Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2190 Dátum: 2010. február 27. 17:21:10 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2191 Dátum: 2010. február 27. 17:24:30 pm » |
|
Indy ugyan nagyon rámszállt mostanában, de teszek is egy kis olajat a tűzre, had örüljön! Szívem csücske az E21, de úgy, hogy csak ezt kell használni A-ból B-be, szerintem nem alkalmas. Lehet persze, de kompromisszumok árán. Egy modernebb autó jobban megfelel az igényeknek, más kérdés, hogy használatból eredő igényekre gondolok ilyenkor. Alig várom, hogy rendes időjárás legyen, és tudjak egy jót cápázni, hiszen szeretem, mert cápa!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #2192 Dátum: 2010. február 27. 17:45:51 pm » |
|
Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!
...
A BMW, E21 kódjelű sportcoupejában újszerű megoldások egész armadája felügyeli az autó működését.
Fő riválisaihoz hasonlóan a BMW-nél is annó kimerültek a nagyon sikeres, de tovább már nem finomítható vonalvezetés tartalékai. A legelső 3-as radikálisan új formavilágot képvisel, még mind a mai napig a BMW modellek között. A forma nem kendőzi el, hogy egy négy méternél hosszabb, üresen egytonnás autót látunk. A 3-as minden eleméből sugárzik a modernség. Annyi biztos, hogy a hármas BMW formájáról mindenkinek van véleménye, a vonalvezetés sikeréről pedig a piac ítélt, igencsak móresre tanítva a kérkedőket.
Ebben az autóban jelent meg a világ első rövid sportváltója. A más BMW-kben alkalmazott "papás" váltókkal ellentétben. Lásd. E34 ill. E39
A motortérben először egy 2000 és egy 2300 ccm-es sor 4, ill. 6 hengeres benzinmotor kapott helyet. A 140 lovas motorral 7,5 másodperc alatt gyorsul százra a hármas. A végsebességet a Mercedes-szel a hetvenes évek második felében kötött megállapodás értelmében 200 kilométert/órában limitálták. Mindkét motor fojtószelep nélkül készült, amivel a gyár szerint 14 százalékkal alacsonyabb fogyasztás érhető el. A nagy literteljesítményben szerep jut a szívó és kipufogóoldalon is alkalmazott ,okos hengerfej kialakításnak.
Egyre szerteágazóbb funkciókkal látják el az autókat. Az E21 BMW-k annyi mindent tudnak, hogy mára a tervezők egyik legnagyobb nehézsége az lett, miként tegyék emészthetővé a zabolázhatatlan lóerőket és a műszerfalon elhelyezhetővé a rengeteg funkciót. A BMW válasza erre a kilincsel előre funkció. Ennek alapeleme egy nagyon összetett rendszer, amelyben a Controllernek nevezett forgató-nyomó kapcsolóval (kormány) mozoghatunk. A pizza méretű Controllerrel körülbelül 500 funkció kezelése vált lehetővé, amivel tucatnyi gombot és kapcsolót hagyhattak el a műszerfalról a tervezők. A menük és almenük megismerése időigényes. A Controllerrel állítható be például a tetszőleges ív egy körforgalomban ,levegőeloszlás az utastérben (ha le van tekerve az ablak), amihez eddig nem kellett egy kapcsolóval elvonni a vezető figyelmét a forgalomtól, elég volt az autót kilincsel előre funkcióba helyezni.
A legfontosabb funkciókat a kormányra illetve bajuszkapcsolókra telepítették. A hasonlóan fontos beállítások, például a hőmérséklet műszerfali gombokkal oldhatók meg. Minden más a Controllerrrel vezérelhető.
A kategória verő hármas súlyát növelő és a kényelmet rontó rugózatlan tömeget öntöttvas futóművel faragja le a BMW. Felárért megrendelhető a vezetési stílushoz és az útminőséghez alkalmazkodó billstein , keményített lengéscsillapító ,továbbá a kanyardőlést kiküszöbölő Dynamic Drive. Kanyarban a tapadás elvesztéséhez közelítve a rendszer oldaldőlést engedélyez a karosszériának, amiből a vezető érzékeli a határtartomány közeledtét és a Controlerrel módosíthat ezen. A súlyeloszlás egészen közel került az ideálisnak tartott 50:50 arányhoz az első és a hátsó tengely között.
Nagyon tetszett! Igazi PR maszlag! "Kilincsel előre funkcióba helyezni"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2193 Dátum: 2010. február 28. 14:39:31 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 14:44:34 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2194 Dátum: 2010. február 28. 14:57:04 pm » |
|
Mit reklámoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2195 Dátum: 2010. február 28. 15:02:58 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2196 Dátum: 2010. február 28. 15:43:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2197 Dátum: 2010. február 28. 15:47:30 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2198 Dátum: 2010. február 28. 15:52:13 pm » |
|
Hátttőőőőőő, az úgy vót....
