rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2130 Dátum: 2010. február 24. 09:02:32 am » |
|
Indy,lehet,hogy igazad van,sőt igen,most akkor ez rossz,vagy az átlag a jó .Volt egy piros e-34 em,nagyon tetszett,végre nem fekete,kék metál,vagy ezüst. Azért ő volt az egyik kedvencem,kár,hogy tk lett Ezért tényleg kár
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2131 Dátum: 2010. február 24. 13:16:16 pm » |
|
Indy,lehet,hogy igazad van,sőt igen,most akkor ez rossz,vagy az átlag a jó .Volt egy piros e-34 em,nagyon tetszett,végre nem fekete,kék metál,vagy ezüst. Azért ő volt az egyik kedvencem,kár,hogy tk lett Könnyeztem is amikor ketté flexeltem.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2132 Dátum: 2010. február 24. 14:10:06 pm » |
|
Hogyisvanadal? Azért vannak a jó barátok Hogy a rég elvesztett álmot Visszahozzák néked majd egy szép napon Azért vannak a jó barátok Hogy az eltűnt boldogságot visszaidézzék egy fázós alkonyon.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2133 Dátum: 2010. február 24. 18:04:58 pm » |
|
Indy,lehet,hogy igazad van,sőt igen,most akkor ez rossz,vagy az átlag a jó .Volt egy piros e-34 em,nagyon tetszett,végre nem fekete,kék metál,vagy ezüst. Azért ő volt az egyik kedvencem,kár,hogy tk lett Ez így ahogy volt a megtestesült jó ízlés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2134 Dátum: 2010. február 24. 18:17:54 pm » |
|
Ez így ahogy volt a megtestesült jó ízlés Na most szereztél neki egy jó napot... Biztosan jól fog aludni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2135 Dátum: 2010. február 24. 19:55:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2136 Dátum: 2010. február 24. 20:05:29 pm » |
|
Az
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2137 Dátum: 2010. február 25. 02:31:59 am » |
|
Nem akarok egy ilyen rózsaszín gatyáig torzult, genyóvá válni ,mint Te! Egyszer dicsértél már meg v.kit 02? Talán a csajodat és ott is max. a technikáját dicsérhetted. Belőled ,csak ez tudom kinézni, Dr. genya!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2138 Dátum: 2010. február 25. 02:33:15 am » |
|
Könnyeztem is amikor ketté flexeltem.
Ezt most elhiggyük?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2139 Dátum: 2010. február 25. 03:52:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2140 Dátum: 2010. február 25. 08:19:42 am » |
|
Na most szereztél neki egy jó napot... Biztosan jól fog aludni Bár jó napom lehetne,de mikor meglátom az avatarképed,a mellékelt zagyvaságról,ne is beszéljünk,elgondolkodom,mivé lett a méltán világhírű Magyar oktatás,te ebben ha részesültél is,minimálisan
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2142 Dátum: 2010. február 25. 08:29:35 am » |
|
mi a gond vele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2143 Dátum: 2010. február 25. 08:47:25 am » |
|
Szerintem kicsit mercis lett....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2144 Dátum: 2010. február 25. 08:49:47 am » |
|
Szerintem meg Toi csak ironizált....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2145 Dátum: 2010. február 25. 09:05:05 am » |
|
Van némi különbség,de a végeredmény ocsmány,meg talán a város,ahol gyártják őket,izgalmas dizájnerek munkái
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2146 Dátum: 2010. február 25. 09:48:55 am » |
|
Tegnap autókáztam a kis öregecske E30-cal, amikor 3 új fekete BMW állt be mellém a lámpánál. Volt ott 7er, 5er, ilyesmik. De mind tele volt áránnyááá meg csilicsáréj díszítésekkeee' Elröhögtem magam, de aztán befogtam, nehogy lemészároljanak. És akkor én megvilágosodtam! A dizájn nincs elrontva, csak nem nekünk szánták...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2147 Dátum: 2010. február 25. 09:49:19 am » |
|
Nem akarok egy ilyen rózsaszín gatyáig torzult, genyóvá válni ,mint Te! Egyszer dicsértél már meg v.kit 02? Talán a csajodat és ott is max. a technikáját dicsérhetted. Belőled ,csak ez tudom kinézni, Dr. genya! Pl. téged amikor a Pólus melletti rutinon melletted ültem, és mondtam hogy jó a technikád...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2148 Dátum: 2010. február 25. 21:53:27 pm » |
|
Tegnap autókáztam a kis öregecske E30-cal, amikor 3 új fekete BMW állt be mellém a lámpánál. Volt ott 7er, 5er, ilyesmik. De mind tele volt áránnyááá megP csilicsáréj díszítésekkeee' Elröhögtem magam, de aztán befogtam, nehogy lemészároljanak. És akkor én megvilágosodtam! A dizájn nincs elrontva, csak nem nekünk szánták...
