toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1980 Dátum: 2010. február 15. 08:02:46 am » |
|
Elég a sok dumából,most már értem,hogy miért ülnek önelégült fejel autóikba az e-34 tulajok.Igen a kép önmagáért beszél,pazar
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1981 Dátum: 2010. február 15. 08:48:14 am » |
|
Elég a sok dumából,most már értem,hogy miért ülnek önelégült fejel autóikba az e-34 tulajok.Igen a kép önmagáért beszél,pazar Azért, mert feket-fehérben látják a világot. Te is így tudtad megvenni abban a színben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1982 Dátum: 2010. február 15. 09:47:23 am » |
|
Gyönyörű kocsi... nem találok szavakat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1983 Dátum: 2010. február 15. 10:06:31 am » |
|
Azért, mert feket-fehérben látják a világot. Te is így tudtad megvenni abban a színben Azért fekete-fehér kép, mert telibe kellett volna fújni úgy összetörték, de nem volt rá pénz és csak néhány elemet festettek, azt is rondán.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1984 Dátum: 2010. február 15. 13:27:10 pm » |
|
Á cápások nem értitek a művészetet.Csodálkoztok is,mé fekete fehér,jönnek a jó poénok,mint már írtam,a kép önmagáért beszél. No törpeharcsa,kis cápa,cápa,semmi túlzott króm,tiszta sportosan elegáns,a tervezés non plusz ultrája.Bár ti ezt sosem fogjátok érteni,érezni
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1985 Dátum: 2010. február 15. 13:29:11 pm » |
|
Gyönyörű kocsi... nem találok szavakat
Téged,meg ki ez nem a te részleged,de jó hozzászólásaid vannak,gondolom,sokat gondolkozol rajtuk
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1986 Dátum: 2010. február 15. 16:03:41 pm » |
|
...Bár ti ezt sosem fogjátok érteni,érezni Sebaj, majdcsak túléljük e34 fíling nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1987 Dátum: 2010. február 15. 16:27:08 pm » |
|
Elég a sok dumából,most már értem,hogy miért ülnek önelégült fejel autóikba az e-34 tulajok.Igen a kép önmagáért beszél,pazar Én viszont nem értem. Ha ez a non plus ultra, akkor mire föl ülnek önelégült fejjel a sok lepukkant, alulmotorizált szarban? )) Mert ez nagyjából vállalható, de kicsit lelakva egy lemezkerekes 520i vagy td nem annyira
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1988 Dátum: 2010. február 15. 16:41:00 pm » |
|
Inkább arról mesélj Toi, milyen dzsáburi vót nálatok tegnap, mert a sok nejlontól be sem lehetett menni az utcátokba!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1989 Dátum: 2010. február 15. 18:56:12 pm » |
|
Sebaj, majdcsak túléljük e34 fíling nélkül. Én is erre gondoltam... nehéz lesz nagyon, de valahogy majd csak átvészeljük... az elején szar lesz, de majd az idő ezt is megoldja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1990 Dátum: 2010. február 15. 19:30:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1991 Dátum: 2010. február 15. 19:39:27 pm » |
|
Á cápások nem értitek a művészetet.Csodálkoztok is,mé fekete fehér,jönnek a jó poénok,mint már írtam,a kép önmagáért beszél. No törpeharcsa,kis cápa,cápa,semmi túlzott króm,tiszta sportosan elegáns,a tervezés non plusz ultrája.Bár ti ezt sosem fogjátok érteni,érezni Toi,ez a fazon,az E34 a korszak legjellegtelenebb BMW-je,az E30 is szebb,meg az E32,hogy az E31-et már ne is említsem,ami az egész sorozatban ér valamit az a big six,meg az S38,vicc a hely hátul,gondolom akik tervezték gyerektelenek voltak(impotensek ),pont semmilyen,már túl messze van a hármastól,de még nincs elég közel a heteshez,ez az én véleményem,de mégiscsak BMW,így nem mondom,hogy fos,megvan a tábora,örülök,hogy neked tetszik ,még pár év és belekomolyodsz a hetesekbe.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1992 Dátum: 2010. február 15. 19:55:17 pm » |
|
Hosszú még az út odáig...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1993 Dátum: 2010. február 15. 20:16:53 pm » |
|
Nemazért, de szerintem az E39 sokkal semmitmondóbb. Ezt úgy értem hogy tele van olyan jellegtelen vonalakkal, melyekkel kortársai, sokkal kevésbé "lóg" ki a design a tömegből. Egyszer igaz hogy iszonyú hóesésben, Szexárd és Paks között végig előttem ment gyök kettővel mert olyan csúszós volt az út, egy E39...-nek hitt VW Bora. Csak amikor Pakson elfordult és a követési távnál közelebb értem akkor láttuk hogy Bora és nem 5er.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1994 Dátum: 2010. február 15. 20:28:43 pm » |
|
Nemazért, de szerintem az E39 sokkal semmitmondóbb. Ezt úgy értem hogy tele van olyan jellegtelen vonalakkal, melyekkel kortársai, sokkal kevésbé "lóg" ki a design a tömegből. Egyszer igaz hogy iszonyú hóesésben, Szexárd és Paks között végig előttem ment gyök kettővel mert olyan csúszós volt az út, egy E39...-nek hitt VW Bora. Csak amikor Pakson elfordult és a követési távnál közelebb értem akkor láttuk hogy Bora és nem 5er.
