem gondoltam volna, azt hittem egyszerre gondolja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4053 Dátum: 2011. július 21. 17:40:43 pm » |
|
Nem süllyedünk, csak vannak olyanok, akik szilárdan tartják ezt a szintet.
Hamar előkerülnek a dízelesek ha egy kis fricska van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4054 Dátum: 2011. július 21. 18:44:57 pm » |
|
Már pedig én 20d-t szeretnék Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik . Na de , mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva N47N start-stop, 8 sebességes automatát nem tudod müködésre birni egy E12ben még.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4055 Dátum: 2011. július 21. 18:50:16 pm » |
|
mindent meg lehet oldani
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4056 Dátum: 2011. július 21. 18:50:31 pm » |
|
Kivéve ha lefejti az F10 elemeit és E12 elemekkel pakolja körbe
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4057 Dátum: 2011. július 21. 19:06:26 pm » |
|
Épp olvasgatom a régi offtopicot. Ott is sikerült 1 oldalon keresztül reszelgetni, hogy a féktárcsával mit kell tenni: szabályoztatni vagy centíroztatni, netán centríroztatni. Ehhez képest nem süllyed a hajó.
Na jó, de a kiválasztott nép képviselője már nincs köztünk.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4058 Dátum: 2011. július 21. 19:27:06 pm » |
|
mindent meg lehet oldani Én is ezt mondom, de én mindig le vagyok hurrogva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4059 Dátum: 2011. július 21. 22:15:27 pm » |
|
Hamar előkerülnek a dízelesek ha egy kis fricska van Egy szóval sem említettem diesel motort, nekem csak a színvonallal volt problémám, meg az arcoskodással.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4060 Dátum: 2011. július 22. 17:00:46 pm » |
|
Ez egy fórum, nem kell mindent komolyan venni, főleg egy offos topikban. Szóval van különbség az arcoskodás és a humor között. Nekem semmi közöm egy BMW teljesítményéhez, fogyasztásához, így arcoskodni sem tudnék ezzel. Boge, te vagy HimiZoli már büszkélkedhetne a saját építésű autóval, de itt nem erről volt szó. Relax. A színvonalat meg ne a komolykodás határozza már meg. Különben meg moderátorok vagytok, ha túl alacsony a szellemi szintem a fórumhoz, ki is lehet zárni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. 19:26:40 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4061 Dátum: 2011. július 22. 20:40:34 pm » |
|
Jah, tiszta óvoda.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4063 Dátum: 2011. július 22. 21:49:19 pm » |
|
Jó a buli
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #4064 Dátum: 2011. július 23. 09:37:41 am » |
|
A színvonalat elsősorban az határozza meg, hogy hány embernek van működőkepés műszakis cápája...
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #4065 Dátum: 2011. július 23. 09:38:28 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4066 Dátum: 2011. július 23. 11:37:44 am » |
|
Mennyivel jobb lenne, ha 10perces lenne... és akkor nem kapnék epilepsziás rohamot a megnézésénél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4067 Dátum: 2011. július 23. 11:44:40 am » |
|
Már pedig én 20d-t szeretnék Az N47N start-stoppal, 8 sebességes automatával tökéletesen elegendő a maga 184 lóerejével, 380 Nm-ével, illetve ha nagyon törekednék a több lóra, akkor kapna egy Performance csomagot, és lenne 200 ló belőle. Nem hinném, hogy rosszul bánna az E12 kasztnijával, főleg, ha az F10-et 8 alatt lövi fel százra. Igen, nincs hathengeres hangja, de nekem nem is hiányzik . Na de , mert még a végén az új BMW modellek topikból is ki leszek parancsolva Milyen badesz is lenne ,annyi sebesség fokozat,meg nm,meg le,tegyetek bele digitklímát,meg szellőzős üléseket is,a tv-navi kombót ki ne hagyjátok ,ja,és legalább 4 hárombetűs menet biztonsági rendszer legyen ám benne ,mert csak így lehet gazdaságos ,és olcsó,mármint a megépítése,de legalább csak 5litert fog enni! Ha már ennyire oda-vissza vagy a nyomatékkel,tüsszentsd már meg a 30éves M10B20-at annyival,mint a csoda dízeled van,és rögtön rájössz,hányas a kabát! És a kettő építés közötti elhanyagolható összegből ,esetleg vehetsz pár liter benzint........ Na,hozom a szintet?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4068 Dátum: 2011. július 23. 18:49:42 pm » |
|
Hozod Mr, hozod! Mostanában hiányolom a V12 preferálást
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4069 Dátum: 2011. július 23. 20:31:10 pm » |
