02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1950 Dátum: 2010. február 11. 19:33:04 pm » |
|
Na mi a picsa meguntad a meleg oldalakat,aztán itt osztod,akarom mondani rontod a levegő hőfokot Találj ki szerintem valami mást, mert ez már egy qrva unalmas lejárt lemez...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1951 Dátum: 2010. február 11. 19:34:10 pm » |
|
Ja és ez a meleg téma ráadásul itt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1952 Dátum: 2010. február 11. 19:37:03 pm » |
|
Elég persze, csak van egy 323i ami lehet érdekelne. Egyébként reménykedek, hogy eltörlik jövő januárig a luxusadót. Neked volt e36,ha jól emlékezem. Milyen tapasztalataid voltak vele?
A 323i-ből könnyen lehet 325i-t csinálni...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
firex
Nem elérhető
Hozzászólások: 348
|
|
« Válasz #1953 Dátum: 2010. február 11. 22:03:18 pm » |
|
Az a baj, ha jól emlékszem, hogy a 23i 24V is megvan 170Le, azaz luxusadó köteles. Jó az a 20i24V egy E36-ba.
Olvastam egy APEH levelet,amiben az állt,hogy a 125KW-ot(170LE)meghaladó teljesítmény számít luxusnak.Tehát 126KW-tól. Egyébként jó a 20i24V E36-ban csak kicsit lassú reagálású.Nem harap úgy,mint a 23.
|
|
|
Naplózva
|
Mit ér az erő,ha nem uralod.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1954 Dátum: 2010. február 12. 00:38:36 am » |
|
Csak is cápát! E12! A többi lecsó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1955 Dátum: 2010. február 12. 09:51:37 am » |
|
Neked volt e36,ha jól emlékezem. Milyen tapasztalataid voltak vele?
Volt szerencsém egy 25i-hez. Nekem nagy álmom volt anno a 36 coupe. Szerintem nagyon szép, eltalált forma a kupék közül + keret nélküli ajtó... Hosszú keresgélés után (megnéztem 5-6 db-ot személyesen) mire sikerült találnom egy csak minimálisan nyúzott darabot. Sajnos coupe-t vadászni itthon nem egyszerű, feltéve ha nem 2 autóból készültet, meg nem hülyegyerek tuningosat keresel. 92-es volt. Ahol meg tudtam nézni az alapján úgy tűnt nem volt törött, de később egy festő ismerős a C oszlopon vélt felfedezni ködölés nyomokat uh. passz. Rozsda nem jellemző, viszont beltér szinte mindegyik ajtókárpitja lóg. Ami fontos hogy működjön, az a ablak mozgató elektronika/mechanika. Nyitás-csukás kor kicsit leengedi. A legtöbbnél ez szar. (feltéve ha coupet keresel) Abba a kocsiba a 25 nekem nagyon elég volt. Volt ismerősnek 20-asa is. Szerintem az is okés. Az enyémbe keményített-ültetett futómű volt uh. a gyáriról nem tudok mesélni. Ez leverte a vesekövem viszont ragadt a kanyarban. Ami nálam kijött mint nyavaja a müa. termosztát ház. 3 repedt, törött mire vadásztunk egy alut. Utána jó volt. Nagy királyság, ennyit mondhatok. Ha nem zúzzák ki alólam valszínűleg a mai napig az lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1956 Dátum: 2010. február 12. 11:00:53 am » |
|
Csak is cápát! E12! A többi lecsó! E12?! Nem írtad el?!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1957 Dátum: 2010. február 12. 11:02:45 am » |
|
Nem! Nem írta el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1958 Dátum: 2010. február 12. 12:33:01 pm » |
|
Tudtommal itt az 5-ösökről volt szó. Ezek közül az egyetlen cápa az E12 !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Válasz #1959 Dátum: 2010. február 12. 12:47:38 pm » |
|
Volt szerencsém egy 25i-hez. Nekem nagy álmom volt anno a 36 coupe. Szerintem nagyon szép, eltalált forma a kupék közül + keret nélküli ajtó... Hosszú keresgélés után (megnéztem 5-6 db-ot személyesen) mire sikerült találnom egy csak minimálisan nyúzott darabot. Sajnos coupe-t vadászni itthon nem egyszerű, feltéve ha nem 2 autóból készültet, meg nem hülyegyerek tuningosat keresel. 92-es volt. Ahol meg tudtam nézni az alapján úgy tűnt nem volt törött, de később egy festő ismerős a C oszlopon vélt felfedezni ködölés nyomokat uh. passz. Rozsda nem jellemző, viszont beltér szinte mindegyik ajtókárpitja lóg. Ami fontos hogy működjön, az a ablak mozgató elektronika/mechanika. Nyitás-csukás kor kicsit leengedi. A legtöbbnél ez szar. (feltéve ha coupet keresel) Abba a kocsiba a 25 nekem nagyon elég volt. Volt ismerősnek 20-asa is. Szerintem az is okés. Az enyémbe keményített-ültetett futómű volt uh. a gyáriról nem tudok mesélni. Ez leverte a vesekövem viszont ragadt a kanyarban. Ami nálam kijött mint nyavaja a müa. termosztát ház. 3 repedt, törött mire vadásztunk egy alut. Utána jó volt. Nagy királyság, ennyit mondhatok. Ha nem zúzzák ki alólam valszínűleg a mai napig az lenne. Köszönöm, hogy válaszoltál. Bíztam én a Cápásokba, itt legalább kaptam segítséget, nem úgy mint máshol. Egyébként négy ajtósat szeretnék, vagy végső esetben kombit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1960 Dátum: 2010. február 12. 13:13:41 pm » |