Nekem egy fokkal szebb a 39,de nem igazán látok bennük kedvemre való mocit ,talán a 28i ,és ott is krónikus a helyhiány .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1995 Dátum: 2010. február 15. 20:31:16 pm » |
|
Én viszont nem értem. Ha ez a non plus ultra, akkor mire föl ülnek önelégült fejjel a sok lepukkant, alulmotorizált szarban? )) Mert ez nagyjából vállalható, de kicsit lelakva egy lemezkerekes 520i vagy td nem annyira Pénzből élünk,vagy nem Lepukkant,leamortizált,igen így van,ha van lóvé,van szép e-34 is,de ez téged gondolom meglep. Szerencsére vannak rajtad kívül fórumozók,akik nem illetik a csórobbak autóját ilyen dícsérő szavakkal,mint te. Nem vágom,ki vagy,milyen autód van.A hozzászólásaidból,semmi más nem derül ki,csak az,hogy van lóvé.Becsüld meg magad szerintem,ahogy nézem az avatar képed,szuper e-36 od van,örülj neki,főleg,ha m3,király vagy. Idáig elpoénkodtam a dolgot,aki ismer,vágja.Szerinted mennyire érdekel,ki mivel jár.A lényeg amije van becsülje és szeresse.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1996 Dátum: 2010. február 15. 20:34:08 pm » |
|
Pénzből élünk,vagy nem Lepukkant,leamortizált,igen így van,ha van lóvé,van szép e-34 is,de ez téged gondolom meglep. Szerencsére vannak rajtad kívül fórumozók,akik nem illetik a csórobbak autóját ilyen dícsérő szavakkal,mint te. Nem vágom,ki vagy,milyen autód van.A hozzászólásaidból,semmi más nem derül ki,csak az,hogy van lóvé.Becsüld meg magad szerintem,ahogy nézem az avatar képed,szuper e-36 od van,örülj neki,főleg,ha m3,király vagy. Idáig elpoénkodtam a dolgot,aki ismer,vágja.Szerinted mennyire érdekel,ki mivel jár.A lényeg amije van becsülje és szeresse. m3 biza
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1997 Dátum: 2010. február 15. 20:34:30 pm » |
|
Mr v12 csalódtam benned. Jézusom,egy hitvány e-30 at egy e-34 összehasonlítani Ha már hitványsági sorrend: Z1 e-30 e-36 Isetta
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1998 Dátum: 2010. február 15. 20:35:42 pm » |
|
m3 biza Hűűű az nem semmi az má valami
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1999 Dátum: 2010. február 15. 20:41:13 pm » |
|
Mr v12 csalódtam benned. Jézusom,egy hitvány e-30 at egy e-34 összehasonlítani Ha már hitványsági sorrend: Z1 e-30 e-36 Isetta maradjunk annyiba hogy ez a Te véleményed bár az Isettával kapcsolatban egyetértek
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2000 Dátum: 2010. február 15. 20:43:50 pm » |
|
Pénzből élünk,vagy nem Lepukkant,leamortizált,igen így van,ha van lóvé,van szép e-34 is,de ez téged gondolom meglep. Szerencsére vannak rajtad kívül fórumozók,akik nem illetik a csórobbak autóját ilyen dícsérő szavakkal,mint te. Nem vágom,ki vagy,milyen autód van.A hozzászólásaidból,semmi más nem derül ki,csak az,hogy van lóvé.Becsüld meg magad szerintem,ahogy nézem az avatar képed,szuper e-36 od van,örülj neki,főleg,ha m3,király vagy. Idáig elpoénkodtam a dolgot,aki ismer,vágja.Szerinted mennyire érdekel,ki mivel jár.A lényeg amije van becsülje és szeresse. Ne a pénz felől közelítsd meg, az anyagi helyzet mindig változik, két éve főszerkesztő voltam, másféléve munkanélküli, aztán kínaiaknak robotoltam, most meg angoloknak. Konkrétan egy lepukkant Sierrával járok, ami sehol nincs még a legrosszabb E34-hez képest sem, de nem vágok önelégült fejet a szuper M3-ban sem - hiszen kevesebbe került, mint egy fapad swift - erre vágjak fel? ugyanmár. A X. kerületi, külvárosi olcsó társasházban az autók nagyobb része értékesebb, mint az enyém, van 120d is pl, új - egy M3 csak emlékeiben presztízs ma már:)) Lehet, h félreértettem a dolgot, a belinkelt E34 szép, de a magyar állomány 90%-a bontószökevény. nekem tökre kéne egy szép 525i vagy nagyobb motoros benzines kombi, de még egyet