Azt ne mondd h szivesebben jarsz egy 30eves autoval mint egy 3evessel?! Meg ha valaszthatnal biztosan aregit valasztanad...es most hagyjuk ezt a "elfogadnam, majd eladnam es az arabol felujitanam a regi autot" dumat. En elkotelezett 39 fan vagyok, de ha azt kerdezne valaki, "kisfiam, itt van egy bangle fele 545i vagy egy 39 540i,valassz!" Hiaba vagyok a regebbi otos hive, gondolkodas nelkul vagnam ra hogy 45i.ujabb,korszerubb,nagyobb,biztonsagosabb,erosebb,fejlettebb stb.persze ehhez hozza tartozik hogy kifejezetten szeretem az osszes bangle bmwt IS. Szoval en sose hittem amikor valaki azt mondta hogy bizony inkabb e21 mint egy 46,mert az unalmas megblabla.sztem ez faszsag.szvsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2149 Dátum: 2010. február 25. 22:00:06 pm » |
|
Akkor én fasz vagyok, mert bizony a régit választanám!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2150 Dátum: 2010. február 25. 22:09:34 pm » |
|
A történetnek pont a lényegét nem értelmezted. Nem akartam leírni, hogy mindegyik volájánál kisebbségi ült, és emellett tele voltak szórva terítőkkel, meg volt valami szobor is, meg a fene tudja... Úgyhogy kibuggyant belőlem egy kacaj. Félreértések elkerülése végett, nincs olyan előítéletem, hogy csak bizonyos rétegek között népszerűek ezek a tipusok, de jellemző azért. Bevallom őszintén, ha rámtukmálnának egy új BMW-t, nem tudnám szervízbe hordani, fenntartani, luxusadót fizetni, mittudomén. Nekem nincsenek olyan igényeim, amit csak ezek a prémium kategóriás járművek tudnak kiszolgálni. Viszont vannak olyan szempontjaim, amiket nem tudnának kiszolgálni. Pl, ha baja van (azt ne mond, hogy azoknak nincs bajuk) akkor otthon meg tudjam csinálni, ha nem, akkor pedig ne rokkanjak bele anyagilag. Az értékvesztésről ne is beszéljünk. Egy cápa ennél olcsóbb már csak akkor lesz, ha tk-ra töröm. Meg nem vonz, főleg a Bangle design, de ez szubjektív. Most jöhetnék azzal is, hogy egymást tolják le az útról az ugyanolyan színű és tipusú új BMW-k, de lerágott csont. Azért én szeretem, hogy amikor kijövök a bevásárlóközpontból, és nem tudom már, hogy hol álltam meg, mindig elárulja magát pl az E30 a krómról, a formáról, és arról, hogy általában csak az az egy Bronzitbeige-metallic E30 áll a parkolóban. Nem elfogultságból írom, és nem mondom, hogy csúnyák, rosszak az új BMW-k. Nekem/nekünk erre futja, de nem bánom, hogy nincs "jobb"
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2151 Dátum: 2010. február 25. 22:37:54 pm » |
|
OFF
Én csak egy mondatodat ragadnám meg Dávid!