|
Jó sok löttybe belemártják, mielőtt lefújják. Nem bánnám, ha a saját autómat is felakaszthatnám a gyártósorra, egy felületkezelés erejéig
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4070 Dátum: 2011. július 24. 10:38:31 am » |
|
KTL azaz Katodische TauchLackierung. Manspság ez van horganyzás helyett. Félelmetes milyen könnyedséggel viszi és forgatja meg a konvejor a komplett kasznit a lötyiben... (élőben nagyon durva...)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4071 Dátum: 2011. július 24. 10:41:41 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4072 Dátum: 2011. július 24. 11:35:33 am » |
|
Nyugi Mr. ,semmi ördögi nincs a KTL jelentésében, csak Bence már elfelejteni beszélni magyar A BMW ezt a módszert már vagy 40 éve alkalmazza (ha nem több egy picit)...de nem csak ők. Ez kicsit olyan feltaláljuk a kanálban a mélyedést és még örülünk is neki
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4073 Dátum: 2011. július 24. 13:13:27 pm » |
|
Azt tudom,hogy ez a módszer már jó pár évtizede van használatban,az első "nyugati" autóm,egy FORD Granada,még a gömbölyű,horganyozva volt,és csak ott rohadt,ahol a debil fényező lecsiszolta róla a horganyt ,1973-as gyártású volt. Jó 2évig építgettem össze,levizsgáztattam,átírattam,pont pipec lett mindene,igaz rengeteg cigiztem vele,a korabeli alkatrész el nem látottság,mind a saját,mind a fényező,lakatos,szerelő,alkatrész díler,stb hozzá nem értése miatt,és elképesztő pénzben lett,mire lábra állt,ettől pöcit tele is lett a mellékherém,és mikor elkezdett csúszni a kuplungja,egy gyenge pillanatomban eladtam,gombokért ,azóta sem tudtam feldolgozni ,és nem ő volt az utolsó,járművem,ami ebek harmincadjára került,pillanatnyi elmezavar/likviditási rés okán. Bocsesz az offért.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 24. 14:27:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4074 Dátum: 2011. július 24. 13:19:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4075 Dátum: 2011. július 24. 13:56:32 pm » |
|
Van egy fogalmazásod,nem baj a google jó barátom
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #4076 Dátum: 2011. július 25. 20:49:49 pm » |
|
Sziasztok!
Info kéne, tudja valaki pontosan, hogy E30-ban a szervós kormánymű kopptól koppig mennyit fordul? Jelenleg nem szervó rásegítéses van és úgyis motorcsere következik meg stb, egyszerűbb most cserélnem szervósra. Viszont az E36 drágább is meg farigcsálni is kell, lehet elég nekem az E30 is ha közvetlenebb számottevően, mint a jelenlegi nem szervós. Olvastam itt ott, hogy 3,5 kopptól koppig, de talán tudtok pontosabb információval szolgálni. Illetve, E28 szervópumpa az nagyobb rásegítéssel dolgozik mint az E30-ban levő? Vagy ugyanaz?
Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4077 Dátum: 2011. július 25. 21:29:25 pm » |
|
Sziasztok!
Info kéne, tudja valaki pontosan, hogy E30-ban a szervós kormánymű kopptól koppig mennyit fordul? Jelenleg nem szervó rásegítéses van és úgyis motorcsere következik meg stb, egyszerűbb most cserélnem szervósra. Viszont az E36 drágább is meg farigcsálni is kell, lehet elég nekem az E30 is ha közvetlenebb számottevően, mint a jelenlegi nem szervós. Olvastam itt ott, hogy 3,5 kopptól koppig, de talán tudtok pontosabb információval szolgálni. Illetve, E28 szervópumpa az nagyobb rásegítéssel dolgozik mint az E30-ban levő? Vagy ugyanaz?
Előre is köszönöm!
Az e30 kormányműve 4,2 körül fordul, az e36 -és pedig 3,4 -et. De ez nem fejezi ki a különbséget, mert az e36 kormánymű jobban kifordítja a kereket az alatt a 3,4 fordulat alatt. hidd el, megéri az e36 kormánymű, nekem is az van benne, ég és föld a különbség. A szervópumpa 110bar -os e30 -ban de rá lehet tenni a 130bar -osat is, ami pl e34 -en volt, de tudtommal e28 -ra is tettek olyat.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4078 Dátum: 2011. július 25. 21:50:13 pm » |
|
na ne már, emlékeim szerint az e28-ban álló helyzetben egy oldalra 1,5+ -t fordult a kormány. összesen kevesebb volt, mint 3,5 viszont több egy picit, mint 3.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4079 Dátum: 2011. július 25. 21:56:16 pm » |
|
na ne már, emlékeim szerint az e28-ban álló helyzetben egy oldalra 1,5+ -t fordult a kormány. összesen kevesebb volt, mint 3,5 viszont több egy picit, mint 3. Valami hasonlót mértem én is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|