|
Tudtommal itt az 5-ösökről volt szó. Ezek közül az egyetlen cápa az E12 ! Ne má hogy az E28 is a 02esek sorsára jusson (nem cápa kategória)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1961 Dátum: 2010. február 12. 17:35:22 pm » |
|
Köszönöm, hogy válaszoltál. Bíztam én a Cápásokba, itt legalább kaptam segítséget, nem úgy mint máshol. Egyébként négy ajtósat szeretnék, vagy végső esetben kombit.
A kombi durván túl van árazva a konkurenciához képest. 316i-k mennek másfél m. körül??? Azért más sokkal jobb autókat lehet venni, és egy 16i-nél a hátsókerékhajtás sok előnyt nem jelent... - én is vennék ilyet 2. autónak, de basszus, egy sok évvel fiatalabb űrhajó külsejű fullos Nissan Primera kombi 2 literes benzinessel olcsóbb. Ennyire nem jó az E36 azért...De az E39 kombik sem feltétlenül drágábbak. Ugyanez az aránytalanság van az E30 kombinál is, de az mondjuk jobban is néz ki, de nem túl praktikus... A kupék ablakával kapcsolatban legtöbbször az a gond, hogy a B oszlopban levő kis műanyag érzékelő megkopik, és nem nyomja be az ajtó, emiatt nem húzza fel az ablakot. Cseréje bonyolult, de rá kell rakni valami kis ragasztót, h magasabb legyen, és legtöbbször ennyi elég:) Egyébként az E36-ra is igaz, ami a legtöbb BMW-re: aminek már szakadt az ülése, lóg a belső tér, az már tuti jóval 200.000 plusz fölött futott, vagy törve volt, vagy elhanyagolva. Nem szabad zörögni a belsőtérben szinte semminek. És a futóművet át kell nézetni, a sok kis bizbasz szilent sokba kerülhet, és az olcsóbb autóknál 99%, h nem cserélik a szükséges mértékben őket..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 12. 17:40:12 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1962 Dátum: 2010. február 12. 20:19:36 pm » |
|
Ne má hogy az E28 is a 02esek sorsára jusson (nem cápa kategória) Egyem a kis mimóza lelked
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1963 Dátum: 2010. február 12. 21:14:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1965 Dátum: 2010. február 13. 23:39:58 pm » |
|
Hát ennyiért nehéz lesz kereskedni vele....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1966 Dátum: 2010. február 14. 01:05:43 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1967 Dátum: 2010. február 14. 01:31:08 am » |
|
Eladni tudni kell. Legalább tudom, hogy hol ne vegyek autót.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1968 Dátum: 2010. február 14. 11:42:43 am » |
|
Naja..23x000 km-rel rtényleg mintha újat vezetnél...Marketing...Persze 900-ért lehet szép, meg jó is, de nem nagyon hiszem, hogy valaki is elviszi...Talán 500-ért van esély rá..Persze akkor nincs 400 haszon rajta...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1969 Dátum: 2010. február 14. 11:55:44 am » |
|
Fórumosé volt vagy mi?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1970 Dátum: 2010. február 14. 11:58:05 am » |
|
Toto ex E32-ese
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1971 Dátum: 2010. február 14. 12:05:25 pm » |
|
Toto ex E32-ese Csak a tisztánlátás végett:Toto!Elárulod mennyiért váltál meg tőle?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1972 Dátum: 2010. február 14. 15:55:32 pm » |
|
Csak is cápát! E12! A többi lecsó! Ja e-12 mi,bontóba oda,meg cápa pfff nejlon,minden mennyiségben,mert az jó
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1973 Dátum: 2010. február 14. 15:58:49 pm » |
|
Hát ennyiért nehéz lesz kereskedni vele.... Vicces hírdetés,az ára annál jobban.A szine,ja minden 2. e-32 ezzel jött ki,és a brutális,legkisebb motor,nagyot dob az árán. Gyűjtőknek mi ha ha ha ha jó duma
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #1974 Dátum: 2010. február 14. 18:08:01 pm » |
|
Csak a tisztánlátás végett:Toto!Elárulod mennyiért váltál meg tőle?