"Bevallom őszintén, ha rámtukmálnának egy új BMW-t, nem tudnám szervízbe hordani, fenntartani, luxusadót fizetni, mittudomén."
Az a baj, hogy a mai világban talán több adót, luxusadót fizetnék én ha hivatalos lenne az 1987-es 35i-m, mint egy új E60 525d tulajdonosa.... Pedig az autója értéke 10 szerese az enyémnek kb....
ui: Tudom hogy nem ez volt a téma, de ez kikívánkozott belőlem...
OFF
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2152 Dátum: 2010. február 25. 22:39:26 pm » |
|
Bocsi, hogy külön írom, de azért ki akarom fejteni, ha már itt tartunk. Szóval van ez a szlogen, hogy az új autók nem fogják megélni azt a kort, amit az őseik... Ez szerintem valóban így van. Nem azért, mert rosszabbak, vagy mert nem olyan strapabírók. De nézzük az életútját egy cápának: Megveszi Jürgen újonnan, Hordja szervízbe, vigyáz rá, még amikor szép, úgy 10-15 évesen megválik tőle, nyilván az eredeti ár töredékéért. Eljut valahogy hazánkba, itt már nem viszik szervízbe. Ugyanúgy elromlik, dehát életben kell tartani, mennie kell, ezért összetekerik a drótokat, kiiktatják a reléket, és ez megy jópár tulajdonoson keresztül, amíg el nem jutunk napjainkig, amikor már szépen lassan elindul az értéke fölfelé, és akad egy réteg, aki fanatikusan szereti ezeket a tipusokat. Épeszű ember nem áll neki 30 éves autót piszkálni, aki pedig azért veszi, mert ez olcsó, az vagy beleszeret, és végül költ is rá, vagy elhasználja. De a lényeg, hogy eljutnak idáig, lehet, hogy szanaszét vannak kókányolva, de mennek... Ugyanez egy új autóval: Ma ugye másképp működnek a dolgok, többnyire hitel, az elv az, hogy még addig adjuk el, amíg nincs baja. Ez tény. Megveszi valaki, nyilván nem azért veszi meg használtan, mert jobb, mintha új lenne. Általában nem teheti meg, hogy újat vegyen. Itt mondjuk 4 éves az autó. Jönnek a költségek, talán egy darabig nyögi, de aztán feladja, mondjuk 6 évesen egy mégcsóróbb gazdihoz kerül, aki megint ugyanott van, hogy belenyúlni nem tud, szakszervíz százezrek... Így amit a cápáknál meg lehetett játszani, hogy életben legyen tartva olcsópénzért, az itt már nem működik. Bonyolult is, meg nem úgy van megcsinálva, hogy Sanyi rááll vele az aknára, oszt nekimegy kalapáccsal... Szerintem csak a kopóalkatrészek cseréje olyan drága, hogy indokolja egy átlagembernek, hogy megváljon tőle, költsön rá más alapon... Én ezeknek az autóknak a végzetét valahogy úgy tudom elképzelni, mint a repülőgép temetőket... Benn állnak majd a szép rozsdamentes E60ak egy telepen, ahol veri őket az eső és bomlanak széjjel... Biztos lesz olyan, amelyik 30 évesen is megy, de nem erre a sorsra szánták őket...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2153 Dátum: 2010. február 25. 22:42:25 pm » |
|
Ez csak azonos típusra lehet igaz, mert egy új 2002ti jobban kéne mint egy új 316i, vagy akár egy 520d. Nem is beszélve bármilyen M-es BMW-ről, amiből legkevésbé az új M5 kéne. A régi autókkal kapcsolatban a legnagyobb baj, hogy itthon kevés olyan van, ami állapotra versenyképes egy újszerű autóval. Mondjuk akkor már nem is olyan nagy az árkülönbség, az 518 nagyjából 1m ft után már csak annyiban lett volna "rosszabb" egy ujabb autónál ami hasonló km-ert futott, amennyivel technikailag el van maradva. De egy szakadt üléses, fele extra nem megy, zörög-imbolyog-rángatós autó sajnos nem versenyképes egy maival semmiylen szempontból, csak pénzügyileg, ilyen a sierrám is. Egy 0km-es E28 M535i sokkan jobban kéne, mint egy E60530i, pedig