CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:12:33 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3473639 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2640 Dátum: 2010. június 18. 20:06:42 pm »

maradok a pinásnál Smiley. de ez is begyere Smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2641 Dátum: 2010. június 18. 20:10:22 pm »

Az egyik legszebb E34 ez, amit valaha láttam. Azonnal kéne, cserélném az M3-asra szőrén:)

Szerintem inkább ezt választaná,persze nem modellbe.  Wink


* B-1876L.JPG (16.21 KB, 448x336 - megtekintve 1000 alkalommal.)
Naplózva

750ia
rnie
Vendég
« Válasz #2642 Dátum: 2010. június 18. 22:24:20 pm »

Szerintem inkább ezt választaná,persze nem modellbe.  Wink

Az alpina e34 vagy egy M5 jobban kéne mint egy M3:) de M3-ból volt szép állapotú - meg ez azért takarékosabb, 11 literes átlaggal járok, és ebbe sok játék belefér:))
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2643 Dátum: 2010. június 19. 06:47:38 am »

Ez nem a lelki segély szolgálat. Gondoltam képletesen érted, de nagyon kilehetsz, ha rám másznál. Bocs, van pasim  Tongue

...szomorúan veszem tudomásul a szavaid,melyek súlyosak és gusztustalanok.  Evil

...De ettől még be babaolajozhatod.  Wink
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2644 Dátum: 2010. június 19. 07:02:50 am »

Na hagyjuk már a szőnyeg alatt közlekedek,és félve nyilatkozok baromságot  Grin A pofámat bármikor bárhol kinyitom,nehogy má csit legyen,természetesen ebben a garázsban,a címe Újabb mod...........tehát otthon vagyunk.A többinél próbálok rendes kisfiú lenni,finoman csipkelődni,mert az nem a nejlonok részlege.
Tehát ha nejlon akkor:

Sárga,kisvesés,vas sibedás,régi visszapillantós... ócskavas.  Evil

Ez egy kiba..ott gyönyörű darab és a színe is kurvajó!!!
Kit érdekel hogy lepik a muslincák?  Evil Evil Evil
250-nél úgysem lenne rajta egy sem,max a szélvédőre kenve...





http://www.youtube.com/watch?v=Ed-gITHbsqo&feature=related#

Na szép napot mára...
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2645 Dátum: 2010. június 19. 18:29:14 pm »

Hú bazzz,ez nagyon komoly  jawdrop mármint a You Tube M5 gyorsulása  2014 pedig "csak" egy M5  25
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2646 Dátum: 2010. június 19. 18:37:38 pm »

Az alpina e34 vagy egy M5 jobban kéne mint egy M3:) de M3-ból volt szép állapotú - meg ez azért takarékosabb, 11 literes átlaggal járok, és ebbe sok játék belefér:))

Csak ennyit fogyaszt  shocked ha jól értelmezlek ez átlag? mert ha igen,akkor az dicséretes  sm_68
Naplózva

750ia
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2647 Dátum: 2010. június 19. 18:59:18 pm »

Hú bazzz,ez nagyon komoly  jawdrop mármint a You Tube M5 gyorsulása  2014 pedig "csak" egy M5  25

"csak" egy 970 lóerős M5...  Evil Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #2648 Dátum: 2010. június 19. 19:26:16 pm »

...szomorúan veszem tudomásul a szavaid,melyek súlyosak és gusztustalanok.  Evil

...De ettől még be babaolajozhatod.  Wink
Te az a föl nem adod, de tudod ,hogy esélyed nincs típus vagy. Mi?  Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2649 Dátum: 2010. június 19. 19:28:35 pm »

"csak" egy 970 lóerős M5...  Evil Cheesy
Én ilyenkor mindig a rend@rökre gondolok, mit néznének  Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2650 Dátum: 2010. június 19. 19:31:20 pm »

Én meg magamra meg az összesz@rt ülésre...  Cheesy Cheesy Grin crazy2
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
rnie
Vendég
« Válasz #2651 Dátum: 2010. június 19. 21:22:22 pm »

Csak ennyit fogyaszt  shocked ha jól értelmezlek ez átlag? mert ha igen,akkor az dicséretes  sm_68

Ez az utolsó 1000km átlaga. Ennek fele autópálya, és jócskán van benne 200 körüli hajtás, ahol lehet annyival megyek:) de a forgalom miatt ez nem mindig megy:( Városban nem durvulok, ezért is nem ugrik meg sztem nagyon, de MINTHA takarékosabb is lenne, mint a 3.2-es (vagy én nyomom kevésbé?)