Én 4kiloban szálltam ki belöle, de azota a kereskedö a második 'tulaj'.Szoval tölem elkerült nyiregyre, és nyiregygröl vette meg a kereskedö, aki mellesleg ugyancsak nyiregyi Am vicc ezaz egész leirás, az árrol ne is beszéljünk. Ja, amugy a poén, hogy pár napja este 9kor hivott fel az utánom következö tulaj hogy nincs pénzük lepapirozni stbstb, ha tudok rá vevőt, 150-200ba is odaadj csakmenjen... Másnap akartam ide irni, ennyiért szerintem tuti vitte volna innen, akár forumrol is, de délelött csörgött a telom hogy elkelt....annyi pénzért nem is csodálkoztam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1975 Dátum: 2010. február 14. 18:13:18 pm » |
|
200.000-ért kellett volna nekem is! De még a 400.000-et is meggondolom, ha tudom. Figyelem, ha valaki hasonló állapotú hathengeres BMW-t árul 200.000-ért először nekem szóljon!!!:)) A pénzt most félretettem, várom a hívásokat!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1976 Dátum: 2010. február 14. 18:32:09 pm » |
|
Én 4kiloban szálltam ki belöle, de azota a kereskedö a második 'tulaj'.Szoval tölem elkerült nyiregyre, és nyiregygröl vette meg a kereskedö, aki mellesleg ugyancsak nyiregyi Am vicc ezaz egész leirás, az árrol ne is beszéljünk. Ja, amugy a poén, hogy pár napja este 9kor hivott fel az utánom következö tulaj hogy nincs pénzük lepapirozni stbstb, ha tudok rá vevőt, 150-200ba is odaadj csakmenjen... Másnap akartam ide irni, ennyiért szerintem tuti vitte volna innen, akár forumrol is, de délelött csörgött a telom hogy elkelt....annyi pénzért nem is csodálkoztam. Akkor gyakorlatilag eltaláltam az árrést...Na, így vegyen valaki kereskedőtől kocsit.,..Én már elég régóta nem veszek tőlük, még ha jó áron is lenne, akkor se,mert tudom, hogy az eredeti gazdája kb a 2/3-ára tartja a kocsit..Csak nem mindig könnyű megtalálni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1977 Dátum: 2010. február 14. 18:41:07 pm » |
|
Én mondjuk pont kereskedőtől vettem... mondjuk ő beszámolta a 28at egy náluk vett 39be gondolom vagy 100ba max...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1978 Dátum: 2010. február 14. 19:42:24 pm » |
|
Szerinted a tulaj mennyiért adta volna?...Na ugye,...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 19:46:24 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1979 Dátum: 2010. február 14. 19:56:12 pm » |
|
A probléma, hogy sokszor azok a tulajok nem vesződnek az eladással, akitől érdemes autót venni. Pl. elég sok öregúr vezette újszerű felsőkategóriás autót, Volvót, Mercit látok, amikbe valószínűleg nem megy sok km, és a szervízt megkapják, de nincsenek hajtva. Ők valószínűleg már nem állnak le vesződni a hasznaltautó.hu-val, lehet nem is hallottak róla, hanem beszámíttajták a következő új autóba. A díler meg kapásból jócskán rátesz, én a Mazda6-ot azért vettem, mert 1,5-ért számolták volna be, 8 hónappal később könnyedén adtam el majd 2m-ért. Nem nyerészkedni akartam, a kereskedő 2.3-ért tette volna ki... Most az ismerős egy R1-et adna el, 200.000-el a piaci ár alatt, igaz sok, 47.000km-rel. Gondolkodom rajta, mert jövő tavasszal valszeg ugyanennyiért tovább tudom adni. Kereskedésben pedig 400.000-el adnák többért, és nem kizárt, h addigra csak 16.000km lenne benne max:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 14. 20:01:13 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|