Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4140 Dátum: 2011. szeptember 24. 12:10:06 pm » |
|
1.1-ért volt fent? Most már "csak" 1m.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #4141 Dátum: 2011. szeptember 24. 20:24:59 pm » |
|
Szerencsétlen autó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4142 Dátum: 2011. szeptember 25. 07:18:14 am » |
|
Bevállalnám ha olcsóbb lenne... Meg egy 92-93 körülit nem szívesen cserél az ember 89-esre... Na meg ha kéziváltós lenne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4143 Dátum: 2011. szeptember 25. 07:47:50 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4144 Dátum: 2011. szeptember 25. 07:55:46 am » |
|
92es autó, 93óta a nagyinál, a nagyi 160at tett bele, a km állás 260. Tehát 1év alatt ment bele 100K az első tulajnál Ennyit a 10 éves 150et futott luxusautókról
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4145 Dátum: 2011. szeptember 25. 09:10:44 am » |
|
michlen bazzeg. vadonatúj váltó. ez nálunk ugye a vadonatúj bontott váltót jelenti...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4146 Dátum: 2011. szeptember 25. 10:52:41 am » |
|
Szerencsétlen autó Valami 450-ért adtad el,ha jól emlékszem,ugye?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4147 Dátum: 2011. szeptember 25. 10:55:19 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4148 Dátum: 2011. szeptember 25. 11:24:22 am » |
|
Nyugdíjas mamika 730 e-32 vel Kell az adrenalin!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4149 Dátum: 2011. szeptember 26. 09:21:23 am » |
|
"egy szezont futott bmw lemezfelnik" ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4150 Dátum: 2011. szeptember 27. 14:36:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4151 Dátum: 2011. szeptember 27. 17:39:08 pm » |
|
Nem, van 4 db fekete, a többi stimmel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4152 Dátum: 2011. szeptember 27. 18:25:11 pm » |
|
Valaki - aki látott már ilyet - le tudná írni, hogy mi a menete az elindulásnak egy "modern" gombos indítású szekér esetében? Különösen az érdekelne, hogy a hagyományos gyk. "acc" állását hogyan oldják meg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4153 Dátum: 2011. szeptember 27. 18:50:41 pm » |
|
általában üresben a váltó + kézifék, vagy pedig sebesség, kinyomott kuplung (+vmi fék) kell neki. ha nem kell bedugni a kulcsot, akkor csak simán nyomod a Start gombot, ha olyan, hogy be kell dugni, és el kell fordítani, akkor az megoldja a "gyújtás" állást, és nem tovább fordítod, hanem a gombot nyomod. remélem azt írtam le, amit kérdeztél, mert sok okosságot nem írtam..., de nem is kell hozzá .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4154 Dátum: 2011. szeptember 27. 18:58:21 pm » |
|
Az pont kimaradt... az acc állásban a rádió, villanyablak, stb működik, de a motorelektronika nem, szóval nincs gyújtáson...
Vagy egészen a motorindításig ebben az állásban lehet az elektronika, és a start gombra "teszi rá a gyújtást" és indítózik is automatikusan?
Kzolee autójában tapasztaltam, hogy a kulcsos indítású járgányokon "sincs közöd" az indításhoz, csak "parancsot" adtál rá, a többit a motorelektronika intézi... magyarul nem volt szinkronban az indítómotor működése az indítózási állásba fordított gyújtáskapcolóval.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4155 Dátum: 2011. szeptember 27. 19:11:40 pm » |
|
Hupsz, bocs, igen, pont azt hagytam ki . Most végiggondolva az olyan autókon, amiket használok, és ilyenek.. azt mondom, hogy nincs benne acc állás. Tehát rádiózni, világítani (bárhogyan) hajlandó "minden" nélkül. Viszont pl. ablakot mozgatni, üléstfűteni, stb. csak akkor, ha a kulcsot beletetted. Amúgy ahogy írod, félig-meddig ebben az állásban van az elektronika, a Start-ra csak a gyújtást teszi rá, és indít. (*a legtöbb ilyen elektronika, hogy mikor húzzon ablakot le-fel, vagy tetőablakot, vagy bármit az csak beállítás kérdése. szerintem nem mértékadó, akár indítókulcsonként is különbözhet!)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
géza
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Válasz #4156 Dátum: 2011. szeptember 27. 19:24:35 pm » |
|
Ez az ACC állás már az ajtókinyitáskor bekapcsol, ha bezárod kikapcsol. Vagy fél óra után automatikusan lekapcsol ha nem nyúlok semmihez, ha bármit kapcsolgatok onnan újabb fél óra, legalábbis az enyémen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4157 Dátum: 2011. szeptember 27. 19:25:50 pm » |
|
Ez az ACC állás már az ajtókinyitáskor bekapcsol, ha bezárod kikapcsol. Vagy fél óra után automatikusan lekapcsol ha nem nyúlok semmihez, ha bármit kapcsolgatok onnan újabb fél óra, legalábbis az enyémen...