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2199 Dátum: 2010. február 28. 15:56:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2200 Dátum: 2010. február 28. 16:00:25 pm » |
|
a nyomokból sehol se látszik,hogy kilincselt volna: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2201 Dátum: 2010. február 28. 16:01:18 pm » |
|
Az alsó képen azt hittem,hogy a feri ül benne: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2202 Dátum: 2010. február 28. 16:06:25 pm » |
|
a nyomokból sehol se látszik,hogy kilincselt volna: ) A kép elkészültekor még nem Ezen a képen már igen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 16:12:05 pm írta Mpower »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2203 Dátum: 2010. február 28. 16:09:25 pm » |
|
Az alsó képen azt hittem,hogy a feri ül benne: ) Feri vagy nem Feri?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2204 Dátum: 2010. február 28. 16:11:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2205 Dátum: 2010. február 28. 16:13:23 pm » |
|
A kép elkészültekor még nem Ezen a képen már igen Jóvammá,hóban még 02 gépével is lehet kilincselni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2206 Dátum: 2010. február 28. 16:14:10 pm » |
|
Helyénvaló a vicc
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2207 Dátum: 2010. február 28. 16:17:26 pm » |
|
Jóvammá,hóban még 02 gépével is lehet kilincselni: ) A Moszkviccsal is tudtam (utána cserés is lett a váltó ) De Kimondtad a végszót !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2208 Dátum: 2010. február 28. 19:01:58 pm » |
|
Mi ez a kotlófészek már megint?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2209 Dátum: 2010. február 28. 19:06:01 pm » |
|
Honda accordal is lehetett kilincsel hátrázni, nagy kunszt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2210 Dátum: 2010. február 28. 19:24:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2211 Dátum: 2010. február 28. 19:49:16 pm » |
|
Honda accordal is lehetett kilincsel hátrázni, nagy kunszt Széria 500-as Trabival is lehet.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2212 Dátum: 2010. február 28. 19:56:06 pm » |
|
Nos,ha már ennyire követjük a témát "Újabb Bmw mod....." akkor driftelni így is lehet http://www.youtube.com/watch?v=Rbbmod4mDbI#
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2213 Dátum: 2010. február 28. 21:16:20 pm » |
|
Szerintem a kilinccsel előre valahol itt kezdődik.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2214 Dátum: 2010. február 28. 21:24:24 pm » |
|
Szerintem a kilinccsel előre valahol itt kezdődik. S az árok, meg ott végződik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2215 Dátum: 2010. február 28. 23:14:42 pm » |
|
S az árok, meg ott végződik... Mindenki magából indul ki. Egyébként ez a csmario mobil eredeti színben.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2216 Dátum: 2010. február 28. 23:44:43 pm » |
|
Mindenki magából indul ki. Egyébként ez a csmario mobil eredeti színben. sajnos már csak ex-csmario mobil de új testben:
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2217 Dátum: 2010. február 28. 23:46:44 pm » |
|
na látom kicsit 'átalakítottad' a kasztnit
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2218 Dátum: 2010. március 01. 18:40:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2219 Dátum: 2010. március 02. 19:07:25 pm » |
|
Hihetetlen mennyirre eltero az emberek izlevilsga De ettol szep es izgalmas a vilag. Amugy teljesen megertem a ti allaspontotokat is akik reagaltak a kommentemre, es tiszteletben is tartom, viszont egyet nem ertek vele, ez is a kulonbozo izlesvilagunknak tudhato be...mindig olvasom a toi vs. Mindenki vitakat, amikor szerencsetlen e34eket bantja mindenki hogy jelentektelen meg unalmas. En szemely szerint az e21el vagyok igy, barmifele rosszindulat nelkul, de nekem a 21 olyan hogyha nem lenne rajta a vese, felolem zastava is lehetne...tenyleg bocs minden 21 tulajtol de egyszeruen nem latok benne fantaziat, egy 28al, 30al, 34el, 38al, 39el szemben. Es itt most lehetne dobalozni a szavakkal hogy fiatal vagyok nem tudom mi az igazi,de ez hulyeseg, tul vagyok mar ugye nem egy veteran korban levo vwen, es szerelem volt egytol egyig.a bogar volt a csucs.szoval szereten az osszes bmwt csak vhogy ebben az automarkaban az "ujabb" tipusok fogtak meg. TotoE12: neked az első bmw-d nem E12 volt véletlenül? Ennyire nyom nélkül maradt a kapcsolat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|