sem láttam, ami az ex 300.000ft-os cápám szintjét megközelítette volna. Részben erre írtam, h nem értem, mire a sok önelégült fej? az igénytelen autóra, vagy mire? Mert én elég sok szép cápát láttam fórumon belül, amit nem milliós keresetekből raktak össze, és sok e34, E36 lassan már E39és E46 szintjén túlmutatnak minőségben, és mivel saját felújítás/karbantartás, ott van mire büszkének lenni. Egy szép E34-ben is. Na de csak az E34 (vagy bármi más, lehet öreg M3 is felőlem) felsőbbrendűságe önelégültséget eredményezzen - az sajnálatra méltó Többre becsülök egy szép trabit, mint egy jampec, de kotvány BMW-t...de aki önelégült fejjel ül bármiben is, amit nem ő épített, azt meg csak sajnálom, h ennyi jutott neki - legyen az X6M is akár...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2001 Dátum: 2010. február 15. 20:46:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2002 Dátum: 2010. február 15. 20:48:34 pm » |
|
Hűűű az nem semmi az má valami
Nem lehet mindenkinek V8-as 5-öse, oszt mégsem szóltam be akkor sem, h burzsujcsávó vagy, amikor egy E28 518 volt az egyetlen autóm... Lehet, h csak nekem fáj ez az autó alapján osztályozás? Mike: sajnos dolgoznom kell, h pénzes csávó legyek )) Csodálkozom, h miért a 2 millás autóm fáj valakinek, amikor összeségében ennél olcsóbban szinte nem lehet új autót venni, max Daciát, mert már a Matiz is drágább... Toi: remélem így már nem zavar az avatar kép...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 15. 20:52:41 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2003 Dátum: 2010. február 15. 20:59:31 pm » |
|
Jól van,elég a magyarázkodásból.Mint már írtam "becsüld meg magad" ez nem tudom másképp mondani.Hidd el 1 percig nem fáj,hogy 2 millás autód van,főleg e-36. Az sem fájna,ha mellette lenne még 5 cápád.Az én autóm nem mérce,nem szempont,nem viselkedek sznobul,mert nincs mire,és ha te cápával jársz,pont nem érdekel. Azért írogatok,mert semmi nem történik ebben a szekcióban.Ezek szerint kár poénkodni,mert mindig vannak okoskák. Nézd meg,ha egy kis frissítés kell,mert alszik a fórum,jön Tibi és beindul.Így szép az egész
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2004 Dátum: 2010. február 15. 21:02:38 pm » |
|
Ne szidjátok az Isetta-t mert az még mai napig is gurul. A sok nylon szrintem nem fogja megérni azt a 30-40 éves kort mert elbomlik addigra...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2005 Dátum: 2010. február 15. 21:03:10 pm » |
|
Mr v12 csalódtam benned. Jézusom,egy hitvány e-30 at egy e-34 összehasonlítani Ha már hitványsági sorrend: Z1 e-30 e-36 Isetta Az E30 mitől hitvány?Nekem szebb mint az E34,hármas,pont úgy fel lehetett extrázni mint a korabeli ötöst.Mint hármast kell nézni,úgy értem egy hármastól nem várom el,hogy családi autó legyen,szerintem egy ötöstől elvárható lenne,hogy legyen benne annyi hely,mint a kommersz kategória társakban,mondeo,vectra,passat,stb valamiért nincs. Ízlésen nem akarok vitatkozni,mert felesleges,de ami tény,az tény,az egyetlen értékelhető ötös nekem az E28-kivéve td-abban még voltak motorok,már akkor akkora hely volt benne,mint most a mostani ötösökben,az E12-ről nem tudok nyilatkozni,egyben ültem eddig 2percet,Ócsáról akartam megvenni,28 karbi ,amint megtudtam,mentem érte mint a sistergő istennyila,valami 80 rugóért kínálgatták,mondta a srác,hogy valami van a motorral,de műszaki analfabéta volt,nem tudta elmondani,szóval beleültem,start,bakker,olyan csapágyas volt mint a ház ,ott maradt,pedig már ötvenezrezett a tulaj,ennyi volta az E12 kontaktusom eddig.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2006 Dátum: 2010. február 15. 21:05:27 pm » |
|