Most hátul Federal gumik vannak, a legegyszerűbb sport verzió, és elkezdte tolni az orrát, jobban tapad, mint a Good Year. Kiváncsi vagyok, mit fog tudni az utcai slick verzió. Illetve nem vagyok kiváncsi, csak félek:) Egyébként szárazon már így is alig driftel, letapad hamar Sad
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2652 Dátum: 2010. június 22. 14:15:54 pm »

Ez az utolsó 1000km átlaga. Ennek fele autópálya, és jócskán van benne 200 körüli hajtás, ahol lehet annyival megyek:) de a forgalom miatt ez nem mindig megy:( Városban nem durvulok, ezért is nem ugrik meg sztem nagyon, de MINTHA takarékosabb is lenne, mint a 3.2-es (vagy én nyomom kevésbé?)

Most hátul Federal gumik vannak, a legegyszerűbb sport verzió, és elkezdte tolni az orrát, jobban tapad, mint a Good Year. Kiváncsi vagyok, mit fog tudni az utcai slick verzió. Illetve nem vagyok kiváncsi, csak félek:) Egyébként szárazon már így is alig driftel, letapad hamar Sad

Az igen,irigylem a fogyasztásod,jó arány a leadott teljesítményhez és sebességhez  képest  25
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2653 Dátum: 2010. június 24. 20:11:53 pm »

A vetélytársak előtt is le a kalappal  25


* Test-m5b10omega500e-1.jpg (134.23 KB, 824x1072 - megtekintve 906 alkalommal.)

* Test-m5b10omega500e-2.jpg (194.16 KB, 821x1088 - megtekintve 836 alkalommal.)
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2654 Dátum: 2010. június 24. 20:17:28 pm »

Érdekes,a Csirkeláb és a Kopel napi számlálója tök nullán áll.Nem értem,mert ha 250 körül mész,elég jól pörög a napi számláló,vagy a fotó kedvéért lenullázta+a kormányt is lazán egy kézzel fogta ilyen sebességnél,hú fura az egész,de nem is ezért linkeltem be.
Naplózva

750ia
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2655 Dátum: 2010. június 24. 20:30:40 pm »

Fotosop.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2656 Dátum: 2010. június 24. 20:41:00 pm »

nyilván csak az összehasonlítás kedvéért tették be a szerkesztett képeket..
500 E...  icon_slyuni
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #2657 Dátum: 2010. június 24. 21:00:50 pm »

Sose felejtem el, mit írtak az autós matricás füzetbe erről a B10ről '91ben: egy olyan sportolót képzeljünk el, aki öltönyben nyeri meg a 100 méteres síkfutást. Azn
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
rnie
Vendég
« Válasz #2658 Dátum: 2010. június 24. 21:06:46 pm »

nyilván csak az összehasonlítás kedvéért tették be a szerkesztett képeket..
500 E...  icon_slyuni
Alpina B10 kérdés nélkül. A Mercedes egy osztállyal feljebb kezdődik, vagy ezzel a motorral két ajtóval kevesebbel:)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2659 Dátum: 2010. június 24. 21:12:13 pm »

ebből a körből nekem is a B10 kéne, DE 500-assal álmodom, mióta tudom, hogy léteznek autók Smiley
(bár az első matchboxom újszülöttként egy R129 volt Smiley)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #2660 Dátum: 2010. június 24. 21:18:59 pm »

Ha reálisan gondolkodunk, akkor nekem egy M5 kéne, de olyanom valszeg már sose lesz. Pedig a V10-eknek nagyon esik az ára, de horror fenntartani, abból nem is igen lesz sok 2-300.000-et futott darab, mint a régi sor6okból, és nem azért, mert a motor nem bírná:) Bár mostanában a V8 M5 is olcsóbb lett, de abban nem bízok igazán, míg az e36-ban simán... meg az E34-ről is elhiszem, h fenntartható, a V8-ról nem...
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 24. 21:34:26 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2661 Dátum: 2010. június 24. 21:35:28 pm »

tök fölösleges a V8. a sor6 M-eket sem lehet itthon kiautózni...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #2662 Dátum: 2010. június 24. 23:46:23 pm »