lehet, h az utóbbi "jobb" sok szempontból. Néha van modern autóm, elismerem, hogy jók, de nekem nagyjából már az E36 is tud mindent, amire szükségem lehet valaha kényelem szempontjából, viszont már az is mesterségesebb mint egy jó nagymotoros cápa - egyelőre ez a kompromisszum egy modern és egy régi autó között. És a 635d - M635CSI között sem kéne sokat gondolkdodnom, ha mindkettő újszerű lenne. Az állapot nagy úr, egy jó autó bármilyen öreg lehet, ha műszakilag és esztétikailag is topon van, mindig jó autó lesz, míg egy átlagos autó sosem lesz élmény.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2154 Dátum: 2010. február 25. 22:50:17 pm » |
|
Biztos lesz olyan, amelyik 30 évesen is megy, de nem erre a sorsra szánták őket...
Nagyon sok szempontból tartósabbak a mai autók, de pl. a környezetvédelmi normák miatt olyan drágán előállítható alkatrészek és anyagok is kerülnek bele, ami vagy a precíz megmunkálási igény (dizel motorok üzemanyagellátása), vagy a drága alapanyagok és javítás miatt (alu, karbon, katalizátor nehézfémek) nem lesz sosem olcsón javítható. Az elektronikát szerintem 20 év múlva röhögve fogják javítani, de vannak olyan alkatrészek, amiket nem lehet gazdaságosan sosem beszerezni vagy javítani. Más egy cápát kasztnizni, meg egy A8-at... A másik probléma, hogy adminisztratív úton is kikényszerítik a rövidebb életet, pl. a városokból való kitíltással, ami már most is fenyegeti a koros autókat, illetve magasabb adókkal. Gyakorlatilag emiatt a középszerű autók kivesznek, és csak a különlegesebbek maradnak fenn, amikre megéri vkinek befizetni a pluszt. A nagymotoros autóknak sem jósolok sok jövőt, nem tartom kizártnak, hogy az M3-as néhány év múlva lyukas garast sem fog érni 1000ft-os benzin, lóerő alapú kötelező, euro szintek szerinti behajtási engedély és luxusadó mellett...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2155 Dátum: 2010. február 26. 01:59:20 am » |
|
Hemilton storyából kiindulva. ...Múltkor vártam párom Ferihegyen. Parkolóhoz battyogván mondom neki, na hol van? OTT! Felülnézetből kb. 150 autó állhatott az őrzött parkolóban. Egyből kiszúrta Bep-et, pedig nem volt közel Toto: Teljesen egyszerű magyarázatot fogok neked adni! Ha törném magam lehetne E39-em, vagy más "újabb" BMW-m. De nem érdekel! Az egyéniségemet nekem az E21 tükrözi ennyi! Mindenben! Sosem tudnék szeretni egy E39-et úgy, mint egy 21-et, még ha az összes extra is benne van! Leszarom, mert nem izgat. Gerjedjen rá Collins. Melóbajárni, mint Mikenak. Arra eltudnám képzelni, de olyan autónak amiért rajongok, soha. S ha választani kéne, az anyagi részét nem nézve ,hogy az árából 20 cápa kijönne...bla bla... A régi cápaformára voksolok, még mindig! Nem E39 kategória , de ha itthon van a Daevo ,akkor is inkább a BMW-t választom, mert szeretem. Megfogadtam, hogy ha van rá mód nem használom (kímélő üzemmód) de nem megy! Megértem a ti nézeteteket is, apámé is ugyanez. Nem érti miért rajongunk ezekért a puritán kocsikért, mikor ott vannak az új hightech szuper megagyönyőr autócsodák. Én senkinek érzem magam egy E39-ben, bocs. Átlag. Egy szépen megcsinált E21, már csak a korából adódóan is más megítélés és ezt tudatja is magáról! Egyedül az E32,mi nálam favorit! Esetleg az E38, de már az sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2156 Dátum: 2010. február 26. 08:28:57 am » |
|
Sosem tudnék szeretni egy E39-et úgy, mint egy 21-et, még ha az összes extra is benne van! Leszarom, mert nem izgat.
