sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1920 Dátum: 2010. február 10. 11:39:27 am » |
|
Sziasztok!
Autó vásárláson töröm a fejem. Ebben szeretném a segítségeteket kérni. E34 vagy e36 a kiszemelt áldozat. 525i, 520i, 323i, 320i (végső megoldás 318i) érdekelne leginkább. Az lenne a kérdésem, hogy motorikusan milyen problémái lehetnek ezeknek a járműveknek? Karosszéria tekintetében melyek a főbb rohadási pontjai az e34 és az e36-nak? Deiselen is gondolkozok, de attól egy kicsit tartok. Előre is köszönöm a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1921 Dátum: 2010. február 10. 11:51:56 am » |
|
Ebben a témában szerintem keress fel más fórumot... ezek itt nem értenek ezekhez a típusokhoz...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 10. 19:03:03 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1922 Dátum: 2010. február 10. 13:16:48 pm » |
|
Kerestem, csak nem reagálnak. De szerintem van itt olyan aki ezeket is ismeri.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1923 Dátum: 2010. február 10. 15:20:53 pm » |
|
Dehogy ismerik... viszont okoskodni azt remekül tudnak
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 10. 19:03:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1924 Dátum: 2010. február 10. 15:31:28 pm » |
|
Kerestem, csak nem reagálnak. De szerintem van itt olyan aki ezeket is ismeri.
Agyas, Sztavrosz, Toi, Viktor akik csak kapásból eszembe jutottak E34 esetén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1925 Dátum: 2010. február 10. 15:33:16 pm » |
|
Dehogy ismerik... viszont okoskodni azt remekül tudnak Nem úgy mint mások, akik csak bölcs hozzászólásokkal gyarapítják a fórumot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1926 Dátum: 2010. február 10. 17:03:04 pm » |
|
E34-ről tudok nyilatkozni, tipikus rohadási pontok 94 előttieknél a küszöbök, az ajtók alja. Dieselt csak akkor vegyél ha biztos vagy a futott km-ekben és az állapotban, vagy ha van időd és pénzed a nemindulásokra, lehörgésekre, hengerfejekre.
Benzinesből a sima 520 kissé erőtlen (130LE), a 24v-sekből válogass inkább, az 525-öst meg gondold meg a teljesítmény-adó/luxus-adó/biztosítás anyagi vonzataival együtt. Az E36 is egy hálás jószág állítólag, de én nem ismerem egyetlen haveromnak van annak is 323i.
Ha veszel, felejtsd el a km-óra állást, 2 csavarral cserélhető a műszerfal, és cserélik is. Sokkal fontosabb az állapot, a hidegen való indulás, és az hogy menj vele egy próbakört, ha zörög a futómű az lehet 200ezer is, tipikus rákfene még a kormányholtjáték és az ide-oda úszkálás...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1927 Dátum: 2010. február 10. 18:20:15 pm » |
|
Sziasztok!
Autó vásárláson töröm a fejem. Ebben szeretném a segítségeteket kérni. E34 vagy e36 a kiszemelt áldozat. 525i, 520i, 323i, 320i (végső megoldás 318i) érdekelne leginkább. Az lenne a kérdésem, hogy motorikusan milyen problémái lehetnek ezeknek a járműveknek? Karosszéria tekintetében melyek a főbb rohadási pontjai az e34 és az e36-nak? Deiselen is gondolkozok, de attól egy kicsit tartok. Előre is köszönöm a segítséget.
Egy normális E36 nem rohad. Így amelyik rozsdál, azzal csak akkor szabad foglalkozni, ha extrém olcsó az autó... a lakatolás+fényezés nem az. A 320i fenntartási költsége nagyjából azonos a 23i-vel, csak nem annyira nyomatékos. A 23i majdnem ugyanaz, mint a korábbi 25i, picivel gyengébb. A 18i mindenhol 1-2 literrel kevesebbet eszik, városba az a jobb választás. Ha van konkrét jelölt, akkor forum.index.hu, E36 fanatics topik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1928 Dátum: 2010. február 10. 19:34:56 pm » |
|
Kiegészíteném még az E34et: rohadás: küszöb sarka, géptető sarkai, tanksapka ajtó és környéke. Amelyik kocsi rohad, az már szerintem régen odavan. Az adott kocsi belseje többet elárul, mint a km óra. Tipikus hibák: szakadt sofőrülés, lógó tetőkárpit, felpúposodott ajtókárpit, sosem cserélt pollenszűrő (nem fúj be levegőt a fűtőventi), a fűtőventi lapátja beleér a házba, ilyesmi. Az elektronika is szokott viccelni, a check controll általában mindenféle marhaságot kiír. E34ben majdnem mindben odavan az első futómű kitámasztó karjai, a hátsó toronycsapágy. A diffi is gyakran búg. A motor szerintem jó, bár könnyen lehet kifli a hengerfej, és akkor beledolgozik a vízbe...Az ablaktörlő mechanika is hajlamos a kopásra és így beleér a géptetőbe a kar. Hirtelen ennyi És inkább vegyél drágábban egyet, mint olcsóbbat, mert lesz szívás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1929 Dátum: 2010. február 10. 19:39:48 pm » |
|
Még annyi, hogy szerintem a motor az 3000cm3 felett kezdődik benne. A 25 24v is gyenge egy kicsit. Vagy csak én szeretem nagyon a nyomatékot?! Télen amúgy elég kezes jószág, sperrel mindenképp! A lámpák nagyon szarok, semmit nem látsz vele, és hamar koszolódnak, a lámpamosó hasznos dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1930 Dátum: 2010. február 10. 19:43:16 pm » |
|