A vetélytársak előtt is le a kalappal  25
jól is néznénk ki, ha a kopel a 377 lóerővel csak 270-ig akasztaná az órát angry
mercivel az a gondom, hogy nem kéziváltós. ez már az a kategória, ahol legyen már az. nameg abban sem vagyok biztos, hogy széria-e neki a sperr. (kopel meg 6 gang kézi + 45% sperr Azn)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #2663 Dátum: 2010. június 25. 07:46:45 am »

tök fölösleges a V8. a sor6 M-eket sem lehet itthon kiautózni...
Lips Sealed Roll Eyes Cool Evil Grin

A Sor6 M közlekedni elég:) Na de autópályán ha haladnál is, nagyon el tud hervadni Smiley))
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #2664 Dátum: 2010. június 25. 07:48:59 am »

jól is néznénk ki, ha a kopel a 377 lóerővel csak 270-ig akasztaná az órát angry
mercivel az a gondom, hogy nem kéziváltós. ez már az a kategória, ahol legyen már az. nameg abban sem vagyok biztos, hogy széria-e neki a sperr. (kopel meg 6 gang kézi + 45% sperr Azn)
Az opellel ha jól emlékszem, több tesztben is az volt a gond, h 5-ben ment amennyit ment, és tíltás után hiába szúrtak hatost, nem akart gyorsulni, mert az meg bazi hosszú volt. Ha nagyon nagy a vita, előkeresem a régi autocar cikket, ott egy V8 M5, B10 Alpina meg valami kotvány Merci volt az ellenfele a múzeumból kirángatott, keveset futott Lotus Omegának Smiley
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #2665 Dátum: 2010. június 25. 10:06:34 am »

Az opellel ha jól emlékszem, több tesztben is az volt a gond, h 5-ben ment amennyit ment, és tíltás után hiába szúrtak hatost, nem akart gyorsulni, mert az meg bazi hosszú volt. Ha nagyon nagy a vita, előkeresem a régi autocar cikket, ott egy V8 M5, B10 Alpina meg valami kotvány Merci volt az ellenfele a múzeumból kirángatott, keveset futott Lotus Omegának Smiley
5-ösben futja a végét, de az nem 270, mert az csak 5000 rpm Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=-CIWxoVUAtc&feature=related#
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #2666 Dátum: 2010. június 25. 11:04:42 am »

5-ösben futja a végét, de az nem 270, mert az csak 5000 rpm Smiley
http://www.youtube.com/watch?v=-CIWxoVUAtc&feature=related#

"óra szerint" Smiley)
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #2667 Dátum: 2010. június 25. 13:58:31 pm »

"óra szerint" Smiley)
valós vége katalógus szerint 283 km/h.
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2668 Dátum: 2010. június 25. 18:58:43 pm »

Sose felejtem el, mit írtak az autós matricás füzetbe erről a B10ről '91ben: egy olyan sportolót képzeljünk el, aki öltönyben nyeri meg a 100 méteres síkfutást. Azn

A B10-ről a hasonlat,ultra jó és nagyon találó.Ami számomra érthetetlen,miért kell egyáltalán szívót a turbóssal összehasonlítani.Teljesen más paraméterekkel üzemelnek,teljesen más motorkarakterisztikával,szerintem baromság összerakni őket.
Mindenképpen a Bmw a király,ez vitathatatlan.A Merci egy nagy tepsi,autómatával,kétségtelenül ha Mercik közül kellene választanom,rá szavaznék.Hű kisszériás,meg a Porschénél lapátolják össze bla bla bla,aztán mi van.
A Kopel,hát......a külcsiny,nagyon szép,sportos és egyedi,kicsit evo 190 dizájn.Szerencséjére a Lotus besegített,különben marad a buta 3000 24v.Semmi extra,kopogós nejlon mindenhol,sorjás öntési hibás kezelőszervek,a teljesítményhez és az áráhpz mérten gagyi belső.Mindezt a Lotus Omegára is értem.
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2669 Dátum: 2010. június 25. 19:08:02 pm »

A régi Astrába elment,bár ott is gagyi volt,formátlan idétlen,olyan Kopeles,de egy Lotus Omegában,felháborító  undecided


* bestiales_pl_omega_lotus_119.jpg (42.87 KB, 555x389 - megtekintve 957 alkalommal.)
Naplózva

750ia
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!