Hát nem tudom, nekem nem úgy tűnt, mint ha humornak szántad volna:) Azt meg vállalom, hogy a magyar autópark nagyobb részét hulladéknak tartom, mert az is. Köztük az egyik a Sierrám, annak igazán nem sok keresni valója van közúton, de igazság szerint tetszik, hogy mennyire zörög, meg szétrepedt csótány, igaz, fék-futómű-kasztni-világítások azért kényelmesen megfelelnek egy műszakin bármikor - ez az, amit én hiányolok a legtöbb autóból. Na meg a 800-ért tankolok, de 200 borravalót hagyok mentalitást, amit feltűnően sok régi, belét húzó német prémium autós művel:))) Ez jutott eszembe, amikor beszóltam az E34-re, a környékünkön a java ilyen (meg az e36osoknak is persze.). Nekem bármilyen szép BMW tetszik, nem ár függő, csak állapoté. Az meg nem feltétlenül pénzkérdés...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2007 Dátum: 2010. február 15. 21:06:05 pm » |
|
Az E30 mitől hitvány?Nekem szebb mint az E34,hármas,pont úgy fel lehetett extrázni mint a korabeli ötöst.Mint hármast kell nézni,úgy értem egy hármastól nem várom el,hogy családi autó legyen,szerintem egy ötöstől elvárható lenne,hogy legyen benne annyi hely,mint a kommersz kategória társakban,mondeo,vectra,passat,stb valamiért nincs. Ízlésen nem akarok vitatkozni,mert felesleges,de ami tény,az tény,az egyetlen értékelhető ötös nekem az E28-kivéve td-abban még voltak motorok,már akkor akkora hely volt benne,mint most a mostani ötösökben,az E12-ről nem tudok nyilatkozni,egyben ültem eddig 2percet,Ócsáról akartam megvenni,28 karbi ,amint megtudtam,mentem érte mint a sistergő istennyila,valami 80 rugóért kínálgatták,mondta a srác,hogy valami van a motorral,de műszaki analfabéta volt,nem tudta elmondani,szóval beleültem,start,bakker,olyan csapágyas volt mint a ház ,ott maradt,pedig már ötvenezrezett a tulaj,ennyi volta az E12 kontaktusom eddig. Mit nem adnék most egy E12 28-ért. Ahhhh
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2008 Dátum: 2010. február 15. 21:08:11 pm » |
|
Az E30 mitől hitvány?Nekem szebb mint az E34,hármas,pont úgy fel lehetett extrázni mint a korabeli ötöst.Mint hármast kell nézni,úgy értem egy hármastól nem várom el,hogy családi autó legyen,szerintem egy ötöstől elvárható lenne,hogy legyen benne annyi hely,mint a kommersz kategória társakban,mondeo,vectra,passat,stb valamiért nincs.
Meg különben is, dönthető az ülése az E34-nek? ) Nekem az E30 is nagyon tetszik, nem csak az M3. Egy szép 325i kombi, kis M pakettel mindent visz:) Egyébként az a vicc, h a kb 40cm-el rövidebb Sierra sztem nagyobb és kényelmesebb belülről, mint az E28. Bár kortárs, de ezek ellenére azért érezhető, h miért volt a BMW sokkal drágább - a minősége, kapcsolók, kezelőszervek etc meg sem közelítik a BMW szintjét, és ami durva, hogy mindkét autóban kb ugyanannyi km volt, vidéki idősebb tulaj, de a BMW kb 15 évvel nézett ki és érződött fiatalabbnak, pedig műszakilag kb ugyanott vannak, karbantartás részről legalabbis...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 15. 21:12:02 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2009 Dátum: 2010. február 15. 21:09:08 pm » |
|
Sose vágtam önelégült pofát egy verdában sem, sose gondoltam hogy az lenne az "über" amiben ülök, és soha nem is volt az. Ettől még igenis szeretem az E34et vannak szép vonásai na. Nekem is kedvencem a 28. E28-ban vezettem is, és e39-ben hallottam, azonnal felismertem 528i. Valamiért egyedi hangja van a kettőnyolcasnak, apropo nem lehet beleapplikálni az enyémbe? De nemis rég egy patika Dacia 1310-est néztem körbe, talán mert szeretem az autókat. Ja és az E30 a bmw szerint is a valaha gyártott legsikeresebb modell. Talán nem véletlenül, szerintem is több tiszteletet. Kényelemhez: Nekem érzetre az Ascona jobb1-e volt a legtágasabb
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 15. 21:28:47 pm írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
|