Én is vmi ilyesmit szoktam tapasztalni a népautónkban, meg a hétvégi mercik is ilyenek voltak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4158 Dátum: 2011. szeptember 27. 19:26:20 pm » |
|
Valaki - aki látott már ilyet - le tudná írni, hogy mi a menete az elindulásnak egy "modern" gombos indítású szekér esetében? Különösen az érdekelne, hogy a hagyományos gyk. "acc" állását hogyan oldják meg?
http://www.youtube.com/watch?v=uDh-F8wTMeo&feature=related#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
KicsiRiggs
Vendég
|
|
« Válasz #4159 Dátum: 2011. szeptember 27. 19:49:39 pm » |
|
Kéne rá vmi sportcső és tök fasza hangja lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4160 Dátum: 2011. szeptember 27. 20:48:37 pm » |
|
Sziasztok! Hát úgy néz ki,nagyon szemet vetettem a következő autóra:::::::::::::: http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201135413351929/sort/priceasc/usedcars/price-to/6000/model/alpina/make/bmw/radius/1501/postcode/mk62ra/page/1?logcode=pEbben a topicban E32 is téma. Szeretném kérdezni,mit érdemes tudni ezekröl az Alpina mobellekröl. Megnéztem az autót,próbáltam nem érzelmi alapon(persze nagyon nehéz)Bal elsö ajtó sarka rozsdál,nem szép az illesztés a bal elejénél a lökös felett,légkondi nem megy,Hátul az üléseknél sem.....(ugyanaz a rendszer,vagy más?)Gumik elég jók,bár az egyiken sérülés van. Hangja szinte nincs,szépen vált. Képeket tegyek fel róla? MIt kell tudni ezekröl?pl:futomü,fék?Gyáriak vagy modosítottak? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4162 Dátum: 2011. szeptember 28. 11:09:33 am » |
|
Itt valami nem oké. 5000 juroszért még mindig csak egy szétrohadt 3,6os van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 28. 14:38:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4163 Dátum: 2011. szeptember 28. 11:49:03 am » |
|
Itt valami nem oké. 5000 juroszért még mindig csak egy szétrohadt 3,6os van.
Kamu képek, hirdet egy M3-ast is hasonlóan
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4164 Dátum: 2011. szeptember 28. 11:57:59 am » |
|
Itt van pár kép amit csinaltam!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 28. 12:38:42 pm írta Bee »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4165 Dátum: 2011. szeptember 28. 12:59:27 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4166 Dátum: 2011. szeptember 28. 13:01:53 pm » |
|
Sziasztok! Hát úgy néz ki,nagyon szemet vetettem a következő autóra:::::::::::::: http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201135413351929/sort/priceasc/usedcars/price-to/6000/model/alpina/make/bmw/radius/1501/postcode/mk62ra/page/1?logcode=pEbben a topicban E32 is téma. Szeretném kérdezni,mit érdemes tudni ezekröl az Alpina mobellekröl. Megnéztem az autót,próbáltam nem érzelmi alapon(persze nagyon nehéz)Bal elsö ajtó sarka rozsdál,nem szép az illesztés a bal elejénél a lökös felett,légkondi nem megy,Hátul az üléseknél sem.....(ugyanaz a rendszer,vagy más?)Gumik elég jók,bár az egyiken sérülés van. Hangja szinte nincs,szépen vált. Képeket tegyek fel róla? MIt kell tudni ezekröl?pl:futomü,fék?Gyáriak vagy modosítottak? Köszönöm Van benne gyári hűtőszekrény
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4167 Dátum: 2011. szeptember 28. 13:09:30 pm » |
|
A motorterében nem láttam semmi alpina-ra utalo dolgot........vagy az nem számít?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4168 Dátum: 2011. szeptember 28. 14:04:17 pm » |
|
A motorterében nem láttam semmi alpina-ra utalo dolgot........vagy az nem számít? Normál m30-hoz képest + olajhűtő illetve 6 leömlő. Valamint Alpina felirat a légszűrőházon és a szelepfedélen. De ez nem feltétel, mint ahogy az antracitra fényezett szelepfedél és szívósor sem. De az olajhűtőnek és a leömlőnek meg kell lennie.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4169 Dátum: 2011. szeptember 28. 17:54:16 pm » |
|
Igen. Szerintem sem alap az ALPINA feliratos légszűrőház/szelepfedél. Biztos-ami-biztos megnéztem a registeren. Az egyiknél találtam motortét képet - itt sincs semmi extra http://www.thealpinaregister.com/photos/B11/3.5/saloon/7540viszont az adatoknál 250Le-t ír, ergo, lehet a motorvezérlő okosított.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 28. 20:44:55 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|