Na az enyémben a beltér makulátlan volt amikor megvettem, az én 30.000km-em alatt szakadt szét a 135kilóm alatt. azóta lóg a tetőkárpit, szakadt a sofőrülés, pollenszűrőt sose cserélték, fűtőventi vagy koszos vagy beleér a házba, check kontrol nincs, első futómű kitámasztó és a gátlók odavannak, ablaktörlő belever a gépházba. A motorral nincs gond kopp..kopp Úgyhogy nekem mind megvolt/van de nem bántam meg szeretem, megbízható. Ja a garázsomban ezeket leírtam asszem Ja és szarok a lámpák ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1931 Dátum: 2010. február 10. 20:05:39 pm » |
|
Még annyi, hogy szerintem a motor az 3000cm3 felett kezdődik benne. A 25 24v is gyenge egy kicsit. Vagy csak én szeretem nagyon a nyomatékot?! Tapasztalatom alapján az E36-ba is éppen elég csak a 3000cc, kicsit jobb volt a 3200-as motor:))) E34-ből szívem szerint egy régi hathengeres 530i vagy 35i kombit vennék, ha létezik olyan, nem csak limóban. Egyébként lassan én is keresek valami téli/pakolós autót, nagymotoros, benzines, dönthető ülés/5ajtó/kombi és rwd az elképzelés. Cápa, Nyejlon, Merci vagy Ford sierra/scorpio. Volvo estleg. Nem is tudom, mi fér még ebbe a kategóriába?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #1932 Dátum: 2010. február 10. 22:16:26 pm » |
|
Ezek közül tessenek választani
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1933 Dátum: 2010. február 10. 22:17:24 pm » |
|
az E60 olyan aberrált módon lóg ki a sorból, hogy áááááá
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1934 Dátum: 2010. február 10. 22:27:20 pm » |
|
Nekem balról a második ,bármilyen motort lehet választani ?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1935 Dátum: 2010. február 10. 22:28:19 pm » |
|
e12. Magától értetődő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1936 Dátum: 2010. február 10. 22:37:14 pm » |
|
Az első képen a bal oldali, a másodikon jobbról a 6., a harmadik képen meg az E12...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1937 Dátum: 2010. február 10. 22:52:37 pm » |
|
nekem bármelyik tetszene - ha elég nagy motor van benne )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1938 Dátum: 2010. február 10. 23:14:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1939 Dátum: 2010. február 11. 00:22:11 am » |
|
Csak is az E12
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 11. 08:52:41 am írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1940 Dátum: 2010. február 11. 02:11:30 am » |
|
nekem f10, azonnal eladnám és vennék full extrás 528 e12-t ÉS egy makulátlan m635CSi-t ÉS egy dél afrikai 745i-t
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1941 Dátum: 2010. február 11. 09:30:42 am » |
|
Nekem meg mindegy milyen motorral, bármelyiket elfogadnám 0-kilóméteres állapotban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1942 Dátum: 2010. február 11. 09:40:36 am » |
|
Köszönöm szépen a segítségeteket! Igazság szerint én mindegyik BMW-ből tartanék egyet csak ugye az Óperenciás tengeren innen élek nem pedig túl. E36 nyerő igazából a számára, mégpedig a 323i, mivel így csak széria szám változna legalább .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1943 Dátum: 2010. február 11. 09:41:23 am » |
|
akarom írni számomra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1944 Dátum: 2010. február 11. 10:40:33 am » |
|
Köszönöm szépen a segítségeteket! Igazság szerint én mindegyik BMW-ből tartanék egyet csak ugye az Óperenciás tengeren innen élek nem pedig túl. E36 nyerő igazából a számára, mégpedig a 323i, mivel így csak széria szám változna legalább . Az a baj, ha jól emlékszem, hogy a 23i 24V is megvan 170Le, azaz luxusadó köteles. Jó az a 20i24V egy E36-ba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1945 Dátum: 2010. február 11. 11:04:25 am » |
|
Az a baj, ha jól emlékszem, hogy a 23i 24V is megvan 170Le, azaz luxusadó köteles. Jó az a 20i24V egy E36-ba.
vagy a 28i:))) a fenntartási költségekhez képest nem annyira sok a luxusadó, csak épp rosszabbul esik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1946 Dátum: 2010. február 11. 15:50:48 pm » |
|
Az a baj, ha jól emlékszem, hogy a 23i 24V is megvan 170Le, azaz luxusadó köteles. Jó az a 20i24V egy E36-ba.
Elég persze, csak van egy 323i ami lehet érdekelne. Egyébként reménykedek, hogy eltörlik jövő januárig a luxusadót. Neked volt e36,ha jól emlékezem. Milyen tapasztalataid voltak vele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1947 Dátum: 2010. február 11. 18:41:46 pm » |
|
Mindegy,csak krómhuszár ótvar ne legyen,nejlon,az jó,az jöhet
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1948 Dátum: 2010. február 11. 19:12:49 pm » |
|
Mindegy,csak krómhuszár ótvar ne legyen,nejlon,az jó,az jöhet Sose legyen jobb autód...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1949 Dátum: 2010. február 11. 19:25:03 pm » |
|
Sose legyen jobb autód... Na mi a picsa meguntad a meleg oldalakat,aztán itt osztod,akarom mondani rontod a levegő hőfokot
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|