Ezt de szépen megfogalmaztad! Nekem két extra kell, de nem e21-be. Klíma, elektromos ablak ennyi. Na jó még legyen az ABS az asszony miatt. A többi fasság (már bocs). Ennyi kell a családi batárba, a többi csak arra jó, hogy bosszúságot okozzon az idő előrehaladtával.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2157 Dátum: 2010. február 26. 08:51:16 am » |
|
Az én egyéniségemet egy E34 540i tükrözné, szép nagy kerek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2158 Dátum: 2010. február 26. 09:25:27 am » |
|
Az én egyéniségemet egy E34 540i tükrözné, szép nagy kerek Az enyémet egy öreg E36 M3. Bár ez mindig viszonylagos, mert ami az átlagos autósnak öreg, itt a cápafórumon arcpirítóan modern autó, extranájlon!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2159 Dátum: 2010. február 26. 09:42:08 am » |
|
Mindenkinek igaza van ! A Gpower hetessel kapcsolatban,oldalról,hátúlról elmegy,a hátsó kerék mögötti kopoltyú nem hetesre való,az eleje már szériában is emészthetetlen számomra,az itt látható első lökös,emg a kivagdosott géptető abszolút gáz,nincs helye a hetesen! A teljesítménynövelés a rendben van ,bár én itt (is)eltúlzottnak érzem a költségeket,365 000€,vicc ,és hamár belenyúlok akkor 1001le-ig meg sem állnék ,természetesen a nagyvíz másik oldalán lenne odavaló váltó ,boost control,hogy a teljesítményt fokozat mentesen az adott forgalmi szituációhoz igazíthasd,városban nem okvetlenül kell 1001le ,fékek,kerekek rendben vannak. Nem igazán értem miért kell minden második héten elismételni ezt az új autó vs cápa harcot,pont a cápafórumon ? Az ittlévő forumozók döntő többsége súlyos defektel rendelkezik,az jármű(BMW) vásárlási szokásai terén ,akinek van a cápa mellé na'jlon,biztos okkal van,pl. munkaeszköz,vagy kíméli a cápát,teljesen rendben van,az ortodox cápásoknak esetleg van egy melós,és egy vasárnapi cápájuk is,ez is rendben van,mit kell ennyit drámázni ezen? Olyan is van aki pont úgy kedveli az újjab BMW-ket mint a cápákat,rendben,csinálja. Én speciel már nem akarok kompromisszumot kötni,inkább szopok,kivárok,az audival,mert CSAK E32-vel,esetleg E23-mal tudom elképzelni a hétköznapokat,szerelem autónak meg cápát,1500-2000€ körül van már E39 523i,meg tds,ott rohad meg tőlem,nálam az is közrejátszik,hogy ha BMW-t veszek/használok,akkor az legyen tökéletes az adott feladatra,nem fogok kompromisszumot kötni,hogy majd köpködjek EGY BMW :smitten:re,hogy nem elég erős,drága a fenntartása,állandóan szétesik,nem elég tágas,stb,stb,meglesz az a 735i,mire odaérek . Volt E38-am,a béby8 nekem csalódás volt,a fogyasztást kivéve,a többi részéről sem tudok rosszat mondani,de mégsem érzem azt,mint ha egy E32-re,E23-ra nézek,ez van,nem vágyok/hajtok rá.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|